Ξεπέρασαν τις προσδοκίες της Wall Street τα κέρδη και τα έσοδα που δημοσίευσε στα αποτελέσματα του α΄τριμήνου η PepsiCo ενισχύοντας τις προοπτικές της για το 2023.
Η εταιρεία αναψυκτικών ανέφερε τα ακόλουθα αποτελέσματα σε σύγκριση με αυτό που περίμενε η Wall Street, βάσει έρευνας της Refinitiv: Κέρδη ανά μετοχή 1,50 δολάρια προσαρμοσμένα έναντι εκτίμησης για 1,39 δολάρια και έσοδα 17,85 δισ. δολάρια έναντι εκτίμησης για 17,22 δισ.
Συγκεκριμένα, στο α’ τρίμηνο του τρέχοντος έτους, η PepsiCo ανέφερε καθαρά κέρδη 1,93 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ή 1,40 δολάρια ανά μετοχή, έναντι 4,26 δισεκατομμυρίων δολαρίων ή 3,06 δολαρίων ανά μετοχή, την προηγούμενη περίοδο.
Pepsi: Η δικαστική διαμάχη που έγραψε ιστορία
Αύξηση πωλήσεων
Οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10,2% στα 17,85 δισεκατομμύρια δολάρια. Τα οργανικά έσοδα, που δεν περιλαμβάνουν τον αντίκτυπο των εξαγορών και των εκποιήσεων, αυξήθηκαν κατά 14,3%.
Ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 1% στον κλάδο των ποτών, ενώ μειώθηκε κατά 3% στον κλάδο των τροφίμων. Συνολικά, οι όγκοι μειώθηκαν κατά 2% σε όλες τις κατηγορίες, ενώ οι τιμές αυξήθηκαν κατά 16% συνολικά.
Η Frito-Lay North America ανέφερε οργανική αύξηση εσόδων κατά 16%, τροφοδοτούμενη από τα κέρδη του μεριδίου αγοράς και τη διψήφια αύξηση των καθαρών εσόδων σε βασικές μάρκες όπως η Lay’s, η Doritos και η Cheetos, καθώς και επωνυμίες όπως η Sun Chips και η PopCorners.
Τα οργανικά κέρδη της PepsiCo Beverages North America αυξήθηκαν κατά 12%, με την Pepsi να έχει διψήφια αύξηση καθαρών κερδών και μάρκες όπως η Gatorade και η Aquafina να προσφέρουν υψηλή μονοψήφια αύξηση καθαρών κερδώ.
Η εταιρεία αναμένει τα οργανικά κέρδη της συνολικά για το 2023 να αυξηθούν κατά 8%, από 6%.
Νωρίτερα αυτό το μήνα, η εταιρεία έθεσε επίσης ως στόχο της να σχεδιάσει το 100% των συσκευασιών της ώστε να μπορούν να ανακυκλωθούν, να κομποστοποιηθούν, να βιοαποδομηθούν ή να επαναχρησιμοποιηθούν έως το 2025.
«Αυτά τα πράγματα είναι δύσκολα, δεν είναι εύκολα, αλλά αυτό που θα σας έλεγα είναι ότι είμαστε πλήρως αφοσιωμένοι σε αυτό», έχει δηλώσει ο CEO της PepsiCo Foods North America, Steven Williams.
Latest News
Πόσα δισ. την ημέρα κοστίζει στις εταιρείες η πολιτική πόλωση στις ΗΠΑ
Οι εργοδότες των ΗΠΑ προειδοποιούν το προσωπικό του να αποφύγει τις συγκρούσεις - Στα ύψη η πόλωση στις αμερικανικές εκλογές
Έφοδος φορολογικών αρχών στα γραφεία του Netflix σε Γαλλία και Ολλανδία
Το Netflix έχει βρεθεί στο στόχαστρο στο πλαίσιο προκαταρκτικής έρευνας για φορολογική απάτη, δήλωσε γαλλική δικαστική πηγή
Η θεωρία του... χάους στις αμερικανικές εκλογές ανεξάρτητα ποιος θα κερδίσει
Τα περιθώρια νίκης είναι στενά και η εμπιστοσύνη στο σύστημα είναι σε ιστορικό χαμηλό
Η Uniper ξεπληρώνει το Βερολίνο για τη «διάσωση»
H Uniper ανακοίνωσε ότι στο πλαίσιο της στρατηγικής αντιστάθμισης κινδύνου, έχει πουλήσει σημαντικές ποσότητες της μελλοντικής της παραγωγής ενέργειας
Πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν τα αντίποινα της Κίνας με τους δασμούς
H Κίνα θα «ζυγίσει» την απάντησή της και με δεδομένο ότι επιδιώκει στενότερες οικονομικές σχέσεις με την Ευρώπη, την ώρα που κλιμακώνονται οι εντάσεις με τις ΗΠΑ
Πώς διαμορφώθηκαν τα κέρδη της Hugo Boss για το τρίτο τρίμηνο - Ο ρόλος της Κίνας
Αμετάβλητες οι πωλήσεις, καλύτερα τα λειτουργικά κέρδη για τη Hugo Boss το τρίτο τρίμηνο - Παραμένουν μειωμένες οι προβλέψεις
Καταρρέει το επιχειρηματικό μοντέλο της Γερμανίας - Τι σημαίνει για την Ευρώπη
Όλες οι μεγάλες βιομηχανίες της χώρας βρίσκονται σε κρίση, και η οικονομία στη Γερμανία ισοπεδώνεται
Πώς προετοιμάζεται ο πλανήτης για μια νίκη Τραμπ ή Χάρις
Η οικονομία της Αμερικής παραμένει η μεγαλύτερη στον κόσμο και οι πολιτικοί της είναι έτοιμοι να την εργαλειοποιήσουν
Τι θα φέρουν οι αμερικανικές εκλογές στις εταιρείες των ΗΠΑ;
Το αποτέλεσμα θα έχει μεγάλες συνέπειες για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον τομέα της ενέργειας, των αυτοκινήτων και των φαρμάκων
Κατώτερα των προσδοκιών τα αποτελέσματα γ' τριμήνου για την DHL
Ο γερμανικός όμιλος logistics ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 751 εκατομμυρίων ευρώ για το τρίτο τρίμηνο, έναντι 807 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι