
Συνολικά δύο εκατομμύρια νέους συνδρομητές πρόσθεσε το Netflix στο πρώτο τρίμηνο του 2023 και οι επενδυτές αναμένεται να εξετάσουν εξονυχιστικά εάν οι πρόσφατες μειώσεις τιμών και το λανσάρισμα ενός προγράμματος που υποστηρίζεται από διαφημίσεις, δελεάζουν τους ανθρώπους να εγγραφούν και να παραμείνουν στην πλατφόρμα.
Η εταιρεία, η οποία έχασε 200.000 συνδρομητές το προηγούμενο τρίμηνο, επέστρεψε στην αύξηση του αριθμού των συνδρομητών της το δεύτερο εξάμηνο του 2022, αλλά ο ρυθμός των νέων εγγραφών έχει επιβραδυνθεί δραματικά, αναγκάζοντάς την να σκεφτεί τρόπους για να αποσπάσει έσοδα από τα 100 εκατομμύρια άτομα που χρησιμοποιούν την υπηρεσία χωρίς να πληρώνουν για αυτή τη χρήση.
Ο «πονοκέφαλος» των χρηστών που δεν πληρώνουν
Για να το κάνει αυτό, ο γίγαντας του streaming έχει καταπολεμήσει σε ορισμένες χώρες την κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης ή το streaming από μη μέλη που δεν ανήκουν στο ίδιο νοικοκυριό, κάτι που μπορεί να ωθήσει τους ανθρώπους να εγκαταλείψουν την υπηρεσία ως μια σπασμωδική αντίδραση, αλλά είναι πιθανό να επιστρέψουν σε αυτό, είπαν οι αναλυτές.
Το μέτρο αυτό θα έχει «πιο ουσιαστικό αντίκτυπο» στο δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους και το Netflix θα μπορούσε να αποκτήσει περισσότερους από 10 εκατομμύρια νέους συνδρομητές καθώς μετατρέπει τους δωρεάν χρήστες σε επί πληρωμή, δήλωσε ο αναλυτής της Rosenblatt Securities, Barton Crockett.
Το Netflix αναμένεται να προσθέσει 3,43 εκατομμύρια συνδρομητές την περίοδο Απριλίου-Ιουνίου, σύμφωνα με 16 αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της Refinitiv, έναντι 970.000 απωλειών συνδρομητών το προηγούμενο τρίμηνο.
Στο πρώτο τρίμηνο του 2023, η εταιρεία αναμένεται να έχει προσθέσει καθαρά 2,07 εκατομμύρια συνδρομητές, έναντι απώλειας 200.000 συνδρομητών έναν χρόνο νωρίτερα. Πάντως το ίδιο το Netflix έχει σταματήσει να δίνει προβλέψεις για τη μέτρηση.
Αύξηση εσόδων
Εκτιμάται ότι το Netflix θα σημειώσει αύξηση εσόδων στο πρώτο τρίμηνο κατά σχεδόν 4%, σύμφωνα με τη Refinitiv, σημειώνοντας τη δεύτερη πιο αργή ανάπτυξή του μετά από την άνοδο κατά σχεδόν 2% το τέταρτο τρίμηνο του 2022.
Το πρώτο τρίμηνο του 2023 δεν είχε σημαντικές κυκλοφορίες με μη αγγλικές εκπομπές όπως το κορεατικό δράμα εκδίκησης “The Glory” και η τρίτη σεζόν του μεξικανικού δράματος “La Reina del Sur” να πηγαίνουν καλά, σύμφωνα με τον Jefferies.
Ο γίγαντας του streaming έχει αντιμετωπίσει ισχυρό ανταγωνισμό από τη Walt Disney, την Amazon.com και τη Warner Bros Discovery. Είναι χαρακτηριστικό ότι η Amazon έριξε το Netflix από την πρώτη θέση στις Ηνωμένες Πολιτείες πέρυσι, σύμφωνα με την εταιρεία συμβούλων Parks Associate.
Η Warner Bros ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι θα κυκλοφορήσει μια νέα υπηρεσία streaming στις 23 Μαΐου με την ονομασία “Max”, συνδυάζοντας την ψυχαγωγία του HBO Max σε σενάριο με τα ριάλιτι του Discovery.
Το Netflix τον Νοέμβριο εισήγαγε ένα πρόγραμμα streaming με διαφημίσεις για 6,99 δολάρια το μήνα σε 12 χώρες, ανατρέποντας μια πάγια τακτική της να μη βάζει διαφημίσεις. Τα Hulu και Disney+ της Disney και το HBO Max έχουν ήδη επιλογές που υποστηρίζονται από διαφημίσεις.
«Ο ρόλος της διαφήμισης συνεχίζει να αυξάνεται σε σημασία για τις premium (υπηρεσίες ροής) ως μέρος των κερδοφόρων στρατηγικών ανάπτυξης τους», ανέφερε σε σημείωμα η εταιρεία αναλύσεων κοινωνικών μέσων Antenna τον περασμένο μήνα.


Latest News

Ο Ντίνομ ντύθηκε... Κασσάνδρα και βλέπει ύφεση από τους δασμούς Τραμπ
Η ύφεση είναι «πιθανό αποτέλεσμα» από την αναταραχή των δασμών του Τραμπ, υποστηρίζει ο Τζέιμι Ντίμον

Ελβετία: 708.000 άτομα στα όρια της φτώχιας
Τι δείχνουν τα στοιχεία έρευνας που διεξήχθη από την Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία της Ελβετίας

«Be cool!» και «είναι ώρα για αγορές»: Το μήνυμα Τραμπ για την πτώση στη Wall Street
Ο Ντόναλντ Τραμπ έκανε και σύσταση λέγοντας «υπέροχη ώρα για αγορές»

Η ΕΕ σήκωσε το γάντι - Αντίποινα 21 δισ. ευρώ για τους δασμούς Τραμπ
Σε ισχύ από τις 15 Απριλίου οι δασμοί της ΕΕ στις αμερικανικές εισαγωγές

Delphi Economic Forum X- Ματίας Κόρμαν: «Το μέλλον διαμορφώνεται από εμάς»
O Γενικός Γραμματέας του ΟΟΣΑ μιλώντας στο Delphi Economic Forum X, προέβλεψε ενίσχυση των πληθωριστικών πιέσεων και επιβράδυνση της ανάπτυξης

Φουντώνει ο εμπορικός πόλεμος - Η Κίνα αντεπιτίθεται στις ΗΠΑ με δασμούς 84%
Οι νέοι δασμοί της Κίνας κλιμακώνουν τον εμπορικό πόλεμο που πλήττει τις αγορές
![Politico: Τα αντίποινα της ΕΕ στον Τραμπ θα πλήξουν καίρια τις «κόκκινες» πολιτείες [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/euusa-2-600x357.png)
Τα αντίποινα της ΕΕ στις ΗΠΑ - Πώς θα χτυπήσει τα προπύργια του Τραμπ [γραφήματα]
Από το σύνολο των εξαγωγών των ΗΠΑ στην ΕΕ, στις οποίες στοχεύει η Κομισιόν, εξαγωγές ύψους 13,5 δισ. δολ. προέρχονται από τις «κόκκινες πολιτείες», σύμφωνα με το Politico

Στα σκαριά ο μεγαλύτερος συνεταιρισμός γαλακτοκομικών στην Ευρώπη
Εφόσον η συμφωνία εγκριθεί, η συγχώνευση της Arla Foods με τον όμιλο DMK θα δημιουργήσει τον μεγαλύτερο συνεταιρισμό γάλακτος στην Ευρώπη

Η Κίνα θα το πάει... μέχρι τέλους - Η απάντηση και η προετοιμασία για τον εμπορικό πόλεμο
Οι ανακοινώσεις και τα σχέδια για το γιουάν και το χρηματιστήριο

Οι δασμοί είναι μόνο οι αρχή - Τι ζητούν οι ΗΠΑ για να κλείσουν deals με άλλες χώρες
Εκτός από τους δασμούς οι ΗΠΑ έχουν μια τεράστια λίστα απαιτήσεων από τους εμπορικούς εταίρους