Η Μπαρτσελόνα αποχαιρετά την Barça TV. Είκοσι τέσσερα χρόνια μετά τη γέννησή της, η εκπομπή που είναι αφιερωμένη στον σύλλογο των «Μπλαουγκράνα» δεν θα υπάρχει πλέον από τις 30 Ιουνίου, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα την ακύρωση του συμβολαίου που είχε υπογράψει από το 2015 με την Telefonica για τη διαχείριση του καναλιού.

Το Barça TV γεννήθηκε σε μια όχι και πολύ ευτυχισμένη περίοδο για την Μπαρτσελόνα. Είδε το φως της δημοσιότητας το 1999, αλλά για το πρώτο τρόπαιο έπρεπε να περιμένει το 2005. Από εκεί και ύστερα έχει αφηγηθεί άλλες 35 επιτυχίες και θα προσθέσει την 36η τον Ιούνιο, με την κατάκτηση της La Liga που δεν αμφισβητείται πλέον.

Μπαρτσελόνα: Νέοι όροι στη συμφωνία με Goldman Sachs και JP Morgan

Πονοκέφαλος

Η Μπαρτσελόνα προσθέτει έτσι έναν άλλο πονοκέφαλο στην υπόθεση Νεγκρέιρα, στις δυσκολίες στο οικονομικό μέτωπο (και κατά συνέπεια στη μεταγραφική αγορά) και σε όλες τις δεσμεύσεις που σχετίζονται με τα έργα ανάπλασης του «Καμπ Νου», μέρος του μεγάλου έργου Espai Barça που θα οδηγήσει τους Καταλανούς στο Ολυμπιακό στάδιο της Βαρκελώνης την επόμενη περίοδο.

Επιστρέφοντας στο Barça TV, οι υπάλληλοι του καναλιού έμαθαν την απόφαση μόλις τις τελευταίες ώρες. Ανάμεσά τους και 14 εργαζόμενοι στα Barça Studios, οι οποίοι είναι στο μισθολόγιο του συλλόγου.

Οι υπόλοιποι, περίπου 150 άτομα, πληρώνονταν από την Telefónica, αλλά αναγκάστηκαν σε ολοένα και πιο επισφαλείς συνθήκες εργασίας, που οδήγησαν σε αρκετές ημέρες απεργίας σε ορισμένους αγώνες της Μπαρτσελόνα, μέχρι να επιτευχθεί συμφωνία στα μέσα Φεβρουαρίου.

Αυτή τη στιγμή η ιδέα είναι ότι το Barça TV θα συνεχίσει με τους πόρους των Barça Studios αλλά μόνο σε streaming στο διαδίκτυο και με πολλούς περιορισμούς όσον αφορά την κάλυψη των γεγονότων.

Η δραστική απόφαση να μπει τέλος στο έργο προέρχεται από τις εκτιμήσεις του συλλόγου, που υπολόγισε τη ζημία γύρω στα 13 εκατομμύρια, έστω και αν σύμφωνα με τους εργαζόμενους είναι η μισή (6 εκατομμύρια).

Το σίγουρο είναι ότι η Μπαρτσελόνα συνεχίζει να βιώνει οικονομικό έλλειμμα και εφαρμόζει πλάνο αποταμίευσης σε όλα τα επίπεδα για να ανταποκριθεί στις οικονομικές παραμέτρους και επιταγές της La Liga.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Business of Sport
Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης
Business of Sport |

Το πρώτο Pop – Up American Space σε γήπεδο είναι στο Γ. Καραϊσκάκης: Χώρος εκπαίδευσης και κοινωνικής ένταξης

Το νέο «Pop-Up American Space» εγκαινίασαν στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης» ο πρέσβης των ΗΠΑ, Γιώργος Τσούνης, ο Πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης και ο Δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης