
Κατατέθηκε μία δεσμευτική προσφορά στον διαγωνισμό ΣΔΙΤ για την κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση ενός σύγχρονου κτιριακού συγκροτήματος που θα στεγάσει της υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Ειδικότερα, δεσμευτική προσφορά για το έργο «Κατασκευή – Λειτουργία και Συντήρηση των κτιριακών εγκαταστάσεων για τη στέγαση των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και διαμόρφωση περιβάλλοντος χώρου στην οδό Πειραιώς» προϋπολογισμού 112,5 εκατ. ευρώ, κατέθεσε η Ένωση Εταιρειών INTRAKAT – REDEX Α.Ε..
Με την συγκέντρωση των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Υποδομών σε ένα κτίριο αναμένεται να προκύψει σημαντικό οικονομικό όφελος της τάξεως των 2.000.000 ευρώ ετησίως μόνο από τα μισθώματα και του 1.000.000 ευρώ ετησίως από τα λειτουργικά κόστη.
Επιπλέον, θα πρέπει να συνυπολογιστούν και τα έμμεσα οφέλη που προκύπτουν από την εξοικονόμηση ενέργειας και πόρων για τη λειτουργίας και συντήρηση των υφιστάμενων κτιρίων της Γενικής Γραμματείας Υποδομών.

Κατασκευή πεζογέφυρας
Το έργο περιλαμβάνει και την κατασκευή πεζογέφυρας επί της οδού Πειραιώς, στο ύψος του υπό ανέγερση κτιριακού συγκροτήματος. Με το συγκεκριμένο έργο επιτυγχάνεται η ασφαλής διέλευση των πεζών που θέλουν να διασχίσουν την οδό Πειραιώς, ο όγκος των οποίων αναμένεται να αυξηθεί μετά και την ολοκλήρωση της κατασκευής του κτιρίου που θα στεγάσει τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα και την προσβασιμότητα στο Σεράφειο αθλητικό κέντρο του Δήμου Αθηναίων.
Βιοκλιματικός σχεδιασμός
Το νέο κτίριο έχει σχεδιαστεί με τις αρχές του βιοκλιματικού σχεδιασμού, θα είναι πενταόροφο και θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, χώρους διοίκησης, γραφεία, αμφιθέατρο, συνεδριακό κέντρο, βιβλιοθήκη, μουσείο τεχνολογίας, εστιατόριο, κυλικεία, παιδικό σταθμό, ιατρείο και υπόγειους χώρους στάθμευσης.

Αναλυτικά, το εμβαδό της ανωδομής είναι 21.730,91 τ.μ., των υπογείων είναι 31.976 τ.μ. και του συνολικού περιβάλλοντος χώρου 10.565 τ.μ.
Καραγιάννης: Νέος τρόπος οργάνωσης της δημόσιας διοίκησης
Σε δήλωσή του ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης ανέφερε:
«O διαγωνισμός ΣΔΙΤ για το νέο κτίριο της Γενικής Γραμματείας Υποδομών ολοκληρώνεται μετά και την κατάθεση δεσμευτικής προσφοράς. Εισάγουμε έναν νέο τρόπο αντίληψης και οργάνωσης της Δημόσιας Διοίκησης καθώς οι υπηρεσίες από τα 13 κτίρια της Γενικής Γραμματείας Υποδομών θα συστεγάζονται σε ένα υπερσύγχρονο, βιοκλιματικό κτίριο. Πετυχαίνουμε, έτσι, σημαντική εξοικονόμηση πόρων από τα μισθώματα και το κόστος λειτουργίας των κτιρίων που στεγάζουν τις υπηρεσίες, εξασφαλίζοντας, παράλληλα, ένα σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον.
Μπαίνουμε, λοιπόν, στην τελική ευθεία για την υλοποίηση ενός κτιριακού συγκροτήματος υψηλής αισθητικής στην οδό Πειραιώς που θα μειώσει το περιβαλλοντικό αποτύπωμα από τη λειτουργία των υπηρεσιών μας. Ένα από τα μεγαλύτερα κτιριακά έργα που θα κατασκευαστούν τα επόμενα χρόνια στην Αττική και θα δώσει προστιθέμενη αξία στην ευρύτερη περιοχή».


Latest News

Σε… ράγες οι υποδομές και μεταφορές – Το στοίχημα με Δήμα και Κυρανάκη
Το στοίχημα των μεταρρυθμίσεων στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με τον νέο υπουργό Χρίστο Δήμα και αναπληρωτή Κωνσταντίνο Κυρανάκη

ΑΒΑΞ: Στην τελική ευθεία το α’ τμήμα της Πατρών – Πύργου
Το α’ τμήμα της Πύργου - Πατρών της Ολυμπίας Οδού υλοποιείται από τον Όμιλο ΑΒΑΞ, τηρώντας τα αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικότητας,

Δρομολογούνται 25 έργα κατά της λειψυδρίας - Οι 19 δήμοι που επιλέχθηκαν [λίστα]
Ο πρώτος κύκλος της πρωτοβουλίας για τη λειψυδρία αφορά σε τουλάχιστον 25 έργα που θα πραγματοποιηθούν σε 19 δήμους

Edison για AVAX: Ανεβάζει στα 4 ευρώ την τιμή στόχο με περιθώριο ανόδου 88%
Η αναβάθμιση της AVAX έρχεται σε συνέχεια αναπροσαρμογής προς τα πάνω της πρόβλεψης για επίτευξη τα επόμενα χρόνια αυξημένου περιθωρίου EBITDA από την κατασκευή που εξασφαλίζει το υφιστάμενο ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων της εταιρίας

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ οριστικός ανάδοχος στο τμήμα Χανιά - Ηράκλειο του ΒΟΑΚ
Το κατασκευαστικό κόστος του αυτοκινητοδρόμου 157 χλμ. υπολογίζεται σε 1,8 δισ. ευρώ

«Πράσινο» σε τρεις επενδύσεις ύψους 1,2 δισ. - Πού θα πραγματοποιηθούν
Οι τρεις στρατηγικές επενδύσεις θα υλοποιηθούν με γρήγορες διαδικασίες - Αφορούν την τουριστική ανάπτυξη

Χατζηδάκης: ΟΣΕ όπως ΔΕΗ και ΕΦΚΑ - Τι αναφέρουν πηγές του ΥΠΟΙΚ στον ΟΤ
Ο κ. Χατζηδάκης τόνισε ότι: «...ο κρατικός ΟΣΕ χρειάζεται να αναβαθμιστεί, να εκσυγχρονιστεί, να γίνει ένας ευρωπαϊκός οργανισμός» - Η εικόνα για το σχέδιο δράσης και την 717

Τελική ευθεία για τον ΒΟΑΚ – Κατακυρώνεται στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η παραχώρηση Χανιά - Ηράκλειο
Για το μεγάλο τμήμα του οδικού άξονα ΒΟΑΚ, «Χανιά – Ηράκλειο» αναμένεται η απόφαση οριστικού αναδόχου

Το «χάος» στον ελληνικό σιδηρόδρομο - Πού ρίχνει ευθύνες το πόρισμα για τα Τέμπη
Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τα Τέμπη υπογραμμίζονται οι παραλείψεις ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΣ και κυβερνήσεων - Ανεκπαίδευτο προσωπικό, απουσία τηλεδιοίκησης και ανεξέλεγκτες ταχύτητες από τα τρένα

Οι 17 συστάσεις για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων - Το πόρισμα για τα Τέμπη
«Έγιναν όλα λάθος» - Οι συστάσεις της Επιτροπής για ΟΣΕ, Hellenic Train, ΡΑΕ και ERA