Την επίτευξη συμφωνίας με την Ένωση Πορθμείων Εσωτερικού για την ανανέωση της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και για τα Πληρώματα των Πορθμείων Εσωτερικού ανακοίνωσε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.
Όπως τονίζεται, η ΣΣΕ υπεγράφη με τους παρακάτω βασικούς όρους:
- Διάρκεια δύο (2) έτη, δηλαδή από 1-2-2023 έως 31-1-2025.
- Χορήγηση αύξησης 6% κατά το πρώτο έτος (δηλαδή από 1-2-2023 έως 31-1-2024) και χορήγηση αύξησης 5% για το δεύτερο έτος (δηλαδή από 1-2-2024 έως 31-1-2025).
- Επαναδιατύπωση του άρθρου 9 της ΣΣΕ ως εξής: «Η εξόφληση των αποδοχών να γίνεται κάθε τέλος ημερολογιακού μηνός και να δίδεται στον ναυτικό αναλυτικός λογαριασμός των αποδοχών και των κρατήσεων που γίνονται».
- Προσθήκη στην παράγραφο 4 του άρθρου 6 της ΣΣΕ ως εξής: «Από 1-11-2023 και εφεξής για τα πλοία Πορθμεία της νήσου Κέρκυρας – Ηγουμενίτσας, ο χρόνος διακοπής ορίζεται στα 60 λεπτά».
Πανελλαδική απεργία στα πλοία την Πρωτομαγιά
Κατά τα λοιπά ισχύουν οι όροι των προηγούμενων ΣΣΕ.
Τη σχετική συμφωνία υπέγραψε η πλειοψηφία των Σωματείων της Ομοσπονδίας μας και συγκεκριμένα:
- Η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Μηχανών Εσωτερικής Καύσης Ε.Ν.
- Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Οικονομικών Αξιωματικών Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Φροντιστών Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Ηλεκτρολόγων Ηλεκτρονικών Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Επαγγελματική Ένωση Μαγείρων Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Τροφοδοσίας Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Πρακτικών Πλοιάρχων & Κυβερνητών Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών M/S -Π/Κ-Ο/Γ.
Δεν την υπέγραψαν:
- Η Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Ε.Ν. (Π.Ε.Μ.Ε.Ν.).
- Η Πανελλήνια Ένωση Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ».
- Η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Ε.Ν. (Π.Ε.Ν.Ε.Ν.).
- Η Πανελλήνια Ένωση Αρχιθαλαμηπόλων – Θαλαμηπόλων Ε.Ν. (Π.Ε.Α.Θ.Ε.Ν.).
«Συνάδελφοι και Συναδέλφισσες, συνεχίζουμε τον αγώνα με στόχο την ανανέωση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και στις υπόλοιπες κατηγορίες πλοίων. Γιατί πρωταρχικό καθήκον της Ομοσπονδίας μας είναι η διασφάλιση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας καθώς επίσης και η διατήρηση των συλλογικών διαπραγματεύσεων.Σας καλούμε, να δώσουμε και πάλι ενωμένοι και αποφασισμένοι κάθε μορφής αγώνα για να πετύχουμε τα Δίκαια του Κλάδου μας», ανέφερε η ΠΝΟ.
Latest News
LNG Carriers: Οι παράγοντες που θα καθορίσουν τις τιμές
Το ενδιαφέρον εστιάζεται στον καιρό και σε άλλους τρεις παράγοντες n Τι αναφέρουν στις εκθέσεις τους ο οίκος Allied Shipbroking και το Baltic Exchange
Στο 7,4% του παγκοσμίου στόλου τα πλοία με εναλλακτικά καύσιμα - Οι εκτιμήσεις της Intermodal
Ενώ η χρηματοδότηση στην πιο πράσινη ναυτιλία σημειώνει πρόοδο, εξακολουθούν να υπάρχουν αρκετές προκλήσεις
Προβληματίζουν οι περικοπές ΟΠΕΚ τα δεξαμενόπλοια
Οι παράγοντες που πιέζουν τους ναύλους μπορεί να εξισορροπηθούν από την αυξανόμενη παραγωγή στον Ατλαντικό που στηρίζει το εμπόριο μεγάλων αποστάσεων
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ
Έρχονται αυξήσεις στα ναυτιλιακά κόστη το 2025 - Οι κοινοτικοί κανονισμοί για περιβαλλοντικούς ρύπους
Οι κανονισμοί στοχεύουν στη μείωση της έντασης άνθρακα των καυσίμων που χρησιμοποιούνται στη ναυτιλία
Πρώτες η Ελλάδα και η Ιταλία στις θαλάσσιες μεταφορές επιβατών
Τι δείχνουν τα στοιχεία της Eurostat - Η σύγκριση του 2023 με το 2022 και ο αριθμός των επιβατών στις θαλάσσιες μεταφορές
Απογοητεύουν τα κέρδη των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου
Κάτω από το ψυχολογικό όριο των 1.000 μονάδων ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς, ο Baltic Dry Index BDI
Με δυναμικές επιδόσεις κλείνει το 2024 η Μαρίνα Πόρτο Χέλι - Οι προοπτικές για το μέλλον
Με μέσο ποσοστό πληρότητας 75,42% κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου, η πληρότητα στη Μαρίνα Πόρτο Χέλι έφτασε 89% τον Ιούλιο και 100% τον Αύγουστο
Έρχεται γρήγορο wifi στα πλοία της Attica
Στόχος της Attica Group είναι η διαρκής εξέλιξη της εμπειρίας ταξιδιού, μέσα από την παροχή σύγχρονων και αξιόπιστων υπηρεσιών
Σε τροχιά υλοποίησης μπαίνει το υδατοδρόμιο Ναυπλίου
Το ΚΑΣ έδωσε πράσινο φως - Η «σκυτάλη» περνάει στην Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου για το υδατοδρόμιο στο Ναύπλιο