
Στις 17 Απριλίου 2023, ο Πειραιάς υποδέχθηκε στο παρθενικό του ταξίδι το OOCL SPAIN – ένα από τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς containers (mega vessels) παγκοσμίως και το πρώτο αντίστοιχου μεγέθους που θα προσεγγίσει τις εγκαταστάσεις του Σταθμού, που θα εντάσσεται πλέον τακτικά στα δρομολόγιά του.
Ρεκόρ παραγγελιών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων
Το «OOCL SPAIN» – ιδιοκτησίας της Orient Overseas Container Line Europe, μέλους του COSCO SHIPPING Group – δρομολογήθηκε το φετινό Μάρτιο σε κυκλική διαδρομή η οποία ενώνει τη Ασία με την Ευρώπη.

Η επιλογή του Πειραιά
Στο πρώτο του ταξίδι, διάρκειας 84 ημερών, το «OOCL SPAIN» προσεγγίζει 13 διαφορετικά λιμάνια, από την Κίνα και τη Νοτιοανατολική Ασία έως τη Βορειοδυτική Ευρώπη. Η επιλογή του Πειραιά ως ενδιάμεσου σταθμού μεταφοράς αποδίδεται πρωτίστως στο υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που παρέχεται από την ΣΕΠ Α.Ε. σε ό,τι αφορά την ταχύτητα εξυπηρέτησης των πλοίων και των φορτίων διαμετακόμισης, την τεχνολογική υπεροχή των προσφερόμενων υπηρεσιών, καθώς και τη στρατηγική θέση του Πειραιά, η οποία τον καθιστά βασικό κόμβο στις θαλάσσιες εμπορευματικές ροές από και προς την Νοτιοανατολική Ασία, αλλά και σε πολλά άλλα μέρη του κόσμου.
Με μήκος 399,9 μέτρα και πλάτος 61,3 μέτρα, το «OOCL SPAIN», κατασκευής 2023, έχει χωρητικότητα φορτίου 24.188 TEUs. H χρήση της τελευταίας ευφυούς τεχνολογίας στο πλοίο, σε συνδυασμό με την απόκτηση big data, αναβαθμίζουν τις λειτουργίες του OOCL SPAIN, επιτρέποντας βελτιώσεις στην απόδοση καυσίμου, και μακροπρόθεσμη ασφάλεια πλοήγησης.
Σχετικά με τη ΣΕΠ:
Η Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Mονοπρόσωπη Α.Ε. είναι εταιρεία συσταθείσα στην Ελλάδα, πλήρως ελεγχόμενη θυγατρική της COSCO SHIPPING Ports Limited (κορυφαίου φορέα εκμετάλλευσης σταθμών εμπορευματοκιβωτίων ο οποίος κατέχει την τρίτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη). Την 1η Οκτωβρίου 2009, η ΣΕΠ Α.Ε. ανέλαβε για 35 έτη την υλοποίηση της Σύμβασης Παραχώρησης για τους προβλήτες II και III, την οποία, κατόπιν διεθνούς διαγωνιστικής διαδικασίας, η ΟΛΠ Α.Ε. ανέθεσε στην COSCO Pacific Limited (σημερινή COSCO SHIPPING Ports Limited), στην οποία κατακυρώθηκε ο διαγωνισμός. Κύριες δραστηριότητες της ΣΕΠ Α.Ε. είναι η παροχή υπηρεσιών φόρτωσης / εκφόρτωσης και αποθήκευσης για εισαγόμενα και εξαγόμενα εμπορευματοκιβώτια που διακινούνται μέσω του Λιμένα του Πειραιά, συμπεριλαμβανομένων των φορτίων που χρησιμοποιούν τον Πειραιά μόνον ως ενδιάμεσο σταθμό μεταφοράς (φορτία διαμετακόμισης). Η στρατηγική θέση του Πειραιά τον καθιστά ιδανικό λιμένα-κόμβο για προορισμούς στην Κεντρική και Ανατολική Μεσόγειο καθώς και στη Μαύρη Θάλασσα.


Latest News
![Morningstar DBRS: Γάλλοι και Έλληνες τραπεζίτες πήραν την «πίτα» της ναυτιλιακής βιομηχανίας [γράφημα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/09/ploia-600x338.jpg)
Morningstar DBRS: Γάλλοι και Έλληνες τραπεζίτες πήραν την «πίτα» της ναυτιλιακής βιομηχανίας [γράφημα]
Γιατί η ναυτιλιακή βιομηχανία θα μπορούσε να μειώσει τις ανησυχίες για την ποιότητα του ενεργητικού για τις ευρωπαϊκές τράπεζες

Ναυτιλιακές φεύγουν άρον-άρον από Χονγκ Κονγκ - Οι φόβοι για τις σχέσεις ΗΠΑ-Κίνας
Παρά την εισροή κινεζικών πλοίων στο νηολόγιο του Χονγκ Κονγκ, ο αριθμός των πλοίων που φέρουν τη σημαία του μειώθηκε 8%

Περισσότερα από 50 ρυμουλκά συμμορφώθηκαν με το προεδρικό διάταγμα
Πρόκειται για αριθμό που υπερπαρκεί για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες σε ρυμούλκηση για Πειραιά και Ελευσίνα

Οι διμερείς σχέσεις Ελλάδας Ισραήλ και το λιμάνι του Πειραιά - Τι είπε ο Κορκίδης
Περαιτέρω ενίσχυση της διμερούς επιχειρηματικής συνεργασίας, με επίκεντρο τον Πειραιά και το λιμάνι του και εντοπισμός τομέων και τα πεδίων για την περαιτέρω διεύρυνση και εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών

Η κινεζική παντοκρατορία στα ναυπηγεία και τα μέτρα Τραμπ
Ένα στα δυο πλοία ηλικίας μικρότερης των δέκα ετών είναι κινεζικής κατασκευής

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών Clean Industrial Deal στη ναυτιλία - Τι ζητά η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με ανάρτησή της η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, χαιρετίζει την πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Clean Industrial Deal

Νικόλας Βενιάμης: Στρατηγικό πλεονέκτημα για την ΕΕ η ισχύς της ναυτιλίας της
Συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην περιοδική έκδοση«#ShippingPeople – meet the European Shipowners» της ECSA

Η ναυτιλία εμπλέκεται όλο και περισσότερο
Μεταξύ των μεγάλων υπερδυνάμεων η ΕΕ έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα στον τομέα, καθώς ελέγχει το 40% του παγκόσμιου στόλου

Η επιβολή τελών στα κινεζικά πλοία θα πλήξει όλες τις ναυτιλιακές, λέει η CMA CGM
Η Κίνα κατασκευάζει περισσότερα από τα μισά από όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο

Η Costamare κάνει spin off και βάζει τον τομέα bulk carrier στον NYSE
Η Costamare θα αποσχίσει τον κλάδο των bulk carriers σε ανεξάρτητη εταiρεία - Οι πέντε σταθμοί στην πορεία της και ο τζίρος των 2 δισ. δολ