
Tο case study για την μετάβαση σε μία νέα εποχή, ξεκινάει από τη βιωσιμότητα. Αυτό επισημαίνει ο Νίκος Παπαθανασίου, αντιπρόεδρος Public Policy & Economic Research, Philip Morris International, Switzerland, προσθέτοντας ότι «η Philip Morris με γνώμονα την βιωσιμότητα πρωτοστάτησε δημιουργώντας ένα προϊόν που προσφέρει μία εναλλακτική στο κάπνισμα».
«Ψήφο εμπιστοσύνης» σε Ελλάδα και Παπαστράτο δίνει η Philip Morris International
Σε 73 χώρες
Όπως εξήγησε η ανάγκη για δημιουργία ενός νέου προϊόντος δεν ήταν μόνο ανάγκη των μετόχων, αλλά ανάγκη που εξέφραζε συνολικά η κοινωνία και φυσικά οι πελάτες της εταιρίας. «Η καινοτομία ωστόσο δημιουργεί και καχυποψία. Συνεπώς για να καταπολεμήσουμε την καχυποψία της αγοράς προσπαθούμε να δημοσιοποιούμε όσο περισσότερα στοιχεία μπορούμε. Με την δημοσιοποίηση στοιχείων, βελτιώνουμε την εμπιστοσύνη του κόσμου, και αυτό σε συνδυασμό με την διαφάνεια και τον διάλογο είναι η απάντησή μας στην καχυποψία», συμπλήρωσε ο κ. Παπαθανασίου, λέγοντας ότι το καινοτόμο προϊόν της Philip Morris πηγαίνει εξαιρετικά σε 73 χώρες και ήδη έχει συμβάλει στην μείωση του αριθμού καπνιστών στον κόσμο.
Καινοτομία και θεσμικό πλαίσιο
Ο κ. Αλέξανδρος Σκούρας, Πρόεδρος Center for Liberal Studies (KEFiM), Greece, μίλησε για το θεσμικό πλαίσιο που συνοδεύει τις καινοτομίες. «Η Philip Morris μετά από 100 χρόνια περίπου, τόλμησε μία ριζοσπαστική αλλαγή που αποφέρει κέρδη στους μετόχους της από την πρώτη στιγμή. Ωστόσο η καινοτομία είναι απρόβλεπτη, συνεπώς δεν γίνεται να προϋπάρχει», εξήγησε.
Η Ευρώπη ηγείται στον τομέα του ρυθμιστικού πλαισίου, τόνισε. Ωστόσο εκτός από τους τομείς της φορολογίας, θα πρέπει να υπάρξει βελτίωση και στον χώρο της πληροφορίας. «Ο Οργανισμός που ηγούμαι δεν έχει μελέτες impact assessments που να συνοδεύουν την καινοτομία για την οποία καλούμαστε να νομοθετήσουμε. Αν δεν μετράμε τις επιπτώσεις, δεν μπορούμε να ξέρουμε το αποτύπωμα που ένα νέο θεσμικό πλαίσιο αφήνει στην κοινωνία. Οι ρυθμιστές πρέπει να ξέρουν τις επιπτώσεις», είπε εμφατικά.
«Καλό θα είναι να ακολουθηθεί το παράδειγμα της πανδημίας, όπου υπήρξε μία χαλάρωση του ρυθμιστικού βάρους για την ανάπτυξη των εταιριών εμβολίων. Είναι μια επιτυχημένη συνταγή. Αυτό άλλωστε είναι το δίλλημα κάθε κυβέρνησης, καθώς ποτέ δεν ξέρουμε που θα μας οδηγήσει η τεχνολογία, η οποία προχωράει με ρυθμούς που δεν ελέγχουμε».


Latest News

Νέα κουλτούρα από τους δανειολήπτες – Τι άλλαξε από την εποχή των μνημονίων έως σήμερα
Τι δείχνουν τα στοιχεία για τα δάνεια από τις τράπεζες – Το πάθημα του ανεξέλεγκτου δανεισμού και των στρατηγικών κακοπληρωτών

Το επόμενο στοίχημα του «Γρηγόρη» - Τα deals με τοπικά brands και… οι καντίνες
Η αλυσίδα Γρηγόρης του επιχειρηματία Βλάσση Γεωργάτου βάζει στο επίκεντρο την περιοχή της Βόρειας Ελλάδας – Σχέδια επέκτασης και σε Κύπρο, Γερμανία και Ρουμανία

Η επέλαση των brands στους εμπορικούς δρόμους - Οι νέες επενδύσεις και τα ενοίκια
Το 2024 έκλεισε με σημαντικές επενδύσεις μεγάλων αλυσίδων και brands στην Ερμού και στο κέντρο της πρωτεύουσας - Οι «χρυσές» μισθώσεις

Poste: Γίνεται ο μεγαλύτερος επενδυτής παρόχου τηλεφωνίας
H Poste Italiane παίρνει τα ηνία της Telecom Italia, μέσω της εξαγοράς του 15% της Vivendi

Στην παραγωγή ρίχνουν μισό δισ. 15 βιομηχανίες τροφίμων και ποτών
Game changer για την ελληνική οικονομία η βιομηχανία τροφίμων και ποτών – Οι νέες επενδύσεις ξεπερνούν το μισό δισ.

H AI στην «πράσινη» ενεργειακή μετάβαση των επιχειρήσεων| H ιστορία της Avokado
Σε αυτό το επεισόδιο του BizSound φιλοξενούμε τον Βασίλη Νικολόπουλο, ιδρυτή και CTO της Avokado. Η εταιρεία παρέχει λύσεις στο κομμάτι της ενέργειας, με εργαλείο την τεχνητή νοημοσύνη.

Σε έξι μήνες αλλάζουν χέρια ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Οι διεκδικητές
Σε νέους ιδιοκτήτες ΜΙΝΙΟΝ και Πύργος του Πειραιά – Με ποιους μιλάει η Dimand και πώς έχει αλλάξει η «δεξαμενή» των επενδυτών - Ποια είναι η πολυεθνική που «μπήκε» στο εμβληματικό κτίριο του Πειραιά

Σε αναζήτηση ισορροπίας τα σούπερ μάρκετ - Από την πανδημία στο σοκ των ανατιμήσεων
Πώς εξελίσσεται η κατανάλωση στα ράφια των σούπερ μάρκετ - Ο ρόλος των αυξήσεων και η αντίδραση των νοικοκυριών

«Αυτονομείται» το παγωτό της Unilever στην Ελλάδα – Η νέα εταιρεία
Το σχέδιο της Unilever για το παγωτό – Η «προίκα» της Algida ICC και οι επιδόσεις του 2024 - Σε εξέλιξη η εθελουσία

Ο Τρύφων Νάτσης απέκτησε τις μετοχές Κάτσου και Γερμανού στη Lamda
Το ποσοστό της BHCML σε δικαιώματα ψήφου επί μετοχών στη Lamda ανήλθε σε ποσοστό 5,092% - Στο 8,624% η συμμετοχή του Τρύφωνα Νάτση