
Αφιερωμένη στη ναυτιλία ήταν, μεταξύ άλλων, η δεύτερη ημέρα στο Delphi Economic Forum, όπου συζητήθηκαν οι προκλήσεις και οι στόχοι της επόμενης μέρας για τον κλάδο.
Οπως ανέφερε και ο διευθύνων σύμβουλος της Capital Product Partners LP, κ. Jerry Καλογηράτος, είναι γνωστό ότι η απανθρακοποίηση της ναυτιλιακής βιομηχανίας δεν θα είναι εύκολη, ενώ με τη σταδιακή υιοθέτηση νέων τεχνολογιών θα επηρεαστεί και το ανθρώπινο στοιχείο του κλάδου.
Capital Product Partners – Άλμα 53% στα κέρδη του γ’ τριμήνου
Συγκεκριμένα, ο κ. Καλογηράτος επισήμανε πως θα δημιουργηθεί η ανάγκη για περισσότερο εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό με διαφορετικά σετ δεξιοτήτων. Μια μετάβαση σε νέες δεξιότητες που πρέπει να υποστηριχθεί τόσο μεμονωμένα από τις εταιρείες όσο και από υπερεθνικούς οργανισμούς, και ιδιαιτέρως την ΕΕ.
Παράλληλα, η αυξανόμενη χρήση εναλλακτικών καυσίμων και νέων τεχνολογιών μπορεί να δημιουργήσει νέους κινδύνους για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων, οπότε καθίσταται αναγκαία η σωστή εκπαίδευση των εργαζομένων για την ασφάλειά τους, προσφέροντας επίσης νέες ευκαιρίες προκειμένου να αυξηθούν η ποικιλομορφία και η συμπερίληψη στο εργατικό δυναμικό του κλάδου.
Πηγή: Το Βήμα


Latest News

Ικανοποίηση της Ένωσης Ρυμουλκών για τον νέο κανονισμό ρυμουλκήσεων των ΕΛΠΕ Βορείου Ελλάδος
Με ιδιαίτερη ικανοποίηση υποδέχτηκαν τα μέλη της Ένωσης Ρυμουλκών το νέο κανονισμό των ΕΛΠΕ Β. Ελλάδος σχετικά με τις ρυμουλκήσεις

Τέλη σε κινεζικά πλοία - Η πρόταση «φωτιά» της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ
Πρέπει να αντισταθμίσουμε τις επιδοτήσεις που έχει δώσει η Κίνα στη ναυπηγική βιομηχανία της, δηλώνει ο πρόεδρος της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ

Πιο κοντά το έργο επέκτασης του προβλήτα 6 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης - Τι ζητά ο ΟΛΘ
Μετά το προεδρικό διάταγμα και την έγκριση του master plan, ο ΟΛΘ κατέθεσε τα απαραίτητα έγγραφα στο υπουργείο για το project

Θα γίνουν οι ΗΠΑ ναυπηγική δύναμη;
Ενώ η Κίνα, η Νότια Κορέα και η Ιαπωνία παραμένουν κυρίαρχες δυνάμεις, η Αμερική, το Βιετνάμ και η Ινδία τοποθετούνται ως αναδυόμενοι παίκτες

Κατέρρευσαν οι παραγγελίες για bulk carriers - Οι μεσοπρόθεσμες προοπτικές
Η αβεβαιότητα που επικρατεί διεθνώς αποθαρρύνει τους πλοιοκτήτες από τη σύναψη νέων συμβάσεων ναυπήγησης πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου

Κικίλιας: «Πρώτος στόχος μου να μην αυξηθούν τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια»
Ο νέος υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας παραλαμβάνοντας από τον Χρήστο Στυλιανίδη ανήγγειλε τέσσερις προτεραιότητες στη ναυτιλία και την ακτοπλοϊα

To LNG/C «Ασκληπιός» της Capital Ship Management, ύψωσε την ελληνική σημαία
Το LNG/C ‘ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ’, της Capital Gas Ship Management, είναι ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου μεταφορικής ικανότητας 81,451 dwt, οικολογικού τύπου

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας