![The Sports Bra: Πώς μια 43χρονη έβγαλε 1 εκατ. δολ. «στοχεύοντας» στα γυναικεία αθλήματα](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/04/220512-sports-bra-1-ew-601p-b49677.jpg)
Όταν η Jenny Nguyen υπέγραψε το μισθωτήριο συμβόλαιο για να ανοίξει το μπαρ των ονείρων της, δεν ήταν σίγουρη ότι θα έμενε ανοιχτό για περισσότερους από μερικούς μήνες.
Αλλά πριν από λίγες μέρες, η πρώτη στο είδος της εγκατάσταση στο Πόρτλαντ του Όρεγκον, γιόρτασε την επέτειο ενός έτους. Ονομάζεται εύστοχα «The Sports Bra» (Το αθλητικό σουτιέν) και είναι ένα αθλητικό μπαρ όπου μόνο γυναίκες αθλήτριες εμφανίζονται στις τηλεοράσεις.
Η επιχείρηση πάει καλά, παρά το εξειδικευμένο μοντέλο και τον πληθωρισμό ρεκόρ που εκτινάσσει τις τιμές των τροφίμων και των ποτών στα ύψη. Το «Sports Bra» απέφερε έσοδα 944.000 δολάρια στους οκτώ μήνες που ήταν ανοιχτό το 2022, σύμφωνα με έγγραφα που εξετάστηκαν από το CNBC.
Ήταν κερδοφόρο τον πρώτο χρόνο της επιχείρησης, προσθέτει η Nguyen. «Αποδεικνύεται ότι είναι πολύ καθολικό – αυτό το συναίσθημα του να είσαι λάτρης των γυναικείων σπορ και να πηγαίνεις σε δημόσιο χώρο, όπως ένα αθλητικό μπαρ, και να δυσκολεύεσαι να βρεις ένα μέρος για να δεiς ένα [γυναικείο] παιχνίδι, ειδικά όταν υπάρχουν άλλα ανδρικά αθλήματα», προσθέτει.
Αρχικά, δεν ήταν σίγουρη για την ιδέα της. Η συντριπτική πλειονότητα των χρημάτων και της προσοχής ιστορικά πηγαίνει μόνο στα ανδρικά αθλήματα – ένας μεγάλος λόγος για τον οποίο το «Sports Bra» ήταν το πρώτο μπαρ της χώρας που έδειχνε μόνο γυναικεία αθλήματα στην τηλεόραση.
Δεν είναι επίσης το είδος της επένδυσης που θα έκανε η Nguyen: Περιγράφει τον εαυτό της ως «πολύ προσεκτική, με απέχθεια στο ρίσκο». Αλλά η εμμονή της με τα γυναικεία αθλήματα και η απογοήτευση με την έλλειψη εκπροσώπησης στις τηλεοπτικές οθόνες την ώθησαν να αδειάσει τις οικονομίες της ζωής της – περίπου 27.000 δολ – και να το δοκιμάσει. «Εγώ, προσωπικά, σκέφτηκα ότι η ιδέα ήταν εξαιρετική και ότι ήταν αυτό που χρειάζεται ο κόσμος. Αλλά δεν είχα ιδέα ότι ο κόσμος θα το ήθελε. Ήθελα απλώς να του δώσω μια ευκαιρία».
Πώς το «The Sports Bra» έγινε πραγματικότητα
Στην αρχή, η Nguyen είχε τις αποταμιεύσεις της και 40.000 δολάρια σε δάνεια που συγκεντρώθηκαν από φίλους και την οικογένειά της. Αυτό θα κρατούσε το μπαρ στη ζωή για τρεις μήνες, με βάση τις εκτιμήσεις του κόστους για την εργασία, τα αναλώσιμα και άλλα γενικά έξοδα.
Τον Φεβρουάριο του 2022, ξεκίνησε μια διαδικασία για να συγκεντρώσει 48.000 δολ. — αρκετά χρήματα για ένα επιπλέον οικονομικό μαξιλάρι έξι μηνών, για να δημιουργήσει το είδος της τακτικής πελατείας που χρειάζεται κάθε μπαρ ή εστιατόριο για να επιβιώσει μακροπρόθεσμα.
Προς έκπληξη της Nguyen, η καμπάνια είχε ως αποτέλεσμα να συγκεντρωθούν περισσότερα από 105.000 δολάρια σε μόλις 30 ημέρες, χάρη σε ένα viral άρθρο στην ηλεκτρονική έκδοση του Eater. «Εκείνη τη στιγμή, σκέφτηκα μέσα μου: “Αυτό μπορεί να λειτουργήσει”», λέει.
Αλλά τα χρήματα, που προέρχονταν από όλη τη χώρα και τον κόσμο, δεν ήταν εγγύηση επιτυχίας. Οι πραγματικοί άνθρωποι στο Πόρτλαντ έπρεπε να συχνάζουν στο μπαρ.
Σήμερα, υπάρχει συχνά ουρά έξω από την πόρτα. Γυναίκες σταρ του μπάσκετ, όπως η Sue Bird και η Diana Taurasi, εμφανίστηκαν, σε μια εκδήλωση που χρηματοδοτήθηκε από την Buick, νωρίτερα αυτόν τον μήνα. Η Ginny Gilder, συνιδιοκτήτρια του Seattle Storm του WNBA, περίμενε ακόμη και στην ουρά για να παρακολουθήσει την ομάδα της να παίζει στις τηλεοράσεις του «The Sports Bra», λέει η Nguyen.
Ακόμη και η βασική ιδέα του μπαρ ήταν ένας αγώνας: Είναι δύσκολο να βρεις αρκετά γυναικεία αθλητικά γεγονότα για να γεμίσεις τις τηλεοράσεις. Μόνο το 5% περίπου της τηλεοπτικής αθλητικής κάλυψης επικεντρώνεται σε αθλήτριες, σύμφωνα με μελέτη του 2021 του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνια.
Η Nguyen λέει ότι έχει αρχίσει να επικοινωνεί απευθείας με αθλητικά δίκτυα και υπηρεσίες ροής, μερικές από τις οποίες την έχουν συνδέσει με πρόσβαση σε περισσότερο γυναικείο αθλητικό περιεχόμενο. Ξοδεύει επίσης αμέτρητο χρόνο «ξεψαχνίζοντας» τα τηλεοπτικά προγράμματα, μια διαδικασία που την παρομοιάζει με «να παίρνει ένα μαχαίρι και να περνάει μέσα από μια ζούγκλα».
Αλλά δεν είναι πια μόνη. Ένα άλλο μπαρ που ειδικεύεται στα γυναικεία αθλήματα άνοιξε στο κοντινό Σιάτλ και η Nguyen λέει ότι βρίσκεται σε επαφή με μια χούφτα άλλους υποψήφιους επιχειρηματίες που της ζητούν συμβουλές σχετικά με το άνοιγμα παρόμοιων καταστημάτων σε άλλες πόλεις.
«Θα μου άρεσε να έχουν όσο περισσότεροι άνθρωποι το συναίσθημα που βιώνουν οι άνθρωποι όταν περνούν από αυτές τις πόρτες», λέει. «Είναι πολύ εγωιστικό να το κρατάς σε αυτό το κτίριο που φιλοξενεί 40 άτομα τη φορά».
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
![ot.gr](/wp-content/themes/whsk_otgr/common/imgs/fav.ico/favicon-32x32.png)
Latest News
![Kaspersky: Κλείνει το γραφείο στις ΗΠΑ – Απολύσεις εργαζομένων](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/04/Kaspersky-600x391.jpg)
«Λουκέτο» στο γραφείο της Kaspersky στις ΗΠΑ - Απολύσεις εργαζομένων
Η εξέλιξη έρχεται αφού το αμερικανικό υπουργείο Εμπορίου ανακοίνωσε ότι απαγορεύει την πώληση λογισμικού της Kaspersky στις ΗΠΑ από τις 20 Ιουλίου
![Κίνα: Οι μάρκες ειδών πολυτελείας προσφέρουν εκπτώσεις 50%](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/china-luxury-scaled-1-600x480.jpg)
Γιατί τα "brand" ειδών πολυτελείας στην Κίνα κάνουν μεγάλες εκπτώσεις
Οι εκπτώσεις στη χώρα προσφέρονται κυρίως από σημαντικές φίρμες όπως η Versace και η Burberry, καθώς οι άλλοτε...αδηφάγοι καταναλωτές της μεσαίας τάξης της Κίνας γίνονται πιο λιτοί
![Ντίμον: Μήνυμα ενότητας και εναντίωσης σε πράξεις μίσους](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2022/07/ot__prosopa_JamieDimonJPmorgan-768x606-1-600x473.png)
Μήνυμα Ντίμον για ενότητα και εναντίωση σε πράξεις μίσους
Ο Τζέιμι Ντίμον έστειλε email στους εργαζόμενους της JPMorgan μετά την απόπειρα δολοφονίας Τραμπ
![Ιαπωνία: Έχει τη λύση για τις επιχειρήσεις-ζόμπι – Αφήστε τις να αποτύχουν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/kishida-japan-600x340.png)
Κι όμως η Ιαπωνία έχει τη λύση για τις επιχειρήσεις-ζόμπι: Αφήστε τις να αποτύχουν
Η κυβέρνηση βρίσκεται σε δίλημμα: συγχωνεύσεις και εξαγορές ή χρεοκοπίες και απολύσεις μεγάλης κλίμακας;
![Ημιαγωγοί: Σε «έκρηξη» παραγγελιών προσβλέπει η ολλανδική ASML](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2021/12/asml1-600x400.jpg)
Σε «έκρηξη» παραγγελιών προσβλέπει η ολλανδική ASML
Αναλυτές θεωρούν ότι η σύσταση για την εταιρεία θα αναβαθμιστεί καθώς κορυφαίοι κατασκευαστές ημιαγωγών ενδέχεται να αυξήσουν αλλά και να επιταχύνουν τις αγορές σχετικού εξοπλισμού
![Βρετανία προς G7: Είμαστε έτοιμοι για μια πιο ώριμη, πιο ισότιμη σχέση με την ΕΕ](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/2024-07-06T123655Z_1251059174_RC2OP8A2AKUL_RTRMADP_5_BRITAIN-POLITICS-STARMER-600x400.jpg)
Βρετανία προς G7: Είμαστε έτοιμοι για μια πιο ώριμη, πιο ισότιμη σχέση με την ΕΕ
Η νέα κυβέρνηση στη Βρετανία αναμένεται να προωθήσει πιο μετριοπαθείς μεταρρυθμίσεις και σε πιο ζεστό τόνο με τις Βρυξέλλες
![Macy’s: Γιατί έθεσε τέλος στις θεωρίες εξαγοράς](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/01/macys-2-600x360.png)
Κάτι (δεν) τρέχει με την Macy's - Τι συμβαίνει με την εξαγορά
Ο αμερικανικός κολοσσός του λιανεμπορίου επενδύσει σε νέα στρατηγική, αφού έκοψε τις σχέσεις με τους επίδοξους αγοραστές, Arkhouse και Brigade
![Ενοίκια: Πλαφόν 5% στις αυξήσεις υπόσχεται ο Μπάιντεν](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/build-a-house-4503738_1280-600x450.jpg)
Πλαφόν 5% στις αυξήσεις των ενοικίων υπόσχεται ο Μπάιντεν
Τα ενοίκια έχουν αυξηθεί σημαντικά μετά την πανδημία επιβαρύνοντας σημαντικά τον πληθωρισμό στις ΗΠΑ
![Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα: Πότε θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα έρευνας για τα δάνεια υψηλού κινδύνου](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/02/ot_banks_akinhta-600x352.png)
Η σύγκρουση ΕΚΤ - τραπεζών για τους φακέλους των «κόκκινων» δανείων- Γιατί αναβλήθηκε η ανακοίνωσή τους
Σύμφωνα με αποκλειστικό δημοσίευμα του Bloomberg η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα μετατοπίζει την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων για τον Σεπτέμβριο
![Birkenstock: Ποια είναι η γυναίκα που θα φέρει την ασιατική άνοιξη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/07/birkenstock-600x401.jpg)
Η γυναίκα που θα αλλάξει την Birkenstock
Πώς η γερμανική εταιρεία που ανοίκει στον όμιλο LVMH, φιλοδοξεί να επεκτείνει περαιτέρω την παρουσία του σε Ασία και Αυστραλία