![Euroseas: Παρέλαβε το πρώτο από τα 9 νεότευκτα containerships [φωτογραφίες]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/4.jpg)
Την παραλαβή του νεότευκτου «Gregos», ενός Eco type, μεταφορικής ικανότητας 2.800 teu πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από το ναυπηγείο της Hyundai Mipo Dockyard Co. στη Νότια Κορέα, ανακοίνωσε η Euroseas.
Το πλοίο, όπως ανακοίνωσε η ναυτιλιακή εταιρεία του κ. Αριστείδη Πίττα, είναι συμβατό με την EEDI Phase 3 και είναι εξοπλισμένο με κινητήρα Tier III και διαθέτει και άλλα χαρακτηριστικά που συνδέονται με τη βιωσιμότητα, συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης συστήματος AMP (ηλεκτρικής τροφοδοσίας από τη στεριά). Η ναυπήγηση του πλοίου χρηματοδοτήθηκε από ένα συνδυασμό ιδίων και δανειακών κεφαλαίων που παρείχε η Eurobank S.A. Μετά την παράδοσή του, το M/V Gregos ξεκίνησε ναύλωση τριάντα έξι έως σαράντα μηνών με την Asyad Lines. Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε μεταξύ άλλων ότι το M/V Gregos, είναι το πρώτο πλοίου ενός προγράμματος ναυπήγησης εννέα νεότευκτων πλοίων μας, το οποίο περιλαμβάνει πέντε επιπλέον μονάδες 2.800 teu και τρεις μονάδες 1.800 teu, όλες σύγχρονες, αποδοτικές σε καύσιμα, οικολογικού σχεδιασμού με κινητήρες Tier III.
Νέα παραγγελία από την Euroseas

Το M/V Gregos έχει ήδη ξεκινήσει μια ναύλωση που αναμένεται να συνεισφέρει πάνω από 42 εκατ. δολ. EBITDA (ή περίπου 6 δολ. EBITDA ανά μετοχή) στην εταιρεία κατά τη διάρκειά της.
Στο πλαίσιο της ανάκαμψης της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά τα έτη 2021 και 2022, η στρατηγική της Euroseas ήταν να αναπτυχθεί με τρόπο που να δημιουργεί αξία για τους μετόχους της και να τηρεί τη δέσμευσή της στις αρχές της εταιρικής υπευθυνότητας (ESG) και να διαθέτει έναν πιο φιλικό προς το περιβάλλον στόλο, πρόσθεσε ο κ. Πίττας.

Από αυτή την άποψη, είναι αξιοσημείωτο ότι το M /V Gregos και τα υπόλοιπα νεότευκτά πλοία της είναι 40%+ πιο αποτελεσματικά από την προηγούμενη γενιά μη οικολογικών πλοίων παρόμοιου μεγέθους. Αναμένουμε την παράδοση των υπόλοιπων νεότευκτων πλοίων μας και συνεχίζουμε να παρακολουθούμε τις αγορές για να εντοπίσουμε ευκαιρίες αύξησης της αξίας για τους μετόχους μας κατέληξε ο κ. Πίττας.
Η εισηγμένη στον Nasdaq Euroseas ελέγχει ένα στόλο από 26 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εκ των οποίων τα οκτώ είναι υπό ναυπήγηση.


Latest News

Περισσότερα από 50 ρυμουλκά συμμορφώθηκαν με το προεδρικό διάταγμα
Πρόκειται για αριθμό που υπερπαρκεί για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες σε ρυμούλκηση για Πειραιά και Ελευσίνα

Οι διμερείς σχέσεις Ελλάδας Ισραήλ και το λιμάνι του Πειραιά - Τι είπε ο Κορκίδης
Περαιτέρω ενίσχυση της διμερούς επιχειρηματικής συνεργασίας, με επίκεντρο τον Πειραιά και το λιμάνι του και εντοπισμός τομέων και τα πεδίων για την περαιτέρω διεύρυνση και εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών

Η κινεζική παντοκρατορία στα ναυπηγεία και τα μέτρα Τραμπ
Ένα στα δυο πλοία ηλικίας μικρότερης των δέκα ετών είναι κινεζικής κατασκευής

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών Clean Industrial Deal στη ναυτιλία - Τι ζητά η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με ανάρτησή της η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, χαιρετίζει την πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Clean Industrial Deal

Νικόλας Βενιάμης: Στρατηγικό πλεονέκτημα για την ΕΕ η ισχύς της ναυτιλίας της
Συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην περιοδική έκδοση«#ShippingPeople – meet the European Shipowners» της ECSA

Η ναυτιλία εμπλέκεται όλο και περισσότερο
Μεταξύ των μεγάλων υπερδυνάμεων η ΕΕ έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα στον τομέα, καθώς ελέγχει το 40% του παγκόσμιου στόλου

Η επιβολή τελών στα κινεζικά πλοία θα πλήξει όλες τις ναυτιλιακές, λέει η CMA CGM
Η Κίνα κατασκευάζει περισσότερα από τα μισά από όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο

Η Costamare κάνει spin off και βάζει τον τομέα bulk carrier στον NYSE
Η Costamare θα αποσχίσει τον κλάδο των bulk carriers σε ανεξάρτητη εταiρεία - Οι πέντε σταθμοί στην πορεία της και ο τζίρος των 2 δισ. δολ

Σαφείς κανονισμούς για πλήρη αξιοποίηση του LNG ως καυσίμου ζητά η ναυτιλία
Ηγέτες του κλάδου παροτρύνουν την ΕΕ να πρωτοστατήσει στη μείωση του μεθανίου στη ναυτιλία

Έλλειμμα πλοίων μεταφοράς LNG από το 2027
Θα ασκήσει μεγάλη πίεση στον υπάρχοντα στόλο, εκτιμά η Braemar εξετάζοντας την προθεσμιακή αγορά