
Η Gen Z δεν είναι απλώς σημαντική επειδή είναι οι πελάτες του αύριο αλλά επειδή οι άνθρωποι που γεννήθηκαν μεταξύ 1995 και 2012 είναι απαραίτητοι για τις επιχειρήσεις σήμερα, καθώς είναι η πρώτη γενιά παιδιών που γνωρίζουν από τι θα δημιουργηθεί το μέλλον.
Σήμερα, οι εταιρείες προσπαθούν να είναι όσο το δυνατόν πιο καινοτόμες. Μοιράζονται το σκοπό τους σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες ενώ η κάλυψη και η προώθηση της βιωσιμότητας, και της καινοτομίας τους είναι πρόκληση καθώς θα πρέπει να εξελίσσονται διαρκώς.
Gen Z: 4 συμβουλές για την οικονομική «υγεία» των Zoomers
Για να παραμείνουν στην κορυφή του παιχνιδιού όμως, οι εταιρείες πρέπει να εξελιχθούν με την ταχύτητα της καταναλωτικής κουλτούρας. Ποιος είναι ο κύριος μοχλός της καταναλωτικής κουλτούρας; Η Gen Z φυσικά.
Σύμφωνα με μια ανάλυση της McKinsey, η Gen Z αντιπροσωπεύει το 40% των παγκόσμιων καταναλωτών, ενώ μια έκθεση της Barkley στις ΗΠΑ εκτιμά ότι κατέχουν 143 δισεκατομμύρια δολάρια σε δαπάνες.
Επομένως, για να μπορέσει μία εταιρία να έχει μία συνεχή εξέλιξη, τότε θα πρέπει να συμπεριλάβει αλλά και να κατανοήσει τις ψηφιακές συνήθειες της Gen Z.
Ποιές είναι αυτές;
1. Όχι άλλο Facebook
Περισσότερο από κάθε άλλη γενιά, η Gen Z μεγάλωσε με την ψηφιακή τεχνολογία στα χέρια της, επομένως τα social media είναι μέσα στην καθημερινότητά τους.
Σύμφωνα με τα στατιστικά όμως, το Facebook φαίνεται πως δεν θιεωρείται πλέον το μέσο των νέων αλλά των «μεγαλύτερων» καθώς όπως όλα δείχνουν η Gen Z δεν το προτιμά σε σχέση με Instagram και το Snapchat. Έτσι, εάν θέλετε να προσελκύσετε νέους στην επιχείρησή σας τότε βεβαιωθείτε ότι όλες οι ιστοσελίδες σας αποδίδονται όμορφα σε κινητές συσκευές και έχουν ρυθμιστεί ώστε να προσελκύουν καλύτερα το κοινό που απευθύνεται σε κινητά.
2. Η γενιά Ζ νοιάζεται για κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα
Η Gen Z έχει χαρακτηριστεί ως η πιο επικριτική ομάδα καταναλωτών μέχρι τώρα και έχει διαφορετική άποψη για τα ψώνια και την κατανάλωση συγκριτικά με τις προηγούμενες γενιές. Είναι οι πιο πρόσφατοι που μπήκαν στο εργατικό δυναμικό και έχουν ισχυρή αγοραστική δύναμη.
Η Generation Ζ απαιτεί βιώσιμες αγορές και νοιάζεται πολύ για τον πλανήτη και το μέλλον, κάτι που είναι μια τεράστια ευκαιρία για βιώσιμη επιχειρηματική ανάπτυξη. Πιστεύουν ότι οι γενιές πριν από αυτούς αντιπροσώπευαν την υπερκατανάλωση, τον καπιταλισμό και τον υλισμό. Εάν θέλετε να ενσωματώσετε περισσότερους νέεους ώς καταναλωτικό κοινό στην επιχείρηση σας τότε θα πρέπει να προνοήσετε για την βιωσιμότητα των προϊόντων σας.
3. Οδηγεί σε μια νέα εποχή οικονομικής συμπεριφοράς
Έχοντας ζήσει τόσο την οικονομική κρίση όσο και την πανδημία του COVID-19, η Gen Z τρέφουν μεγάλο οικονομικό άγχος που τους κάνει πιο προσεκτικούς σχετικά με τα οικονικά.
Είναι δύσπιστοι για τα παραδοσιακά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, προτιμούν να διαχειρίζονται τα χρήματά τους με ψηφιακά και φορητά εργαλεία και αναζητούν επενδύσεις που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες και τους στόχους τους.
Μην τους κατακλύζετε με το πλήρες εύρος των προϊόντων σας. Αντίθετα, εξετάστε το ενδεχόμενο να επιμεληθείτε μια στοχευμένη λίστα χρηματοοικονομικών προϊόντων που ταιριάζουν στις ανάγκες ενός ατόμου με βάση δεδομένα συναλλαγών σας.
4. Τα social media διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο
Η Gen Z γεννιέται λίγο πολύ με ένα τηλέφωνο στο χέρι και έχει μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση στα social media. Χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναζητήσουν έμπνευση, να ερευνήσουν προϊόντα και να συνδεθούν με τα αγαπημένα τους προϊόντα.
Η Gen Z είναι η πιο εθνοτικά και φυλετικά ποικιλόμορφη γενιά μέχρι σήμερα. Για να συνδεθείτε με αυτήν, φροντίστε να υποστηρίξετε τη διαφορετικότητα στις καμπάνιες σας. Οι Influencers αποτελούν κεντρικό τμήμα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τους Zoomers. Έτσι, εξετάστε το ενδεχόμενο να συνεργαστείτε με μικρο-influencers που μπορούν να διαδώσουν μηνύματα επωνυμίας με τρόπο που να φαίνεται ιδιαίτερα αυθεντικό.
Η γενιά Z Alpha
Μετά τη Gen Ζ και την Gen Alpha, τώρα μία νέα γενιά ανθρώπων κάνει την εμφάνισή της. Η Generation ZAlpha αποτελείται από ανθρώπους που γεννήθηκαν – ή δεν έχουν γεννηθεί – μεταξύ 2010 και 2025 ενώ η Ζ από το 1996.
Η Gen ΖAlpha αφορά όλους όσους γεννήθηκαν από το 1996 κια μετά, δηλαδή και την γενιά Ζ και την γενιά Α.
Η διαφορά των δύο γενεών είναι πως η Gen Α γεννήθηκε στο Διαδίκτυο ενώ η Gen Z γεννήθηκε με το Διαδίκτυο. Η Gen Zalpha που μεγάλωσε με το διαδίκτυο αποτελεί τον πρώτο στόχο των εταιριών και των επιχειρήσεων καθώς συμφωνα με στατιτιστικές προβλέπεται να έχουν τριπλάσια αύξηση σε σχέση με άλλες γενιές κια κατά συνέπεια θα αποτελούν μεγάλη αγοραστική δύναμη.
Πηγή in.gr


Latest News

Η Gen Z... μεταξεταστέα με την τεχνητή νοημοσύνη - Τι δείχνει έρευνα της ΕΥ
Ελλείψεις της Gen Z στην κριτική αξιολόγηση και στην ικανότητα εκτίμησης των δυνατοτήτων και των περιορισμών της ΑΙ

Πόσο ικανοποιημένοι είναι οι καταναλωτές από τα χρηματοοικονομικά ιδρύματα;
Η νέα έρευνα της Saleforce επιβεβαιώνει ότι η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών είναι πλέον σημαντικότερη από τις χρεώσεις και τα επιτόκια για τη διατήρηση των πελατών στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Περισσότερες γυναίκες στα διοικητικά συμβούλια - Τα κριτήρια
Με τις διατάξεις του νομοσχεδίου θεσμοθετείται υποχρεωτική συμμετοχή των γυναικών σε ποσοστό τουλάχιστον κατά 33% στα ΔΣ των εισηγμένων εταιρειών

Το τοξικό εργασιακό περιβάλλον φέρνει αποχωρήσεις - Πόσοι έφυγαν από τη δουλειά τους
Τα ευρήματα της έρευνας Workmonitor της Randstad για τις προσδοκίες των εργαζομένων

Το 93% των στελεχών πληροφορικής σχεδιάζει να εφαρμόσει AI Agents
Τα βασικά ευρήματα της έρευνας της Salesforce δείχνουν ότι η αυξανόμενη ζήτηση στον τομέα της πληροφορικής δημιουργεί νέες ευκαιρίες για βελτίωση της αποδοτικότητας με χαμηλότερο κόστος, μέσω των ΑΙ Agents

Οι εταιρείες έχουν νέο... δίλημμα - ΑΙ ή Gen Z για θέσεις εργασίες;
Tο 40% των μάνατζερ θα προτιμούσε να προσλάβει ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης αντί για πτυχιούχους της Gen Z