Η Chevron Corporation, και ο Όμιλος Αγγελικούση μέσω της εταιρείας Chevron Shipping Company LLC, και του τμήματος Energy Transition, Green Ships, αντίστοιχα, συμφώνησαν να μελετήσουν από κοινού πώς μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα δεξαμενόπλοια για τη μεταφορά αμμωνίας, ενός υποσχόμενου καυσίμου πλοίων χαμηλών εκπομπών άνθρακα.
Η αρχική μελέτη θα αξιολογήσει την αγορά μεταφοράς αμμωνίας, την υπάρχουσα υποδομή, τις πτυχές ασφάλειας της αμμωνίας, τις πιθανές απαιτήσεις πλοίων επόμενης γενιάς και ένα προκαταρκτικό σύστημα μεταφοράς αμμωνίας μεταξύ της ακτής του Κόλπου των ΗΠΑ και της Ευρώπης.
Thenamaris: Το SEASURFER παρέδωσε το πρώτο φορτίο στον κόσμο μπλε αμμωνίας
Η αμμωνία είναι φορέας υδρογόνου και πιστεύεται ότι έχει τη δυνατότητα να μειώσει την ένταση άνθρακα της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Μέσω της μελέτης οι δύο πλευρές στοχεύουν να προωθήσουν την τεχνική και εμπορική χρήση της αμμωνίας, ιδιαίτερα ως εξαγωγή για αγορές πετροχημικών, ηλεκτρικής ενέργειας αλλά και για κίνηση.
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με τον Όμιλο Αγγελικούση σε αυτή τη μελέτη, να βοηθήσουμε στην προώθηση χαμηλότερης ενέργειας άνθρακα σε κλίμακα και στην πρόοδο της θαλάσσιας μεταφοράς αμμωνίας, δήλωσε ο Mark Ross, Πρόεδρος της Chevron Shipping Company. Είμαι περήφανος, συνέχισε, για τη συνεργασία μεταξύ της Chevron Shipping, της Chevron New Energies και του Ομίλου Αγγελικούση και ανυπομονώ να οδηγήσουμε σε πρόοδο τους στόχους μας για την ενεργειακή μετάβαση.
Οι λύσεις παγκόσμιας αλυσίδας αξίας είναι κρίσιμες για την ανάπτυξη της αγοράς υδρογόνου και πιστεύουμε ότι η ναυτιλία θα διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο. Η Chevron αξιοποιεί τη διεθνή της τεχνογνωσία στη λειτουργική ναυτιλία και συνεργάζεται με τον Όμιλο Αγγελικούση για να επιδιώξει την μείωση του άνθρακα στην αγορά, δήλωσε ο Austin Knight, Αντιπρόεδρος, Hydrogen, Chevron New Energies.
Μέσα από τη συνεργασία με τη Chevron Shipping Company σε αυτή τη μελέτη, στοχεύουμε να συμβάλουμε ουσιαστικά στην προετοιμασία της ναυτιλίας, για τη μετάβαση σε δραστηριότητες με χαμηλές εκπομπές άνθρακα, δήλωσε η Μαρία Αγγελικούση, Διευθύνουσα Σύμβουλος του Ομίλου Αγγελικούση. Ο συνδυασμός της πολυετούς εμπειρίας μας στη θαλάσσια μεταφορά υγρών και αέριων ενεργειακών φορτίων με την τεράστια εμπειρία της Chevron στον κλάδο της ενέργειας παρέχει μια σταθερή βάση για αυτήν την προσπάθεια, συμπλήρωσε η κα. Αγγελικούση.
Latest News
Πρεμιέρα για τη σεζόν κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη - Ποιο πλοίο «έσπασε το ρόδι»
Πρεμιέρα στον ΟΛΘ σήμερα για την κρουαζιέρα καθώς το πρώτο κρουαζιερόπλοιο για φέτος κατέπλευσε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Τα νεότευκτα δεξαμενόπλοια «ΑΙΣΩΠΟΣ» και «ΑΙΟΛΟΣ» στην Capital Ship Management
Τα νέα δεξαμενόπλοια της Capital Ship Management είναι τα πρώτα πλοία με ελληνική σημαία που παραδόθηκαν από τα ναυπηγεία New Times Shipbuilding
Η Attica Group σχεδιάζει τη ναυπήγηση έξι πλοίων
Οι προγραμματισμένες επενδύσεις στην κατεύθυνση ανανέωσης του στόλου της Attica Group ανέρχονται σε περίπου 515 εκατ. ευρώ
Οι δασμοί Τραμπ έφεραν τα πάνω κάτω
Οι παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού είναι ρευστές και εξελίσσονται διαρκώς τόσο στις απειλές όσο και στις ευκαιρίες
Έκτακτο δρομολόγιο του Kissamos από Σαντορίνη - Νέες τροποποιήσεις μελετά η Attica Group
Tο έκτακτο δρομολόγιο θα πραγματοποιηθεί σήμερα από το πλοίο “Kissamos”, το οποίο θα αναχωρήσει στις 21:00 από το Ηράκλειο, Κρήτης
Η Ερυθρά, το Σουέζ και ο Τραμπ σε ρόλο μπαλαντέρ στη ναυτιλία
Οι περισσότερες ναυτιλιακές θα περιμένουν να δουν πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα και θα πρέπει να πειστούν ότι η απειλή επίθεσης έχει εξαλειφθεί
«Πυξίδα ανταγωνιστικότητας» - Αλλάζουν τα δεδομένα για την ευρωπαϊκή ναυτιλία
Η νέα στρατηγική που θα αναδείξει τον ρόλο που διαδραματίζουν τα ευρωπαϊκά λιμάνια και η ναυτιλιακή βιομηχανία στη μελλοντική οικονομία της ΕΕ
Επιστρέφει η σταθερότητα στην Ερυθρά, εκτιμά η διοίκηση της Διώρυγας Σουέζ
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα είχε κοστίσει στην Αίγυπτο περίπου 7 δισεκ. δολάρια σε έσοδα από τη Διώρυγα του Σουέζ το 2024
Τι θα κρίνει τις τάσεις σε ναύλους και αγοραπωλησίες
Τις εξελίξεις θα φέρει μια επιστροφή των πλοίων στη διαδρομή της Ερυθράς Θάλασσας και της Διώρυγας του Σουέζ - Γιατί θα προκαλέσει μεγάλη πτώση της αξίας των πλοίων από «δεύτερο χέρι»
«Big Brother» για ναυτιλιακό καύσιμο στήνει η ΑΑΔΕ
Έως 30/4, τα μετρητικά δεδομένα και οι συναγερμοί του τοπικού συστήματος εισροών-εκροών αποστέλλονται πιλοτικά στο Κέντρο Λήψης Σημάτων της ΑΑΔΕ