Όταν η Trinny Woodall ίδρυσε την εταιρεία περιποίησης και μακιγιάζ Trinny London το 2017, αντιμετωπίστηκε με σκεπτικισμό. Από τότε, όμως, την έχει μετατρέψει σε μια επιτυχημένη επιχείρηση, βλέποντας μια έκρηξη πωλήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού.

Τα προϊόντα Trinny London περιλαμβάνουν μακιγιάζ σε μεγάλη ποικιλία αποχρώσεων, χρωμάτων και έντασης κάλυψης, καθώς και περιποίηση δέρματος προσαρμοσμένη σε συγκεκριμένους τύπους δέρματος.  Μάλιστα, περιείχαν ένα διαδικτυακό εργαλείο που βοηθούσε τους πελάτες να επιλέξουν τα κατάλληλα προϊόντα που τους ταιριάζουν και υποστηρίζουν την επιδερμίδα τους με τον καλύτερο τρόπο.

Μιλώντας στην Tania Bryer του CNBC τον περασμένο μήνα, η Woodall εξήγησε ότι πιστεύει ότι το γεγονός ότι έχει μια διαδικτυακή επιχείρηση τη βοήθησε όταν χτύπησε η πανδημία του κορωνοϊού.

“Τριπλασιάσαμε και τετραπλασιάσαμε την  επιχείρηση κατά τη διάρκεια του lockdown”, εξήγησε, προσθέτοντας ότι πριν από αυτό, η ανάπτυξη ήταν πιο σταθερή.

«Ήταν μια κομβική στιγμή», είπε. Πριν από την πανδημία, οι περισσότερες μάρκες ομορφιάς επικεντρώνονταν στην πώληση των προϊόντων τους αυτοπροσώπως, γεγονός που τις δυσκόλευε να προσαρμοστούν στην πώληση μέσω διαδικτύου, καθώς είχαν λιγότερη παρουσία εκεί, σημείωσε η Woodall.

Χτίζοντας ένα εμπορικό σήμα

Αλλά δεν πρόκειται μόνο για το προϊόν, καθότι η διασφάλιση ότι θα φτάσει στους σωστούς ανθρώπους είναι επίσης ζωτικής σημασίας, πρότεινε ο Woodall.

«Το χτίσιμο μιας επιχείρησης στον σημερινό κόσμο, στον κλάδο που δραστηριοποιούμαι, έχει να κάνει με το να απευθύνεσαι σε μια κοινότητα γυναικών και να μιλάς σε μια γλώσσα που καταλαβαίνουν», είπε.

Ένας από τους τρόπους με τους οποίους η Woodall το έχει καταφέρει αυτό είναι μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τόσο των δικών της λογαριασμών όσο και των λογαριασμών της Trinny London και των διαδικτυακών ομάδων της κοινότητας Trinny London, γνωστών ως “Trinny Tribes”.

«Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σου επιτρέπουν να είσαι τίμιος και να…ταξιδέψεις τους ανθρώπους”, όπως εξήγησε.

Τώρα, η γνησιότητα και ο ρεαλισμός στο διαδίκτυο αποτελούν βασικό μέρος της στρατηγικής του μάρκετινγκ της Trinny London. Αυτό σημαίνει να μιλάμε για τα προϊόντα με έναν αφιλτράριστο, προσιτό τρόπο και να διασφαλίζουμε ότι το μήνυμα ταιριάζει στον πελάτη – αντί να χρησιμοποιούμε ένα μοντέλο 20 ετών για να πουλήσουμε προϊόντα σε 35χρονους, εξήγησε η Woodall.

«Θέλουμε ρεαλισμό, αλλά και φιλοδοξία. Και η ισορροπία μεταξύ ρεαλισμού και φιλοδοξίας είναι πραγματικά κρίσιμη», πρόσθεσε.

Η οικονομική πλευρά

Ένα άλλο σημαντικό μέρος στην οικοδόμηση της Trinny London ήταν η εξασφάλιση επενδυτών για τη χρηματοδότηση της επιχείρησης. Τα στοιχεία από την εταιρεία ερευνών Pitchbook δείχνουν μια αποτίμηση ύψους 22,19 εκατομμυρίων δολαρίων τον Ιούλιο του 2018, με την πιο πρόσφατη συμφωνία να ανέρχεται σε 36,1 εκατομμύρια δολάρια τον Ιούλιο του 2021. Το Forbes ανέφερε ότι η αποτίμηση είχε φτάσει τα 250 εκατομμύρια δολάρια στις αρχές του 2021. Τα στοιχεία από την εταιρεία ερευνών Dealroom δείχνουν ότι η εταιρεία κατέγραψε έσοδα ύψους 59,8 εκατ. λιρών (74 εκατ. δολαρίων) το 2021.

Αλλά η προώθηση μιας γυναικείας μάρκας σε ένα χώρο που κυριαρχείται από «αρσενικά» Venture Capital δεν ήταν εύκολη υπόθεση, δήλωσε ο Woodall.

Για παράδειγμα, πολλοί από αυτούς έφερναν τις βοηθούς ή τις γραμματείς τους και τις ρωτούσαν αν θα αγόραζαν το προϊόν. Άλλοι τους έλεγαν ότι οι γυναίκες ηλικίας 30 και 40 ετών δεν θα αγόραζαν ποτέ από μια μάρκα μέσω διαδικτύου και ότι θα έπρεπε να απευθυνθεί σε νεότερες γυναίκες – αλλά τελικά η Woodall είχε επιτυχία τελικά.

«Το πώς λέμε την ιστορία αυτού που θέλουμε να φτιάξουμε είναι ζωτικής σημασίας», δήλωσε στο CNBC, προσθέτοντας ότι έμαθε να λέει την ιστορία της με τρόπο που σήμαινε ότι «οι άνθρωποι μπορούσαν να ακούσουν αυτό που ήθελα να ακούσουν».

Ήξερε όλα τα βασικά στοιχεία και το όραμά της απέξω κι ανακατωτά, εξήγησε, αλλά μερικές φορές χρειαζόταν να το κάνει βήμα προς βήμα για να βοηθήσει τους άλλους να το κατανοήσουν με τον ίδιο τρόπο.

«Ήθελα να εντάξω κάποιον σε όλη την ιδέα και μερικές φορές χρειάζεται να το κάνεις…ταληράκια», δήλωσε η Woodall. «Οι άνθρωποι μπορούν να παρακολουθήσουν πώς θα το κάνεις και τότε δεν αισθάνονται ότι έχουν χαθεί, πρόσθεσε.

Η σημαντικότερη συμβουλή της για τις γυναίκες ιδρυτές ωστόσο δεν αφορά τα χρήματα ή το προϊόν. Αφορά το να παραμείνετε επικεντρωμένες στην ιδέα σας και στους στόχους σας.

«Αν έχετε μια ιδέα και βγείτε εκεί έξω, πρέπει να παραμείνετε στο δικό σας δρόμο», δήλωσε η Woodall, προσθέτοντας ότι το να δίνετε υπερβολική προσοχή στο τι κάνουν οι άλλοι μπορεί να αποτελέσει εμπόδιο.

«Σου αφαιρεί την αίσθηση του οράματός σου και την πίστη σου στις πράξεις σου», κατέληξε.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή