
Με χαμηλό μονοψήφο ποσοστό αυξήθηκαν οι πωλήσεις της σαπωνοποιίας Παπουτσάνης ΑΒΕΕ το πρώτο τρίμηνο εφέτος.
Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών παρουσιάζει αύξηση κατά 3% με τις πωλήσεις να διαμορφώνονται σε 15,3 εκατ. ευρώ έναντι 14,9 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Παπουτσάνης: Διψήφια αύξηση τζίρου το 2022 – Στα 70,8 εκατ. ευρώ
Η αξία των εξαγωγών για την Παπουτσάνης ανήλθε κατά την τρέχουσα περίοδο σε 10,0 εκατ. ευρώ έναντι 11,1 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2022, αντιπροσωπεύοντας το 65% του συνολικού κύκλου εργασιών μειωμένη κατά 10%.
Όσον αφορά τη συνεισφορά των τεσσάρων τομέων δραστηριότητας στα συνολικά μεγέθη, επισημαίνεται ότι το 21% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 18% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 44% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 17% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.
Ισχυρή ανάπτυξη στα επώνυμα προϊόντα
Η κατηγορία παρουσιάζει ισχυρή ανάπτυξη κατά 33% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2022, παρά τη σημαντική πτώση της αγοράς του αντισηπτικού στο οργανωμένο λιανεμπόριο (-56% για το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2023 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό).
Εξαιρώντας το αντισηπτικό, η ανάπτυξη της κατηγορίας των επώνυμων προϊόντων ανέρχεται σε 70% και οφείλεται κατά το ήμισυ περίπου στη θετική συνεισφορά από την εξαγορά της σαπωνοποιίας ΑΡΚΑΔΙ, ενώ το υπόλοιπο προέρχεται από οργανική ανάπτυξη των προϊόντων ευρείας διανομής της Παπουτσάνης.
Τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗ κερδίζουν σημαντικό μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα και παράλληλα έχουν υπερτριπλασιάσει τις πωλήσεις τους στο εξωτερικό με πολύ καλές προοπτικές, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.
Σταθερά τα ξενοδοχειακά προϊόντα
Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων παρέμειναν στο ίδιο επίπεδο με τις αντίστοιχες του πρώτου τριμήνου του 2022, με τις εγχώριες πωλήσεις να υπερδιπλασιάζονται σε σχέση με πέρσι, καλύπτοντας την υποχώρηση των πωλήσεων στο εξωτερικό, οι οποίες έρχονται να συγκριθούν με ένα πολύ υψηλό πρώτο τρίμηνο του 2022 λόγω του ανοίγματος των επαγγελματικών ταξιδίων και της τουριστικής αγοράς, έπειτα από δύο χρόνια περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας.
Ιδιωτική ετικέτα
Οι πωλήσεις της κατηγορίας «προϊόντα τρίτων» (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα) παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με αυτές του πρώτου τριμήνου του 2022 ενώ παράλληλα νέες συνεργασίες εντάσσονται σε αυτή τη κατηγορία.
Φαίνεται ότι η ανάγκη της αγοράς για sustainable & niche προϊόντα επανέρχεται στα επίπεδα προ Covid με νέα Projects που ξεκινούν να αναπτύσσονται με τους πελάτες της κατηγορίας.
Μειώθηκαν οι πωλήσεις σαπωνομαζών
Στην κατηγορία «βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών», που αφορά στο μεγαλύτερο μέρος πελάτες του εξωτερικού, το πρώτο τρίμηνο του 2023 σημειώθηκε μείωση κατά 9%, η οποία οφείλεται κυρίως στη μη πώληση των βασικών (commodity) σαπωνομαζών που παράγονται στην ΝΑ Ασία.
Κατά το 2022 η εταιρεία, εκμεταλλευόμενη το αυξημένο μεταφορικό κόστος και τις μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις από Ασία, εξυπηρέτησε ένα μικρό μέρος των συνολικών αναγκών της Ευρώπης, Αφρικής και Μέσης Ανατολής σε αντίστοιχες σαπωνόμαζες.
Οι τιμές στα μεταφορικά κόστη και οι χρόνοι παράδοσης από Ασία έχουν πλέον εξομαλυνθεί, ωστόσο η συγκεκριμένη κάλυψη αναγκών άφησε στην εταιρεία συνεργασίες με δυναμική που θα ενισχύσουν την κατηγορία
Τι δήλωσε ο CEO
Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε: «Η στρατηγική ενίσχυσης του μεριδίου μας και εξωστρέφειας και στους τέσσερεις πυλώνες δραστηριοποίησης της εταιρίας, με ανάπτυξη ποιοτικών, βιώσιμων και εξειδικευμένων προϊόντων στις αντίστοιχες αγορές οδήγησαν σε αύξηση του κύκλου εργασιών για το πρώτο τρίμηνο και δημιουργούν θετική προοπτική για το σύνολο του έτους».


Latest News

Στα 40 εκατ. ευρώ τη χρήση 2024 ανήλθαν τα κέρδη προ φόρων για την Dimand
Ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 28 εκατ. ευρώ, πολύ υψηλότερος έναντι των 9 εκατ. ευρώ του 2023

Μη δεσμευτική προσφορά από Aktor για Άκτωρ Παραχωρήσεις - Τι απαντούν οι εταιρείες
Ο Ελλάκτωρ αποφάσισε να παραχωρήσει στην Aktor περίοδο αποκλειστικότητας για την διαπραγμάτευση και ολοκλήρωση της συμφωνίας έως και την 30.04.2025

Αυξημένα κατά 100% τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά κέρδη της Attica Bank
O Δείκτης των Μη Εξυπηρετούμενων Ανοιγμάτων (ΜΕΑ) του Ομίλου μειώθηκε σε 2,8% έναντι 54,1%

Aktor: Πράσινο φως από την Επιτροπή Ανταγωνισμού στο deal για τη ΜΙΛΟΡΑ
Όπως έχει γίνει γνωστό, ο Όμιλος Εταιρειών AKTOR διευρύνει το επιχειρηματικό του αντικείμενο

Με βελτιωμένη επίδοση η ΔΕΗ στον δείκτη ATHEX ESG του ΧΑ
Νέα βαθμολογία 91% στο «ESG Transparency Score» για τη ΔΕΗ - Επιβεβαιώνει τη σημασία που αποδίδει ο Όμιλος σε ζητήματα ESG

Εξαγορά της Macquarie Rotorcraft Limited από την LCI - Άνω του 1 δισ. δολ. το τίμημα
Με τη συναλλαγή αυτή, το joint venture LCI-SMFL αυξάνει αισθητά τον αριθμό των ελικοπτέρων που διαχειρίζεται σε 310

Διαμαρτυρίες ΣΕ.ΒΙ.ΠΕ. για τα επιχειρηματικά πάρκα - Η επιστολή στον πρωθυπουργό
Ζητούν διάλογο οι πρόεδροι των ΒΙ.ΠΕ. με τον πρωθυπουργό για τη νομοθεσία

Πόσο έχει συνεισφέρει η ΕΑΤΕ στην ελληνική οικονομία - Η μελέτη της Deloitte
Στη μελέτη αποτυπώνεται ο οικονομικός και κοινωνικός αντίκτυπος των επενδύσεων που πραγματοποιήθηκαν μέσω του χαρτοφυλακίου των κεφαλαίων επιχειρηματικών συμμετοχών

Νέα εποχή για την SKAG - Ο Θοδωρής Σκαγιάς νέος πρόεδρος και CEO
Την περίοδο 2019-2022 η SKAG υλοποίησε επενδύσεις ύψους 2,5 εκατ. ευρώ σε μηχανολογικό εξοπλισμό

Profile: Νέα ψηφιακή λύση για τράπεζες και εταιρίες επενδύσεων
Η λύση DI.hub παρέχει στους χρήστες πρόσβαση στα επενδυτικά χαρτοφυλάκια τους σε πραγματικό χρόνο