Η Philip Morris International (ΡΜΙ) δημοσίευσε την 4η ετήσια Ενιαία Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης, η οποία βασίστηκε στην Ανάλυση Ουσιαστικότητας (Materiality Analysis) και αποτυπώνει το επιχειρηματικό μοντέλο, τη διακυβέρνηση, τη διαχείριση, τη στρατηγική και τις επιδόσεις της εταιρείας.
O Jacek Olczak, Διευθύνων Σύμβουλος της PMI δήλωσε: «παρά τις συνεχείς διεθνείς προκλήσεις, το 2022 ήταν μια ξεχωριστή χρονιά που έφερε τους ανθρώπους μας πιο κοντά. Κατά την διάρκεια της χρονιάς συνεχίσαμε να κάνουμε απτά και μετρήσιμα βήματα για την επίτευξη του στόχου μας για έναν κόσμο χωρίς τσιγάρο. Στοχεύουμε το 50% των συνολικών καθαρών εσόδων μας να προέρχονται από τα εναλλακτικά προϊόντα καπνού έως το 2025 με απώτερο στόχο την οριστική κατάργηση της παραγωγής τσιγάρου. Ένας τόσο πολύπλοκος μετασχηματισμός δεν επιτυγχάνεται από τη μια μέρα στην άλλη, ωστόσο, δεσμευόμαστε να τον ολοκληρώσουμε όσο το δυνατόν νωρίτερα. Με συνέπεια και αφοσίωση επιταχύνουμε τον ρυθμό της ριζικής αλλαγής μας, προχωρώντας πάντα προς το καλύτερο».
Η πρόοδος σε σχέση με τους στόχους βιωσιμότητας της PMI (βασισμένοι στα Environmental – Social – Governance κριτήρια) συνεχίστηκε με γρήγορους ρυθμούς και το 2022, καθώς η εταιρεία βελτίωσε το αποτύπωμα τόσο των προϊόντων της (τι παράγει) όσο και των λειτουργιών της (πώς παράγει).
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία συνέχισε να εφαρμόζει προγράμματα πρόληψης, όσον αφορά την πρόσβαση των νέων σε καπνικά προϊόντα μέσω όλων των καναλιών πώλησης.
Προϊοντικό Αποτύπωμα
Κοινωνία
• 24,9 εκατομμύρια εκτιμώμενοι ενήλικοι χρήστες εναλλακτικών προϊόντων της PMI (2021: 21,7 m)
• 32,1% από τα καθαρά έσοδα της εταιρείας προέρχεται από εναλλακτικά προϊόντα καπνού (2021: 29,5%)
• 73 αγορές όπου διατίθενται προς πώληση εναλλακτικά προϊόντα της PMI, εκ των οποίων το 42% είναι χώρες χαμηλού και μεσαίου εισοδήματος (2021: 71, 42%)
• 10,7 δισεκατομμύρια δολάρια η συνολική επένδυση για τα εναλλακτικά προϊόντα από το 2008 (2021: 9,2 δισεκατομμύρια δολάρια)
• 91% του συνολικού όγκου πωλήσεων καλύπτεται από προγράμματα πρόληψης της πρόσβασης των νέων σε καπνικά προϊόντα, στα έμμεσα κανάλια λιανικής (2021: 91%)5
• 300 εκατομμύρια δολάρια τα ετήσια καθαρά έσοδα από προϊόντα ευεξίας και υγείας (2021: 100 εκατομμύρια δολάρια)
Περιβάλλον
· 86% ποσοστό ανακύκλωσης συσκευών IQOS που επιστρέφονται σε κεντρικούς κόμβους ανακύκλωσης (σταθμισμένο μέσο ποσοστό κάθε συσκευής που ανακυκλώνεται) (2021: 86%)6
· 68% του συνολικού όγκου πωλήσεων καλύπτεται με προγράμματα κατά της ρύπανσης από τις γόπες
· 8,5% του συνολικού όγκου πωλήσεων των εναλλακτικών προϊόντων καπνού καλύπτεται με προγράμματα επιστροφής αναλώσιμων7
Όσον αφορά το κοινωνικό αποτύπωμα της PMI, η εταιρεία, έχοντας ως προτεραιότητα την Δια Βίου Μάθηση, διεύρυνε την πρόσβαση των εργαζομένων της σε εκπαιδευτικά προγράμματα. Επιπλέον, δημοσίευσε μία ενισχυμένη δεσμευτική δήλωση για τα ανθρώπινα δικαιώματα και ολοκλήρωσε την 6η και 7η αξιολόγηση των επιπτώσεων των δράσεών της για τα δικαιώματα του ανθρώπου, στη Βραζιλία και τη Μαλαισία. Από περιβαλλοντικής πλευράς, συνέχισε την απανθρακοποίηση των άμεσων δραστηριοτήτων της, ενώ ανανέωσε τη δέσμευσή της για καθαρές μηδενικές εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου (GHG) σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της, έως το 2040. Σε συνδυασμό με τη Διάσκεψη του ΟΗΕ για τη Βιοποικιλότητα (COP 15) τον Δεκέμβριο του 2022, η εταιρεία ανακοίνωσε νέους μακροπρόθεσμους στόχους και στρατηγικές για τη βιοποικιλότητα και το νερό, ευθυγραμμισμένη με το πλαίσιο βιοποικιλότητας που υιοθετήθηκε από τα εμπλεκόμενα μέρη.
Λειτουργικό Αποτύπωμα
Κοινωνία
• 40,7% των διευθυντικών θέσεων της PMI καλύπτονται από γυναίκες (2021: 39,7%)
• 7 αξιολογήσεις επιπτώσεων των δράσεών της για τα ανθρώπινα δικαιώματα έχουν πραγματοποιηθεί από το 2018 σε χώρες υψηλότατου κινδύνου (Μέχρι το 2021 είχαν πραγματοποιηθεί 5 αξιολογήσεις)
Περιβάλλον
· 55% του καπνού αγοράζεται χωρίς κίνδυνο καθαρής αποψίλωσης των διαχειριζόμενων φυσικών δασών και χωρίς μετατροπή των φυσικών οικοσυστημάτων (2021: 37%)
· Βαθμολόγηση με τριπλό Α από τον ανεξάρτητο φορέα CDP για την ασφάλεια του κλίματος, των δασών και των υδάτων για τρίτη συνεχή χρονιά
Η Jennifer Motles, Chief Sustainability Officer της PMI δήλωσε: «Αναγνωρίζουμε την ανάγκη να συνεχίσουμε να καλλιεργούμε αξιοπιστία και εμπιστοσύνη μεταξύ των ενδιαφερόμενων μερών που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στο όραμά μας και μπορούν να επιταχύνουν τον ρυθμό προόδου προς τον τελικό μας στόχο. Η διαφάνεια και η πρόθεσή μας να συμμετάσχουμε στη δημόσια συζήτηση ελπίζουμε ότι θα ενεργοποιήσουν τον διάλογο με εκείνους που μπορούν να βοηθήσουν στην ολοκλήρωση του μετασχηματισμού μας».
Η προετοιμασία της Ενιαίας Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης της PMI για το 2022 λαμβάνει υπόψη την καθοδήγηση των διεθνών προτύπων και πλαισίων, συμπεριλαμβανομένου του Global Reporting Initiative (GRI), του Οικουμενικού Συμφώνου των Ηνωμένων Εθνών (UNGC), των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ, του Ιδρύματος IFRS—συμπεριλαμβανομένης της χρήσης των προτύπων SASB που χρησιμοποιεί, των Αρχών Ολοκληρωμένης Σκέψης και του Ολοκληρωμένου Πλαισίου Αναφοράς—και ορισμένες από τις συστάσεις της Ομάδας Εργασίας για τις οικονομικές γνωστοποιήσεις που σχετίζονται με το κλίμα (TCFD).
Latest News
Απ’ τα ψηλά στα χαμηλά η Κουρτάκης – Σε αναζήτηση «λευκού ιππότη»
Διεύρυνση ζημιών με αύξηση τζίρου 0,72% το 2023 για την Ελληνικά Κελλάρια Οίνων - Οι σημειώσεις του ορκωτού ελεγκτή
Τι συμβαίνει με το CVC – Γιατί πουλάει τα «πετράδια του στέμματος»
Πώς ερμηνεύουν παράγοντες της αγοράς τις τελευταίες κινήσεις του CVC – Η πώληση των HHG και Μπαρμπά Στάθη και τα σενάρια για την Εθνική Ασφαλιστική
Ατλάντικ: Το πιο ηχηρό κανόνι στα σούπερ μάρκετ – Η άνοδος και η πτώση της οικογένειας Αποστόλου
Η παρουσία της οικογένειας Αποστόλου μέτρησε μόλις τριάντα χρόνια ωστόσο άφησε ισχυρό αποτύπωμα στον κλάδο των σούπερ μάρκετ – Το χρονικό της κατάρρευσης
Πού πάει τη Motor Oil ο Βαρδινογιάννης – Οι νέες μπίζνες
O Γιάννης Βαρδινογιάννης και η διοίκηση της Motor Oil με τις νέες επενδύσεις επιδιώκουν την ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των καταναλωτών
Τα νέα deals που ανακατεύουν ξανά την αγορά του καφέ
Από την κίνηση της Coca-Cola HBC με την Costa Coffee, στην επένδυση της Motor Oil στην Taresso και στην εξαγορά της Segafredo Zanetti από τη Haskos
Η Vodafone παρουσίασε τη νέα υπηρεσία Wireless Home 5G
Αξιόπιστη ασύρματη σύνδεση για ταχύτητες internet έως 300Mbps μέσα από το δίκτυο κινητής της ανακοίνωσε η Vodafone
Οι 10 καινοτόμες ελληνικές επιχειρήσεις που μαγνήτισαν τους επενδυτές
Η ελληνική κοινότητα των startups συνεχίζει να παράγει «διαμάντια» και κεντρίζει το εγχώριο και όχι μόνο ενδιαφέρον
Vodafone: Εργαλείο AI για την παρακολούθηση της ποιότητας υπηρεσιών IoT Connectivity
Η πλατφόρμα της Vodafone έχει τη δυνατότητα να εντοπίζει διαφοροποιήσεις στην υπηρεσία, παρακολουθώντας και μαθαίνοντας από προηγούμενα μοτίβα κίνησης δεδομένων πελατών
Νέος σταθμός ταχείας φόρτισης στον Πειραιά από το ZAP Taxi Club
Στο ZAP Taxi Club μπορούν να συμμετέχουν όσοι ιδιοκτήτες άδειας ταξί είναι ήδη μέλη ή θα ενταχθούν στην πλατφόρμα της FREENOW, συνάπτοντας σύμβαση χρηματοδοτικής μίσθωσης με την Εθνική Leasing
Netcompany: Διοργανώνει το πρώτο διαπανεπιστημιακό Hackathon στη Θεσσαλονίκη
Το Netcompany Hackathon Thessaloniki edition απευθύνεται σε προπτυχιακούς φοιτητές