![Νότια Κορέα: Γιγάντια επένδυση 15 δισ. δολ. για προηγμένες τεχνολογίες μπαταριών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/MPATARIES.jpg)
Η κυβέρνηση της Νότιας Κορέας και οι κορυφαίες εταιρείες μπαταριών της σχεδιάζουν να επενδύσουν από κοινού 20 τρισεκατομμύρια γουόν (15,1 δισεκατομμύρια δολάρια) έως το 2030 για την ανάπτυξη προηγμένων τεχνολογιών μπαταριών, συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών στερεάς κατάστασης, δήλωσε την Πέμπτη το υπουργείο Bιομηχανίας της ασιατικής χώρας.
«Η κοινή επένδυση θα επιτρέψει στη Νότια Κορέα να ξεκινήσει την εμπορική παραγωγή μπαταριών στερεάς κατάστασης πριν από άλλες [χώρες]», ανέφερε το υπουργείο.
Η ελεύθερη πτώση της τιμής του λιθίου εξαλείφει όλα τα κέρδη από τον Νοέμβριο του 2021 και μετά
Η Νότια Κορέα φιλοξενεί τρεις από τους πέντε μεγαλύτερους κατασκευαστές μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο – LG Energy Solution, Samsung και SK On.
Αυτό το εταιρικό τρίο ελέγχει συνολικά περισσότερο από το ένα τέταρτο της παγκόσμιας αγοράς μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων και προμηθεύει μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως Tesla, Volkswagen, General Motors και Ford Motor.
Πιλοτικά εργοστάσια
Το νοτιοκορεατικό υπουργείο Βιομηχανίας ανακοίνωσε ότι οι τρεις εταιρείες μπαταριών θα κατασκευάσουν πιλοτικά εργοστάσια παραγωγής στη χώρα που θα χρησιμεύουν ως κέντρα καινοτομίας προϊόντων και κατασκευής.
Τα εργοστάσια θα χρησιμοποιηθούν για τη δοκιμή και την κατασκευή προηγμένων προϊόντων, όπως μπαταρίες στερεάς κατάστασης, κυλινδρικές μπαταρίες στοιχείων 4680 και μπαταρίες χωρίς κοβάλτιο, πριν ξεκινήσουν τη μαζική παραγωγή από τις εγκαταστάσεις παραγωγής που διαθέτουν εκτός της χώρας.
Οι κατασκευαστές μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων ανταγωνίζονται να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες μπαταριών που υπόσχονται μεγαλύτερη αυτονομία, υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα και καλύτερη ασφάλεια από τις συμβατικές μπαταρίες ιόντων λιθίου.
Ο κινεζικός γίγαντας μπαταριών CATL αποκάλυψε την Τετάρτη ένα νέο της προϊόν, την μπαταρία συμπυκνωμένης ύλης που ελπίζει να ξεκινήσει να παράγει σε μαζική κλίμακα αργότερα φέτος για την τροφοδοσία των ηλεκτρικών οχημάτων.
Ο κορυφαίος κατασκευαστής μπαταριών στον κόσμο δήλωσε τον περασμένο μήνα ότι δυσκολευόταν να βρει ένα τεχνολογικά εφικτό και ανταγωνιστικό προϊόν βασισμένο σε μπαταρία στερεάς κατάστασης, μια τεχνολογία που ερευνάται επίσης από την ιαπωνική Toyota Motor Corp και τη γερμανική Volkswagen.
Στόχος η μεγάλη αύξηση εξαγωγών
Το υπουργείο Βιομηχανίας σημείωσε ότι η Νότια Κορέα στοχεύει να τετραπλασιάσει την εγχώρια παραγωγική ικανότητα υλικών καθόδου και να τριπλασιάσει τις εξαγωγές εξοπλισμού που σχετίζεται με την παραγωγή μπαταριών με την επένδυση.
Το σχέδιο έρχεται αφότου η κυβέρνηση ανακοίνωσε νωρίτερα αυτό το μήνα ένα σχέδιο οικονομικής στήριξης 7 τρισεκατομμυρίων γουόν για εγχώριους κατασκευαστές μπαταριών που επιδιώκουν να επενδύσουν σε υποδομές στη Βόρεια Αμερική για να τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν τον νόμο για τη μείωση του πληθωρισμού των ΗΠΑ.
Νωρίτερα αυτόν τον μήνα, το υπουργείο Οικονομικών των ΗΠΑ παρουσίασε αυστηρότερους φορολογικούς κανόνες για τα ηλεκτρικά οχήματα, με στόχο να απογαλακτιστεί η εξάρτηση των Ηνωμένων Πολιτειών από την Κίνα για τις αλυσίδες εφοδιασμού EV.
Ο νόμος για τη μείωση του πληθωρισμού των ΗΠΑ απαιτεί το 50% της αξίας των εξαρτημάτων των μπαταριών να παράγονται ή να συναρμολογούνται στη Βόρεια Αμερική για να πληρούν τις προϋποθέσεις για να λάβουν πίστωση φόρου 3.750 δολάρια και το 40% της αξίας κρίσιμων ορυκτών να προέρχονται από τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Σύμφωνα με τους πιο πρόσφατους κανόνες, 16 ηλεκτρικά μοντέλα αυτοκινήτων είναι πλέον επιλέξιμα για πλήρη ή μερική πίστωση φόρου, βάσει νέων ορίων που απαιτούν ένα ορισμένο ποσοστό των εξαρτημάτων της μπαταρίας και των ορυκτών να προέρχονται από μια χώρα που πληροί τις προϋποθέσεις του νόμου.
Σχεδόν το 80% των ηλεκτρικών οχημάτων που είναι επιλέξιμα για ομοσπονδιακές εκπτώσεις φόρου στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν μπαταρίες από τους τρεις μεγάλους κατασκευαστές της Νότιας Κορέας, σύμφωνα με ανάλυση της χρηματιστηριακής εταιρείας Korea Investment & Securities.
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![net metering: Οι πάροχοι ρεύματος ζητούν από τον ΔΕΔΔΗΕ την άμεση εκκαθάριση των συναλλαγών](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/08/fotovoltaika-600x403-1.jpg)
net metering: Οι πάροχοι ρεύματος ζητούν από τον ΔΕΔΔΗΕ την άμεση εκκαθάριση των συναλλαγών
Για το net metering ο σύνδεσμος των παρόχων ρεύματος, ΕΣΠΕΝ, με επιστολή του τονίζει τις ζημιές που υπέστησαν οι προμηθευτές από την καθυστέρηση των εκκαθαρίσεων
![Εθνική Τράπεζα: Αμείωτες οι επενδύσεις στην ενέργεια – Ο στόχος για 30% στα δάνεια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/12/Karamouzis-Vasilis-ETE-Delfoi-600x469.jpg)
Καραμούζης (ΕΤΕ): Η Εθνική είναι η τράπεζα της Ενέργειας – Δάνεια 3 δισ. στις ΑΠΕ
Η Εθνική Τράπεζα σύμφωνα με τον Β. Καραμούζη γεν. διευθυντή Εταιρικής και Επενδυτικής Τραπεζικής στοχεύει έως το 2030 να διατηρήσει το 30% στις ΑΠΕ
![Νορβηγία: Η πρώτη χώρα στον κόσμο που θα εξαλείψει τα βενζινοκίνητα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/EV_parking_lot_Oslo-600x400.jpg)
Η πρώτη χώρα στον κόσμο που θα εξαλείψει τα βενζινοκίνητα
Η Νορβηγία, η οποία διαθέτει τεράστια αποθέματα πετρελαίου και φυσικού αερίου, έχει από καιρό αναγνωριστεί ως παγκόσμιος ηγέτης στις βιώσιμες μεταφορές
![Κίνα: «Φρενάρει» τις επιδοτήσεις στην καθαρή ενέργεια](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/06/ChinaSolar1-600x390.jpg)
Η Κίνα «φρενάρει» τις επιδοτήσεις στην καθαρή ενέργεια
Η Κίνα πέτυχε τον στόχο της για το 2030 έξι χρόνια νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα
![Vodafone Ελλάδας: Μείωσε κατά 93% τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τη λειτουργία της](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/vodafone-2-600x350.jpg)
Vodafone Ελλάδας: Μείωσε κατά 93% τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τη λειτουργία της
Η Vodafone Ελλάδας έχει επιτύχει 100% προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, το 100% των αποβλήτων του δικτύου ανακυκλώνεται ενώ παραμένει ο στόχος μηδενισμού των καθαρών εκπομπών έως το 2028
![Ασφάλειες: Η Ευρώπη «δεν μπορεί να αντεπεξέλθει» στο κόστος των ακραίων καιρικών φαινομένων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Petra-Hielkema-600x400.jpg)
Η Ευρώπη «δεν μπορεί να αντεπεξέλθει» στο κόστος των ακραίων καιρικών φαινομένων
Η υπεύθυνη της ρυθμιστικής αρχής της ΕΕ για τις ασφαλίσεις λέει ότι οι κυβερνήσεις και οι τράπεζες θα δυσκολευτούν να πληρώσουν για τις φυσικές καταστροφές που προκαλεί η κλιματική κρίση
![Κλιματική αλλαγή: Ο πιο καυτός Γενάρης για τον πλανήτη Γη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/05/kafsonas-1-600x400.jpg)
Ο πιο καυτός Γενάρης για τον πλανήτη Γη
Η θερμοκρασία ξεπέρασε κατά 1,75οC το μέσο επίπεδο της προ-βιομηχανικής εποχής, φθάνοντας κατά μέσον όρο στους 13,23°C
![Bain & Company: Οι επιχειρήσεις στρέφονται ολοένα και περισσότερο προς την κυκλική οικονομία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/bain-cyclical-economy-600x283.jpg)
Bain & Company: Οι επιχειρήσεις στρέφονται ολοένα και περισσότερο προς την κυκλική οικονομία
Η κυκλικότητα αξιολογείται ως προτεραιότητα για το 75% των επιχειρήσεων, με το ποσοστό αυτό να αναμένεται να φτάσει το 95% μέσα στα επόμενα τρία χρόνια
![Κλιματική αλλαγή: Ο Ιανουάριος του 2025 ήταν ο πιο θερμός που καταγράφτηκε ποτέ στον πλανήτη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/07/klimatiki-allagi2-600x400.jpg)
Ο Ιανουάριος του 2025 ήταν ο πιο θερμός που καταγράφτηκε ποτέ στον πλανήτη
Ραγδαία η κλιματική αλλαγή - Τον Ιανουάριο του 2025 η θερμοκρασία ήταν υψηλότερη «κατά 1,75° Κελσίου» σε σύγκριση με την προβιομηχανική εποχή
![Σκυλακάκης: Ασφαλής οδός οι ΑΠΕ – Οι επιδοτήσεις «φρενάρουν» τις επενδύσεις](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/skylakakis-energy-summit1-600x400.jpg)
Σκυλακάκης: Ασφαλής οδός οι ΑΠΕ – Οι επιδοτήσεις «φρενάρουν» τις επενδύσεις
«Κοιτάμε να υπάρχει σωστή αναλογία φωτοβολταϊκών και αιολικών, ώστε να μην είμαστε εκτεθειμένοι σε μία τεχνολογία», είπε ο Θεόδωρος Σκυλακάκης