
Δύο νέα κρουαζιερόπλοια παρέδωσαν την περασμένη εβδομάδα τα ναυπηγεία της Fincantieri, με τα νεότευκτα πλοία να αποτελούν τις πρώτες παραδόσεις των ιταλικών εγκαταστάσεων για το 2023. Όπως επισημαίνεται αποτελούν μέρος μικρότερων, αλλά πολυτελών τμημάτων της βιομηχανίας της κρουαζιέρας.
Οι παραδόσεις έρχονται καθώς ο κλάδος αναφέρει ισχυρό πρώτο τρίμηνο, αύξηση των κρατήσεων και ισχυρές προοπτικές για την καλοκαιρινή σεζόν.
Κρουαζιέρα: Φέρνει 10,8 εκατ. ευρώ στη Θεσσαλονίκη

Η Norwegian Cruise Line Holdings, η μητρική της Oceania Cruises, η οποία παρέλαβε το νέο της πλοίο Vista την Παρασκευή 28 Απριλίου, ανακοίνωσε επίσης σήμερα τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου της. «Τα αποτελέσματα του 1ου τριμήνου που ξεπέρασαν τις προσδοκίες ήταν ενθαρρυντικά, ειδικά υπό το πρίσμα της αποτυχίας του 4ου τριμήνου του 2022», έγραψε ο αναλυτής C. Patrick Scholes της Truist Securities στο πρώτο του σημείωμα «γρήγορες σκέψεις» μετά την έκθεση. «Επιπρόσθετα ενθαρρυντικός είναι ο ρυθμός αύξησης της πληρότητας δεδομένων των ανησυχιών που αφορούν συγκεκριμένα την εταιρεία», σημείωσε ο Scholes.
Η πληρότητα για τα τρία brands της Norwegian, τη Norwegian Cruise Line, την Regent Seas Cruises και την Oceania Cruises, βελτιώθηκε σε περίπου 101,5% το τρίμηνο. Ενώ η εταιρεία συνεχίζει να αναφέρει απώλειες, ξεπέρασε τις εκτιμήσεις για έσοδα 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Με την παράδοση του Vista, η Oceania σηκώνει άγκυρά στο πρώτο από τα τρία πλοία που παραδίδει η Fincantieri για τη Norwegian Cruise Line Holdings το 2023. Το Vista χωρητικότητας 67.000 gross tons και μήκους 241 μέτρων είναι το πρώτο από τα δύο νέα κρουαζιερόπλοια της νέας κατηγορίας Allura. Η εταιρεία καυχιέται ότι το πλοίο έχει «τις πιο ευρύχωρες καμπίνες στη θάλασσα», με συνολική χωρητικότητα 1.200 επιβατώ και 800 άτομα σε πλήρωμα, γεγονός που δίνει επίσης μία από τις υψηλότερες αναλογίες επιβατών προς πλήρωμα.

Viking Saturn
Δύο μέρες νωρίτερα, το ναυπηγείο της Fincantieri παρέδωσε το Viking Saturn, το δέκατο κρουαζιερόπλοιο που κατασκευάστηκε για τη Viking από το 2015. Η στρατηγική της Viking είναι να κατασκευάζει πανομοιότυπα πλοία, καθένα από τα οποία είναι 47.800 gross tons με καταλύματα για 930 επιβάτες. Το Viking Saturn είναι το τελευταίο από την αρχική παραγγελία κρουαζιερόπλοιων που είχε τοποθετήσει η Viking.
Το Viking Saturn ξεκινά με την τελετή ονοματοδοσίας, που είναι προγραμματισμένη για τις 6 Ιουνίου 2023, στη Νέα Υόρκη.


Latest News

Το σχέδιο Τραμπ να αναστήσει τη ναυπηγική βιομηχανία - Πρώτα «σκοτώνουμε την Κίνα»
Πατώντας στα χνάρια του κινεζικού σχεδίου ο Τραμπ σχεδιάζει να αναστήσει την αμερικανική ναυπηγική βιομηχανία

Τα σχέδια της Κίνας για να καταστεί παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος
Έμφαση και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Βασίλης Κικίλιας: Το crash test με την ακτοπλοΐα και η «προίκα» των 1,6 δισ. ευρώ
Γεμάτο προκλήσεις το χαρτοφυλάκιο που αναλαμβάνει ο Βασίλης Κικίλιας – Ο ανασχηματισμός 2025 τον έφερε στο υπουργείο Ναυτιλίας

Καθυστερήσεις στις παραδόσεις εμπορευματοκιβωτίων - Τι αναφέρει το ΕΒΕΠ
Θέμα αποτελεί η τρέχουσα κατάσταση στον εμπορικό λιμένα του Πειραιά, που λόγω της υψηλής συμφόρησης πλοίων και εμπορευματοκιβωτίων

Προχωρεί το niologio.gov.gr - Έχουν εγγραφεί 21 ποντοπόρα πλοία
Από την έναρξη της λειτουργίας του συστήματος, 21 νέα ποντοπόρα πλοία έχουν εγγραφεί στο ελληνικό νηολόγιο, εκ των οποίων τα 19 μέσω της νέας ψηφιακής διαδικασίας

«Τρικυμία» στη ναυτιλία από τα τέλη σε πλοία κινεζικής κατασκευής που σχεδιάζει ο Τραμπ
Σε αναβρασμό η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία - Ποσα πλοία ναυπηγούν οι Έλληνες στην Κίνα

Kινέζοι εφοπλιστές κατά ΗΠΑ για λιμενικά τέλη - «Παραβιάζει τους κανόνες του ΠΟΕ»
Οι κινέζοι εφοπλιστές αντιτίθεται στα λιμενικά τέλη που οι ΗΠΑ θέλουν να επιβάλλουν σε θαλάσσιους μεταφορείς που κατέχουν ή έχουν παραγγείλει πλοία από την Κίνα

Πώς θα συγκρατηθούν τα κόστη στην ακτοπλοΐα - Τι ζητούν οι εταιρείες από το υπουργείο Ναυτιλίας
Το ζήτημα της ανόδους του κόστους στην ακτοπλοΐα και οι επενδύσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη στην Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης

Στυλιανίδης: Στο 1,68 δισ. ευρώ τα κοινοτικά κονδύλια για ακτοπλοΐα και υποδομές
Τα κοινοτικά κονδύλια που εξασφάλισε η Ελλάδα θα κατευθυνθούν για την ενίσχυση κρίσιμων δράσεων για την ακτοπλοΐα, τις λιμενικές υποδομές και την ναυτική εκπαίδευση

Στο στόχαστρο, η ναυτιλιακή υπεροπλία του Πεκίνου
Μέτρα από τις ΗΠΑ για τα κινεζικής πλοιοκτησίας πλοία που αφορούν όλες τις εταιρείες έστω και εάν έχουν ένα πλοίο κατασκευασμένο στην Κίνα