Την παράταση της προθεσμίας υποβολής δεσμευτικών προσφορών στον διαγωνισμό για τη νέα σύμβαση παραχώρησης της Αττικής Οδού ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ.
ΔΥΠΑ-ΤΑΙΠΕΔ: Μνημόνιο Συνεργασίας για αξιοποίηση ακινήτων
Σε σχετική ανακοίνωση το ΤΑΙΠΕΔ ενημερώνει ότι «η προθεσμία υποβολής δεσμευτικών προσφορών στον διαγωνισμό αναφορικά με την ανάθεση σύμβασης παραχώρησης υπηρεσιών για τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού παρατείνεται έως την 10 Ιουλίου 2023, ώρα 17:00 (ώρα Ελλάδος)».
Ο διαγωνισμός
Υπενθυμίζεται ότι ως αρχική καταληκτική ημερομηνία υποβολής δεσμευτικών προσφορών είχε οριστεί η 29η Μαΐου 2023. Ωστόσο, θεωρούταν δεδομένη η χορήγηση παράτασης λόγω της αβεβαιότητας που προκαλεί η προεκλογική περίοδος.
Στην τελική φάση του διαγωνισμού για τη νέα σύμβαση παραχώρησης που θα έχει διάρκεια 25 χρόνια (η υφιστάμενη σύμβαση λήγει τον Οκτώβριο του 2024) έχουν φτάσει τα ακόλουθα οκτώ κοινοπρακτικά σχήματα:
1) ABERTIS INFRAESTRUCTURAS S.A.
2) INC S.p.A. (GRUPPO FININC)
3) Ένωση προσώπων ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. – ΑΒΑΞ Α.Ε. – ADRIAN INFRASTRUCTURE
4) Ένωση προσώπων ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – FS ARK HOLDCO S.a.r.l.
5) Ένωση προσώπων BRISA – AUTO ESTRADAS de PORTUGAL S.A. – RUBICONE BIDCO S.A. – Intrakat
6) Ένωση προσώπων CORE INFRASTRUCTURE FUND III SCS (VAUBAN) – DIF INFRA 6 PARTICIPATIONS 5 B.V. – EGIS PROJECTS S.A.
7) Ένωση προσώπων MACQUARIE ASSET MANAGEMENT MOTORWAY HOLDINGS S.ar.l. – FINCOP INFRASTRUCTURE LTD
8) Ένωση προσώπων VINCI HIGHWAYS S.A.S. – VINCI CONCESSIONS S.A.S. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – MOBILITY PARTNER S.A.S.
Μείωση διοδίων για 5 χρόνια
Σημειώνεται ότι η νέα σύμβαση παραχώρησης προβλέπει τη μείωση των διοδίων για διάστημα πέντε ετών στα 2,5 ευρώ από 2,8 ευρώ που είναι σήμερα. Ο νέος παραχωρησιούχος έχει δικαίωμα να αναπροσαρμόσει το αντίτιμο διέλευσης, αλλά μετά την πάροδο της πενταετίας και υποβάλλοντας αίτημα αύξησης το οποίο να τεκμηριώνεται από τις κυκλοφοριακές συνθήκες του αυτοκινητοδρόμου.
Το ΤΑΙΠΕΔ είχε προτείνει ένα διαφορετικό σύστημα τιμολόγησης της διέλευσης των οχημάτων, με τα διόδια σε ώρες μη κυκλοφοριακής αιχμής θα μειώνονταν και σε ώρες αυξημένης κυκλοφορίας να αυξάνονται, λειτουργώντας ως αντικίνητρο για τη διέλευση των οδηγών.
Latest News
Πυρκαγιές και δασμοί - Η διπλή απειλή για τον κλάδο κατασκευών στην Καλιφόρνια
Οι μεγάλες φωτιές που κατακαίνε την Καλιφόρνια και το Λος Αντζελες θέτουν νέα δεδομένα στον κλάδο των κατασκευών
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Το υπουργείο Υποδομών χρηματοδοτεί τις μελέτες για τον κεντρικό οδικό άξονα Βόρειας Εύβοιας,
Η χρηματοδότηση καλυπτει το σύνολο των μελετών για το τμήμα «Παράκαμψη Ψαχνών – Προκόπι (Στροφυλιά)», τις οποίες αναλαμβάνει η Περιφέρεια Στερεά Ελλάδας.
Κηφισός: Έκτακτες συσκέψεις με Περιφέρεια και ΕΥΔΑΠ
Συσκέψεις μετά το «συναγερμό» για πλημμύρες στην Αττική
Ελληνικό: Οι 10+1 πρωτιές του έργου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο
Οι εργασίες στο Ελληνικό, όπως επισήμανε πρόσφατα ο CEO της εταιρείας Οδυσσέας Αθανασίου, προχωρούν όπως είχαν προγραμματιστεί
«Πώς θα λύσουμε το πρόβλημα της υπερχείλισης στην Ποσειδώνος» - Τι αποκάλυψε ο Σκυλακάκης
Το πρόβλημα είναι τουλάχιστον 20ετίας, που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής - Δύο έργα ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας