Νέα εποχή για την κατασκευαστική Άκτωρ, η οποία κι επίσημα φεύγει από τον όμιλο της Ελλάκτωρ.

Η Έκτακτη Γενική Συνέλευση των μετόχων άναψε το «πράσινο» φως για την πώλησης της στην Intrakat έναντι τιμήματος 214 εκ. ευρώ.

Τα «πυρομαχικά» της Intrakat αν η Άκτωρ χρειαστεί κεφαλαιακή ενίσχυση

Στη διάρκεια της γενικής συνέλευσης έλαβαν μέρος 64 μέτοχοι με μετοχές που αντιπροσωπεύουν το 87,57% του συνολικού μετοχικού κεφαλαίου.

Με βάση το αποτέλεσμα της εκλογής του θέματος της μεταβίβασης της Άκτωρ ΑΤΕ υπέρ της εισήγησης του ΔΣ της Ελλάκτωρ ψήφισαν 304.891.559 μετοχές. Κατά ψήφισαν μέτοχοι με 2.000 μετοχές και απείχαν από την ψηφοφορία μέτοχοι με 5.520 μετοχές.

Η ολοκλήρωση της πώλησης στην Intrakat τελεί υπό την αίρεση της έγκρισης της Επιτροπής Ανταγωνισμού και όλων των λοιπών κατά νόμο εγκρίσεων και αδειών και αναμένεται έως το τέλος του τρέχοντος έτους.

Το τίμημα

Η οικονομική πρόταση της Intrakat για την απόκτηση του 100% της Άκτωρ ΑΤΕ , η οποία και εγκρίθηκε απλο την πλειοψηφία των μετόχων της Ελλάκτωρ, αποτελείται από τα παρακάτω δύο μέρη:

  • Καταβολή τιμήματος ύψους 100 εκ. ευρώ για το 100% των μετοχών, εκ των οποίων τα 20 εκ. κατεβλήθησαν με την υπογραφή της σύμβασης αγοραπωλησίας μετοχών και τα 80 εκ. ευρώ πρόκειται να καταβληθούν με την ολοκλήρωση της μεταβίβασης των μετοχών της Άκτωρ ΑΤΕ.
  • Αποπληρωμή ενδοομιλικών δανείων που είχε παράσχει η εταιρεία και θυγατρικές της προς την Άκτωρ ΑΤΕ έως του ποσού των 114 εκ. ευρώ Η αποπληρωμή των εν λόγω υποχρεώσεων θα πραγματοποιηθεί σταδιακά σε διάστημα έως 24 μηνών από την ολοκλήρωση της Πώλησης.
Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
The Kaizen Way: Γιατί η Kaizen Gaming αναδεικνύεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά Best Workplace in Tech
Επιχειρήσεις |

The Kaizen Way: Γιατί η Kaizen Gaming αναδεικνύεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά Best Workplace in Tech

Πυρήνας της Kaizen Gaming είναι η αξία του #oneteam. Δεν πρόκειται απλώς για ένα hashtag, αλλά για ένα δομικό στοιχείο της εταιρικής κουλτούρας που εστιάζει στη διαφάνεια, τη συνεργασία και τη συλλογική πρόοδο