
Τα κέρδη της ανταγωνιστικής στην Tesla BYD, αυξάνονται περισσότερο από 400% το πρώτο τρίμηνο, αποκτώντας ακόμα μεγαλύτερο έλεγχο στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο, σύμφωνα με τους Financial Times.
H BYD, ανέφερε πενταπλάσια άνοδο στα καθαρά έσοδα για το πρώτο τρίμηνο, καθώς ο κινεζικός όμιλος που στηρίζεται από τον Warren Buffett βγήκε αλώβητος στον πόλεμο τιμών και την βραδύτερη αύξηση των πωλήσεων που έπληξαν ξένους και ντόπιους ανταγωνιστές.
Ηλεκτροκίνηση: Πόσες αυτοκινητοβιομηχανίες θα επιβιώσουν από τον ανταγωνισμό
Τεράστια αύξηση εσόδων
Η BYD ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν 411% στα 4,1 δισ. Rmb (593 εκατ. δολάρια) τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, καθώς ο όμιλος με έδρα το Shenzhen επέκτεινε την κυριαρχία του στα plug-in υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία στην Κίνα.
Τα αποτέλεσμα ξεπέρασαν τις προσδοκίες της αγοράς και ακολουθούν μια μεγάλη άνοδο 400% στα ετήσια καθαρά κέρδη το 2022. Η ισχυρή οικονομική απόδοση της εταιρείας είναι το πιο πρόσφατο μήνυμα ότι ο κινεζικός όμιλος ετερογενών δραστηριοτήτων, ο οποίος έχει δημιουργήσει μια κάθετα ολοκληρωμένη αλυσίδα εφοδιασμού EV από ορυχεία έως μάρκες, καταλαμβάνει μια σημαντική θέση στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία.

Πρώτη με διαφορά στην Κίνα
Ξένοι όμιλοι καταλάμβαναν περίπου το 70% της συνολικής αγοράς αυτοκινήτων της Κίνας πριν από περίπου 10 χρόνια και η χώρα παραμένει μία από τις μεγαλύτερες αγορές για τις διεθνείς αυτοκινητοβιομηχανίες. Αλλά στα ηλεκτρικά οχήματα, οι εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες κυριαρχούν ολοένα και περισσότερο.
Η BYD κατέχει σχεδόν 40% μερίδιο της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας, μετά από αύξηση πωλήσεων περίπου 80% από το πρώτο τρίμηνο του 2022, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας συμβούλων Automobility.
Η εταιρεία διαθέτει μερίδιο 17% της αγοράς μπαταριών EV στην Κίνα και 62% της αγοράς για plug-in υβριδικά.
Η Tesla του Έλον Μασκ κατέλαβε τη δεύτερη θέση με περίπου 11% της αγοράς EV μετά από ετήσια αύξηση πωλήσεων 27%.
Η VW, συμπεριλαμβανομένων των κινεζικών κοινοπραξιών της, βρίσκεται στην ένατη θέση με μόλις 2% της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων μετά από πτώση των πωλήσεων κατά 5%.


Latest News

Ξεκινούν την κατασκευή οκτώ φωτοβολταϊκών σταθμών MORE και ΔΕΗ Ανανεώσιμες
Καθοριστικό βήμα στη διαδικασία αδειοδότησης για τη MORE και τη ΔΕΗ Ανανεώσιμες στη Μακεδονία

Δυναμική η ανάπτυξη των φωτοβολταϊκών στην Ελλάδα το 2024
Τα φωτοβολταϊκά αποτελούσαν το 93,5% όλης της νέας εγκατεστημένης ισχύος από ΑΠΕ για το 2024

Οι στόχοι της Ελλάδας για την πράσινη μετάβαση - Τι είπαν Παπασταύρου - Hoekstra
Οι προτεραιότητες για την πράσινη μετάβαση - Εξελίξεις για το Κοινωνικό Ταμείο για το Κλίμα

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα «made in China» στη... Σερβία
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου στη Σερβία

Made in Serbia - Τι σχεδιάζουν οι Κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες
Η JMEV επιβεβαίωσε την κατασκευή του εργοστασίου

ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας
Με συνολική ισχύ 1,2 MW, το νέο ΔΕΗ blue Hub υποστηρίζει την ταυτόχρονη φόρτιση έως και 29 οχημάτων

Masdar: Εδραιώνει την παρουσία της στην Ευρώπη με την ολοκλήρωση της εξαγοράς του 100% της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ
Η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ θα διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου της Masdar στην Ευρώπη, στο πλαίσιο του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για 100 GW παγκόσμιας εγκατεστημένης ισχύος έως το 2030

ΟΤ Delphi Economic Forum X – Καρτάλης (ΕΚΠΑ): «Χωρίς τις ΑΠΕ, η Ελλάδα θα είχε υπερδιπλάσια τιμή ρεύματος»
Οι συνθήκες που διαμορφώνονται υπό την προεδρία Τραμπ στις ΗΠΑ, επηρεάζουν και θα επηρεάσουν την ενεργειακή μετάβαση, είπε ο Κώστας Καρτάλης, καθηγητής του ΕΚΠΑ, στο ΟΤ Delphi Economic Forum X

Ανοίγει το «παιχνίδι» με τις μπαταρίες στα φωτοβολταϊκά
Σε φάση εκκίνησης η πλατφόρμα υποδοχής αιτήσεων από τον ΔΕΔΔΗΕ. Εξετάζεται παράταση πέραν της 30ης Απριλίου λόγω των καθυστερήσεων.

Πλήγμα στον κλάδο της πράσινης ενέργειας από τους δασμούς Τραμπ
Οι δασμοί Τραμπ αποτελούν γροθιά στην πράσινη βιομηχανία που ήδη υποφέρει από την ανάκαμψη των ορυκτών καυσίμων