Την επίτευξη συμφωνίας με την Ένωση Πορθμείων Εσωτερικού για την ανανέωση της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και για τα Πληρώματα των Πορθμείων Εσωτερικού ανακοίνωσε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία.
Όπως τονίζεται, η ΣΣΕ υπεγράφη με τους παρακάτω βασικούς όρους:
- Διάρκεια δύο (2) έτη, δηλαδή από 1-2-2023 έως 31-1-2025.
- Χορήγηση αύξησης 6% κατά το πρώτο έτος (δηλαδή από 1-2-2023 έως 31-1-2024) και χορήγηση αύξησης 5% για το δεύτερο έτος (δηλαδή από 1-2-2024 έως 31-1-2025).
- Επαναδιατύπωση του άρθρου 9 της ΣΣΕ ως εξής: «Η εξόφληση των αποδοχών να γίνεται κάθε τέλος ημερολογιακού μηνός και να δίδεται στον ναυτικό αναλυτικός λογαριασμός των αποδοχών και των κρατήσεων που γίνονται».
- Προσθήκη στην παράγραφο 4 του άρθρου 6 της ΣΣΕ ως εξής: «Από 1-11-2023 και εφεξής για τα πλοία Πορθμεία της νήσου Κέρκυρας – Ηγουμενίτσας, ο χρόνος διακοπής ορίζεται στα 60 λεπτά».
Πανελλαδική απεργία στα πλοία την Πρωτομαγιά
Κατά τα λοιπά ισχύουν οι όροι των προηγούμενων ΣΣΕ.
Τη σχετική συμφωνία υπέγραψε η πλειοψηφία των Σωματείων της Ομοσπονδίας μας και συγκεκριμένα:
- Η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Μηχανών Εσωτερικής Καύσης Ε.Ν.
- Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Οικονομικών Αξιωματικών Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Φροντιστών Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Ηλεκτρολόγων Ηλεκτρονικών Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Επαγγελματική Ένωση Μαγείρων Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Τροφοδοσίας Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Πρακτικών Πλοιάρχων & Κυβερνητών Ε.Ν.
- Η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών M/S -Π/Κ-Ο/Γ.
Δεν την υπέγραψαν:
- Η Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Ε.Ν. (Π.Ε.Μ.Ε.Ν.).
- Η Πανελλήνια Ένωση Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ».
- Η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Ε.Ν. (Π.Ε.Ν.Ε.Ν.).
- Η Πανελλήνια Ένωση Αρχιθαλαμηπόλων – Θαλαμηπόλων Ε.Ν. (Π.Ε.Α.Θ.Ε.Ν.).
«Συνάδελφοι και Συναδέλφισσες, συνεχίζουμε τον αγώνα με στόχο την ανανέωση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και στις υπόλοιπες κατηγορίες πλοίων. Γιατί πρωταρχικό καθήκον της Ομοσπονδίας μας είναι η διασφάλιση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας καθώς επίσης και η διατήρηση των συλλογικών διαπραγματεύσεων.Σας καλούμε, να δώσουμε και πάλι ενωμένοι και αποφασισμένοι κάθε μορφής αγώνα για να πετύχουμε τα Δίκαια του Κλάδου μας», ανέφερε η ΠΝΟ.
Latest News
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους