
Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας και οι κορυφαίες εταιρείες μπαταριών της σχεδιάζουν να επενδύσουν από κοινού 20 τρισεκατομμύρια γουόν (15,1 δισεκατομμύρια δολάρια) έως το 2030 για την ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών μπαταριών, συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών στερεάς κατάστασης, δήλωσε την Πέμπτη το υπουργείο Bιομηχανίας της ασιατικής χώρας.
«Η κοινή επένδυση θα επιτρέψει στη Νότια Κορέα να ξεκινήσει την εμπορική παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης πριν από άλλες [χώρες]», ανέφερε το υπουργείο.
Η ελεύθερη πτώση της τιμής του λιθίου εξαλείφει όλα τα κέρδη από τον Νοέμβριο του 2021 και μετά
Η Νότια Κορέα φιλοξενεί τρεις από τους πέντε μεγαλύτερους κατασκευαστές μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο – LG Energy Solution, Samsung και SK On.
Αυτό το εταιρικό τρίο ελέγχει συνολικά περισσότερο από το ένα τέταρτο της παγκόσμιας αγοράς μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων και προμηθεύει μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως Tesla, Volkswagen, General Motors και Ford Motor.
Πιλοτικά εργοστάσια
Το νοτιοκορεατικό υπουργείο Βιομηχανίας ανακοίνωσε ότι οι τρεις εταιρείες μπαταριών θα κατασκευάσουν πιλοτικά εργοστάσια παραγωγής στη χώρα που θα χρησιμεύουν ως κέντρα καινοτομίας προϊόντων και κατασκευής.
Τα εργοστάσια θα χρησιμοποιηθούν για τη δοκιμή και την κατασκευή προηγμένων προϊόντων, όπως μπαταρίες στερεάς κατάστασης, κυλινδρικές μπαταρίες στοιχείων 4680 και μπαταρίες χωρίς κοβάλτιο, πριν ξεκινήσουν τη μαζική παραγωγή από τις εγκαταστάσεις παραγωγής που διαθέτουν εκτός της χώρας.
Οι κατασκευαστές μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων ανταγωνίζονται να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες μπαταριών που υπόσχονται μεγαλύτερη αυτονομία, υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα και καλύτερη ασφάλεια από τις συμβατικές μπαταρίες ιόντων λιθίου.
Ο κινεζικός γίγαντας μπαταριών CATL αποκάλυψε την Τετάρτη ένα νέο της προϊόν, την μπαταρία συμπυκνωμένης ύλης που ελπίζει να ξεκινήσει να παράγει σε μαζική κλίμακα αργότερα φέτος για την τροφοδοσία των ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο κορυφαίος κατασκευαστής μπαταριών στον κόσμο δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι δυσκολευόταν να βρει ένα τεχνολογικά εφικτό και ανταγωνιστικό προϊόν βασισμένο σε μπαταρία στερεάς κατάστασης, μια τεχνολογία που ερευνάται επίσης από την ιαπωνική Toyota Motor Corp και τη γερμανική Volkswagen.
Στόχος η μεγάλη αύξηση εξαγωγών
Το υπουργείο Βιομηχανίας σημείωσε ότι η Νότια Κορέα στοχεύει να τετραπλασιάσει την εγχώρια παραγωγική ικανότητα υλικών καθόδου και να τριπλασιάσει τις εξαγωγές εξοπλισμού που σχετίζεται με την παραγωγή μπαταριών με την επένδυση.
Το σχέδιο έρχεται αφότου η κυβέρνηση ανακοίνωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ένα σχέδιο οικονομικής στήριξης 7 τρισεκατομμυρίων γουόν για εγχώριους κατασκευαστές μπαταριών που επιδιώκουν να επενδύσουν σε υποδομές στη Βόρεια Αμερική για να τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν τον νόμο για τη μείωση του πληθωρισμού των ΗΠΑ.
Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, το υπουργείο Οικονομικών των ΗΠΑ παρουσίασε αυστηρότερους φορολογικούς κανόνες για τα ηλεκτρικά οχήματα, με στόχο να απογαλακτιστεί η εξάρτηση των Ηνωμένων Πολιτειών από την Κίνα για τις αλυσίδες εφοδιασμού EV.
Ο νόμος για τη μείωση του πληθωρισμού των ΗΠΑ απαιτεί το 50% της αξίας των εξαρτημάτων των μπαταριών να παράγονται ή να συναρμολογούνται στη Βόρεια Αμερική για να πληρούν τις προϋποθέσεις για να λάβουν πίστωση φόρου 3.750 δολάρια και το 40% της αξίας κρίσιμων ορυκτών να προέρχονται από τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Σύμφωνα με τους πιο πρόσφατους κανόνες, 16 ηλεκτρικά μοντέλα αυτοκινήτων είναι πλέον επιλέξιμα για πλήρη ή μερική πίστωση φόρου, βάσει νέων ορίων που απαιτούν ένα ορισμένο ποσοστό των εξαρτημάτων της μπαταρίας και των ορυκτών να προέρχονται από μια χώρα που πληροί τις προϋποθέσεις του νόμου.
Σχεδόν το 80% των ηλεκτρικών οχημάτων που είναι επιλέξιμα για ομοσπονδιακές εκπτώσεις φόρου στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν μπαταρίες από τους τρεις μεγάλους κατασκευαστές της Νότιας Κορέας, σύμφωνα με ανάλυση της χρηματιστηριακής εταιρείας Korea Investment & Securities.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων