Την παραλαβή του νεότευκτου «Gregos», ενός Eco type, μεταφορικής ικανότητας 2.800 teu πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από το ναυπηγείο της Hyundai Mipo Dockyard Co. στη Νότια Κορέα, ανακοίνωσε η Euroseas.
Το πλοίο, όπως ανακοίνωσε η ναυτιλιακή εταιρεία του κ. Αριστείδη Πίττα, είναι συμβατό με την EEDI Phase 3 και είναι εξοπλισμένο με κινητήρα Tier III και διαθέτει και άλλα χαρακτηριστικά που συνδέονται με τη βιωσιμότητα, συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης συστήματος AMP (ηλεκτρικής τροφοδοσίας από τη στεριά). Η ναυπήγηση του πλοίου χρηματοδοτήθηκε από ένα συνδυασμό ιδίων και δανειακών κεφαλαίων που παρείχε η Eurobank S.A. Μετά την παράδοσή του, το M/V Gregos ξεκίνησε ναύλωση τριάντα έξι έως σαράντα μηνών με την Asyad Lines. Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε μεταξύ άλλων ότι το M/V Gregos, είναι το πρώτο πλοίου ενός προγράμματος ναυπήγησης εννέα νεότευκτων πλοίων μας, το οποίο περιλαμβάνει πέντε επιπλέον μονάδες 2.800 teu και τρεις μονάδες 1.800 teu, όλες σύγχρονες, αποδοτικές σε καύσιμα, οικολογικού σχεδιασμού με κινητήρες Tier III.
Νέα παραγγελία από την Euroseas
Το M/V Gregos έχει ήδη ξεκινήσει μια ναύλωση που αναμένεται να συνεισφέρει πάνω από 42 εκατ. δολ. EBITDA (ή περίπου 6 δολ. EBITDA ανά μετοχή) στην εταιρεία κατά τη διάρκειά της.
Στο πλαίσιο της ανάκαμψης της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά τα έτη 2021 και 2022, η στρατηγική της Euroseas ήταν να αναπτυχθεί με τρόπο που να δημιουργεί αξία για τους μετόχους της και να τηρεί τη δέσμευσή της στις αρχές της εταιρικής υπευθυνότητας (ESG) και να διαθέτει έναν πιο φιλικό προς το περιβάλλον στόλο, πρόσθεσε ο κ. Πίττας.
Από αυτή την άποψη, είναι αξιοσημείωτο ότι το M /V Gregos και τα υπόλοιπα νεότευκτά πλοία της είναι 40%+ πιο αποτελεσματικά από την προηγούμενη γενιά μη οικολογικών πλοίων παρόμοιου μεγέθους. Αναμένουμε την παράδοση των υπόλοιπων νεότευκτων πλοίων μας και συνεχίζουμε να παρακολουθούμε τις αγορές για να εντοπίσουμε ευκαιρίες αύξησης της αξίας για τους μετόχους μας κατέληξε ο κ. Πίττας.
Η εισηγμένη στον Nasdaq Euroseas ελέγχει ένα στόλο από 26 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εκ των οποίων τα οκτώ είναι υπό ναυπήγηση.
Latest News
«Πυξίδα ανταγωνιστικότητας» - Αλλάζουν τα δεδομένα για την ευρωπαϊκή ναυτιλία
Η νέα στρατηγική που θα αναδείξει τον ρόλο που διαδραματίζουν τα ευρωπαϊκά λιμάνια και η ναυτιλιακή βιομηχανία στη μελλοντική οικονομία της ΕΕ
Επιστρέφει η σταθερότητα στην Ερυθρά, εκτιμά η διοίκηση της Διώρυγας Σουέζ
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα είχε κοστίσει στην Αίγυπτο περίπου 7 δισεκ. δολάρια σε έσοδα από τη Διώρυγα του Σουέζ το 2024
Τι θα κρίνει τις τάσεις σε ναύλους και αγοραπωλησίες
Τις εξελίξεις θα φέρει μια επιστροφή των πλοίων στη διαδρομή της Ερυθράς Θάλασσας και της Διώρυγας του Σουέζ - Γιατί θα προκαλέσει μεγάλη πτώση της αξίας των πλοίων από «δεύτερο χέρι»
«Big Brother» για ναυτιλιακό καύσιμο στήνει η ΑΑΔΕ
Έως 30/4, τα μετρητικά δεδομένα και οι συναγερμοί του τοπικού συστήματος εισροών-εκροών αποστέλλονται πιλοτικά στο Κέντρο Λήψης Σημάτων της ΑΑΔΕ
Υπογραφή μνημονίου για δράσεις Ελλάδας – Ηνωμένου Βασιλείου στην εμπορική ναυτιλία
Η επίσκεψη του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Χρήστου Στυλιανίδη στο Ηνωμένο Βασίλειο και οι επαφές του με ΙΜΟ και βρετανική κυβέρνηση
Αύξηση της ζήτησης για πλοία μεταφοράς LNG
Οι εξαγωγές των ΗΠΑ, οι οποίες έχουν τριπλασιαστεί τα τελευταία πέντε χρόνια, θα διπλασιαστούν μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας
Capital Ship Management: Το δεξαμενόπλοιο «ΑΚΡΙΣΙΟΣ» υψώνει την ελληνική σημαία
Η αλλαγή σημαίας του «ΑΚΡΙΣΙΟΣ» πραγματοποιήθηκε στο λιμάνι του Khor Fakkan στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Πτώση στις ναυλαγορές έφερε η Χρονιά του Φιδιού
Πώς αντιδρούν οι ναύλοι ενόψει της κινέζικης πρωτοχρονιάς Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv
Ποιοι έχουν βάλει στο «μάτι» τα υποβρύχια καλώδια στη Βαλτική
Αμερικανοί και ευρωπαίοι αξιωματούχοι κάνουν λόγο για ατυχήματα από άπειρά πληρώματα και κακοσυντηρημένα πλοία άλλοι όμως...
Πράσινη μετάβαση: Οι κίνδυνοι που απειλούν τη ναυτιλιακή βιομηχανία
Εάν τα υπάρχοντα πλοία μπορούν να μετασκευαστούν σε πλοία με σχεδόν μηδενικές εκπομπές, θα μπορούσε να σωθεί μεγάλο μέρος του στόλου, και αυτό αποτελεί κίνητρο για τους επενδυτές