Ο πληθωρισμός στην ευρωζώνη είναι πολύ υψηλός και η νομισματική πολιτική της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας «έχει ακόμη λίγο δρόμο να διανύσει» για να επαναφέρει τον πληθωρισμό προς τον στόχο του 2%, δήλωσε η πρόεδρος της ΕΚΤ Κριστίν Λαγκάρντ.
«Η νομισματική μας πολιτική πρέπει προφανώς να αναπτύξει όλα τα εργαλεία της για να φέρει τον πληθωρισμό στο στόχο του 2% μεσοπρόθεσμα», εξήγησε η Λαγκάρντ σε συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στη γαλλική σχολή Polytechnique στο Παρίσι.
EKT: Τα πρακτικά έδειξαν διαφωνίες και όχι ομοφωνία για τα επιτόκια
«Η άσκηση αυτή βρίσκεται σε εξέλιξη. Έχουμε ήδη χρησιμοποιήσει τα περισσότερα από τα εργαλεία μας, υπάρχει ακόμη λίγος δρόμος να διανύσουμε», πρόσθεσε.«Η διάρκεια της πορείας θα εξαρτηθεί προφανώς από διάφορους παράγοντες και κυρίως από τον αντίκτυπο στην πίστωση και τη διαθεσιμότητά της (μετά) τα γνωστά χρηματοπιστωτικά προβλήματα», κατέληξε αναφερόμενη στις πρόσφατες εντάσεις στον τραπεζικό τομέα.
Οι δηλώσεις της έρχονται λίγο μετά την δημοσιοποίηση των πρακτικών της τελευταίας συνεδρίασης της ΕΚΤ, όπου υπήρξαν διαφωνίες ανάμεσα σε αυτούς που υποστήριξαν ότι οι προβλέψεις των οικονομολόγων της ΕΚΤ είναι αισιόδοξες όσον αφορά την διαδικασία του άψογου αποπληθωρισμού, δηλαδή της επιστροφής του πληθωρισμού στο στόχο με πολύ χαμηλό κόστος από την άποψη της χαμένης παραγωγής και σ΄αυτούς οι οποίοι υποστήριξαν ότι ότι η ΕΚΤ δεν θα πρέπει να προχωρήσει σε αύξηση των επιτοκίων μέχρι να υποχωρήσουν οι ενστάσεις στις χρηματοπιστωτικές αγορές.
Η ΕΚΤ αναμένεται να αυξήσει τα επιτόκια για έβδομη συνεχή συνεδρίαση στην επόμενη συνεδρίασή της στις 4 Μαΐου, σε μια προσπάθεια να μειώσει τον επίμονα υψηλό πληθωρισμό στην ευρωζώνη, με τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής να συγκλίνουν σε μια αύξηση 25 μονάδων βάσης, δήλωσαν στο Reuters πηγές που έχουν γνώση των συζητήσεων αλλά επιθυμούν να διατηρήσουν την ανωνυμία τους .
Latest News
Πώς η Boeing έβαλε την αεροπορία των ΗΠΑ να πληρώσει με «καπέλο» 8.000% για σαπούνια
Πώς η Αμερικανική Πολεμική Αεροπορία πλήρωσε 8.000% παραπάνω την Boeing για διανομείς σαπουνιού μπάνιου αεροσκαφών C-17
Ο άνθρωπος πίσω από τον όρο «The Magnificent Seven» λύνει τη σιωπή του
Γνωρίστε τον αναλυτή που χρησιμοποίησε τον όρο Magnificent Seven για τις μετοχές τεχνολογίας που διαφεντεύουν τη Wall Street
Πώς η «οικονομική γρίπη» της Γερμανίας μεταδίδεται στην Ευρώπη – Οι συνέπειες για Ελλάδα
Η νέα κρίση που φέρνει το λουκέτο σε τουλάχιστον τρία εργοστάσια της Volkswagen δημιουργεί μεγάλη αναταραχή στη Γερμανία
Οι αποτυχημένες προσπάθειες «ανάστασης» της Intel και οι χειρισμοί Γκέλσινγκερ
O CEO της Intel, Πατ Γκέλσινγκερ, έθεσε υψηλές προσδοκίες για τις ικανότητες κατασκευής της εταιρείας αλλά και την ικανότητά της στον τομέα της AI, ωστόσο απέτυχε να ανταποκριθεί
Αγροτικές επιδοτήσεις: Δισεκατομμυριούχοι έλαβαν ενίσχυση 3,3 δισ. ευρώ από την ΕΕ
Τουλάχιστον 17 δισεκατομμυριούχοι συγκαταλέγονται στους «αγρότες» που έλαβαν γενναίες αγροτικές επιδοτήσεις την τετραετία 2019-2023.
Γιατί έπεσε η μετοχή της Uber
Η πρόβλεψη για μετακινήσεις πελατών της Uberς ήταν ελαφρώς χαμηλότερη από τις εκτιμήσεις της Wall Street
Γιατί η Κωνσταντινούπολη δοκιμάζει τη δωρεάν συγκοινωνία στους ανέργους
Η Κωνσταντινούπολη είναι η μεγαλύτερη πόλη που επενδύει στις μεταφορές με την ελπίδα να ενισχύσει την απασχόληση
Η επομένη των εκλογών στις ΗΠΑ και ο αλγόριθμος του Μασκ
Μια ιστορικά σφιχτή προεδρική κούρσα μπορεί να μην τελειώσει τη νύχτα - και θα μπορούσαν να ακολουθήσουν πολλαπλές κρίσεις
Γιατί λείπουν 350 αεροσκάφη από τον παγκόσμιο στόλο
Υπάρχει ένα κενό σε αεροσκαφή που χρειάζονται οι αεροπορικές εταιρείες για να λειτουργούν απρόσκοπτα οι αερομεταφορείς
Η VW και η κρίση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας
Δύσκολες εποχές για τον όμιλο VW: Μείωση κερδών, κλείσιμο εργοστασίων, κρίσιμες διαπραγματεύσεις με τα συνδικάτα. Ποιον ρόλο διαδραματίζει η πολιτική;