Ο Ιταλικός Νηογνώμονας RINA αναβαθμίζει την παρουσία του στην χώρα μας με την δημιουργία μιας νέας Ακαδημίας Επιθεωρητών για όλη την Νότια Ευρώπη Μέση Ανατολή και Αφρική.
Ναυτιλία: Αυξάνονται οι παραγγελίες πλοίων με «πράσινα» καύσιμα
Όπως επισημαίνει ο Giosuè Vezzuto, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος του RINA Marine, η Ελλάδα είναι μια σημαντική περιοχή για τη ναυτιλία και για τον RINA. Στοχεύουμε η νέα Ακαδημία Επιθεωρητών εκτός από επιθεωρητές του RINA να απευθύνεται και σε φοιτητές πανεπιστημίου και νέους πτυχιούχους στο εγγύς μέλλον, πρόσθεσε. Οι σχετικές ανακοινώσεις έγιναν στην πρόσφατη συνάντηση της Ελληνικής Τεχνικής Επιτροπής (HTC) του RINA με την συμμετοχή πλοιοκτητών και στελεχών ναυτιλιακών εταιρειών.
Οι προκλήσεις
Στην συνάντηση εξετάσθηκαν επίσης οι επιπτώσεις των νέων κανονισμών (CII), στην πορεία προς την απεξάρτηση από τον άνθρακα και οι τελευταίες εξελίξεις στα ψηφιακά εργαλεία για την ενίσχυση της επιχειρησιακής απόδοσης και της ασφάλειας. Η ναυτιλιακή βιομηχανία έχει ορισμένους κρίσιμους στόχους για την απαλλαγή από τον άνθρακα αρχικά το 2030 και μετά το 2050. Η πρόκληση για τους διαχειριστές πλοίων , ωστόσο, δεν είναι μόνο ποια τεχνολογία προσφέρει λύση για τις νέες κατασκευές του μέλλοντος, αλλά και τι μπορούν να κάνουν με τους υπάρχοντες στόλους. Αυτό ήταν ένα από τα βασικά θέματα της συνάντησης.
Ο Σπύρος Ζολώτας, Ανώτερος Διευθυντής, Marine South EMEA Region του RINA, δήλωσε σχετικά ότι εκδηλώσεις όπως το HTC είναι απαραίτητες για την επίτευξη των στόχων του κλάδου μας. Μας επιτρέπει να συζητήσουμε πραγματικά ζητήματα, να κατανοήσουμε τις ανησυχίες και να μοιραστούμε ζωτικής σημασίας γνώσεις και εμπειρίες”.
Η συνάντηση του HTC, έγινε υπό την κοινή προεδρία του Θόδωρου Μπαλτατζή, Γενικού Διευθυντή της Technomar Shipping, και του Άκη Τσιριγκάκη, Διευθύνοντος Συμβούλου της Nautilus Energy Management Corp.
Υπάρχουν πολλές πιθανές λύσεις που θα βοηθήσουν στην απαλλαγή της ναυτιλιακής βιομηχανίας από τον άνθρακα, αλλά, στην HTC, ήταν σαφές ότι στη ναυτιλία υπάρχει μια σύγχυση με τις νέες ιδέες και χρειάζονται πρακτικές λύσεις που θα μας προχωρήσουν μπροστά και θα επιτρέψουν στις εταιρείες να λειτουργούν με τον τρόπο που χρειάζεται. Δεν θα υπάρξει μία μόνο απάντηση και πρέπει να συνεχίσουμε να διερευνούμε όλες τις επιλογές που έχουμε στη διάθεσή μας, τόνισε ο κ. Ζολώτας.
Latest News
Προβληματίζουν οι περικοπές ΟΠΕΚ τα δεξαμενόπλοια
Οι παράγοντες που πιέζουν τους ναύλους μπορεί να εξισορροπηθούν από την αυξανόμενη παραγωγή στον Ατλαντικό που στηρίζει το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο
Μπαίνει στα σκαριά το νέο λιμάνι της Σαντορίνης
Κατατέθηκε η σχετική τροπολογία - Τι προβλέπεται για το λιμάνι στη Σαντορίνη - Τι αποφασίσθηκε για το καλώδιο του ΑΔΜΗΕ που υπάρχει στο λιμάνι
Ερχονται αυξήσεις στα τέλη φορτοεκφόρτωσης στο λιμάνι του Πειραιά
Eνα σκληρό bras de fer βρίσκεται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα στον Πειραιά μεταξύ χρηστών του λιμανιού και των κινέζων της ΟΛΠ-Cosco,