Έσοδα 8,16 δισεκατομμυρίων δολαρίων (έναντι εκτίμησης για 8,18 δισ. δολ.) κατέγραψε το Netflix το πρώτο τρίμηνο του 2023, με τα κέρδη ανά μετοχή να ανέρχονται σε 2,88 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,86 δολάρια.
Οι συνδρομητές της πλατφόρμας αυξήθηκαν την ίδια περίοδο κατά 1,75 εκατ., αριθμός αρκετά χαμηλότερος από τα 2,2 εκατ. που ανέμεναν αναλυτές.
Netflix: Με… ψαλίδι σε τιμές και προσθήκη διαφημίσεων θα κερδίσει νέους συνδρομητές;
Παράλληλα με την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, την Τρίτη, το Netflix ανακοίνωσε ότι αναβάλλει την επέκταση της απαγόρευσης χρήσης κοινών κωδικών πρόσβασης: Βάσει του αρχικού προγραμματισμού, η σκλήρυνση της στάσης της δημοφιλούς πλατφόρμας αναμενόταν να υλοποιηθεί ως τα τέλη του πρώτου τριμήνου. Ωστόσο, χθες ανακοινώθηκε ότι η διαδικασία αυτή θα παραταθεί στο δεύτερο τρίμηνο.
$NFLX Netflix Q1 FY23:
Subs +1.75M Q/Q.
ARM +4% Y/Y fx neutral.• Revenue +4% Y/Y to $8.16B ($20M miss).
• +8% Y/Y fx neutral.
• Operating margin 21% (1pp beat).
• EPS $2.88 ($0.01 beat).Q2 FY23 Guidance:
• Revenue +3% Y/Y (+6% fx neutral).
• Operating margin 19%. pic.twitter.com/8MjYvVVNE6— App Economy Insights (@EconomyApp) April 18, 2023
«Αν και αυτό σημαίνει ότι μέρος της αναμενόμενης αύξησης των μελών και της ενίσχυσης των εσόδων θα φανεί στο τρίτο τρίμηνο αντί για το δεύτερο τρίμηνο, πιστεύουμε ότι η ενέργεια αυτή θα οδηγήσει σε ένα καλύτερο αποτέλεσμα τόσο από τα μέλη μας όσο και από την επιχείρησή μας», ανέφερε η εταιρεία στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της, σημειώνοντας παράλληλα ότι στις περιοχές που έχει αναπτύξει αντίστοιχες πρωτοβουλίες είδε τον αριθμό των συνδρομητών της να αυξάνεται.
Τα αποτελέσματα
Αναλυτικά, για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου, η Netflix ανακοίνωσε κέρδη ύψους 1,31 δισ. δολαρίων ή 2,88 δολάρια ανά μετοχή, έναντι 1,6 δισ. δολαρίων ή 3,53 δολαρίων ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα. Τα έσοδα αυξήθηκαν στα 8,16 δισ. δολάρια από 7,87 δισ. δολάρια την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Η καταστολή της κοινής χρήσης κωδικών βρέθηκε στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των επενδυτών. Υπενθυμίζεται ότι στα τέλη του περασμένου έτους, η εταιρεία δήλωσε ότι θα αρχίσει να εφαρμόζει μέτρα ώστε οι άνθρωποι που εισέρχονται στην πλατφόρμα από άλλους λογαριασμούς, να δημιουργήσουν πλέον τους δικούς τους.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Netflix, περισσότερα από 100 εκατομμύρια νοικοκυριά μοιράζονται λογαριασμούς – ή περίπου το 43% της παγκόσμιας βάσης χρηστών της, κάτι που έχει επηρεάσει την ικανότητά της να επενδύει σε νέο περιεχόμενο. Έτσι, τόσο η έκδοση της πλατφόρμας που περιλαμβάνει διαφημίσεις όσο και η πάταξη της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης αποσκοπούν στην αύξηση των κερδών.
Ο συνCEO της εταιρείας, Γκρεγκ Πίτερς, εξήγησε την Τρίτη ότι όπου επεκτείνεται η απαγόρευση κοινής χρήσης κωδικών οι συνδρομητές αρχικά διστάζουν και ακυρώνουν τη συνδρομή τους. Σιγά σιγά όμως επιστρέφουν στην πλατφόρμα, καταβάλλοντας το τίμημα. Με βάση τον σχεδιασμό που είχε εκπονηθεί τον Φεβρουάριο, οι επόμενες χώρες που η πλατφόρμα θα απαγόρευε την κοινή χρήση κωδικών θα ήταν η Νέα Ζηλανδία, ο Καναδάς, η Πορτογαλία και η Ισπανία.
Στον Καναδά, η εφαρμογή του μέτρου οδήγησε σε αύξηση του αριθμού των συνδρομητών και ταχύτερη ενίσχυση των εσόδων σε σχέση με τις ΗΠΑ.
Τα αυξημένα έσοδα που αναμένονται από την επέκταση της βάσης των συνδρομητών εκτιμάται ότι θα επιτρέψουν στην Netflix να δαπανήσει περίπου 17 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024 για περιεχόμενο.
Τέλος η αποστολή DVD
Το Netflix σημείωσε την Τρίτη ότι «ο ανταγωνισμός παραμένει έντονος, καθώς ανταγωνιζόμαστε τόσες πολλές μορφές ψυχαγωγίας». Παράλληλα, η εταιρεία ανακοίνωσε την κατάργηση της αποστολής DVD σε πελάτες – την υπηρεσία δηλαδή από την οποίαν ξεκίνησε.
Πριν από ένα χρόνο, η Netflix είχε ανακοινώσει την πρώτη της απώλεια συνδρομητών εδώ και μια δεκαετία, στέλνοντας τις μετοχές της σε καθοδική τροχιά, καθώς και εκείνες των ομοειδών της μέσων ενημέρωσης. Τα αποτελέσματα ώθησαν το Netflix και τους αντιπάλους του στο streaming να επικεντρωθούν στα κέρδη έναντι του αριθμού συνδρομητών.
Καθώς το Netflix επεδίωκε να ενισχύσει τα κέρδη και τη συνδρομητική του βάση, έστρεψε την προσοχή του σε μια έκδοση της πλατφόρμας υποστηριζόμενης από διαφημίσεις, καθώς και στην καταστολή της κοινής χρήσης κωδικών πρόσβασης.
Latest News
Κερδίζουν έδαφος οι παλιές κονσόλες... Μπαίνουν στην πρίζα Nintendo και Play Station
Το γερασμένο hardware εξακολουθεί να αποτελεί ισχύ για εταιρείες που κατασκευάζουν βιντειοπαιχνίδια όπως η Sony και η Nintendo
Alibaba με E-Mart εναντίον όλων - Νέος κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου στην Νότια Κορέα
Η Alibaba επιδιώκει να επεκτείνει το διεθνές αποτύπωμά της για να αντισταθμίσει την πιο αργή ανάπτυξή της εντός Κίνας
Πού κάνουν Χριστούγεννα οι εκατομμυριούχοι
Για εμάς του κοινούς θνητούς όλα αυτά μοιάζουν όνειρο θερινής νυκτός, αλλά οι περιγραφές των επαγγελματιών που βρίσκονται κοντά στους εκατομμυριούχους μας επιτρέπουν να ρίξουμε μια «κλεφτή» ματιά
Αλλαγή ώρας: Οι χαμένοι και οι κερδισμένοι αν ο Τραμπ την σταματήσει
Αρχικά η αλλαγή ώρας εισήχθη ως μέτρο εξοικονόμησης ενέργειας, στις ΗΠΑ, και στους δύο Παγκόσμιους Πολέμους
Το Instagram φτιάχνει πια τις λίστες του Άγιου Βασίλη
Η οικονομική πίεση από τα social media και δη, το Intagram, μπορεί να αλλάξουν την αντίληψη κάποιων για την εορταστική περίοδο
Αρκτική: Ο κόσμος θέλει τα πολικά ορυκτά, αλλά ποιος θα εργαστεί σε μια παγωμένη ερημιά;
Η κλιματική αλλαγή και η υποχώρηση των πάγων καθιστούν «πολύ ευκολότερη» την εξόρυξη στην παγωμένη Αρκτική
Πώς η Ινδία ξεπέρασε την Κίνα σε ΙΡΟ
Η Ινδία ξεπέρασε την Κίνα και βρίσκεται πίσω μόνο από τις ΗΠΑ σε χρήματα που συγκεντρώθηκαν από καταχωρίσεις εταιρειών
Αφήνει τις μαρίνες και επενδύει σε... σοκολάτες - Τι δείχνει η στροφή της Yildiz Holding
O τουρκικός όμιλος πίσω από τις σοκολάτες Godiva και τα μπισκότα McVitie θα επικεντρωθεί στις βασικές της επιχειρήσεις τροφίμων και λιανικής
«...σαν σοκολάτα»: Οι κολοσσοί τροφίμων επενδύουν σε εναλλακτικές του κακάο
Οι υψηλές τιμές των εμπορευμάτων ωθούν εταιρείες όπως την Mondelēz να αναζητήσουν λύσεις στο... εργαστήριο
Οι τάσεις εργασίας που κυριάρχησαν το 2024
Οι "ήσυχες διακοπές", το "coffee badging" και οι "δουλειές φαντασμάτων" ήταν μέρος του lλεξικογίου που κυριαρχσε γύρω από την εργασία το 2024.