H SKAG, η 100% ελληνική εταιρεία ηγέτης στην παραγωγή χαρτικών ειδών γραφής και αρχειοθέτησης στην Ελλάδα, μπαίνει σε νέα εποχή και ανανεώνει ριζικά την ταυτότητά της με στόχο να αναδείξει το ευρύ προϊοντικό της porfolio προσφέροντας έμπνευση, ζωή και χρώμα σε κάθε στιγμή της καθημερινότητάς μας.
Κεφαλαιοποιώντας την 67ετή επιτυχημένη πορεία της, το εξαιρετικό know-how, την υψηλή ποιότητα των προϊόντων της, αλλά και τη βαθιά γνώση της αγοράς και των αναγκών του σύγχρονου καταναλωτή, η SKAG εκσυγχρονίζει πλήρως την εικόνα της. Με ανανεωμένο λογότυπο, με φρέσκια εικόνα μίνιμαλ αισθητικής και γραμμών και με τη νέα #getinspired φιλοσοφία της, εισάγει 4 δομικούς πυλώνες, οι οποίοι σηματοδοτούν και ταυτίζονται με 4 περιοχές προϊοντικής δράσης.
Η χάρτινη επανάσταση του Θεόδωρου Σκαγιά
Διατηρώντας την αμιγώς πελατοκεντρική της στρατηγική, η SKAG οργάνωσε το σύνολο του προϊοντικού της porfolio με κατανοητό και απλό τρόπο και με #getinspired προσέγγιση, όπου όλα τα προϊόντα της ακολουθούν διαφορετικές εκφάνσεις της ζωής του καταναλωτή και δίνουν έμπνευση για Μάθηση (Learn), Οργάνωση (Plan), Δημιουργία (Create) και Παιχνίδι (Play).
Τα 4 νέα προϊοντικά της σήματα
1.SKAG Learn: Με χαρτικά προϊόντα γραφής και μάθησης όπως τετράδια κλασσικά και θεματικά, σχολικά βοηθήματα κλπ., η εταιρεία προάγει την εμπειρία της μάθησης, αλλά και την εύκολη και ευχάριστη προσήλωση στο στόχο.
2.SKAG Plan: Με προϊόντα οργάνωσης και αρχειοθέτησης όπως κλασέρ γραφείου, ντοσιέ με λάστιχο, κουτιά PP αρχειοθέτησης, θήκες, φακέλους κλπ., για μικρούς και μεγάλους μαθητές, αλλά και επαγγελματίες, η SKAG αναδεικνύει την έννοια του προγραμματισμού, εμπνέοντας και δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα για μια ευχάριστη επαγγελματική καθημερινότητα με άρτια αισθητική.
3.SKAG Create: Με προϊόντα ζωγραφικής και είδη χειροτεχνίας όπως μπλοκ ζωγραφικής, ακουαρέλες, πινέλα, χρώματα κλπ., η εταιρεία ενισχύει ουσιαστικά την εμπειρία της δημιουργίας, την ανάγκη της ελεύθερης έκφρασης, ενώ καλλιεργεί έμπρακτα τη φαντασία.
4.SKAG Play: Με προϊόντα που σχετίζονται με το παιχνίδι -κλασσικά, δημιουργικά και τεχνολογίας- που απελευθερώνουν τη φαντασία των παιδιών, η SKAG εμπνέει για εξερεύνηση, πειραματισμό και ψυχαγωγία, γιατί χωρίς παιχνίδι κανένα ταξίδι έμπνευσης δεν θα ήταν ολοκληρωμένο!
Επιπλέον η SKAG, με αφορμή τη νέα της ταυτότητα, σχεδίασε ένα ολοκαίνουριο website, μοντέρνας αισθητικής, με φρέσκο και φιλικό χαρακτήρα, όπου θα μπορούν οι καταναλωτές να πλοηγηθούν ανακαλύπτοντας την ποικιλία των προϊόντων της και να εμπνευστούν για την καθημερινότητά τους. Ταυτόχρονα, θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τις δράσεις της SKAG για την Κοινωνία, τον Άνθρωπο και το Περιβάλλον, τη φιλοσοφία και όσα πρεσβεύει το brand από την ίδρυσή του μέχρι και σήμερα, αλλά και το ήθος και τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ως Εργοδότης, ως Βιομηχανία και ως Υπεύθυνος Εταιρικός Πολίτης.
Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της εταιρείας, Πόπη Σκαγιά, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πάρα πολύ υπερήφανοι που η SKAG μπαίνει σε μια νέα εποχή, με ανανεωμένη εικόνα και ταυτότητα, επιδιώκοντας να εμπνεύσει μικρούς και μεγάλους σε κάθε στιγμή της καθημερινότητάς τους. Μετά από πολυετή μελέτη και σε συνεργασία με την The Growth Challenge και την Τruberries, πάντα με σεβασμό στον καταναλωτή και τους B2B συνεργάτες μας, πραγματοποιήσαμε μια στρατηγική επένδυση για το μέλλον, όπου μέσα από τις αρχές και τις αξίες μας αναδείξαμε το σύνολο των προϊόντων μας που είναι συνυφασμένα με την υψηλή ποιότητα. Πρόκειται για μια κομβική στιγμή για την SKAG που στοχεύει τόσο στη στήριξη των βιβλιοπωλείων με ουσιαστικό τρόπο, όσο και στην ικανοποίηση του καταναλωτή από τα προϊόντα που αγοράζει, προστατεύοντάς τον παράλληλα από τις αντιγραφές. Γνωρίστε μας, λοιπόν, ξανά και #getinspired στη ζωή και την καθημερινότητά σας!»
Latest News
Οι 10 καινοτόμες ελληνικές επιχειρήσεις που μαγνήτισαν τους επενδυτές
Η ελληνική κοινότητα των startups συνεχίζει να παράγει «διαμάντια» και κεντρίζει το εγχώριο και όχι μόνο ενδιαφέρον
Vodafone: Εργαλείο AI για την παρακολούθηση της ποιότητας υπηρεσιών IoT Connectivity
Η πλατφόρμα της Vodafone έχει τη δυνατότητα να εντοπίζει διαφοροποιήσεις στην υπηρεσία, παρακολουθώντας και μαθαίνοντας από προηγούμενα μοτίβα κίνησης δεδομένων πελατών
Νέος σταθμός ταχείας φόρτισης στον Πειραιά από το ZAP Taxi Club
Στο ZAP Taxi Club μπορούν να συμμετέχουν όσοι ιδιοκτήτες άδειας ταξί είναι ήδη μέλη ή θα ενταχθούν στην πλατφόρμα της FREENOW, συνάπτοντας σύμβαση χρηματοδοτικής μίσθωσης με την Εθνική Leasing
Netcompany: Διοργανώνει το πρώτο διαπανεπιστημιακό Hackathon στη Θεσσαλονίκη
Το Netcompany Hackathon Thessaloniki edition απευθύνεται σε προπτυχιακούς φοιτητές
Στη λίστα Best Workplaces η OCTANE Management Consultants
Η φετινή διάκριση έρχεται να προστεθεί σε προηγούμενες διακρίσεις της OCTANE για το εργασιακό της περιβάλλον
Γιατί κλείνουν τα περίπτερα και πληθαίνουν τα καφέ-παντοπωλεία
Η νέα τάση του all in one, το ωράριο και γιατί τα περίπτερα είναι τα μεγάλα θύματα στη 15ετή «μάχη» της μικρής λιανικής – Ο ρόλος του καφέ
Στοπ από τη ΔΕΗ στις αυξήσεις στο ρεύμα με έκπτωση 40%
Αμετάβλητο διατηρεί για τον Φεβρουάριο η ΔΕΗ το πράσινο τιμολόγιο ρεύματος με τιμή στα 0,1548 ευρώ ανά κιλοβατώρα
Η εισαγωγή της Alter Ego Media στο Χρηματιστήριο και η νέα εποχή στα ΜΜΕ
Πώς σχολιάζουν εκπρόσωποι θεσμικών φορέων του κλάδου την εταιρική κίνηση που επιφέρει μετασχηματισμό και νέες δυναμικές στον χώρο
Η Alter Ego Media ξανάγραψε το χάρτη των IPOs στο ΧΑ
Πώς η Αlter Ego Media πάτησε το κουμπί για χιλιάδες κωδικούς στο ΧΑ – Τι δείχνει το crash test με άλλες IPOs
Πού ανοίγουν τρία νέα Public εφέτος – Η συγκατοίκηση με τη Sinsay
Στο 1,5 εκατ. ευρώ η επένδυση για το νέο Public στο Ίλιον – Οι στόχοι του 2025 – Στα 100 εκατ. ο τζίρος των μεγάλων συσκευών