«Πράσινο φως» για τον διαγωνισμό της «Οδικής σύνδεσης πέρατος παράκαμψης Μακρακώμης – ανατολικού μετώπου σήραγγας Τυμφρηστού» που αποτελεί τμήμα του οδικού άξονα Λαμία – Καρπενήσι, άναψε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, υπογράφοντας την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Ο διαγωνισμός θα γίνει με την μέθοδο της μελέτης και κατασκευής και στο Β’ Στάδιο προβλέπεται η πρόσκληση υποβολής τεχνικής και οικονομικής προσφοράς.
Ανάπλαση του παραλιακού δρόμου της Στούπας
Στα 200 εκατ. ευρώ ο προυπολογισμός
Σημειώνεται ότι, ο προϋπολογισμός του ιδιαίτερα σύνθετου, από τεχνικής άποψης έργου, μήκους 35χλμ., εκτιμάται στα 200 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ).
Το έργο του «Οδικού Άξονα Λαμία – Καρπενήσι, τμήμα Σύνδεση πέρατος παράκαμψης Μακρακώμης με ανατολικό μέτωπο Σήραγγας Τυμφρηστού» σχεδόν στο σύνολο του μήκους του ακολουθεί νέα χάραξη και αναβαθμίζει την ΕΟ 38 (Λαμία – Καρπενήσι- Αγρίνιο).
Υπενθυμίζεται ότι ήδη το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει προχωρήσει στη δημοπράτηση των απαραίτητων γεωτεχνικών ερευνών ύψους 1,8εκατ. ευρώ.
Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο κ. Καραγιάννης ενημέρωσε για το έργο τον βουλευτή Κωνσταντίνο Κοντογεώργο, τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Φάνη Σπανό, τον Αντιπεριφερειάρχη Ευρυτανίας Αριστείδη Τασιό, την Αντιπεριφερειάρχη Δασικής Πολιτικής Κατερίνα Καλατζή, τον Δήμαρχο Καρπενησίου Νίκο Σουλιώτη, τον Δήμαρχο Αγράφων Αλέξη Καρδαμπίκη και τον Δήμαρχο Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη.
Αναφερόμενος στη σημασία του έργου, ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε: «Σήμερα είναι μία σημαντική ημέρα για τη Στερεά Ελλάδα καθώς ξεκίνησε ο διαγωνισμός για τον Οδικό Άξονα Λαμία – Καρπενήσι, τμήμα Σύνδεση πέρατος παράκαμψης Μακρακώμης με ανατολικό μέτωπο Σήραγγας Τυμφρηστού και σε λιγότερο από ένα χρόνο θα έχουμε ανάδοχο.
Το έργο αποτελούσε ένα πάγιο αίτημα πολιτών και φορέων της περιοχής το οποίο γίνεται πραγματικότητα, ενώ εντάσσεται στο ευρύτερο σχέδιο αναβάθμισης των υποδομών της Στερεάς Ελλάδας που εκπονήσαμε με βάση τις κατευθύνσεις που μας έδωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο νέος οδικός άξονας βγάζει το Καρπενήσι και τις γύρω περιοχές από μία ιδιότυπη απομόνωση καθώς έχει ως κύριο σκοπό την άρση της δυσχερούς πρόσβασης στην Ευρυτανία και στο δυτικό ορεινό τμήμα της Φθιώτιδας. Ταυτόχρονα, βελτιώνει τις συνθήκες ασφάλειας για τους επισκέπτες και τους κατοίκους συμβάλλοντας στην μείωση των τροχαίων.
Οι χρόνοι μετακίνησης θα μειωθούν κατά περίπου 30 λεπτά, αυξάνοντας την ελκυστικότητα και την προσβασιμότητα της περιοχής, δημιουργώντας παράλληλα τις προϋποθέσεις για την ενίσχυση του τουρισμού και του εμπορίου.
Πρόκειται, επομένως, για ένα έργο χρήσιμο και αναγκαίο, με πολλαπλασιαστικά οφέλη στην περιφερειακή και εθνική οικονομία».
Από την πλευρά του ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός δήλωσε: «Μετά την προσωπική δέσμευση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για την εξασφάλιση χρηματοδότησης του οδικού άξονα Λαμία – Καρπενήσι, ο Υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης και οι υπηρεσίες του έτρεξαν τις διαδικασίες και μας ανακοίνωσαν σήμερα τη δημοπράτηση του έργου.
Το Λαμία – Καρπενήσι δεν είναι απλώς ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο. Είναι ο μονόδρομος για την άρση της απομόνωσης ενός τόπου που έχει τεράστιες ανάγκες, αλλά και τεράστιες προοπτικές. Και βέβαια, με την πρόσφατη υπογραφή των συμβάσεων κατασκευής των έργων Άμφισσα – Μπράλος και της παράκαμψης Χαλκίδας – Ψαχνών, οι τρεις κορυφαίες προτεραιότητες μας σε επίπεδο οδικών αξόνων οδεύουν προς υλοποίηση και αυτό οδηγεί τον τόπο μας σε μια νέα εποχή».
Latest News
Ακόμη πιο ακριβή η οικοδομή - Διψήφια άνοδος σε 3 κατηγορίες υλικών [πίνακας]
Χωρίς τέλος είναι η άνοδος του κόστους στα οικοδομικά υλικά - Και οι 18 κατηγορίες υλικών κατέγραψαν άνοδο από 4% έως και 12,9%
ΑΒΑΞ: Η «Νίκη» και η «Αθηνά» ανοίγουν και χτίζουν τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας
Βίντεο του ομίλου ΑΒΑΞ παρουσιάζει τον τρόπο διάνοιξης και χτισίματος της Γραμμής 4 από το «Άλσος Βεϊκου» στο «Γαλάτσι»
Διάνοιξη πάνω από 2.500 μέτρων σήραγγας για τη Γραμμή 4 του Μετρό
Από το Άλσος Βεΐκου και έως σήμερα έχει διανοιχτεί σήραγγα 520 μέτρων στο πλαίσιο των έργων στη Γραμμή 4, σε Γαλάτσι και Κατεχάκη
Σε Πικροδάφνη και Ιλισό τα πρώτα αντιπλημμυρικά έργα
Η Περιφέρεια Αττικής «βάζει μπροστά» τις μηχανές για 158 αναγκαία αντιπλημμυρικά έργα – Από αυτά 54 θα ξεκινήσουν το α’ εξάμηνο του 2025
Ποιοι μέτοχοι με ποσοστό άνω του 5% θα λάβουν μέρος στην ΑΜΚ της Intrakat
H ανακοίνωση της Intrakat για την Αυξηση Μετοχικού Κεφαλαίου και ποιες εταιρείες - μέτοχοι θα συμμετέχουν
ALUMIL: Νέες συνεργασίες στον Καναδά, συμμετοχή σε πρωτοποριακά έργα
H ALUMIL έχει ισχυρό επιχειρησιακό αποτύπωμα στο εξωτερικό, από την Ινδία ως την Ανατ. Αφρική και την Ευρώπη ως τη Βόρεια Αμερική
Αντιπλημμυρική προστασία Αττικής με βάση το πιο δύσκολο σενάριο
Διαδοχικές συσκέψεις για την αντιπλημμυρική προστασία της Αττικής, μία με επιχειρησιακούς φορείς και μία με εκπροσώπους ΟΤΑ
Αύξηση 20% στα καθαρά κέρδη της «Τιτάν» - Πότε μπαίνει σε χρηματιστήριο των ΗΠΑ
Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η εισαγωγή της Titan America σε αμερικάνικο χρηματιστήριο αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2025
Eurobank Equities: Τιμή – στόχος τα 23,40 ευρώ και σύσταση αγοράς για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Την κάλυψη της εταρείας ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ξεκίνησε η Eurobank Equities βλέποντας υψηλότερη κερδοφορία και αποδόσεις για τους μετόχους
Κατσιγιάννης (ΑΒΑΞ): Ο κατασκευαστής δεν είναι πια απλά «εργολάβος»
Τι ανέφερε ο κ. Δημοσθένης Κατσιγιάννης, Διευθυντής του γραφείου στου Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου ΑΒΑΞ, μιλώντας στο 7ο Athens Investment Forum 2024