Η Capital Ship Management Corp. παρέλαβε επιτυχώς τα νεότευκτα πλοία M/T «Atrotos» και M/T «Anikitos», δύο δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών και προϊόντων αργού (Chemical/Product) τύπου MR μεταφορικής ικανότητας 50.000 dwt, οικολογικού τύπου, που κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία Hyundai Vietnam Shipyard Co Ltd. Αποτελούν δύο από έξι αδελφά δεξαμενόπλοια που παραδίδονται μέσα στο 2023. Διαθέτουν οικολογικό σχεδιασμό και χαρακτηρίζονται ως LNG Fuel Ready, Wind-Assisted Ready και HVSC-Ready με πιστοποιήσεις από τον νηογνώμονα ABS.
Capital Ship Management Corp.: Παρέλαβε το νεότευκτο πλοίο «Alterego»
Η πιστοποίηση HVSC-Ready αφορά σε πλοία εξοπλισμένα με συστήματα σύνδεσης υψηλής τάσης με την ξηρά που πρόκειται να εγκατασταθούν στο μέλλον και η πιστοποίηση Wind-Assist Ready αφορά σε πλοία που μπορούν να εξοπλιστούν με συστήματα πρόωσης που αξιοποιούν τον άνεμο για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Ο σχεδιασμός των M/T «Αtrotos» και M/T «Anikitos» είναι συμβατός με μελλοντικές προδιαγραφές όπως το ΙΜΟ EEDI Phase 3 και έχει πιστοποιηθεί με το ABS SUSTAIN-1 (2020) που αναδεικνύει την τήρηση των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDG) των Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ).
Τα M/T «Atrotos» και M/T «Anikitos» συγκαταλέγονται στα πιο φιλικά προς το περιβάλλον και τεχνολογικά προηγμένα δεξαμενόπλοια τύπου MR στον παγκόσμιο στόλο, καθώς συνδυάζουν συμβατότητα με τον κανονισμό ΙΜΟ Tier III για μειωμένες εκπομπές NOx, πιστοποιήσεις ENVIRO, Wind-Assisted Ready, HVSC-Ready, LNG Fuel Ready και IHM για ασφαλή ανακύκλωση.
Ο στόλος
Η Capital Ship Management Corp. είναι μια διακεκριμένη ποντοπόρος εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες σε κάθε τομέα της διαχείρισης πλοίων και διαχειρίζεται σήμερα ένα στόλο αποτελούμενο από 30 δεξαμενόπλοια (12 VLCCs, 10 Aframaxes, 7 MR/Handy chemical/product και 1 μικρό δεξαμενόπλοιο) με συνολική χωρητικότητα περίπου 5.22 εκατομμύρια τόνους (dwt). Η Capital Ship Management Corp. έχει εκτενή εμπειρία στη διαχείριση διαφόρων τύπων και μεγεθών πλοίων, συμπεριλαμβανομένων όλων των δεξαμενόπλοιων (VLCC, Suezmax, Aframax/LR2, Panamax/LR1, MR/Handy and small tankers), πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου (Cape, Panamax, Handymax και Handy), καθώς και OBO και container.
Latest News
Καραμπόλες στην αγορά και το εμπόριο πετρελαίου από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ θα μεγαλώσουν τα δρομολόγια των πλοίων που θα μεταφέρουν τα βαρέλια αργού, σύμφωνα με τον οίκο αναλύσεων Fearnleys
Πρεμιέρα για τη σεζόν κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη - Ποιο πλοίο «έσπασε το ρόδι»
Πρεμιέρα στον ΟΛΘ σήμερα για την κρουαζιέρα καθώς το πρώτο κρουαζιερόπλοιο για φέτος κατέπλευσε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης
Τα νεότευκτα δεξαμενόπλοια «ΑΙΣΩΠΟΣ» και «ΑΙΟΛΟΣ» στην Capital Ship Management
Τα νέα δεξαμενόπλοια της Capital Ship Management είναι τα πρώτα πλοία με ελληνική σημαία που παραδόθηκαν από τα ναυπηγεία New Times Shipbuilding
Η Attica Group σχεδιάζει τη ναυπήγηση έξι πλοίων
Οι προγραμματισμένες επενδύσεις στην κατεύθυνση ανανέωσης του στόλου της Attica Group ανέρχονται σε περίπου 515 εκατ. ευρώ
Οι δασμοί Τραμπ έφεραν τα πάνω κάτω
Οι παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού είναι ρευστές και εξελίσσονται διαρκώς τόσο στις απειλές όσο και στις ευκαιρίες
Έκτακτο δρομολόγιο του Kissamos από Σαντορίνη - Νέες τροποποιήσεις μελετά η Attica Group
Tο έκτακτο δρομολόγιο θα πραγματοποιηθεί σήμερα από το πλοίο “Kissamos”, το οποίο θα αναχωρήσει στις 21:00 από το Ηράκλειο, Κρήτης
Η Ερυθρά, το Σουέζ και ο Τραμπ σε ρόλο μπαλαντέρ στη ναυτιλία
Οι περισσότερες ναυτιλιακές θα περιμένουν να δουν πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα και θα πρέπει να πειστούν ότι η απειλή επίθεσης έχει εξαλειφθεί
«Πυξίδα ανταγωνιστικότητας» - Αλλάζουν τα δεδομένα για την ευρωπαϊκή ναυτιλία
Η νέα στρατηγική που θα αναδείξει τον ρόλο που διαδραματίζουν τα ευρωπαϊκά λιμάνια και η ναυτιλιακή βιομηχανία στη μελλοντική οικονομία της ΕΕ
Επιστρέφει η σταθερότητα στην Ερυθρά, εκτιμά η διοίκηση της Διώρυγας Σουέζ
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα είχε κοστίσει στην Αίγυπτο περίπου 7 δισεκ. δολάρια σε έσοδα από τη Διώρυγα του Σουέζ το 2024
Τι θα κρίνει τις τάσεις σε ναύλους και αγοραπωλησίες
Τις εξελίξεις θα φέρει μια επιστροφή των πλοίων στη διαδρομή της Ερυθράς Θάλασσας και της Διώρυγας του Σουέζ - Γιατί θα προκαλέσει μεγάλη πτώση της αξίας των πλοίων από «δεύτερο χέρι»