Οι κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες είναι έτοιμες να κάνουν απόβαση στην Ευρώπη και να διεκδικήσουν μερίδιο αγοράς από τις πωλήσεις καθώς, όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, στο Σαλόνι της Σαγκάης που διεξάγεται αυτές τις ημέρες απλά κάνουν επίδειξη δύναμης με μοντέλα που σίγουρα κεντρίζουν το ενδιαφέρον.
Κίνα: Toyota και Volkswagen προσπαθούν να ανακτήσουν το χαμένο έδαφος από την BYD
Πρώτος στόχος είναι να αυξήσουν τις πωλήσεις και να ξεπεράσουν τους ομίλους Volkswagen και Stellantis. Φυσικά, δεν θα μείνουν αλώβητες οι BMW, Mercedes και Audi, καθώς οι Κινέζοι πολύ σύντομα θα στοχεύσουν σε μοντέλα που ανήκουν και σε αυτή την κατηγορία. Αυτά είναι τα συμπεράσματα της έκθεσης που δημοσιοποίησε η Fitch Solutions Country Risk & Industry Research, η οποία εκτιμά ότι θα είναι πιο δύσκολο να αντιμετωπιστεί η premium αγορά από τους Κινέζους, τουλάχιστον σε πρώτη φάση.
Διείσδυση
Η Fitch Solutions ανέφερε ότι το μερίδιο των Κινέζων κατασκευαστών στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα μπορούσε να αυξηθεί στο 15% το 2025, με τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης να έχουν κατά νου τη συμμόρφωσή τους με τους κανόνες της ΕΕ ως προς τις εκπομπές CO2. Προηγούμενες προσπάθειες που έγιναν από την Κίνα και αφορούσαν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης στα sedan και SUV έπεσαν στον κενό. Τώρα θα προσπαθήσουν να διεισδύσουν με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, χρησιμοποιώντας την πολιτική που εφάρμοσε πριν 20 χρόνια η Hyundai και η Kia οι οποίες έδιναν εντυπωσιακές εγγυήσεις για να ενισχύσουν τις αρχικές αμφιβολίες. Σήμερα οι κορεατικές μάρκες έχουν πλέον ανταποκριθεί και πολύ συχνά υπερβαίνουν τις απαιτήσεις των καταναλωτών στην ποιότητα και το στυλ.
Στόχος, η Ευρώπη
Η έκθεση της Fitch Solutions αναφέρει ότι οι Κινέζοι κατασκευαστές, αφού πουλήσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με επιτυχία στην εγχώρια αγορά τους, θα επιταχύνουν τα σχέδιά τους να επεκταθούν στην Ευρώπη, ενώ αναμένεται μέσα στο έτος οι κινεζικές πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων να κατακτήσουν ένα αξιοπρεπές ποσοστό. Ο αναλυτής αυτοκινήτων της Fitch Solutions, Santiago Arieu, δηλώνει ότι το ποσοστό μπορεί να κυμανθεί από 12 έως 15% το 2025.
Σύμφωνα με την έκθεση, η Ευρώπη είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως, μετά την Κίνα και πρόκειται να γνωρίσει μεγάλη ανάπτυξη την επόμενη δεκαετία, κυρίως λόγω των αυστηρών στόχων της ΕΕ για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2). Ειδικά μετά τις αποφάσεις να μην επιτρέπονται πωλήσεις αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης μετά το 2035, πλην αυτών που θα μπορούν να κινηθούν με συνθετικά καύσιμα. Ο αναλυτής της Fitch Solutions, κ. Arieu αναφέρει ότι τα κινέζικα αυτοκίνητα θα βρουν πρόσφορο έδαφος στην Ευρώπη λόγω της χαμηλής τιμής, την ίδια στιγμή που τα αυτοκίνητα των παραδοσιακών κατασκευαστών συνεχώς ανεβάζουν την τιμή κτήσης τους.
Latest News
Deal του Σι Τζινπίνγκ στο Μαρόκο για giga-εργοστάσιο ηλεκτρικών μπαταριών
Η Κίνα σχεδιάζει να προωθήσει την ανάπτυξη ενός εργοστασίου ηλεκτρικών μπαταριών στην περιοχή Kenitra στο Μαρόκο
Οι προειδοποιήσεις της Fed για το χρέος και τον εμπορικό πόλεμο
Οι ανησυχίες μετατοπίζονται από τον πληθωρισμό σύμφωνα με την έρευνα της Fed
Η θεωρία του Veblen, τα bitcoin και η σχέση με τις... μπανάνες
Οι νέες ελίτ στον κόσμο των άχρηστων αντικειμένων που όσο γίνονται ακριβότερα, γίνονται και πιο επιθυμητά
Η Ρωσία στρατολογεί Υεμενίτες μισθοφόρους για να πολεμήσουν στην Ουκρανία
Μυστηριώδης εταιρεία που συνδέεται με τους Χούθι εξαπατά άντρες για να ενταχθούν στην πολεμική μηχανή της Μόσχας - Η σχέση με τη Ρωσία
Ποιος τράβηξε την πρίζα στην Northvolt - Το γεγονός που σήμανε την αρχή του τέλους και το Plan B
Η κατάθεση της Northvolt για προστασία από πτώχευση στις ΗΠΑ, σηματοδοτεί μια από τις μεγαλύτερες αποτυχίες για την ευρωπαϊκή βιομηχανία
Η νέα παγκόσμια οικονομική τάξη είναι εδώ! - Τι αλλάζει στην παγκόσμια οικονομία;
Από τη Διάσκεψη του Μπρέτον Γουντς και την κεϋνσιανή πολιτική μέχρι το πέρασμα στη σχολή του Μοργαν Φριντμαν με Θάτσερ-Ρήγκαν έως τον Ομπάμα και τον Τραμπ
Μετά τις γερμανικές εκλογές η προσφορά της UniCredit για την Commerzbank
Η επικεφαλής της UniCredit τονίζει ακόμα και μετά την εξαγορά το «στρατηγείο» της τράπεζας θα παραμείνει στο Μιλάνο
Μασκ (Tesla): Μεγιστάνας ελέω κράτους αλλά και ...υπηρέτης του κράτους
Πόση απο την περιουσία του Μασκ της Tesla οφείλεται σε κρατικό χρήμα - Τα κέρδη του μετα την εκλογή του νέου προέδρου
Η ΕΚΤ μπορεί να μειώσει τα επιτόκια ανεξάρτητα από τη Fed, διαμηνύει το Γάλλος τραπεζίτης
Ο Βιλερουά είπε ότι επιστροφή Τραμπ στον Λευκό Οίκο θα «σημάνει πιθανότατα περισσότερο πληθωρισμό στις ΗΠΑ και λιγότερη ανάπτυξη παντού»
Κάτι τρέχει με την Temu - Σε ελεύθερη πτώση ο κινεζικός κολοσσός
Δεν έπιασε τους στόχους η PDD με την Temu - Προειδοποιεί για εντατικοποίηση του ανταγωνισμού στο ηλεκτρoνικό εμπόριο