Ξεπέρασαν τα 1500 τα δημοσίως προσβάσιμα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων από την ΔΕΗ blue, που βρίσκονται πλέον συνολικά σε 49 νομούς.
ΔΕΗ blue: Ξεπέρασε τους 1.000 φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων
Παράλληλα, μέσω της εφαρμογής ΔΕΗ blue οι χρήστες του δικτύου έχουν πρόσβαση και σε πάνω από 80 σημεία ταχυφόρτισης ισχύος έως 300 kW HPDC στα οποία μπορούν να φορτίσουν τη μπαταρία τους από 10% σε 80% σε έως 18 λεπτά, ανάλογα με τον τύπο του οχήματος.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «η ΔΕΗ blue αποτελεί ήδη το μεγαλύτερο δίκτυο φορτιστών στην Ελλάδα» ενώ η ΔΕΗ «συνεχίζει να επενδύει, προσθέτοντας συνεχώς νέους φορτιστές και ενισχύοντας την υπάρχουσα υποδομή, ώστε οι φορτιστές της υπηρεσίας ΔΕΗ blue να φτάσουν τους 10.000 σε όλη τη χώρα μέχρι το 2027».
«Η ΔΕΗ blue είναι ένας ολόκληρος κόσμος νέων υπηρεσιών, που βασίζονται στην πράσινη ενέργεια και δίνουν πρόσβαση στα πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης. Το μόνο που χρειάζεται για φόρτιση στο δίκτυο ΔΕΗ blue είναι η λήψη της εφαρμογής ΔΕΗ blue, διαθέσιμη για apple και android», σημειώνεται στην ίδια ανακοίνωση.
«Στο app, οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων μπορούν να βρουν τον χάρτη με τους φορτιστές ΔΕΗ blue σε όλη την Ελλάδα και να ελέγξουν τη διαθεσιμότητα και την κατάστασή τους. Επίσης, η υπηρεσία ενημερώνει τους χρήστες για τον χρόνο και το κόστος της φόρτισης.»
Τα εγγεγραμμένα μέλη στην εφαρμογή της ΔΕΗ blue «επωφελούνται από χαμηλότερες τιμές φόρτισης και επιπλέον έχουν πρόσβαση σε εξατομικευμένες υπηρεσίες που κάνουν το ταξίδι ακόμα πιο ασφαλές και άνετο, όπως:
- τα «Ταξίδια ΔΕΗ blue» για να οργανώνουν με ασφάλεια τις διαδρομές τους, προγραμματίζοντας τις στάσεις και τον χρόνο φόρτισης,
- την υπηρεσία κράτησης ταχυφορτιστή για να απαλλάσσονται από το άγχος εύρεσης διαθέσιμων σταθμών ταχυφόρτισης κατά την διαδρομή τους,
- την παρακολούθηση της κίνησης στο οδικό δίκτυο σε πραγματικό χρόνο (Show Traffic), ώστε να διαχειρίζονται καλύτερα και να εξοικονομούν τη μπαταρία του οχήματός τους,
- τη δυνατότητα να καταχωρούν το μοντέλο του ηλεκτρικού οχήματός τους προκειμένου να εντοπίζουν τα κατάλληλα σημεία φόρτισης για αυτό και να ενημερώνονται για την κατάσταση της μπαταρίας του, εφόσον το συνδέσουν στο προφίλ τους/ “Τα αυτοκίνητά μου”.»
Latest News
Σε επίπεδα ρεκόρ και το 2024 η κατανάλωση άνθρακα [γράφημα]
Στη χρονιά που φεύγει, σε όλο τον κόσμο κάηκαν 8,77 δισεκατομμύρια τόνοι άνθρακα, σύμφωνα με νέα έκθεση που δημοσίευσε ο Διεθνής Οργανισμός Ενέργειας (IEA).
Η ηλιακή βιομηχανία της Κίνας... αντιγράφει τον ΟΠΕΚ - Πώς θα διαχειριστεί την πλεονάζουσα παραγωγή
Περισσότερες από 30 από τις κορυφαίες εταιρείες της Κίνα που κατασκευάζουν φωτοβολταϊκά υπέγραψαν ένα πρόγραμμα αυτοπειθαρχίας
Χρηματοδότηση-ρεκόρ για τη σλοβακική InoBat - Πώς η εταιρεία μπαταριών «κέρδισε» 100 εκατ. ευρώ
Κατά τη διάρκεια του επόμενου έτους, η InoBat στοχεύει να αυξήσει την παραγωγή κυψελών μπαταριών ευρωπαϊκού σχεδιασμού
Νέες επιδοτήσεις 906 δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ»
Αύριο θα πιστωθεί στους λογαριασμούς 906 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», το ποσό των 3.330.514,20 ευρώ.
Πώς απαντά η Toyota στις απειλές Τραμπ για τέλος σε επιχορηγήσεις EV
Ο Τραμπ θέλει να τερματίσει τις πιστώσεις για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα - Η Toyota είναι η πρώτη που ανταποκρίνεται
Τα EV ξαναμοιράζουν την τράπουλα στην αυτοκινητοβιομηχανία
Οι συζητήσεις για mega deal μεταξύ Honda-Nissan-Mitsubishi σηματοδοτούν σημαντικές εξελίξεις σε Ασία και Ευρώπη με το βλέμμα στις ΗΠΑ
Ο Καναδάς αλλάζει στόχο - Το νέο σχέδιο «δείχνει» ηλεκτρικό δίκτυο net zero το 2050
Ο Καναδάς στοχεύει σε ένα δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας με μηδενικές εκπομπές άνθρακα έως το 2050
ΕΥΔΑΠ: Στη μάχη για τη λειψυδρία τρία τάνκερ και μία μονάδα αφαλάτωσης στην Ιτέα
Ο CEO της ΕΥΔΑΠ Χάρης Σαχίνης παρουσίασε εναλλακτικά σχέδια για τη θωράκιση της Αττικής από τη λειψυδρία
Νέο διοικητικό συμβούλιο στον Οργανισμό Διαχείρισης Υδάτων Θεσσαλίας
Οι Σκυλακάκης και Τσιάρας παρουσίασαν στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας το νέο διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού Διαχείρισης Υδάτων Θεσσαλίας
Στην… πυρά ο πλανήτης – Το 2024 η πιο θερμή χρονιά από το 1881
Σύμφωνα με τη Γερμανική Μετεωρολογική Υπηρεσία, η φετινή χρονιά είναι η θερμότερη που έχει ζήσει ο πλανήτης από τότε που υπάρχουν μετρήσεις.