Την ώρα που ολοένα και περισσότεροι τεχνολογικοί όμιλοι σπεύδουν να ενσωματώσουν την τεχνητή νοημοσύνη στα προϊόντα τους, η Goοgle σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει την πρωτοποριακή αυτή τεχνολογία στο διαφημιστικό της τμήμα.
Σύμφωνα με μια εσωτερική παρουσίαση στους διαφημιστές, την οποία αποκαλύπτουν οι Financial Times, η εταιρεία που ανήκει στην Alphabet σκοπεύει να αρχίσει να χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία νέων διαφημίσεων με βάση τα υλικά που παράγονται από επαγγελματίες του μάρκετινγκ.
«Η γενετική τεχνητή νοημοσύνη ξεκλειδώνει έναν κόσμο δημιουργικότητας», αναφέρει χαρακτηριστικά η εταιρεία στην παρουσίαση, με τίτλο «Διαφημίσεις που βασίζονται σε AI 2023».
Προειδοποίηση CEO Google: Τα chatbot θα επηρεάσουν «κάθε προϊόν κάθε εταιρείας»
Εξελιγμένες εκστρατείες
Η Google χρησιμοποιεί ήδη AI στον διαφημιστικό της τομέα για να δημιουργήσει απλά μηνύματα που ενθαρρύνουν τους χρήστες να αγοράσουν προϊόντα.
Ωστόσο, η ενσωμάτωση της τελευταίας γενετικής τεχνητής νοημοσύνης της — η οποία εξουσιοδοτεί επίσης το chatbot Bard — σημαίνει ότι θα είναι σε θέση να παράγει πολύ πιο εξελιγμένες καμπάνιες που μοιάζουν με εκείνες που δημιουργούνται από εταιρείες μάρκετινγκ.
Σύμφωνα με την παρουσίαση, οι διαφημιστές μπορούν να παρέχουν «δημιουργικό» περιεχόμενο, όπως εικόνες, βίντεο και κείμενο που σχετίζονται με μια συγκεκριμένη καμπάνια. Στη συνέχεια, το AI θα «αναμιγνύει» αυτό το υλικό για να δημιουργήσει διαφημίσεις με βάση το κοινό που στοχεύει να προσεγγίσει, καθώς και άλλους στόχους, όπως στόχους πωλήσεων.
Ανησυχίες
Πηγή με γνώση της παρουσίασης της Google ανέφερε ότι το νέο αυτό εργαλείο θα μπορούσε να διαδώσει την παραπληροφόρηση, καθώς το κείμενο που παράγεται από chatbots AI μπορεί με βεβαιότητα να δηλώσει ψέματα.
«Στοχεύει στο να προσελκύει νέους πελάτες και δεν έχει ιδέα ποια είναι η αλήθεια», είπε το άτομο.
Διαβεβαιώσεις
Η Google ωστόσο, είπε στους FT ότι σχεδίαζε να τοποθετήσει σταθερά προστατευτικά κιγκλιδώματα για την πρόληψη τέτοιων σφαλμάτων, γνωστές ως «ψευδαισθήσεις», όταν λανσάρει τις νέες δυνατότητες παραγωγής τεχνητής νοημοσύνης τους επόμενους μήνες.
Τον περασμένο μήνα η Google ξεκίνησε το Bard σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί το ChatGPT του OpenAI που υποστηρίζεται από τη Microsoft, το οποίο μπορεί να γράψει πειστικά ανθρώπινες απαντήσεις σε ερωτήσεις και προτροπές. Η εταιρεία που ανήκει στην Alphabet έχει επίσης πρόσφατα ενσωματώσει τη γενετική τεχνητή νοημοσύνη στις ευρέως χρησιμοποιούμενες εφαρμογές παραγωγικότητας της, όπως το Workspace της Google, τα Έγγραφα Google και το Gmail.
Η νέα τεχνολογία θα ενσωματωθεί στο Performance Max, ένα πρόγραμμα που προσφέρει η Google από το 2020 που χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο για να προσδιορίσει πού θα προβάλλονται οι διαφημίσεις της και πώς θα δαπανηθεί ο προϋπολογισμός μάρκετινγκ, καθώς και για την παραγωγή απλών αντιγράφων διαφημίσεων
Latest News
Παίρνει φωτιά η κόντρα Google με Apple - Νέα κινητά με την υπογραφή της ΑΙ
Η Google προσπαθεί να προσπεράσει την Apple πριν την προγραμματισμένη κυκλοφορία ενός νέου iPhone τον Σεπτέμβριο
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει τη βιομηχανία – Από την Metlen στην ΔΕΗ και τον Τιτάνα
Νέα δεδομένα, νέους δρόμους και νέους κόσμους ανοίγει η τεχνητή νοημοσύνη για το ελληνικό επιχειρείν
Προσφυγή της Ελλάδας κατά του... Μασκ - Τα προσωπικά δεδομένα και η ΑΙ
Χώρες της ΕΕ κατηγορούν το Χ για «παράνομη» χρήση προσωπικών δεδομένων» για να εκπαιδεύσει την τεχνητή νοημοσύνη
H startup που με την AI ανακαλύπτει «κρυφά» ταλέντα για κολοσσούς
Η Moonhub έχει περισσότερους από 100 πελάτες, συμπεριλαμβανομένων νεοσύστατων επιχειρήσεων δισ. δολαρίων όπως η Inflection και η Anthropic
Στα θρανία καθηγητές και φοιτητές στην Βουλγαρία για να μάθουν τα «μυστικά» της ΑΙ
Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει τον Οκτώβριο στην Βουλγαρία με τη συμμετοχή 120 καθηγητών και φοιτητών
Η startup που ανταγωνίζεται την Google στις μηχανές αναζήτησης ΑΙ
Η Perplexity διαθέτει μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εφαρμογές δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης
Ο νέος «τιμοκατάλογος» τεχνητής νοημοσύνης της Apple - Πόσο θα χρεώνει τα app
Η Apple θα μπορούσε να χρεώσει τους χρήστες της έως και 20 δολάρια για τις προηγμένες λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης
Στα ραντάρ των αρχών το deal της Amazon με την Anthropic
H Amazon έριξε 4 δισ. στην εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης, και το Λονδίνο μελετά αν αυτό μπορεί να οδηγήσει σε συγχώνευση
Άνοδος 70% της αγοράς των GenAI smartphone έως το 2028
Μέχρι το 2028, η IDC προβλέπει 912 εκατομμύρια αποστολές smartphone GenAI, με αποτέλεσμα έναν σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) της τάξης του 78,4% μεταξύ των ετών 2024-2028
Πως οι Big Tech της τεχνητής νοημοσύνης αγοράζουν τις μικρές start ups που κινδυνεύουν
Οι εξαγορές που έκαναν οι Google, Amazon και Microsoft - Οι μεγάλες εταιρείες δεν ειναι «καλοί Σαμαρείτες»