
«Πράσινο φως» για τον διαγωνισμό της «Οδικής σύνδεσης πέρατος παράκαμψης Μακρακώμης – ανατολικού μετώπου σήραγγας Τυμφρηστού» που αποτελεί τμήμα του οδικού άξονα Λαμία – Καρπενήσι, άναψε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης, υπογράφοντας την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Ο διαγωνισμός θα γίνει με την μέθοδο της μελέτης και κατασκευής και στο Β’ Στάδιο προβλέπεται η πρόσκληση υποβολής τεχνικής και οικονομικής προσφοράς.
Ανάπλαση του παραλιακού δρόμου της Στούπας
Στα 200 εκατ. ευρώ ο προυπολογισμός
Σημειώνεται ότι, ο προϋπολογισμός του ιδιαίτερα σύνθετου, από τεχνικής άποψης έργου, μήκους 35χλμ., εκτιμάται στα 200 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ).
Το έργο του «Οδικού Άξονα Λαμία – Καρπενήσι, τμήμα Σύνδεση πέρατος παράκαμψης Μακρακώμης με ανατολικό μέτωπο Σήραγγας Τυμφρηστού» σχεδόν στο σύνολο του μήκους του ακολουθεί νέα χάραξη και αναβαθμίζει την ΕΟ 38 (Λαμία – Καρπενήσι- Αγρίνιο).
Υπενθυμίζεται ότι ήδη το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει προχωρήσει στη δημοπράτηση των απαραίτητων γεωτεχνικών ερευνών ύψους 1,8εκατ. ευρώ.
Σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο κ. Καραγιάννης ενημέρωσε για το έργο τον βουλευτή Κωνσταντίνο Κοντογεώργο, τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Φάνη Σπανό, τον Αντιπεριφερειάρχη Ευρυτανίας Αριστείδη Τασιό, την Αντιπεριφερειάρχη Δασικής Πολιτικής Κατερίνα Καλατζή, τον Δήμαρχο Καρπενησίου Νίκο Σουλιώτη, τον Δήμαρχο Αγράφων Αλέξη Καρδαμπίκη και τον Δήμαρχο Αθηναίων Κώστα Μπακογιάννη.
Αναφερόμενος στη σημασία του έργου, ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης δήλωσε: «Σήμερα είναι μία σημαντική ημέρα για τη Στερεά Ελλάδα καθώς ξεκίνησε ο διαγωνισμός για τον Οδικό Άξονα Λαμία – Καρπενήσι, τμήμα Σύνδεση πέρατος παράκαμψης Μακρακώμης με ανατολικό μέτωπο Σήραγγας Τυμφρηστού και σε λιγότερο από ένα χρόνο θα έχουμε ανάδοχο.
Το έργο αποτελούσε ένα πάγιο αίτημα πολιτών και φορέων της περιοχής το οποίο γίνεται πραγματικότητα, ενώ εντάσσεται στο ευρύτερο σχέδιο αναβάθμισης των υποδομών της Στερεάς Ελλάδας που εκπονήσαμε με βάση τις κατευθύνσεις που μας έδωσε ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ο νέος οδικός άξονας βγάζει το Καρπενήσι και τις γύρω περιοχές από μία ιδιότυπη απομόνωση καθώς έχει ως κύριο σκοπό την άρση της δυσχερούς πρόσβασης στην Ευρυτανία και στο δυτικό ορεινό τμήμα της Φθιώτιδας. Ταυτόχρονα, βελτιώνει τις συνθήκες ασφάλειας για τους επισκέπτες και τους κατοίκους συμβάλλοντας στην μείωση των τροχαίων.
Οι χρόνοι μετακίνησης θα μειωθούν κατά περίπου 30 λεπτά, αυξάνοντας την ελκυστικότητα και την προσβασιμότητα της περιοχής, δημιουργώντας παράλληλα τις προϋποθέσεις για την ενίσχυση του τουρισμού και του εμπορίου.
Πρόκειται, επομένως, για ένα έργο χρήσιμο και αναγκαίο, με πολλαπλασιαστικά οφέλη στην περιφερειακή και εθνική οικονομία».
Από την πλευρά του ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας Φάνης Σπανός δήλωσε: «Μετά την προσωπική δέσμευση του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για την εξασφάλιση χρηματοδότησης του οδικού άξονα Λαμία – Καρπενήσι, ο Υφυπουργός Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης και οι υπηρεσίες του έτρεξαν τις διαδικασίες και μας ανακοίνωσαν σήμερα τη δημοπράτηση του έργου.
Το Λαμία – Καρπενήσι δεν είναι απλώς ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο. Είναι ο μονόδρομος για την άρση της απομόνωσης ενός τόπου που έχει τεράστιες ανάγκες, αλλά και τεράστιες προοπτικές. Και βέβαια, με την πρόσφατη υπογραφή των συμβάσεων κατασκευής των έργων Άμφισσα – Μπράλος και της παράκαμψης Χαλκίδας – Ψαχνών, οι τρεις κορυφαίες προτεραιότητες μας σε επίπεδο οδικών αξόνων οδεύουν προς υλοποίηση και αυτό οδηγεί τον τόπο μας σε μια νέα εποχή».


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA