Με χαμηλό μονοψήφο ποσοστό αυξήθηκαν οι πωλήσεις της σαπωνοποιίας Παπουτσάνης ΑΒΕΕ το πρώτο τρίμηνο εφέτος.
Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών παρουσιάζει αύξηση κατά 3% με τις πωλήσεις να διαμορφώνονται σε 15,3 εκατ. ευρώ έναντι 14,9 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Παπουτσάνης: Διψήφια αύξηση τζίρου το 2022 – Στα 70,8 εκατ. ευρώ
Η αξία των εξαγωγών για την Παπουτσάνης ανήλθε κατά την τρέχουσα περίοδο σε 10,0 εκατ. ευρώ έναντι 11,1 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2022, αντιπροσωπεύοντας το 65% του συνολικού κύκλου εργασιών μειωμένη κατά 10%.
Όσον αφορά τη συνεισφορά των τεσσάρων τομέων δραστηριότητας στα συνολικά μεγέθη, επισημαίνεται ότι το 21% των συνολικών εσόδων προέρχεται από πωλήσεις επωνύμων προϊόντων της Παπουτσάνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, το 18% από πωλήσεις στην ξενοδοχειακή αγορά, το 44% από παραγωγές προϊόντων για τρίτους και το 17% από βιομηχανικές πωλήσεις ειδικών σαπωνομαζών.
Ισχυρή ανάπτυξη στα επώνυμα προϊόντα
Η κατηγορία παρουσιάζει ισχυρή ανάπτυξη κατά 33% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2022, παρά τη σημαντική πτώση της αγοράς του αντισηπτικού στο οργανωμένο λιανεμπόριο (-56% για το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2023 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό).
Εξαιρώντας το αντισηπτικό, η ανάπτυξη της κατηγορίας των επώνυμων προϊόντων ανέρχεται σε 70% και οφείλεται κατά το ήμισυ περίπου στη θετική συνεισφορά από την εξαγορά της σαπωνοποιίας ΑΡΚΑΔΙ, ενώ το υπόλοιπο προέρχεται από οργανική ανάπτυξη των προϊόντων ευρείας διανομής της Παπουτσάνης.
Τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗ κερδίζουν σημαντικό μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα και παράλληλα έχουν υπερτριπλασιάσει τις πωλήσεις τους στο εξωτερικό με πολύ καλές προοπτικές, επισημαίνεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.
Σταθερά τα ξενοδοχειακά προϊόντα
Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων παρέμειναν στο ίδιο επίπεδο με τις αντίστοιχες του πρώτου τριμήνου του 2022, με τις εγχώριες πωλήσεις να υπερδιπλασιάζονται σε σχέση με πέρσι, καλύπτοντας την υποχώρηση των πωλήσεων στο εξωτερικό, οι οποίες έρχονται να συγκριθούν με ένα πολύ υψηλό πρώτο τρίμηνο του 2022 λόγω του ανοίγματος των επαγγελματικών ταξιδίων και της τουριστικής αγοράς, έπειτα από δύο χρόνια περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας.
Ιδιωτική ετικέτα
Οι πωλήσεις της κατηγορίας «προϊόντα τρίτων» (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα) παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με αυτές του πρώτου τριμήνου του 2022 ενώ παράλληλα νέες συνεργασίες εντάσσονται σε αυτή τη κατηγορία.
Φαίνεται ότι η ανάγκη της αγοράς για sustainable & niche προϊόντα επανέρχεται στα επίπεδα προ Covid με νέα Projects που ξεκινούν να αναπτύσσονται με τους πελάτες της κατηγορίας.
Μειώθηκαν οι πωλήσεις σαπωνομαζών
Στην κατηγορία «βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών», που αφορά στο μεγαλύτερο μέρος πελάτες του εξωτερικού, το πρώτο τρίμηνο του 2023 σημειώθηκε μείωση κατά 9%, η οποία οφείλεται κυρίως στη μη πώληση των βασικών (commodity) σαπωνομαζών που παράγονται στην ΝΑ Ασία.
Κατά το 2022 η εταιρεία, εκμεταλλευόμενη το αυξημένο μεταφορικό κόστος και τις μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις από Ασία, εξυπηρέτησε ένα μικρό μέρος των συνολικών αναγκών της Ευρώπης, Αφρικής και Μέσης Ανατολής σε αντίστοιχες σαπωνόμαζες.
Οι τιμές στα μεταφορικά κόστη και οι χρόνοι παράδοσης από Ασία έχουν πλέον εξομαλυνθεί, ωστόσο η συγκεκριμένη κάλυψη αναγκών άφησε στην εταιρεία συνεργασίες με δυναμική που θα ενισχύσουν την κατηγορία
Τι δήλωσε ο CEO
Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, σχολίασε: «Η στρατηγική ενίσχυσης του μεριδίου μας και εξωστρέφειας και στους τέσσερεις πυλώνες δραστηριοποίησης της εταιρίας, με ανάπτυξη ποιοτικών, βιώσιμων και εξειδικευμένων προϊόντων στις αντίστοιχες αγορές οδήγησαν σε αύξηση του κύκλου εργασιών για το πρώτο τρίμηνο και δημιουργούν θετική προοπτική για το σύνολο του έτους».
Latest News
Τι «βαθμό» βάζει η Moody’s στις ελληνικές τράπεζες - «Αγκάθι» τα DTC
Τι αναφέρει η Moody’s στην έκθεση που δημοσιοποίησε σήμερα για τις ελληνικές τράπεζες - Ποιο κίνδυνο εντοπίζει
Νέο πλήγμα για Μύκονο και Σαντορίνη - «Βουτιά» στον τουριστικό τζίρο τον Ιούνιο [γραφήματα]
Πόσο υποχώρησε ο τζίρος των επιχειρήσεων φιλοξενίας και εστίασης στην Μύκονο - Τι δείχνουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ
Ασταμάτητα… «beats» για τις τράπεζες βλέπει η Deutsche Bank - Σύσταση «buy»
Η Deutsche Bank ανέβασε τις τιμές στόχους για τις ελληνικές τράπεζες - Οι βασικοί παράγοντες για υψηλότερες αποδόσεις
Αυξημένος τζίρος και λιγότερα κέρδη το 2023 για τα Κοτόπουλα Αγγελάκης
Ο κύκλος των εργασιών της Αγγελάκης ΑΕ έφθασε πέρσι στα 43 εκατ. ευρώ – Οι 4 παράγοντες που θα φέρουν μεγαλύτερη ανάπτυξη
Τι συμβαίνει με την κεφαλαιακή ενίσχυση της Μediterra – Το «μπαλάκι» σε Κορρέ και Zaitech
Νέα αναβολή της απόφασης για αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Μediterra με βασικό μέτοχο την Ένωση Μαστιχοπαραγωγών Χίου
Πώς θα προχωρήσει η συγχώνευση Attica Bank με την Παγκρήτια - Οι όροι
To σχέδιο για τον πέμπτο τραπεζικό πυλώνα παίρνει σάρκα και οστά - Πώς κατανέμονται οι μετοχές
Αμεση καταγραφή ζημιών και καθολική ενίσχυση των πυρόπληκτων ζητά η ΓΣΕΒΕΕ
Η Συνομοσπονδία ζητά τη δημιουργία μιας κεντρικής συντονιστικής υπηρεσίας εξυπηρέτησης έκτακτης ανάγκης για επιχειρήσεις και νοικοκυριά
Bloomberg για Metlen: Στοχεύει σε εισαγωγή στο LSE το πρώτο τρίμηνο του 2025
Η Metlen σχεδιάζει να καταθέσει αίτηση για εισαγωγή στο Λονδίνο μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, αναφέρει το Bloomberg
Στήριξη στους πληγέντες απο τις φωτιές απο τις τράπεζες μέλη της ΕΕΤ
Η Ελληνική Ενωση Τραπεζών καλεί φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις να επικοινωνήσουν με την τράπεζα που συνεργάζονται και να υποβάλλουν σχετικά αιτήματα
Αναβλήθηκε η απόφαση για την κεφαλαιακή ενίσχυση της Mediterra - Οι λόγοι
Στη σημερινή Έκτακτη Γενική Συνέλευση προσήλθαν μέτοχοι που εκπροσωπούσαν το 60,17% του συνόλου του μετοχικού κεφαλαίου της Mediterra