
Στη δημιουργία spin-off εταιρείας όπου θα ενταχθούν δύο από τα bulk carriers του στόλου της ανακοίνωσε η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματιστηριακή αγορά Imperial Petroleum Inc. συμφερόντων του Χάρη Βαφειά. Πιο συγκεκριμένα, η C3is Inc., η οποία συστάθηκε πρόσφατα, θα λειτουργεί ως εταιρεία χαρτοφυλακίου για τα δύο πλοία, έχοντας αιτηθεί την είσοδο των κοινών μετοχών της στο Nasdaq. Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί το β’ τρίμηνο του 2023.
Το διοικητικό συμβούλιο της Imperial Petroleum πιστεύει ότι η δημιουργία μιας ναυτιλιακής εταιρείας χύδην ξηρού φορτίου «pure play» θα προσφέρει σημαντικά οφέλη τόσο στις εταιρείες όσο και στους μετόχους τους. Η συναλλαγή θα επιτρέψει στην C3is Inc. να επικεντρωθεί αρχικά στον τομέα του ξηρού φορτίου, ενώ η Imperial Petroleum Inc. θα επικεντρωθεί σταδιακά στον τομέα των δεξαμενόπλοιων. Κάθε εταιρεία θα προσελκύει ανεξάρτητα νέους επενδυτές και θα παρέχει στους μετόχους την ευελιξία να προσαρμόζουν τις συμμετοχές τους ανάλογα με τους τομείς στους οποίους θέλουν να επενδύσουν.
Σε πορεία αποκλιμάκωσης οι ναύλοι στην παγκόσμια αγορά
Ο Χάρης Βαφειάς θα έχει συνολικά τρεις εισηγμένες ναυτιλιακές στο αμερικάνικο χρηματιστήριο και συγκεκριμένα την StealthGas με στόλο από πλοία μεταφοράς υγραερίου (LPG) την Imperial Petroleum με δεξαμενόπλοια και την C3is Inc με bulkers.
Στο μεταξύ ο ναυτιλιακός όμιλος της Οικογένειας Βαφειά με συμπεριλαμβανομένων των δημόσιων και ιδιωτικών εταιρειών προσεγγίζει τα 100 πλοία, μετά και τις τελευταίες αγορές. Ειδικότερα τις αγορές άλλων πέντε πλοίων προχώρησε του τελευταίους δυο μήνες ο ναυτιλιακός όμιλος του Νίκου Βαφειά μέσω της Brave Maritime Corp ανεβάζοντας τον στόλο της εταιρείας στα 28 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Πιο συγκεκριμένα ο όμιλος αγόρασε, τέσσερα ακόμα φορτηγά capes, ανεβάζοντας τον στόλο του ομίλου σε φορτηγά capes στα 10 συνολικά. Επιπροσθέτως, αγόρασε και ένα supramax φορτηγό πλοίο, χτισμένο το 2011 στην Μitsui της Ιαπωνίας. Πρόκειται για το 29ο συνολικά πλοίο που απέκτησε τους τελευταίους 12 μήνες ο όμιλος Βαφειά επενδύοντας συνολικά πάνω από 900 εκατ. δολ. Μετά τις νέες αγορές ο στόλος του Ομίλου αποτελείται από 95 πλοία (40 gas carriers, 30 δεξαμενόπλοια και 25 φορτηγά πλοία), αξίας, βάσει του Vessels Value, άνω τον 2,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.


Latest News

Περισσότερα από 50 ρυμουλκά συμμορφώθηκαν με το προεδρικό διάταγμα
Πρόκειται για αριθμό που υπερπαρκεί για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες σε ρυμούλκηση για Πειραιά και Ελευσίνα

Οι διμερείς σχέσεις Ελλάδας Ισραήλ και το λιμάνι του Πειραιά - Τι είπε ο Κορκίδης
Περαιτέρω ενίσχυση της διμερούς επιχειρηματικής συνεργασίας, με επίκεντρο τον Πειραιά και το λιμάνι του και εντοπισμός τομέων και τα πεδίων για την περαιτέρω διεύρυνση και εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών

Η κινεζική παντοκρατορία στα ναυπηγεία και τα μέτρα Τραμπ
Ένα στα δυο πλοία ηλικίας μικρότερης των δέκα ετών είναι κινεζικής κατασκευής

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών Clean Industrial Deal στη ναυτιλία - Τι ζητά η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με ανάρτησή της η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, χαιρετίζει την πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Clean Industrial Deal

Νικόλας Βενιάμης: Στρατηγικό πλεονέκτημα για την ΕΕ η ισχύς της ναυτιλίας της
Συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην περιοδική έκδοση«#ShippingPeople – meet the European Shipowners» της ECSA

Η ναυτιλία εμπλέκεται όλο και περισσότερο
Μεταξύ των μεγάλων υπερδυνάμεων η ΕΕ έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα στον τομέα, καθώς ελέγχει το 40% του παγκόσμιου στόλου

Η επιβολή τελών στα κινεζικά πλοία θα πλήξει όλες τις ναυτιλιακές, λέει η CMA CGM
Η Κίνα κατασκευάζει περισσότερα από τα μισά από όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο

Η Costamare κάνει spin off και βάζει τον τομέα bulk carrier στον NYSE
Η Costamare θα αποσχίσει τον κλάδο των bulk carriers σε ανεξάρτητη εταiρεία - Οι πέντε σταθμοί στην πορεία της και ο τζίρος των 2 δισ. δολ

Σαφείς κανονισμούς για πλήρη αξιοποίηση του LNG ως καυσίμου ζητά η ναυτιλία
Ηγέτες του κλάδου παροτρύνουν την ΕΕ να πρωτοστατήσει στη μείωση του μεθανίου στη ναυτιλία

Έλλειμμα πλοίων μεταφοράς LNG από το 2027
Θα ασκήσει μεγάλη πίεση στον υπάρχοντα στόλο, εκτιμά η Braemar εξετάζοντας την προθεσμιακή αγορά