Οι κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες είναι έτοιμες να κάνουν απόβαση στην Ευρώπη και να διεκδικήσουν μερίδιο αγοράς από τις πωλήσεις καθώς, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, στο Σαλόνι της Σαγκάης που διεξάγεται αυτές τις ημέρες απλά κάνουν επίδειξη δύναμης με μοντέλα που σίγουρα κεντρίζουν το ενδιαφέρον.
Κίνα: Toyota και Volkswagen προσπαθούν να ανακτήσουν το χαμένο έδαφος από την BYD
Πρώτος στόχος είναι να αυξήσουν τις πωλήσεις και να ξεπεράσουν τους ομίλους Volkswagen και Stellantis. Φυσικά, δεν θα μείνουν αλώβητες οι BMW, Mercedes και Audi, καθώς οι Κινέζοι πολύ σύντομα θα στοχεύσουν σε μοντέλα που ανήκουν και σε αυτή την κατηγορία. Αυτά είναι τα συμπεράσματα της έκθεσης που δημοσιοποίησε η Fitch Solutions Country Risk & Industry Research, η οποία εκτιμά ότι θα είναι πιο δύσκολο να αντιμετωπιστεί η premium αγορά από τους Κινέζους, τουλάχιστον σε πρώτη φάση.
Διείσδυση
Η Fitch Solutions ανέφερε ότι το μερίδιο των Κινέζων κατασκευαστών στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα μπορούσε να αυξηθεί στο 15% το 2025, με τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης να έχουν κατά νου τη συμμόρφωσή τους με τους κανόνες της ΕΕ ως προς τις εκπομπές CO2. Προηγούμενες προσπάθειες που έγιναν από την Κίνα και αφορούσαν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στα sedan και SUV έπεσαν στον κενό. Τώρα θα προσπαθήσουν να διεισδύσουν με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, χρησιμοποιώντας την πολιτική που εφάρμοσε πριν 20 χρόνια η Hyundai και η Kia οι οποίες έδιναν εντυπωσιακές εγγυήσεις για να ενισχύσουν τις αρχικές αμφιβολίες. Σήμερα οι κορεατικές μάρκες έχουν πλέον ανταποκριθεί και πολύ συχνά υπερβαίνουν τις απαιτήσεις των καταναλωτών στην ποιότητα και το στυλ.
Στόχος, η Ευρώπη
Η έκθεση της Fitch Solutions αναφέρει ότι οι Κινέζοι κατασκευαστές, αφού πουλήσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με επιτυχία στην εγχώρια αγορά τους, θα επιταχύνουν τα σχέδιά τους να επεκταθούν στην Ευρώπη, ενώ αναμένεται μέσα στο έτος οι κινεζικές πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων να κατακτήσουν ένα αξιοπρεπές ποσοστό. Ο αναλυτής αυτοκινήτων της Fitch Solutions, Santiago Arieu, δηλώνει ότι το ποσοστό μπορεί να κυμανθεί από 12 έως 15% το 2025.
Σύμφωνα με την έκθεση, η Ευρώπη είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως, μετά την Κίνα και πρόκειται να γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη την επόμενη δεκαετία, κυρίως λόγω των αυστηρών στόχων της ΕΕ για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2). Ειδικά μετά τις αποφάσεις να μην επιτρέπονται πωλήσεις αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης μετά το 2035, πλην αυτών που θα μπορούν να κινηθούν με συνθετικά καύσιμα. Ο αναλυτής της Fitch Solutions, κ. Arieu αναφέρει ότι τα κινέζικα αυτοκίνητα θα βρουν πρόσφορο έδαφος στην Ευρώπη λόγω της χαμηλής τιμής, την ίδια στιγμή που τα αυτοκίνητα των παραδοσιακών κατασκευαστών συνεχώς ανεβάζουν την τιμή κτήσης τους.
Latest News
Η πλημμυρίδα των 1,28 τρισ. ευρωπαϊκών ομολόγων το 2025 και τα 8 δισ. της Ελλάδας
Προσδοκίες για χαμηλότερα δημοσιονομικά ελλείμματα το 2025 σε σύγκριση με το 2024 διακρίνει η UBS πίσω από τις εκτιμήσεις για έκδοση ομολόγων
Από τη Rare Beauty στη Watches of Switzerland - 3+1 εταιρείες που σφράγισαν το 2024
Οι επικεφαλής τους -Μπρίαν Ντάφυ, Σελένα Γκόμεζ, Μίκαελ Κλίγκερ, Γκαμπ Γουόλερ- αναδείχθηκαν οι καλύτεροι ηγέτες επιχειρήσεων
Μακρόν: Προειδοποιεί ότι το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν βρίσκεται κοντά στο σημείο χωρίς επιστροφή
Ο Μακρόν χαρακτήρισε το Ιράν ως τη μεγαλύτερη στρατηγική πρόκληση και πρόκληση ασφάλειας για την Ευρώπη και τους συμμάχους της
Πόσα θα πληρώνατε για έναν πύργο σε νησί της Γαλλίας
Το καταφύγιο Trégastel περιτριγυρισμένο με ογκόλιθους έχει ένα νεογοτθικό κάστρο με το όνομα Château de Costaérès, σκαρφαλωμένο στο ψηλότερο σημείο του.
Γιατί χάνονται θέσεις εργασίας με ρυθμούς ρεκόρ στην Βρετανία
Οι εταιρείες στην Βρετανία μείωσαν θέσεις εργασίας με τον ταχύτερο ρυθμό των τελευταίων τεσσάρων ετών μετά τη φορολογική επιδρομή του προϋπολογισμού
Το 2025 μπορεί να είναι άλλη μια εξαιρετική χρονιά επενδύσεων - Οι 5 λόγοι που βλέπει η Deutsche Bank
Το 2025 μπορεί να είναι θετικό, καθώς πολλοί από τους πιο προφανείς κινδύνους έχουν ήδη τιμολογηθεί - Οι εκτιμήσεις της Deutsche Bank
O «πονοκέφαλος» Τραμπ, οι κεντρικές τράπεζες και ο ρυθμός μείωσης των επιτοκίων
Το Bloomberg Economics προβλέπει ότι η συνολικά τα επιτόκια στις ανεπτυγμένες οικονομίες θα μειωθούν μόλις κατά 72 μονάδες βάσης το 2025 λιγότερο από ό,τι το 2024
Bridgewater: Ο Τραμπ έρχεται… και θα αλλάξει το οικονομικό δόγμα του κόσμου
H προηγούμενη παγκόσμια πραγματικότητα γύρω από το ελεύθερο εμπόριο και την περιορισμένη κυβερνητική παρέμβαση κρέμεται από μία κλωστή και ένα διαφορετικό σύστημα
Fed: Παραιτείται ο επικεφαλής της τραπεζικής εποπτείας – Ο ρόλος του Τραμπ
O Μάικλ Μπαρ παραιτείται από τη θέση του αντιπρόεδρος της Fed για θέματα εποπτείας αλλά παραμένει μέλος του δ.σ
BNP Paribas: Πόσο διαφορετικό μπορεί να είναι το 2025; – Οι βασικοί καταλύτες
H ίδια η αβεβαιότητα αναμένεται να αποτελέσει σημαντικό τροχοπέδη για την ανάπτυξη το επόμενο έτος, εκτιμά η BNP Paribas