Αλλαγές έγιναν στη σύνθεση της Marketing Greece, εταιρείας του ΣΕΤΕ. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία προχωράει σε μια σειρά εσωτερικών οργανωτικών αλλαγών στη λειτουργία της, με στόχο την εξασφάλιση της μεγιστοποίησης των αποτελεσμάτων του έργου της.

Σε αυτή την κατεύθυνση, καθήκοντα Γενικού Διευθυντή αναλαμβάνει ο Νίκος Διαμαντόπουλος, σηματοδοτώντας την εκκίνηση μιας καινούριας δυναμικής περιόδου για την εταιρεία, όπως αναφέρει η Marketing Greece. Έχοντας ενταχθεί στο δυναμικό της Marketing Greece από την ίδρυσή της, ο Νίκος Διαμαντόπουλος, στέλεχος με βαθιά γνώση της εταιρείας, πολυετή εμπειρία και ηγετικές ικανότητες, αναλαμβάνει από σήμερα να οδηγήσει την Marketing Greece στα επόμενα επιτυχημένα βήματά της. «Νιώθω μεγάλη τιμή, αλλά και συγκίνηση, που και το επόμενο βήμα της επαγγελματικής μου πορείας γίνεται εντός της Marketing Greece. Έχοντας ζήσει την εταιρεία εκ των έσω, από την πρώτη στιγμή λειτουργίας της, είμαι πολύ υπερήφανος για την πορεία και την ομάδα της Marketing Greece και σίγουρος για τη δυναμική και τις νέες κατακτήσεις που μπορούμε να φέρουμε», δήλωσε σχετικά.

Αλλαγές

Ταυτόχρονα, η Ρένα Σκουλούδη και ο Θρασύβουλος Πετρόπουλος, αμφότεροι από τα πρώτα στελέχη της εταιρείας, με εμπειρία και γνώση, σημαντική πορεία και αφοσίωση στο έργο της Marketing Greece, αναβαθμίζονται στη θέση της Senior Marketing Strategist και Head Of Editorial, αντίστοιχα, ενώ σειρά στελεχών της εταιρείας αναλαμβάνει διευρυμένες αρμοδιότητες.

Μετά τις παραπάνω αλλαγές, η μέχρι σήμερα CEO της εταιρείας Ιωάννα Δρέττα παραμένει ενεργό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, συνεχίζοντας να υποστηρίζει τα στελέχη της εταιρείας με τις γνώσεις και την εμπειρία της προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι που έχει θέσει το ΔΣ. «Η μεγάλη οικογένεια της Marketing Greece, τα στελέχη -παλαιότερα και νεότερα-, η μεγάλη ομάδα συνεργατών, φίλων, υποστηρικτών που μας πίστεψαν, χορηγών και φορέων που μας εμπιστεύτηκαν είναι περήφανοι για όσα η εταιρεία κατάφερε και για τον τρόπο που συμβάλλει στην επικοινωνία της χώρας. Η Marketing Greece, 10 χρόνια τώρα, παράγει εικόνα και φήμη για τη χώρα μας και γνώση για όλους όσους εμπλέκονται στον τουρισμό, με τρόπο επιδραστικό και καθοριστικό. Ήταν μεγάλη μου τιμή και χαρά που ήμουν CEO της Marketing Greece, και πλέον ως μέλος του ΔΣ θα συνδράμω τη συνέχιση αυτής της μεγάλης προσπάθειας. Είμαι απολύτως βέβαιη για το λαμπρό μέλλον της εταιρείας», δήλωσε η Ιωάννα Δρέττα.

Ευχαριστίες

Ενώ ο Γιάννης Ρέτσος, Πρόεδρος ΣΕΤΕ δήλωσε: «Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΤΕ θα ήθελα να ευχαριστήσω την Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece τα τελευταία 6 χρόνια, για τη σπουδαία και αποτελεσματική δουλειά που έκανε, για τη μεγάλη της προσφορά στην εταιρία, τον ΣΕΤΕ, αλλά και στον ελληνικό τουρισμό γενικότερα. Η Marketing Greece πλέον, ώριμη, ισχυρή, αποτελεσματική, όπως την οραματίστηκε ο Ανδρέας Ανδρεάδης, είναι έτοιμη να περάσει στην επόμενη φάση της, ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες που διαρκώς γεννιούνται. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρίας, με μια σειρά εσωτερικών οργανωτικών αλλαγών, έχει τις γνώσεις, την εκπαίδευση και το κίνητρο για να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να οδηγήσει τη Marketing Greece σε νέες ιστορίες επιτυχίας. Τους ευχόμαστε κάθε επιτυχία στα νέα τους καθήκοντα».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Οι (πολλοί) πόλεμοι του γάλακτος – Από τη Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Αθήνα
Επιχειρήσεις |

Οι (πολλοί) πόλεμοι του γάλακτος – Από τη Λάρισα και τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Αθήνα

Μικρότεροι παραγωγοί εναντίον της ελίτ των γαλατάδων – Γιατί επενδύονται νέα κεφάλαια στο φρέσκο γάλα – Ποιος είναι ο μοναδικός κερδισμένος – Πώς πάει η κατανάλωση

Alter Ego Media: Από 3,7 ευρώ έως 4 ευρώ ανά μετοχή το εύρος της τιμής διάθεσης της δημόσιας προσφοράς
Επιχειρήσεις |

Alter Ego Media: Από 3,7 ευρώ έως 4 ευρώ ανά μετοχή το εύρος της τιμής διάθεσης της δημόσιας προσφοράς

Με ανακοίνωση πρόσκληση στο επενδυτικό κοινό, η Alter Ego Media γνωστοποιεί το εύρος τιμών διάθεσης των μετοχών στην επικείμενη ΑΜΚ - Από Δευτέρα 20 Ιανουαρίου μέχρι Τετάρτη 22 Ιανουαρίου η Δημόσια Προσφορά

Tupperware: Η πατέντα που έγινε παγκόσμιο sold out – Πώς από ιδέα έγιναν συνήθεια
Διεθνή |

Tupperware: Η πατέντα που έγινε παγκόσμιο sold out – Πώς από ιδέα έγιναν συνήθεια

Xρειάστηκε μακρά περίοδος έρευνας και σχεδιασμού που ξεκίνησε όταν ο Αμερικανός εφευρέτης Earl Tupper ίδρυσε μια εταιρεία στα τέλη του 1930 και ξεκίνησε να κάνει πειράματα με νέες μορφές πλαστικού

Alter Ego Media: Από 3,7 ευρώ έως 4 ευρώ ανά μετοχή το εύρος της τιμής διάθεσης της δημόσιας προσφοράς
Επιχειρήσεις |

Alter Ego Media: Από 3,7 ευρώ έως 4 ευρώ ανά μετοχή το εύρος της τιμής διάθεσης της δημόσιας προσφοράς

Με ανακοίνωση πρόσκληση στο επενδυτικό κοινό, η Alter Ego Media γνωστοποιεί το εύρος τιμών διάθεσης των μετοχών στην επικείμενη ΑΜΚ - Από Δευτέρα 20 Ιανουαρίου μέχρι Τετάρτη 22 Ιανουαρίου η Δημόσια Προσφορά