Μέχρι και 10,8 εκατ. ευρώ είναι τα οικονομικά οφέλη της οικονομίας της Θεσσαλονίκης από τις 70 περίπου προσεγγίσεις που θα έχουν φέτος στην πόλη τα κρουαζιερόπλοια, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που παρουσιάστηκαν στη διάρκεια του 7ου Posidonia Sea Tourism Forum που ολοκληρώθηκε στη νύμφη του Θερμαϊκού.
Η έρευνα υλοποιείται από τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης και τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με τα Πανεπιστήμια Πειραιώς και Αιγαίου και ξεκίνησε τον Νοέμβριο 2022 ενώ αναμένεται να ολοκληρωθεί τον προσεχή Οκτώβριο 2023.
Κρουαζιέρα: Θετική εκκίνηση με τάση να ξεπεράσει το 2019
Οπως είπε ο επιστημονικός υπεύθυνος και καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιώς, Θάνος Πάλλης, παρουσιάζοντας τα πρώτα ευρήματα που αφορούν όμως στις ελάχιστες χειμωνιάτικες κρουαζιέρες οι δαπάνες ανά επιβάτη κρουαζιέρας στην πόλη της Θεσσαλονίκης ανέρχονται σε 54,5 ευρώ. Επιπρόσθετα, οι επιβάτες δαπανούν 15,1 ευρώ κατά τη διάρκεια των οργανωμένων εκδρομών ενώ στα 98,8 ευρώ ανέρχονται οι δαπάνες αγοράς εκδρομής.
Σε αυτά θα πρέπει να προστεθούν και οι σημαντικές δαπάνες των πληρωμάτων, οι οποίες ανέρχονται σε 105,4 ευρώ ανά μέλος του πληρώματος.
Οι εκτιμήσεις για τις επιπτώσεις της κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη σε ετήσια βάση, βάσει εναλλακτικών σεναρίων, αναφέρουν ότι οι άμεσες θετικές επιπτώσεις κυμαίνονται μεταξύ €5,23 εκατ. (σενάριο βάσης) και €6,49 εκατ. (θετικό σενάριο), οι έμμεσες θετικές επιπτώσεις κυμαίνονται μεταξύ €3,43 εκατ. (σενάριο βάσης) και €4,33 εκατ. (θετικό σενάριο) και οι συνολικές θετικές επιπτώσεις κυμαίνονται μεταξύ €8,56 εκατ. (σενάριο βάσης) και €10,82 εκατ. (θετικό σενάριο).
Latest News
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη
Μεγάλες ευκαιρίες απασχόλησης στη γαλάζια οικονομία
Η γαλάζια οικονομία περιλαμβάνει όλες τις οικονομικές δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονται με τους ωκεανούς, τις θάλασσες και τους υδάτινους όγκους
Ψηφιακή η ελληνική ναυτιλία - Το e-ναυτολόγιο έτοιμο εντός του 2025
Ενα εκατομμύριο ευρώ για τη χρηματοδότηση του e-ναυτολογίου - Στόχος η προσέλκυση νέων στο ναυτικό επάγγελμα.