Στη δημιουργία spin-off εταιρείας όπου θα ενταχθούν δύο από τα bulk carriers του στόλου της ανακοίνωσε η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματιστηριακή αγορά Imperial Petroleum Inc. συμφερόντων του Χάρη Βαφειά. Πιο συγκεκριμένα, η C3is Inc., η οποία συστάθηκε πρόσφατα, θα λειτουργεί ως εταιρεία χαρτοφυλακίου για τα δύο πλοία, έχοντας αιτηθεί την είσοδο των κοινών μετοχών της στο Nasdaq. Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί το β’ τρίμηνο του 2023.
Το διοικητικό συμβούλιο της Imperial Petroleum πιστεύει ότι η δημιουργία μιας ναυτιλιακής εταιρείας χύδην ξηρού φορτίου «pure play» θα προσφέρει σημαντικά οφέλη τόσο στις εταιρείες όσο και στους μετόχους τους. Η συναλλαγή θα επιτρέψει στην C3is Inc. να επικεντρωθεί αρχικά στον τομέα του ξηρού φορτίου, ενώ η Imperial Petroleum Inc. θα επικεντρωθεί σταδιακά στον τομέα των δεξαμενόπλοιων. Κάθε εταιρεία θα προσελκύει ανεξάρτητα νέους επενδυτές και θα παρέχει στους μετόχους την ευελιξία να προσαρμόζουν τις συμμετοχές τους ανάλογα με τους τομείς στους οποίους θέλουν να επενδύσουν.
Σε πορεία αποκλιμάκωσης οι ναύλοι στην παγκόσμια αγορά
Ο Χάρης Βαφειάς θα έχει συνολικά τρεις εισηγμένες ναυτιλιακές στο αμερικάνικο χρηματιστήριο και συγκεκριμένα την StealthGas με στόλο από πλοία μεταφοράς υγραερίου (LPG) την Imperial Petroleum με δεξαμενόπλοια και την C3is Inc με bulkers.
Στο μεταξύ ο ναυτιλιακός όμιλος της Οικογένειας Βαφειά με συμπεριλαμβανομένων των δημόσιων και ιδιωτικών εταιρειών προσεγγίζει τα 100 πλοία, μετά και τις τελευταίες αγορές. Ειδικότερα τις αγορές άλλων πέντε πλοίων προχώρησε του τελευταίους δυο μήνες ο ναυτιλιακός όμιλος του Νίκου Βαφειά μέσω της Brave Maritime Corp ανεβάζοντας τον στόλο της εταιρείας στα 28 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Πιο συγκεκριμένα ο όμιλος αγόρασε, τέσσερα ακόμα φορτηγά capes, ανεβάζοντας τον στόλο του ομίλου σε φορτηγά capes στα 10 συνολικά. Επιπροσθέτως, αγόρασε και ένα supramax φορτηγό πλοίο, χτισμένο το 2011 στην Μitsui της Ιαπωνίας. Πρόκειται για το 29ο συνολικά πλοίο που απέκτησε τους τελευταίους 12 μήνες ο όμιλος Βαφειά επενδύοντας συνολικά πάνω από 900 εκατ. δολ. Μετά τις νέες αγορές ο στόλος του Ομίλου αποτελείται από 95 πλοία (40 gas carriers, 30 δεξαμενόπλοια και 25 φορτηγά πλοία), αξίας, βάσει του Vessels Value, άνω τον 2,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Latest News
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους