
Ο Ιταλικός Νηογνώμονας RINA αναβαθμίζει την παρουσία του στην χώρα μας με την δημιουργία μιας νέας Ακαδημίας Επιθεωρητών για όλη την Νότια Ευρώπη Μέση Ανατολή και Αφρική.
Ναυτιλία: Αυξάνονται οι παραγγελίες πλοίων με «πράσινα» καύσιμα
Όπως επισημαίνει ο Giosuè Vezzuto, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του RINA Marine, η Ελλάδα είναι μια σημαντική περιοχή για τη ναυτιλία και για τον RINA. Στοχεύουμε η νέα Ακαδημία Επιθεωρητών εκτός από επιθεωρητές του RINA να απευθύνεται και σε φοιτητές πανεπιστημίου και νέους πτυχιούχους στο εγγύς μέλλον, πρόσθεσε. Οι σχετικές ανακοινώσεις έγιναν στην πρόσφατη συνάντηση της Ελληνικής Τεχνικής Επιτροπής (HTC) του RINA με την συμμετοχή πλοιοκτητών και στελεχών ναυτιλιακών εταιρειών.
Οι προκλήσεις
Στην συνάντηση εξετάσθηκαν επίσης οι επιπτώσεις των νέων κανονισμών (CII), στην πορεία προς την απεξάρτηση από τον άνθρακα και οι τελευταίες εξελίξεις στα ψηφιακά εργαλεία για την ενίσχυση της επιχειρησιακής απόδοσης και της ασφάλειας. Η ναυτιλιακή βιομηχανία έχει ορισμένους κρίσιμους στόχους για την απαλλαγή από τον άνθρακα αρχικά το 2030 και μετά το 2050. Η πρόκληση για τους διαχειριστές πλοίων , ωστόσο, δεν είναι μόνο ποια τεχνολογία προσφέρει λύση για τις νέες κατασκευές του μέλλοντος, αλλά και τι μπορούν να κάνουν με τους υπάρχοντες στόλους. Αυτό ήταν ένα από τα βασικά θέματα της συνάντησης.
Ο Σπύρος Ζολώτας, Ανώτερος Διευθυντής, Marine South EMEA Region του RINA, δήλωσε σχετικά ότι εκδηλώσεις όπως το HTC είναι απαραίτητες για την επίτευξη των στόχων του κλάδου μας. Μας επιτρέπει να συζητήσουμε πραγματικά ζητήματα, να κατανοήσουμε τις ανησυχίες και να μοιραστούμε ζωτικής σημασίας γνώσεις και εμπειρίες”.
Η συνάντηση του HTC, έγινε υπό την κοινή προεδρία του Θόδωρου Μπαλτατζή, Γενικού Διευθυντή της Technomar Shipping, και του Άκη Τσιριγκάκη, Διευθύνοντος Συμβούλου της Nautilus Energy Management Corp.
Υπάρχουν πολλές πιθανές λύσεις που θα βοηθήσουν στην απαλλαγή της ναυτιλιακής βιομηχανίας από τον άνθρακα, αλλά, στην HTC, ήταν σαφές ότι στη ναυτιλία υπάρχει μια σύγχυση με τις νέες ιδέες και χρειάζονται πρακτικές λύσεις που θα μας προχωρήσουν μπροστά και θα επιτρέψουν στις εταιρείες να λειτουργούν με τον τρόπο που χρειάζεται. Δεν θα υπάρξει μία μόνο απάντηση και πρέπει να συνεχίσουμε να διερευνούμε όλες τις επιλογές που έχουμε στη διάθεσή μας, τόνισε ο κ. Ζολώτας.


Latest News

Περισσότερα από 50 ρυμουλκά συμμορφώθηκαν με το προεδρικό διάταγμα
Πρόκειται για αριθμό που υπερπαρκεί για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες σε ρυμούλκηση για Πειραιά και Ελευσίνα

Οι διμερείς σχέσεις Ελλάδας Ισραήλ και το λιμάνι του Πειραιά - Τι είπε ο Κορκίδης
Περαιτέρω ενίσχυση της διμερούς επιχειρηματικής συνεργασίας, με επίκεντρο τον Πειραιά και το λιμάνι του και εντοπισμός τομέων και τα πεδίων για την περαιτέρω διεύρυνση και εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών

Η κινεζική παντοκρατορία στα ναυπηγεία και τα μέτρα Τραμπ
Ένα στα δυο πλοία ηλικίας μικρότερης των δέκα ετών είναι κινεζικής κατασκευής

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών Clean Industrial Deal στη ναυτιλία - Τι ζητά η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με ανάρτησή της η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, χαιρετίζει την πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Clean Industrial Deal

Νικόλας Βενιάμης: Στρατηγικό πλεονέκτημα για την ΕΕ η ισχύς της ναυτιλίας της
Συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην περιοδική έκδοση«#ShippingPeople – meet the European Shipowners» της ECSA

Η ναυτιλία εμπλέκεται όλο και περισσότερο
Μεταξύ των μεγάλων υπερδυνάμεων η ΕΕ έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα στον τομέα, καθώς ελέγχει το 40% του παγκόσμιου στόλου

Η επιβολή τελών στα κινεζικά πλοία θα πλήξει όλες τις ναυτιλιακές, λέει η CMA CGM
Η Κίνα κατασκευάζει περισσότερα από τα μισά από όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο

Η Costamare κάνει spin off και βάζει τον τομέα bulk carrier στον NYSE
Η Costamare θα αποσχίσει τον κλάδο των bulk carriers σε ανεξάρτητη εταiρεία - Οι πέντε σταθμοί στην πορεία της και ο τζίρος των 2 δισ. δολ

Σαφείς κανονισμούς για πλήρη αξιοποίηση του LNG ως καυσίμου ζητά η ναυτιλία
Ηγέτες του κλάδου παροτρύνουν την ΕΕ να πρωτοστατήσει στη μείωση του μεθανίου στη ναυτιλία

Έλλειμμα πλοίων μεταφοράς LNG από το 2027
Θα ασκήσει μεγάλη πίεση στον υπάρχοντα στόλο, εκτιμά η Braemar εξετάζοντας την προθεσμιακή αγορά