Ο Ιταλικός Νηογνώμονας RINA αναβαθμίζει την παρουσία του στην χώρα μας με την δημιουργία μιας νέας Ακαδημίας Επιθεωρητών για όλη την Νότια Ευρώπη Μέση Ανατολή και Αφρική.
Ναυτιλία: Αυξάνονται οι παραγγελίες πλοίων με «πράσινα» καύσιμα
Όπως επισημαίνει ο Giosuè Vezzuto, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του RINA Marine, η Ελλάδα είναι μια σημαντική περιοχή για τη ναυτιλία και για τον RINA. Στοχεύουμε η νέα Ακαδημία Επιθεωρητών εκτός από επιθεωρητές του RINA να απευθύνεται και σε φοιτητές πανεπιστημίου και νέους πτυχιούχους στο εγγύς μέλλον, πρόσθεσε. Οι σχετικές ανακοινώσεις έγιναν στην πρόσφατη συνάντηση της Ελληνικής Τεχνικής Επιτροπής (HTC) του RINA με την συμμετοχή πλοιοκτητών και στελεχών ναυτιλιακών εταιρειών.
Οι προκλήσεις
Στην συνάντηση εξετάσθηκαν επίσης οι επιπτώσεις των νέων κανονισμών (CII), στην πορεία προς την απεξάρτηση από τον άνθρακα και οι τελευταίες εξελίξεις στα ψηφιακά εργαλεία για την ενίσχυση της επιχειρησιακής απόδοσης και της ασφάλειας. Η ναυτιλιακή βιομηχανία έχει ορισμένους κρίσιμους στόχους για την απαλλαγή από τον άνθρακα αρχικά το 2030 και μετά το 2050. Η πρόκληση για τους διαχειριστές πλοίων , ωστόσο, δεν είναι μόνο ποια τεχνολογία προσφέρει λύση για τις νέες κατασκευές του μέλλοντος, αλλά και τι μπορούν να κάνουν με τους υπάρχοντες στόλους. Αυτό ήταν ένα από τα βασικά θέματα της συνάντησης.
Ο Σπύρος Ζολώτας, Ανώτερος Διευθυντής, Marine South EMEA Region του RINA, δήλωσε σχετικά ότι εκδηλώσεις όπως το HTC είναι απαραίτητες για την επίτευξη των στόχων του κλάδου μας. Μας επιτρέπει να συζητήσουμε πραγματικά ζητήματα, να κατανοήσουμε τις ανησυχίες και να μοιραστούμε ζωτικής σημασίας γνώσεις και εμπειρίες”.
Η συνάντηση του HTC, έγινε υπό την κοινή προεδρία του Θόδωρου Μπαλτατζή, Γενικού Διευθυντή της Technomar Shipping, και του Άκη Τσιριγκάκη, Διευθύνοντος Συμβούλου της Nautilus Energy Management Corp.
Υπάρχουν πολλές πιθανές λύσεις που θα βοηθήσουν στην απαλλαγή της ναυτιλιακής βιομηχανίας από τον άνθρακα, αλλά, στην HTC, ήταν σαφές ότι στη ναυτιλία υπάρχει μια σύγχυση με τις νέες ιδέες και χρειάζονται πρακτικές λύσεις που θα μας προχωρήσουν μπροστά και θα επιτρέψουν στις εταιρείες να λειτουργούν με τον τρόπο που χρειάζεται. Δεν θα υπάρξει μία μόνο απάντηση και πρέπει να συνεχίσουμε να διερευνούμε όλες τις επιλογές που έχουμε στη διάθεσή μας, τόνισε ο κ. Ζολώτας.
Latest News
Η Ερυθρά, το Σουέζ και ο Τραμπ σε ρόλο μπαλαντέρ στη ναυτιλία
Οι περισσότερες ναυτιλιακές θα περιμένουν να δουν πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα και θα πρέπει να πειστούν ότι η απειλή επίθεσης έχει εξαλειφθεί
«Πυξίδα ανταγωνιστικότητας» - Αλλάζουν τα δεδομένα για την ευρωπαϊκή ναυτιλία
Η νέα στρατηγική που θα αναδείξει τον ρόλο που διαδραματίζουν τα ευρωπαϊκά λιμάνια και η ναυτιλιακή βιομηχανία στη μελλοντική οικονομία της ΕΕ
Επιστρέφει η σταθερότητα στην Ερυθρά, εκτιμά η διοίκηση της Διώρυγας Σουέζ
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα είχε κοστίσει στην Αίγυπτο περίπου 7 δισεκ. δολάρια σε έσοδα από τη Διώρυγα του Σουέζ το 2024
Τι θα κρίνει τις τάσεις σε ναύλους και αγοραπωλησίες
Τις εξελίξεις θα φέρει μια επιστροφή των πλοίων στη διαδρομή της Ερυθράς Θάλασσας και της Διώρυγας του Σουέζ - Γιατί θα προκαλέσει μεγάλη πτώση της αξίας των πλοίων από «δεύτερο χέρι»
«Big Brother» για ναυτιλιακό καύσιμο στήνει η ΑΑΔΕ
Έως 30/4, τα μετρητικά δεδομένα και οι συναγερμοί του τοπικού συστήματος εισροών-εκροών αποστέλλονται πιλοτικά στο Κέντρο Λήψης Σημάτων της ΑΑΔΕ
Υπογραφή μνημονίου για δράσεις Ελλάδας – Ηνωμένου Βασιλείου στην εμπορική ναυτιλία
Η επίσκεψη του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Χρήστου Στυλιανίδη στο Ηνωμένο Βασίλειο και οι επαφές του με ΙΜΟ και βρετανική κυβέρνηση
Αύξηση της ζήτησης για πλοία μεταφοράς LNG
Οι εξαγωγές των ΗΠΑ, οι οποίες έχουν τριπλασιαστεί τα τελευταία πέντε χρόνια, θα διπλασιαστούν μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας
Capital Ship Management: Το δεξαμενόπλοιο «ΑΚΡΙΣΙΟΣ» υψώνει την ελληνική σημαία
Η αλλαγή σημαίας του «ΑΚΡΙΣΙΟΣ» πραγματοποιήθηκε στο λιμάνι του Khor Fakkan στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Πτώση στις ναυλαγορές έφερε η Χρονιά του Φιδιού
Πώς αντιδρούν οι ναύλοι ενόψει της κινέζικης πρωτοχρονιάς Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv
Ποιοι έχουν βάλει στο «μάτι» τα υποβρύχια καλώδια στη Βαλτική
Αμερικανοί και ευρωπαίοι αξιωματούχοι κάνουν λόγο για ατυχήματα από άπειρά πληρώματα και κακοσυντηρημένα πλοία άλλοι όμως...