
Συμμετοχή σε δύο έργα ΣΔΙΤ για την αναβάθμιση των οδικών υποδομών σε Νοτιοδυτική Πελοπόννησο και Κρήτη έχει η Intrakat.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, παρουσία του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 23/04/23, στο Πολιτιστικό Συνεδριακό Κέντρο Ηρακλείου, η υπογραφή σύμβασης ΣΔΙΤ μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών και της κοινοπραξίας «ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – Intrakat – AKΤΩΡ Παραχωρήσεις». Η σύμβαση ύψους 276,8 εκατ. ευρώ αφορά στη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) και, ειδικότερα, του τμήματος Χερσονήσου – Μαλίων – Νεάπολης.
Το νέο τμήμα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, πέντε ανισόπεδους κόμβους και επτά σήραγγες, γέφυρες, ανισόπεδες διαβάσεις, αποχετευτικά και αντιπλημμυρικά έργα, ηλεκτροφωτισμό και συστήματα οδικής ασφάλειας.
Ελλάκτωρ: Η πώληση της Άκτωρ εξασφάλισε την έγκριση των μετόχων
Οδικός άξονας
Ο -κομβικής σημασίας- οδικός άξονας συνολικού μήκους 22,5 χλμ. συμπεριλαμβάνεται στο αναπτυξιακό σχέδιο το οποίο αναμένεται να αλλάξει το νησί ως το 2030. Είναι ένας υπερσύγχρονος, ασφαλής αυτοκινητόδρομος, ο οποίος θα ενισχύσει τη δυναμική του νησιού αφού θα συνεισφέρει σημαντικά στην ταχύτερη μετακίνηση των κατοίκων και των χιλιάδων τουριστών. Παράλληλα, θα βελτιώσει ιδιαίτερα τις συνθήκες μεταφοράς των εμπορευμάτων, μειώνοντας συνολικά το κόστος μεταφορών και παραγωγής.
Επιπρόσθετα, την Παρασκευή 21/4/23, στο αεροδρόμιο Καλαμάτας, υπεγράφη παρουσία του Πρωθυπουργού ακόμα μία σύμβαση σύμπραξης μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών και της κοινοπραξίας «Intrakat – ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις». Η σύμβαση, ύψους 239,2 εκατ. ευρώ (πλέον ΦΠΑ), αφορά στην κατασκευή και αναβάθμιση του Οδικού Άξονα Νοτιοδυτικής Πελοποννήσου και συγκεκριμένα, του τμήματος Καλαμάτας – Ριζόμυλου – Πύλου – Μεθώνης.
Πρόκειται για έναν νέο, σύγχρονο οδικό άξονα συνολικού μήκους 49 χλμ. – το μεγαλύτερο οδικό έργο στη νότια Πελοπόννησο- ο οποίος θα συνδέει την πρωτεύουσα της Μεσσηνίας, Καλαμάτα, με τους σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς της Πύλου και της Μεθώνης. Είναι ένα έργο καθοριστικής σημασίας για την τοπική κοινωνία, καθώς μετατρέπει τον υφιστάμενο άξονα σε ταχείας κυκλοφορίας, αυξάνει τα επίπεδα οδικής ασφάλειας και μειώνει τους χρόνους μετακίνησης.
Βελτιωμένη πρόσβαση
Παράλληλα, ο νέος οδικός άξονας θα παρέχει βελτιωμένη πρόσβαση στο διεθνές αεροδρόμιο της Καλαμάτας, το οποίο πρόκειται να αναβαθμιστεί σύντομα, υποστηρίζοντας και ενισχύοντας τη λειτουργία του. Επίσης, η νέα Εθνική Οδός θα εξασφαλίσει καλύτερη οδική σύνδεση με τη Μεσσήνη, τον αυτοκινητόδρομο Μορέα, το νοσοκομείο Καλαμάτας αλλά και τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις της περιοχής, βελτιώνοντας την ποιότητα ζωής και την καθημερινότητα των κατοίκων, ενώ αναμένεται να ενισχύσει σημαντικά την τοπική τουριστική ανάπτυξη και επιχειρηματικότητα.
Oι εργασίες κατασκευής του άξονα θα περιλαμβάνουν ανισόπεδους και ισόπεδους κόμβους, ανισόπεδες άνω και κάτω διαβάσεις, παράπλευρα οδικά δίκτυα, υδραυλικά έργα, τοίχους αντιστήριξης κ.ά.
Οι συμβάσεις, που από πλευράς Intrakat υπεγράφησαν από τον κ. Αλέξανδρο Εξάρχου, Αντιπρόεδρο ΔΣ και Διευθύνοντα Σύμβουλο, έχουν διάρκεια 30 ετών: τα 4 πρώτα έτη αφορούν στο κατασκευαστικό έργο, ενώ τα υπόλοιπα 26 στην περίοδο συντήρησης.
Σύμφωνα πάντα με την ανακοίνωση, τα δύο νέα έργα ΣΔΙΤ καταδεικνύουν τη δυναμική συμβολή του Ομίλου Intrakat στην αναπτυξιακή εθνική στρατηγική, με την κατασκευή κρίσιμων υποδομών. Με την τεχνογνωσία, εμπειρία και κεφαλαιακή επάρκεια που διαθέτει ο Όμιλος Intrakat διασφαλίζει ότι τα έργα που αναλαμβάνει, είτε ως μέρος κοινοπραξίας είτε αυτόνομα, εκτελούνται άρτια, αποτελεσματικά και έγκαιρα, δημιουργώντας άμεσες θετικές επιδράσεις στην ελληνική οικονομία και κοινωνία.


Latest News

Νέα κουλτούρα από τους δανειολήπτες – Τι άλλαξε από την εποχή των μνημονίων έως σήμερα
Τι δείχνουν τα στοιχεία για τα δάνεια από τις τράπεζες – Το πάθημα του ανεξέλεγκτου δανεισμού και των στρατηγικών κακοπληρωτών

Το επόμενο στοίχημα του «Γρηγόρη» - Τα deals με τοπικά brands και… οι καντίνες
Η αλυσίδα Γρηγόρης του επιχειρηματία Βλάσση Γεωργάτου βάζει στο επίκεντρο την περιοχή της Βόρειας Ελλάδας – Σχέδια επέκτασης και σε Κύπρο, Γερμανία και Ρουμανία

Η επέλαση των brands στους εμπορικούς δρόμους - Οι νέες επενδύσεις και τα ενοίκια
Το 2024 έκλεισε με σημαντικές επενδύσεις μεγάλων αλυσίδων και brands στην Ερμού και στο κέντρο της πρωτεύουσας - Οι «χρυσές» μισθώσεις

Poste: Γίνεται ο μεγαλύτερος επενδυτής παρόχου τηλεφωνίας
H Poste Italiane παίρνει τα ηνία της Telecom Italia, μέσω της εξαγοράς του 15% της Vivendi

Στην παραγωγή ρίχνουν μισό δισ. 15 βιομηχανίες τροφίμων και ποτών
Game changer για την ελληνική οικονομία η βιομηχανία τροφίμων και ποτών – Οι νέες επενδύσεις ξεπερνούν το μισό δισ.

H AI στην «πράσινη» ενεργειακή μετάβαση των επιχειρήσεων| H ιστορία της Avokado
Σε αυτό το επεισόδιο του BizSound φιλοξενούμε τον Βασίλη Νικολόπουλο, ιδρυτή και CTO της Avokado. Η εταιρεία παρέχει λύσεις στο κομμάτι της ενέργειας, με εργαλείο την τεχνητή νοημοσύνη.

Σε έξι μήνες αλλάζουν χέρια ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Οι διεκδικητές
Σε νέους ιδιοκτήτες ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Με ποιους μιλάει η Dimand και πώς έχει αλλάξει η «δεξαμενή» των επενδυτών - Ποια είναι η πολυεθνική που «μπήκε» στο εμβληματικό κτίριο του Πειραιά

Σε αναζήτηση ισορροπίας τα σούπερ μάρκετ - Από την πανδημία στο σοκ των ανατιμήσεων
Πώς εξελίσσεται η κατανάλωση στα ράφια των σούπερ μάρκετ - Ο ρόλος των αυξήσεων και η αντίδραση των νοικοκυριών

«Αυτονομείται» το παγωτό της Unilever στην Ελλάδα – Η νέα εταιρεία
Το σχέδιο της Unilever για το παγωτό – Η «προίκα» της Algida ICC και οι επιδόσεις του 2024 - Σε εξέλιξη η εθελουσία

Ο Τρύφων Νάτσης απέκτησε τις μετοχές Κάτσου και Γερμανού στη Lamda
Το ποσοστό της BHCML σε δικαιώματα ψήφου επί μετοχών στη Lamda ανήλθε σε ποσοστό 5,092% - Στο 8,624% η συμμετοχή του Τρύφωνα Νάτση