Την παραλαβή του νεότευκτου «Gregos», ενός Eco type, μεταφορικής ικανότητας 2.800 teu πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από το ναυπηγείο της Hyundai Mipo Dockyard Co. στη Νότια Κορέα, ανακοίνωσε η Euroseas.
Το πλοίο, όπως ανακοίνωσε η ναυτιλιακή εταιρεία του κ. Αριστείδη Πίττα, είναι συμβατό με την EEDI Phase 3 και είναι εξοπλισμένο με κινητήρα Tier III και διαθέτει και άλλα χαρακτηριστικά που συνδέονται με τη βιωσιμότητα, συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης συστήματος AMP (ηλεκτρικής τροφοδοσίας από τη στεριά). Η ναυπήγηση του πλοίου χρηματοδοτήθηκε από ένα συνδυασμό ιδίων και δανειακών κεφαλαίων που παρείχε η Eurobank S.A. Μετά την παράδοσή του, το M/V Gregos ξεκίνησε ναύλωση τριάντα έξι έως σαράντα μηνών με την Asyad Lines. Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε μεταξύ άλλων ότι το M/V Gregos, είναι το πρώτο πλοίου ενός προγράμματος ναυπήγησης εννέα νεότευκτων πλοίων μας, το οποίο περιλαμβάνει πέντε επιπλέον μονάδες 2.800 teu και τρεις μονάδες 1.800 teu, όλες σύγχρονες, αποδοτικές σε καύσιμα, οικολογικού σχεδιασμού με κινητήρες Tier III.
Νέα παραγγελία από την Euroseas
Το M/V Gregos έχει ήδη ξεκινήσει μια ναύλωση που αναμένεται να συνεισφέρει πάνω από 42 εκατ. δολ. EBITDA (ή περίπου 6 δολ. EBITDA ανά μετοχή) στην εταιρεία κατά τη διάρκειά της.
Στο πλαίσιο της ανάκαμψης της αγοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά τα έτη 2021 και 2022, η στρατηγική της Euroseas ήταν να αναπτυχθεί με τρόπο που να δημιουργεί αξία για τους μετόχους της και να τηρεί τη δέσμευσή της στις αρχές της εταιρικής υπευθυνότητας (ESG) και να διαθέτει έναν πιο φιλικό προς το περιβάλλον στόλο, πρόσθεσε ο κ. Πίττας.
Από αυτή την άποψη, είναι αξιοσημείωτο ότι το M /V Gregos και τα υπόλοιπα νεότευκτά πλοία της είναι 40%+ πιο αποτελεσματικά από την προηγούμενη γενιά μη οικολογικών πλοίων παρόμοιου μεγέθους. Αναμένουμε την παράδοση των υπόλοιπων νεότευκτων πλοίων μας και συνεχίζουμε να παρακολουθούμε τις αγορές για να εντοπίσουμε ευκαιρίες αύξησης της αξίας για τους μετόχους μας κατέληξε ο κ. Πίττας.
Η εισηγμένη στον Nasdaq Euroseas ελέγχει ένα στόλο από 26 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εκ των οποίων τα οκτώ είναι υπό ναυπήγηση.
Latest News
Προβληματίζουν οι περικοπές ΟΠΕΚ τα δεξαμενόπλοια
Οι παράγοντες που πιέζουν τους ναύλους μπορεί να εξισορροπηθούν από την αυξανόμενη παραγωγή στον Ατλαντικό που στηρίζει το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,