![Viva Wallet: Στρατηγική συνεργασία με την Elo](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/Viva-Wallet-x-Elo_.jpg)
Η Viva Wallet ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την Elo, πάροχο λύσεων με τεχνολογία αφής, διαμορφώνοντας μία νέα εμπειρία πληρωμών προσφέροντας ευέλικτες συναλλαγές, παντού, εξοικονομώντας, παράλληλα, χρόνο για τις επιχειρήσεις.
Πιο αναλυτικά, η πλατφόρμα πληρωμών για smart συσκευές της Viva Wallet «ενώνεται» με τους φορητούς υπολογιστές Elo M50 and M60 Pay σε ένα ολοκληρωμένο mobile σύστημα διαχείρισης του συνόλου των λειτουργιών μίας επιχείρησης. Η σύμπραξη αυτή επιτρέπει πλέον στους Ευρωπαίους εμπόρους να προσφέρουν μία ολοκληρωμένη εμπειρία συναλλαγών, από Chip & PIN έως και ανέπαφες tap-on-phone πληρωμές.
Ολοκληρώθηκε η εξαγορά του 48.5% της Viva Wallet από τη J.P. Morgan
Ουσιαστικά, οι δύο εταιρείες δημιουργούν ένα φορητό Android «εργαλείο χειρός», εξοπλισμένο με προηγμένο software για εφαρμογές λιανικής και κάθε τύπο πληρωμών: Διαθέσιμο οπουδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή, απρόσκοπτα.
Η στρατηγική σύμπραξη της Viva Wallet και της Elo, που αφορά και στην ανάπτυξη επιπλέον omnichannel λύσεων, έχει αφετηρία την Ευρώπη, με στόχο την επέκτασή της σε παγκόσμιο επίπεδο, συμπεριλαμβανομένης και της αγοράς των ΗΠΑ.
Πολλαπλές λειτουργίες
Σύμφωνα με την ανακοίνωση των δύο πλευρών, ενσωματώνοντας την τεχνολογία πληρωμών της Viva Wallet στις πολυλειτουργικές φορητές συσκευές της Elo, οι επιχειρήσεις έχουν στη διάθεσή τους ένα ανώτερης απόδοσης εργαλείο: Ένα προηγμένο τερματικό με πιστοποίηση Level 3, που υποστηρίζει την αποδοχή άνω των 30 μεθόδων πληρωμής. Επιπλέον, η ίδια συσκευή εξυπηρετεί πολλαπλές λειτουργικές ανάγκες μίας επιχείρησης, όπως ενδεικτικά υπηρεσίες ticketing, διαχείριση αποθέματος, καταγραφή τιμών και παρακολούθηση παραγγελιών.
Παράλληλα, έχει τη δυνατότητα μετατροπής σε ένα σταθερό τερματικό, με τη χρήση του κατάλληλου εξοπλισμού. Η στρατηγική συνεργασία των δύο εταιρειών βελτιστοποιεί τη λειτουργία των επιχειρήσεων όλων των κατηγοριών, από το λιανεμπόριο έως την εστίαση, τη ψυχαγωγία και τον τομέα των logistics: Τα διαφορετικά συστήματα ενοποιούνται πρακτικά και αποτελεσματικά, ενισχύονται τα επίπεδα ασφάλειας, και οι πελάτες απολαμβάνουν μία απρόσκοπτη εμπειρία συναλλαγής.
«Προσηλωμένοι στην παραγωγή καινοτομίας»
«Τόσο η Elo, όσο και εμείς στη Viva Wallet, είμαστε προσηλωμένοι στην παραγωγή καινοτομίας. Είμαστε ενθουσιασμένοι για αυτή τη συνεργασία, που εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος Independent Hardware Vendor Partnerships της Viva. Χάρη στην προηγμένη τεχνολογική πλατφόρμα μας, είμαστε οι πρώτοι στην Ευρώπη με τη δυνατότητα ενσωμάτωσης κάθε μεθόδου πληρωμής σε έξυπνες συσκευές -από φορητά τερματικά έως έξυπνους καθρέπτες και self-checkout μονάδες. Με τη χρήση μίας μόνο συσκευής για όλες τις λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένων των πληρωμών, εξοικονομούμε χρόνο και κόπο για τις επιχειρήσεις. Παράλληλα συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε νέες καινοτόμες τεχνολογίες πληρωμών για κάθε βιομηχανία, συμπεριλαμβανομένων των κλάδων HORECA, τουρισμού και μεταφορών. Στόχος μας είναι η απρόσκοπτη εμπειρία πληρωμών – για όλους, παντού», δήλωσε ο Χάρης Ξενοφώντος, Director of Global Strategic Partnerships στη Viva Wallet.
«Πληρωμές στο κατάστημα ή εν-κινήσει»
«Με μεγάλη χαρά συνεργαζόμαστε με τη Viva Wallet για να δώσουμε στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα να δέχονται πληρωμές στο κατάστημα ή εν-κινήσει, σε κάθε σημείο όπου βρίσκονται οι πελάτες», σημείωσε ο Maarten Baas, EMEA Vice President & General Manager της Elo. «Οι Android λύσεις μας χρησιμοποιούνται σε όλο τον κόσμο, από παγκοσμίου κλίμακας επιχειρήσεις στους τομείς της λιανικής και της εστίασης, αλλά και από παραγωγικές βιομηχανίες, για εφαρμογές κάθε είδους, όπως POS ή αυτοματοποίηση διαδικασιών check-out, παραγγελίας, και γενικότερης εξυπηρέτησης πελατών στο κατάστημα. Η ενσωμάτωση των καινοτόμων τεχνολογιών πληρωμών της Viva Wallet προσθέτει ένα ακόμα μοναδικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τον επιχειρηματικό κόσμο».
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Τράπεζες: Γιατί φορτώνουν με επιπλέον έξοδα το τελευταίο τρίμηνο του 2024](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_trapezes_flags_NEA_2025-600x352.png)
Γιατί «φορτώνουν» με επιπλέον έξοδα τους ισολογισμούς οι τράπεζες - Ο πήχης για τα μερίσματα
Στην τελική ευθεία εισέρχεται η δημοσιοποίηση των ετήσιων οικονομικών καταστάσεων από τις τράπεζες - Η στρατηγική και ο στόχος για τα μερίσματα
![Miele Hellas: «Bonus» από τους Γερμανούς στην ελληνική εταιρεία – Το στοίχημα των 100 εκατ. ευρώ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/miele-1-600x400.jpg)
Το «bonus» των Γερμανών στη Miele Hellas, το στοίχημα των 100 εκατ. και ο Κωτσόβολος
Τι ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της Miele Hellas για την πορεία ανάπτυξης – Το μήνυμα των ιδιοκτητών για την ανάθεση του cluster – Πώς θα αναπτυχθεί
![Βιομηχανικές περιοχές: Σύσκεψη βουλευτών της ΝΔ και εκπροσώπων του ΠΑΣΕΒΙΠΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/1213-600x450.jpg)
Διορθωτικές παρεμβάσεις στο νόμο 4982/22 για τις βιομηχανικές περιοχές ζητούν οι επιχειρήσεις των ΒΙΠΕ
Οι βουλευτές της ΝΔ μαζί με εκπροσώπους του ΠΑΣΕΒΙΠΕ, θα επιδιώξουν συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης «ώστε να διαμορφωθεί ενα βιώσιμο μέλλον» για τις βιομηχανικές περιοχές
![Miele Hellas: Επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/Miele-600x400.jpg)
Η Miele Hellas επεκτείνεται σε Σλοβενία, Κροατία και Βοσνία
Η επιτυχημένη πορεία της Miele Hellas οδηγεί σε ανάληψη της νέας αρμοδιότητας του νέου Miele Cluster Adria Aegean
![Jumbo: Αυξήθηκαν κατά 11% οι πωλήσεις τον Ιανουάριο](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/jumbo55.png)
Jumbo: Αύξηση 11% στις πωλήσεις τον Ιανουάριο
Αυξημένες 15% οι πωλήσεις στην Ελλάδα τον Ιανουάριο - Τι αναφέρει η διοίκηση της Jumbo
![Κλωστοϋφαντουργία: Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί -Υπόμνημα σε Σκυλακάκη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/klostoyfantoyrgia-768x430-1-600x336.jpg)
Υψηλό το ενεργειακό κόστος λένε οι κλωστοϋφαντουργοί - Υπόμνημα σε Σκυλακάκη
Υπεισέρχεται πλέον στο κόστος του προϊόντος περίπου κατά 50%, και είναι 40% υψηλότερο από Ισπανία και Πορτογαλία αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΒΚ
![ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/ot_peiraios_megalou333-600x352.png)
ΑΧΙΑ για Πειραιώς: Μια εύστοχη στρατηγική κίνηση εν μέσω πιέσεων των επιτοκιακών εσόδων
Το σενάριο της απόκτησης της Εθνικής Ασφαλιστικής το 2025 - Βραχυπρόθεσμες προκλήσεις
![Public: Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/02/thumbnail_Publichome_Ηράκλειο-600x400.jpg)
Δύο νέα “Public + home” καταστήματα σε Ίλιον και Ηράκλειο Κρήτης
Τα νέα μεγάλα “Public + home” αποτελούν μέρος του τριετούς επενδυτικού πλάνου των €10 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρία
![Profile Software: Νέο κέντρο ερευνας και ανάπτυξης στην Πάτρα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/06/profile-software-600x300.webp)
Νέο κέντρο R&D στην Πάτρα για την Profile Software
Το νέο κέντρο R&D της Profile Software θα εστιάζει στη δημιουργία Χρηματοοικονομικών και Επιχειρησιακών λύσεων με χρήση AI και LLM
![Σούπερ μάρκετ: Αύξηση τζίρου 9% στα online – Τι προτιμούν οι καταναλωτές [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/02/online-supermarket-768x402-1-600x314.jpg)
«Άλμα» 9% στις πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ - Η δημοφιλής ημέρας [γραφήματα]
Ποιες κατηγορίες προϊόντων πρωταγωνιστούν στα online σούπερ μάρετ