«Πράσινο φως» για τον διαγωνισμό της «Οδικής σύνδεσης πέρατος παράκαμψης Μακρακώμης – ανατολικού μετώπου σήραγγας Τυμφρηστού» που αποτελεί τμήμα του οδικού άξονα Λαμία – Καρπενήσι, άναψε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, υπογράφοντας την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Ο διαγωνισμός θα γίνει με την μέθοδο της μελέτης και κατασκευής και στο Β’ Στάδιο προβλέπεται η πρόσκληση υποβολής τεχνικής και οικονομικής προσφοράς.
Ανάπλαση του παραλιακού δρόμου της Στούπας
Στα 200 εκατ. ευρώ ο προυπολογισμός
Σημειώνεται ότι, ο προϋπολογισμός του ιδιαίτερα σύνθετου, από τεχνικής άποψης έργου, μήκους 35χλμ., εκτιμάται στα 200 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ).
Το έργο του «Οδικού Άξονα Λαμία – Καρπενήσι, τμήμα Σύνδεση πέρατος παράκαμψης Μακρακώμης με ανατολικό μέτωπο Σήραγγας Τυμφρηστού» σχεδόν στο σύνολο του μήκους του ακολουθεί νέα χάραξη και αναβαθμίζει την ΕΟ 38 (Λαμία – Καρπενήσι- Αγρίνιο).
Υπενθυμίζεται ότι ήδη το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει προχωρήσει στη δημοπράτηση των απαραίτητων γεωτεχνικών ερευνών ύψους 1,8εκατ. ευρώ.
Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο κ. Καραγιάννης ενημέρωσε για το έργο τον βουλευτή Κωνσταντίνο Κοντογεώργο, τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Φάνη Σπανό, τον Αντιπεριφερειάρχη Ευρυτανίας Αριστείδη Τασιό, την Αντιπεριφερειάρχη Δασικής Πολιτικής Κατερίνα Καλατζή, τον Δήμαρχο Καρπενησίου Νίκο Σουλιώτη, τον Δήμαρχο Αγράφων Αλέξη Καρδαμπίκη και τον Δήμαρχο Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη.
Αναφερόμενος στη σημασία του έργου, ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε: «Σήμερα είναι μία σημαντική ημέρα για τη Στερεά Ελλάδα καθώς ξεκίνησε ο διαγωνισμός για τον Οδικό Άξονα Λαμία – Καρπενήσι, τμήμα Σύνδεση πέρατος παράκαμψης Μακρακώμης με ανατολικό μέτωπο Σήραγγας Τυμφρηστού και σε λιγότερο από ένα χρόνο θα έχουμε ανάδοχο.
Το έργο αποτελούσε ένα πάγιο αίτημα πολιτών και φορέων της περιοχής το οποίο γίνεται πραγματικότητα, ενώ εντάσσεται στο ευρύτερο σχέδιο αναβάθμισης των υποδομών της Στερεάς Ελλάδας που εκπονήσαμε με βάση τις κατευθύνσεις που μας έδωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο νέος οδικός άξονας βγάζει το Καρπενήσι και τις γύρω περιοχές από μία ιδιότυπη απομόνωση καθώς έχει ως κύριο σκοπό την άρση της δυσχερούς πρόσβασης στην Ευρυτανία και στο δυτικό ορεινό τμήμα της Φθιώτιδας. Ταυτόχρονα, βελτιώνει τις συνθήκες ασφάλειας για τους επισκέπτες και τους κατοίκους συμβάλλοντας στην μείωση των τροχαίων.
Οι χρόνοι μετακίνησης θα μειωθούν κατά περίπου 30 λεπτά, αυξάνοντας την ελκυστικότητα και την προσβασιμότητα της περιοχής, δημιουργώντας παράλληλα τις προϋποθέσεις για την ενίσχυση του τουρισμού και του εμπορίου.
Πρόκειται, επομένως, για ένα έργο χρήσιμο και αναγκαίο, με πολλαπλασιαστικά οφέλη στην περιφερειακή και εθνική οικονομία».
Από την πλευρά του ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός δήλωσε: «Μετά την προσωπική δέσμευση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για την εξασφάλιση χρηματοδότησης του οδικού άξονα Λαμία – Καρπενήσι, ο Υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης και οι υπηρεσίες του έτρεξαν τις διαδικασίες και μας ανακοίνωσαν σήμερα τη δημοπράτηση του έργου.
Το Λαμία – Καρπενήσι δεν είναι απλώς ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο. Είναι ο μονόδρομος για την άρση της απομόνωσης ενός τόπου που έχει τεράστιες ανάγκες, αλλά και τεράστιες προοπτικές. Και βέβαια, με την πρόσφατη υπογραφή των συμβάσεων κατασκευής των έργων Άμφισσα – Μπράλος και της παράκαμψης Χαλκίδας – Ψαχνών, οι τρεις κορυφαίες προτεραιότητες μας σε επίπεδο οδικών αξόνων οδεύουν προς υλοποίηση και αυτό οδηγεί τον τόπο μας σε μια νέα εποχή».
Latest News
Πότε ξεκινά η νέα ψηφιακή εφαρμογή για τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων
Αναρτώνται και βεβαιώνονται ψηφιακά στην ΑΑΔΕ τα συμφωνητικά ανάληψης τεχνικών έργων άνω των 6.000 ευρώ από εργολάβο ή υπεργολάβο
Αρδευτικό Ταυρωπού: Προσωρινός ανάδοχος το σχήμα «Άκτωρ Παραχωρήσεις - ΑΒΑΞ» - Στα 139,6 εκατ το ύψος του έργου
Το Αρδευτικό Ταυρωπού, ένα έργο ΣΔΙΤ, καλύπτει τις αρδευτικές ανάγκες 115.000 στρεμμάτων
Ολοκληρώθηκαν οι υποβρύχιες επιθεωρήσεις στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου
Οι εργασίες στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου έγιναν αμέσως μετά την ολοκλήρωση της καλοκαιρινής καμπάνιας επιθεωρήσεων από τους Αλπινιστές (Αέρα)
Νέος πόλεμος για την εκτροπή του Αχελώου – Οι υπέρμαχοι και οι πολέμιοι στο ΣτΕ
Ο Αχελώος και η εκτροπή του ποταμού για έβδομη φορά στο ΣτΕ – Το «μέτωπο» υπέρ των έργων που διαμορφώνεται στον κάμπο
Δυναμικό μπάσιμο AKTOR στην κατοικία – Ευκαιρίες στη στεγαστική κρίση βλέπει ο Εξάρχου
Τα σχέδια της AKTOR για το real estate αλλά και την πρόθεση να συμμετέχει σε δύο παραχωρήσεις έκανε γνωστά ο πρόεδρος και CEO Αλέξανδρος Εξάρχου
Με ΣΔΙΤ θα κατασκευαστούν 17 νέα σχολεία στην Κεντρική Μακεδονία - Τι προβλέπει η σύμβαση
Οι νέες σχολικές μονάδες αναμένεται να καλύψουν τις ανάγκες 5.000 μαθητών σε 9 δήμους
Τα 4+1 βήματα για το κυβερνητικό πάρκο στον Υμηττό - Ο «αφοπλισμός» και η μετακόμιση των ΕΑΣ
Εκτός από την Α΄ φάση του διαγωνισμού για την ανάπτυξη του κυβερνητικού πάρκου, έπονται άλλα 4 βήματα για να «αδειάσει» ο χώρος της ΠΥΡΚΑΛ
Η αναγέννηση της AKTOR – Μπάκος, Καϋμενάκης και Εξάρχου ρίχνουν… θεμέλια 2 δισ.
Πώς θα χτιστούν οι 5 θυγατρικές της AKTOR – Οι νέες μπίζνες και ο στόχος για EBITDA 430 εκατ. το 2030
Ταχιάος: Στην τελική ευθεία για την παράδοση του Μετρό Θεσσαλονίκης
Από την 1η Νοεμβρίου ξεκινούν οι δοκιμές προσομοίωσης της λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης
Πώς θα χτιστεί το κυβερνητικό πάρκο στις εγκαταστάσεις της ΠΥΡΚΑΛ
Το κυβερνητικό πάρκο στις εγκαταστάσεις της ΕΒΟ – ΠΥΡΚΑΛ αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα έργα ΣΔΙΤ που έχουν προκηρυχθεί ποτέ στη χώρα