![Euroseas: Παρέλαβε το πρώτο από τα 9 νεότευκτα containerships [φωτογραφίες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/4.jpg)
Την παραλαβή του νεότευκτου «Gregos», ενός Eco type, μεταφορικής ικανότητας 2.800 teu πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από το ναυπηγείο της Hyundai Mipo Dockyard Co. στη Νότια Κορέα, ανακοίνωσε η Euroseas.
Το πλοίο, όπως ανακοίνωσε η ναυτιλιακή εταιρεία του κ. Αριστείδη Πίττα, είναι συμβατό με την EEDI Phase 3 και είναι εξοπλισμένο με κινητήρα Tier III και διαθέτει και άλλα χαρακτηριστικά που συνδέονται με τη βιωσιμότητα, συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης συστήματος AMP (ηλεκτρικής τροφοδοσίας από τη στεριά). Η ναυπήγηση του πλοίου χρηματοδοτήθηκε από ένα συνδυασμό ιδίων και δανειακών κεφαλαίων που παρείχε η Eurobank S.A. Μετά την παράδοσή του, το M/V Gregos ξεκίνησε ναύλωση τριάντα έξι έως σαράντα μηνών με την Asyad Lines. Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε μεταξύ άλλων ότι το M/V Gregos, είναι το πρώτο πλοίου ενός προγράμματος ναυπήγησης εννέα νεότευκτων πλοίων μας, το οποίο περιλαμβάνει πέντε επιπλέον μονάδες 2.800 teu και τρεις μονάδες 1.800 teu, όλες σύγχρονες, αποδοτικές σε καύσιμα, οικολογικού σχεδιασμού με κινητήρες Tier III.
Νέα παραγγελία από την Euroseas
![](http://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/1-600x400.jpg)
Το M/V Gregos έχει ήδη ξεκινήσει μια ναύλωση που αναμένεται να συνεισφέρει πάνω από 42 εκατ. δολ. EBITDA (ή περίπου 6 δολ. EBITDA ανά μετοχή) στην εταιρεία κατά τη διάρκειά της.
Στο πλαίσιο της ανάκαμψης της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά τα έτη 2021 και 2022, η στρατηγική της Euroseas ήταν να αναπτυχθεί με τρόπο που να δημιουργεί αξία για τους μετόχους της και να τηρεί τη δέσμευσή της στις αρχές της εταιρικής υπευθυνότητας (ESG) και να διαθέτει έναν πιο φιλικό προς το περιβάλλον στόλο, πρόσθεσε ο κ. Πίττας.
Από αυτή την άποψη, είναι αξιοσημείωτο ότι το M /V Gregos και τα υπόλοιπα νεότευκτά πλοία της είναι 40%+ πιο αποτελεσματικά από την προηγούμενη γενιά μη οικολογικών πλοίων παρόμοιου μεγέθους. Αναμένουμε την παράδοση των υπόλοιπων νεότευκτων πλοίων μας και συνεχίζουμε να παρακολουθούμε τις αγορές για να εντοπίσουμε ευκαιρίες αύξησης της αξίας για τους μετόχους μας κατέληξε ο κ. Πίττας.
Η εισηγμένη στον Nasdaq Euroseas ελέγχει ένα στόλο από 26 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εκ των οποίων τα οκτώ είναι υπό ναυπήγηση.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Ερυθρά Θάλασσα: Νέα πλήγματα Χούθι – Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/Houthi-2-768x432-1-600x338.jpg)
Νέα πλήγματα Χούθι - Και ελληνικό πλοίο μεταξύ των στόχων
Το ελληνικό πλοίο υπέστη μικρές ζημιές στην αριστερή πλευρά, χωρίς να αναφερθούν θύματα, ενημέρωσε η εταιρεία
![Cosco: Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/olp1-600x384.jpg)
Εξακολουθεί να «χάνει» containers ο Πειραιάς
Τον Ιούνιο κατέγραψε πτώση 10,1% στη διακίνηση containers και συνολικά στο πρώτο εξάμηνο μείωση 12,9%
![Νέες ναυπηγήσεις: Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/shipyard-1280x902-600x423.jpeg)
Ακριβή υπόθεση η ανανέωση του στόλου
Σημαντική αύξηση του κόστους ναυπήγησης των πλοίων, που έφτασε στα επίπεδα του 2008, έτος καταγραφής ιστορικού ρεκόρ
![Ναυτιλία: Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/ellinika-ploia-1280x850-1-600x398.jpg)
Ποιοτική η ελληνική σημαία για την Αμερικανική Ακτοφυλακή
Η απόφαση της Αμερικανικής Ακτοφυλακής για την ανανέωση της συμμετοχής της χώρας μας στην Πρωτοβουλία QUALSHIP 21 για το 2024-2025
![Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/Ef240709_2167a-600x400.jpg)
Βραβεία Ευκράντη: Στην Capital Gas το βραβείο Τεχνολογικής Καινοτομίας
Στην τελετή απονομής παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας του τόπου, καθώς και εκλεκτά μέλη της ελληνικής ναυτιλιακής οικογένειας
![Ερυθρά Θάλασσα: Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/w12-64120w2481804w16105958w15233420w18144811w17101426-600x338.jpg)
Εμπορικό πλοίο ανέφερε εκρήξεις δυτικά από τη Μόχα της Υεμένης
«Πύραυλος» έπεσε στο νερό και δεύτερος εξερράγη στον αέρα, ενημέρωσε το πλήρωμα του εμπορικού σκάφους την Ambrey
![Άγιος Κωνσταντίνος: Περίμεναν κρουαζιερόπλοια στο νέο λιμάνι, έχασαν και την ακτοπλοϊκή σύνδεση](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/agios-konstantinos-600x464.jpg)
Απέκτησαν λιμάνι, περίμεναν κρουαζιερόπλοια αλλά έμειναν και από πλοίο… - Τι συμβαίνει στον Άγιο Κωνσταντίνο
Ο Άγιος Κωνσταντίνος της Φθιώτιδας έμεινε χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τις Σποράδες, αν και το λιμάνι εγκαινιάστηκε μόλις το 2023
![Λιμάνια: Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/limani-irakleio-600x300.jpg)
Πρόκληση η ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια
Θα πρέπει να έχει εγκατασταθεί το 2030 σε δέκα τουλάχιστον ελληνικούς λιμενικούς οργανισμούς
![ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Βόρεια Ευρώπη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/aktoploia-600x375.jpg)
ΠΑΣΟΚ για ακτοπλοϊκά εισιτήρια: Έως και 60% υψηλότερες τιμές από αντίστοιχες διαδρομές στη Β. Ευρώπη
Το δυσθεώρητο κόστος στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια φέρνει στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ, με ερώτηση προς τους υπουργούς Χρ. Στυλιανίδη και Τ. Θεοδωρικάκο
![Ναυτιλία: Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/tanker-600x338.jpg)
Πάνω από 720 ελληνόκτητα πλοία στον ιταλικό νηογνώμονα RINA
Ο ελληνόκτητος στόλος που είναι ταξινομημένος στον Ιταλικό Νηογνώμονα RINA διπλασίασε το μέγεθός του από το 2021 έως το 2023