
Μέχρι και 10,8 εκατ. ευρώ είναι τα οικονομικά οφέλη της οικονομίας της Θεσσαλονίκης από τις 70 περίπου προσεγγίσεις που θα έχουν φέτος στην πόλη τα κρουαζιερόπλοια, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που παρουσιάστηκαν στη διάρκεια του 7ου Posidonia Sea Tourism Forum που ολοκληρώθηκε στη νύμφη του Θερμαϊκού.
Η έρευνα υλοποιείται από τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης και τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με τα Πανεπιστήμια Πειραιώς και Αιγαίου και ξεκίνησε τον Νοέμβριο 2022 ενώ αναμένεται να ολοκληρωθεί τον προσεχή Οκτώβριο 2023.
Κρουαζιέρα: Θετική εκκίνηση με τάση να ξεπεράσει το 2019
Οπως είπε ο επιστημονικός υπεύθυνος και καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιώς, Θάνος Πάλλης, παρουσιάζοντας τα πρώτα ευρήματα που αφορούν όμως στις ελάχιστες χειμωνιάτικες κρουαζιέρες οι δαπάνες ανά επιβάτη κρουαζιέρας στην πόλη της Θεσσαλονίκης ανέρχονται σε 54,5 ευρώ. Επιπρόσθετα, οι επιβάτες δαπανούν 15,1 ευρώ κατά τη διάρκεια των οργανωμένων εκδρομών ενώ στα 98,8 ευρώ ανέρχονται οι δαπάνες αγοράς εκδρομής.
Σε αυτά θα πρέπει να προστεθούν και οι σημαντικές δαπάνες των πληρωμάτων, οι οποίες ανέρχονται σε 105,4 ευρώ ανά μέλος του πληρώματος.
Οι εκτιμήσεις για τις επιπτώσεις της κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη σε ετήσια βάση, βάσει εναλλακτικών σεναρίων, αναφέρουν ότι οι άμεσες θετικές επιπτώσεις κυμαίνονται μεταξύ €5,23 εκατ. (σενάριο βάσης) και €6,49 εκατ. (θετικό σενάριο), οι έμμεσες θετικές επιπτώσεις κυμαίνονται μεταξύ €3,43 εκατ. (σενάριο βάσης) και €4,33 εκατ. (θετικό σενάριο) και οι συνολικές θετικές επιπτώσεις κυμαίνονται μεταξύ €8,56 εκατ. (σενάριο βάσης) και €10,82 εκατ. (θετικό σενάριο).


Latest News

Δεκάδες πλοία επιστρέφουν και πάλι στη Διώρυγα του Σουέζ
Οι επιθέσεις των Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα επηρέασαν σοβαρά τα έσοδα της Διώρυγας του Σουέζ τα οποία μειώθηκαν κατά 60%

«Κοπή χάλυβα» για το δεύτερο σύγχρονο πλοίο μεταφοράς οχημάτων της Neptune Lines
Στις 17 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε η παραδοσιακή τελετή κοπής χάλυβα που σηματοδοτεί την επίσημη έναρξη κατασκευής ενός πλοίου.

Τα ελληνικά λιμάνια και το παζλ του IMEC
Αλλαγή δεδομένων προκαλεί ο ανταγωνισμός για τον οικονομικό διάδρομο που προωθεί η Ινδία n Οι βλέψεις της Αθήνας και η «σφήνα» Τραμπ υπέρ Ιταλίας

Εμπόδια και προκλήσεις για τα εναλλακτικά καύσιμα - Οι προτάσεις της ECSA
Η ευρωπαϊκή ναυτιλιακή κοινότητα τονίζει την ανάγκη η ΕΕ να στραφεί πιο αποφασιστικά σε μια πολιτική στήριξης για την παραγωγή και διανομή καθαρών καυσίμων

Η ανακοίνωση του ΟΛΘ για την την ακύρωση του διαγωνισμού για το λιμάνι του Βόλου
Η ΟΛΘ Α.Ε. έχει ζητήσει τη σχετική απόφαση από το Υπερταμείο και θα επανέλθει με νεότερη ανακοίνωση για τυχόν ενέργειες

Απέτυχε η δημόσια πρόταση της οικογένειας Ντρέιφους για τον ΟΛΘ
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΘ στην περίοδο της δημόσιας πρότασης της LeonidsPort για την απόκτηση του 21% των μετοχών της εταιρείας, η εταιρεία Ντρέιφους απέκτησε μόλις το 2,58%

Τι αναμένεται στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κρουαζιέρας 2025
Σημαντικές παρουσίες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κρουαζιέρας - Τι ετοιμάζει η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA)

Capital Ship Management: Παγκόσμια πρώτη για τάνκερ με παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από ξηράς
Το έργο αυτό συνετέλεσε ώστε τα τάνκερ τύπου Suezmax 155k της Capital, ‘Argeus’, ‘Aristoklis’, ‘Archelaos’, ‘Aristodimos’, ‘Ayrton’, ‘Amor’, που βρίσκονται υπό κατασκευή και θα παραδοθούν μεταξύ 2025 - 2027

Η απόφαση βόμβα για το λιμάνι Βόλου, τα σενάρια της επόμενης ημέρας και μία σύμπτωση…
Το Υπερταμείο για το λιμάνι Βόλου μετά την ακύρωση του διαγωνισμού εξετάζει τα μοντέλα αξιοποίησης της Αλεξανδρούπολης και Καβάλας

Ακυρώνει η κυβέρνηση τον διαγωνισμό για το λιμάνι του Βόλου
Ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του λιμανιού του Βόλου που είχε κερδίσει ο ΟΛΘ συμφερόντων Ιβάν Σαββίδη ακυρώνεται - Η ανακοίνωση του Υπερταμείου