Ξεπέρασε τις εκτιμήσεις της Wall Street η Domino’s Pizza όσον αφορά στις πωλήσεις και τα κέρδη του πρώτου τριμήνου 2023 στις ΗΠΑ, ενισχυμένη από τις υψηλότερες τιμές καθώς και από τις νέες προωθητικές προσφορές και τις προτάσεις των μενού που βοήθησαν να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες στα καταστήματά της.

Οι καλύτερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις της αλυσίδας πίτσας ακολουθούν παρόμοιες αναφορές των McDonald’s και Chipotle Mexican Grill, οι οποίες ανέβασαν τις τιμές στα μενού τους για να προστατεύσουν τα περιθώρια κέρδους τους από την αύξηση του κόστους των πρώτων υλών και της εργασίας.

Διεθνής εστίαση: «Καταιγίδα» ενόψει, παρά τα αναμενόμενα ισχυρά αποτελέσματα

Ενεργοποίηση προσφορών

Σε μια προσπάθεια να προσελκύσει καταναλωτές που δυσκολεύονται οικονομικά από το κύμα του πληθωρισμού, η αλυσίδα πίτσας κυκλοφόρησε ξανά την προσφορά Carryout Tips 3 δολαρίων, όπου οι πελάτες που υποβάλλουν μια παραγγελία 5 δολαρίων ή περισσότερο, κερδίζουν μια προσφορά 3 δολ. η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μια επόμενη παραγγελία.

Τα μοτίβα δαπανών των καταναλωτών θα ομαλοποιηθούν με τις παραγγελίες παράδοσης πίτσας να αρχίζουν να συμβάλλουν στη συνολική αύξηση των πωλήσεων, σύμφωνα με τη Siye Desta, αναλύτρια της CFRA Research.

Οι πωλήσεις ιδίων καταστημάτων της μεγαλύτερης αλυσίδας πίτσας στον κόσμο στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 3,6% το πρώτο τρίμηνο, σε σύγκριση με την εκτίμηση των αναλυτών για αύξηση 1,96%, σύμφωνα με στοιχεία της Refinitiv.

Ωστόσο, τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν κατά 1,3% στα 1,02 δισεκατομμύρια δολάρια, αλλά πιο χαμηλά σε σχέση με την εκτίμηση των αναλυτών για 1,04 δισεκατομμύρια δολάρια, λόγω του ισχυρού δολαρίου.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Βρετανία: Αυξήσεις από Lidl, απολύσεις από HMV – Η αγορά αντιδρά στον προϋπολογισμό των Εργατικών
Διεθνή |

Με απολύσεις και αυξήσεις τιμών αντιδρούν οι λιανέμποροι στον προϋπολογισμό Στάρμερ

Ο ιδιοκτήτης της HMV λέει ότι ο προϋπολογισμός είναι "κακά νέα" ενώ το αφεντικό της Lidl στο Ηνωμένο Βασίλειο λέει ότι ο πληθωρισμός προϊόντων είναι "αναπόφευκτος" παρά την επιστροφή στα κέρδη