Στην αντεπίθεση εναντίον της JPMorgan Chase πέρασε ο Τζες Στάλεϊ, πρώην υψηλόβαθμο στέλεχος της τράπεζας, που ήταν φίλος με τον εκλιπόντα καταδικασμένο για σεξουαλικά εγκλήματα Τζέφρι Επστάιν.
JP Morgan: Οι συναντήσεις στελεχών με τον Έπσταϊν ακόμα και μετά το κλείσιμο των λογαριασμών
Μιλώντας ενώπιον δικαστηρίου, ο Στάλεϊ κάλεσε την έδρα να απορρίψει την αγωγή της τράπεζας εναντίον του, κατηγορώντας την JPMorgan ότι αποσείει την ευθύνη για τις δικές της αποτυχίες κατά τη συνεργασία της με τον Επστάιν.
Σε μια κατάθεση το βράδυ της Δευτέρας στο ομοσπονδιακό δικαστήριο του Μανχάταν, ο Τζες Στάιλεϊ δήλωσε ότι η μεγαλύτερη αμερικανική τράπεζα δεν είχε βιώσιμες αξιώσεις εναντίον του σχετικά με τη σχέση με τον Επστάιν, πελάτη της από το 1998 έως το 2013, και δεν θα μπορούσε να ισχυριστεί εύλογα ότι ο Στάλεϊ ήταν αποκλειστικά υπαίτιος για τη σχέση αυτή.
Ο ίδιος δήλωσε ότι δεν υπάρχουν ισχυρισμοί που να τον θέλουν να παρείχε υπηρεσίες στην JPMorgan οι οποίες να αποτελούσαν «αιμοδοσία» της σεξουαλικής διακίνησης νεαρών γυναικών και κοριτσιών από τον Επστάιν ή ότι είδε ύποπτη δραστηριότητα στους λογαριασμούς.
«Αυτό που είναι βέβαιο είναι ότι η τράπεζα δεν μπορεί να αντιμετωπίζει τον Στάλεϊ ως ασπίδα των δημοσίων σχέσεών της, προβάλλοντας ισχυρισμούς που στερούνται οποιασδήποτε νομικής (ή πραγματικής) βάσης», δήλωσε ο ίδιος αναφερόμενος στον εαυτό του.
Τι προσδοκά η JPMorgan
Η τράπεζα με έδρα τη Νέα Υόρκη θέλει ο Στάλεϊ, ο οποίος πέρασε έξι χρόνια ως διευθύνων σύμβουλος της Barclays μετά την αποχώρησή του από την JPMorgan, να χάσει αποζημίωση οκτώ ετών ώστε να καλύψει τις απώλειές της από δύο αγωγές σε βάρος της που αφορούν τη συνεργασία της με τον Επστάιν.
Η μία αγωγή κατατέθηκε από γυναίκες που κατηγόρησαν την τράπεζα για συνέργεια στη σεξουαλική τους κακοποίηση. Η άλλη κατατέθηκε από τις αμερικανικές Παρθένες Νήσους, όπου ο Επστάιν είχε ιδιωτικό νησί. Και οι δύο ζητούν χρηματική αποζημίωση.
Η JPMorgan έχει κατηγορηθεί ότι μετέφερε επανειλημμένα μετρητά για να πληρώσει τα θύματα του Επστάιν, αγνόησε πολλές προειδοποιήσεις να διακόψει τους δεσμούς μαζί του και συνεργάστηκε με τον Επστάιν ακόμη και αφού σταμάτησε να τον έχει πελάτη.
Οι αγωγές κατά της JPMorgan, καθώς και η αγωγή της τράπεζας κατά του Στάλεϊ, έχουν προγραμματιστεί να εκδικαστούν στις 23 Οκτωβρίου ενώπιον του περιφερειακού δικαστή των ΗΠΑ Jed Rakoff στο Μανχάταν.
Latest News
Πώς η Boeing έβαλε την αεροπορία των ΗΠΑ να πληρώσει με «καπέλο» 8.000% για σαπούνια
Πώς η Αμερικανική Πολεμική Αεροπορία πλήρωσε 8.000% παραπάνω την Boeing για διανομείς σαπουνιού μπάνιου αεροσκαφών C-17
Ο άνθρωπος πίσω από τον όρο «The Magnificent Seven» λύνει τη σιωπή του
Γνωρίστε τον αναλυτή που χρησιμοποίησε τον όρο Magnificent Seven για τις μετοχές τεχνολογίας που διαφεντεύουν τη Wall Street
Πώς η «οικονομική γρίπη» της Γερμανίας μεταδίδεται στην Ευρώπη – Οι συνέπειες για Ελλάδα
Η νέα κρίση που φέρνει το λουκέτο σε τουλάχιστον τρία εργοστάσια της Volkswagen δημιουργεί μεγάλη αναταραχή στη Γερμανία
Οι αποτυχημένες προσπάθειες «ανάστασης» της Intel και οι χειρισμοί Γκέλσινγκερ
O CEO της Intel, Πατ Γκέλσινγκερ, έθεσε υψηλές προσδοκίες για τις ικανότητες κατασκευής της εταιρείας αλλά και την ικανότητά της στον τομέα της AI, ωστόσο απέτυχε να ανταποκριθεί
Αγροτικές επιδοτήσεις: Δισεκατομμυριούχοι έλαβαν ενίσχυση 3,3 δισ. ευρώ από την ΕΕ
Τουλάχιστον 17 δισεκατομμυριούχοι συγκαταλέγονται στους «αγρότες» που έλαβαν γενναίες αγροτικές επιδοτήσεις την τετραετία 2019-2023.
Γιατί έπεσε η μετοχή της Uber
Η πρόβλεψη για μετακινήσεις πελατών της Uberς ήταν ελαφρώς χαμηλότερη από τις εκτιμήσεις της Wall Street
Γιατί η Κωνσταντινούπολη δοκιμάζει τη δωρεάν συγκοινωνία στους ανέργους
Η Κωνσταντινούπολη είναι η μεγαλύτερη πόλη που επενδύει στις μεταφορές με την ελπίδα να ενισχύσει την απασχόληση
Η επομένη των εκλογών στις ΗΠΑ και ο αλγόριθμος του Μασκ
Μια ιστορικά σφιχτή προεδρική κούρσα μπορεί να μην τελειώσει τη νύχτα - και θα μπορούσαν να ακολουθήσουν πολλαπλές κρίσεις
Γιατί λείπουν 350 αεροσκάφη από τον παγκόσμιο στόλο
Υπάρχει ένα κενό σε αεροσκαφή που χρειάζονται οι αεροπορικές εταιρείες για να λειτουργούν απρόσκοπτα οι αερομεταφορείς
Η VW και η κρίση της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας
Δύσκολες εποχές για τον όμιλο VW: Μείωση κερδών, κλείσιμο εργοστασίων, κρίσιμες διαπραγματεύσεις με τα συνδικάτα. Ποιον ρόλο διαδραματίζει η πολιτική;