Δικαιώνονται όσοι προέβλεπαν πως η τηλεργασία «ήρθε για να μείνει»

·  Και διαψεύδονται όσοι μιλούσαν για ένα παροδικό φαινόμενο που θα «ξεθυμάνει» μόλις τελειώσει η πανδημία.

·  Δεν είναι τυχαίο πως αρκετές εταιρείες εξακολουθούν να εφαρμόζουν το σύστημα της εξ αποστάσεως εργασίας.

·  Άσχετα εάν κάποιες από αυτές έχουν πληρώσει ένα «σκασμό λεφτά» για να μεταφερθούν σε μεγαλύτερα και πιο σύγχρονα γραφεία.

·  Οι εργαζόμενοι, όπως λέει άνθρωπος που γνωρίζει ζητάνε αυτή την ευελιξία.

·  Να μπορούν δηλαδή κάποιες ημέρες της εβδομάδας να δουλεύουν από το σπίτι.

·  Ανάλογες «απαιτήσεις» μαθαίνουμε πως έχουν όσοι ψάχνουν για δουλειά.

·  Στέλεχος μεγάλης εταιρείες μας λέει πως η δεύτερη ερώτηση που κάνουν, μετά τα χρήματα του μισθού είναι εάν προσφέρουν τη δυνατότητα τηλεργασίας!

· Κάποιοι μάλιστα, -κυρίως αυτοί που διαθέτουν προσόντα- το θέτουν ως προϋπόθεση για να αποδεχθούν τη θέση…

·  Είναι προφανές πως οι εργασιακές ανάγκες έχουν αλλάξει. Και οι εργοδότες ακολουθούν.

·  Με τέτοια έλλειψη ταλέντων δεν θα μπορούσαν να κάνουν διαφορετικά.

————————–

Ο «αμερικάνικος αετός» ακόμη ψάχνεται…

·      Τεκτονικές αλλαγές συντελούνται το τελευταίο διάστημα στο εμπόριο.

·      Διάσημα brands διεθνών οίκων αλλάζουν χέρια, ανατρέποντας τις μέχρι πρότινος ισορροπίες.

·      Ενδεικτικές είναι οι περιπτώσεις της Nike, της Levi’s και της L’ Oreal που πέρασαν σε νέο αντιπρόσωπο. Και μάλιστα ύστερα από αρκετά χρόνια…

·      Υπάρχει ωστόσο μια μάρκα, όπως μαθαίνουμε, που ακόμη αναζητά συνεργάτη επί ελληνικού εδάφους.

·      Ο λόγος για την American Eagle, τα δικαιώματα της οποίας ανήκαν μέχρι πρότινος στον όμιλο Notos.

·      Μετά την διακοπή της συνεργασίας των δυο πλευρών στις αρχές του έτους, η αμερικάνικη μάρκα νεανικής ένδυσης δεν έχει βρει ακόμη νέο συνεργάτη.

·      Στην πιάτσα λέγεται πως πηγή του κακού είναι οι αυστηροί όροι πληρωμών που επιβάλλει.

·      Οι ανατροπές πάντως είναι συνηθισμένες στο εμπόριο. Κάποιες φορές θα κερδίσεις, κάποιες θα χάσεις…

·      Απλά πρέπει να φροντίσεις να χάνεις λιγότερες φορές, απ’ όσες κερδίζεις…

————————–

Οι καλύτεροι πελάτες του γιώτινγκ και η μαύρη τρύπα…

·      Με «ούριο άνεμο» ξεκινάει η καλοκαιρινή σεζόν για το επαγγελματικό γιώτινγκ.

·      Οι κρατήσεις μετά την… κοιλιά που έκαναν στα τέλη Μαρτίου ανέκαμψαν δυναμικά.

·      Οι Αμερικανοί παραμένουν οι καλύτερους πελάτες, κλείνοντας πακέτα διακοπών για την χώρα μας.

·      Μάλιστα, φέτος όπως λένε άνθρωποι που γνωρίζουν, η ζήτηση είναι αισθητά βελτιωμένη.

·      Ως άλλοι… θαλασσόλυκοι ετοιμάζονται να διασχίσουν τις ελληνικές θάλασσες και να δέσουν στα πανέμορφα νησιά του Αιγαίου μας.

·      Το «πηδάλιο» θα πιάσουν και αρκετοί Γερμανοί αλλά και πολλοί βορειοευρωπαίοι που αρέσκονται σε τέτοιου είδους διακοπές.

·      Το ερώτημα βεβαίως που απασχολεί τον κλάδο είναι κατά πόσον η αυξημένη κίνηση από την Δύση θα καλύψει τις απώλειες από την Ρωσία και την Ουκρανία.

·      Δυο εθνικότητες που έδωσαν σημαντική ώθηση στις ναυλώσεις πριν τον πόλεμο.

·      Για αυτό και αρκετοί στον κλάδο θεωρούν πως δύσκολα θα πιάσουμε τα επίπεδα του 2019, τη χρονιά ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό.

·      «Εάν είμαστε στο 70% με 80% θα πρέπει να ανοίξουμε σαμπάνιες», σημειώνουν με νόημα.

——————————

Τι καινούριο ψάχνει ο Φουρλής…

·      Ανοιχτή σε νέες δραστηριότητες εμφανίζεται η Fourlis.

·      Πριν καλά καλά στεγνώσει το μελάνι από τη συμφωνία με την Holland & Barrett, η εταιρεία του Βασίλη Φουρλή δεν αποκλείει την επέκταση σε καινούργιες κατηγορίες.

·      Προφανώς και συμμερίζεται τη λογική «πέτρα που κυλάει δεν χορταριάζει…».

·      Άλλωστε στην αρένα του επιχειρείν, η στασιμότητα ισοδυναμεί με καταστροφή.

·      Καλά πληροφορημένες πηγές μας λένε πως πάντοτε εξετάζονται διάφορα project, επισημαίνοντας ωστόσο πως δεν υπάρχει κάτι στην παρούσα φάση.

·      Η όποια κίνηση, λένε, θα γίνει από το 2024 και έπειτα εφ’ όσον βέβαια προκύψει η κατάλληλη ευκαιρία.

·      Στο μεταξύ, η εταιρεία συνεχίζει την ανοδική της πορεία. Μάλιστα, λέγεται πως έκλεισε το πρώτο τρίμηνο με διψήφια αύξηση πωλήσεων αλλά και σημαντικά κέρδη.

·      Καταλυτικό ρόλο έπαιξαν η επάρκεια εμπορεύματος αλλά και οι περισσότερες εκπτώσεις που αναγκάστηκε να κάνει λόγω της πίεσης που δέχονται τα εισοδήματα.

·      Θυμίζουμε πως η έλλειψη στοκ την περίοδο του κορονοϊού ταλάνισε αρκετά όχι μόνο την εταιρεία, αλλά ολόκληρο το λιανεμπόριο.

·      Με διψήφια άνοδο πωλήσεων, μαθαίνουμε έκλεισε και ο Απρίλιος, με τα καταστήματα ΙΚΕΑ και Intersport να δίνουν τον τόνο…

Latest News