
Η Silversea Cruises, εταιρεία που ανήκει στον Όμιλο Royal Caribbean, ανακοίνωσε την καθέλκυση του νέου κρουαζιερόπλοιου «Silver Nova» στο ναυπηγείο Meyer Werft της Γερμανίας, χαρακτηρίζοντάς το ως το «πρώτο υβριδικό, πολυτελές κρουαζιερόπλοιο, με μηδενικές εκπομπές ρύπων στο λιμάνι».
Το κρουαζιερόπλοιο χωρητικότητας 54.700 τόνων είναι το πρώτο μεγάλο κρουαζιερόπλοιο που σχεδιάστηκε για την Silversea Cruises από τότε που η εταιρεία εξαγοράστηκε από την Royal Caribbean Group πριν από λίγα χρόνια. Είναι το πρώτο από τα δύο πολυτελή πλοία που παραγγέλθηκαν, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη των στόχων για υπερπολυτελεία και υψηλή τεχνολογία. Την ίδια εβδομάδα που το Silver Nova έπεσε στο νερό στη Γερμανία, η Fincantieri στην Ιταλία παρέδωσε τόσο το «Viking Saturn» όσο και το «Vista» της Oceania Cruises, επίσης μικρότερα, πολυτελή κρουαζιερόπλοια.
Κρουαζιέρα: Φέρνει 10,8 εκατ. ευρώ στη Θεσσαλονίκη
Το «Silver Nova» θα είναι το πρώτο κρουαζιερόπλοιο της Royal Caribbean Group που θα λειτουργεί με LNG ως κύρια πηγή καυσίμου. Έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε υπηρεσία τον Αύγουστο του 2023 ως το δωδέκατο πλοίο στον στόλο της Silversea. Η εταιρεία κατασκευάζει επίσης το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, το «Utopia of the Seas», το οποίο θα τεθεί σε υπηρεσία στις αρχές του 2024 χρησιμοποιώντας και αυτό LNG.
Τεχνολογικές καινοτομίες
Εκτός από τη χρήση LNG ως κύριο καύσιμο, το «Silver Nova» ενσωματώνει και άλλες τεχνολογικές καινοτομίες, όπως ένα σύστημα ισχύος κυψελών καυσίμου και μπαταριών που έχουν σχεδιαστεί για να τροφοδοτούν τις λειτουργίες του ξενοδοχείακού τμήματος ενώ το κρουαζιερόπλοιο βρίσκεται στο λιμάνι. Το σύστημα θα έχει ισχύ τεσσάρων μεγαβάτ και η λειτουργία με τις μπαταρίες έχει σχεδιαστεί για την εξάλειψη των εκπομπών στο λιμάνι.
Η γάστρα του «Silver Nova» διαθέτει επίσης ένα υδροδυναμικό σχήμα ως μέρος ενός σχεδίου που η Silversea αναφέρει ότι υπερβαίνει τον Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης (EEDI) του ΙΜΟ κατά 25%. Αναμένουν ότι το υβριδικό σχέδιο θα επιτρέψει στο πλοίο να επιτύχει συνολική μείωση των εκπομπών κατά 40% σε σύγκριση με τα παλαιότερα κρουαζιερόπλοια κατηγορίας Muse.

Κάθε πλοίο της κατηγορίας έχει καταλύματα για 728 επιβάτες και θα μεταφέρει πλήρωμα 556 ατόμων. Η Silversea έχει σχεδιάσει τα πλοία χρησιμοποιώντας μια οριζόντια διάταξη και ασύμμετρο σχεδιασμό με θέα στο νερό και το λιμάνι. Διαθέτουν επίσης τη μεγαλύτερη ποικιλία από μπαρ, σαλόνια και εστιατόρια από οποιοδήποτε υπερπολυτελές πλοίο.
Το «Silver Nova» θα κάνει την πρώτη του σεζόν κρουαζιέρες στη Μεσόγειο, ενώ για το χειμώνα 2023-2024, θα επανατοποθετηθεί στην Καραϊβική και τη Νότια Αμερική.


Latest News

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)

Πώς θα κινηθούν οι τιμές στα ακτοπλοϊκά φέτος – Τι θα γίνει με τα ταχύπλοα
«Υπάρχει κυβερνητική δέσμευση να μην αυξηθούν οι τιμές στα συμβατικά πλοία, ενώ στα ταχύπλοα ενδέχεται να μειωθούν» σημείωσε ο υφυπουργός Ναυτιλίας, Στέφανος Γκίκας

«Ξεπουλάνε» τα ακτοπλοϊκά για το Πάσχα - «Ζαλίζουν» οι τιμές
Οι τουριστικοί πράκτορες επισημαίνουν ότι για την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια είναι ελάχιστα

Τραμπ: Εντολή στις υπηρεσίες να σχεδιάσουν τη Ναυτική Αναγέννηση των ΗΠΑ
Το εκτελεστικό διάταγμα του Τραμπ αποσκοπεί στην αντιμετώπιση της κυριαρχίας της Κίνας στη ναυτιλία των ωκεανών

Το στοίχημα Κικίλια για μείωση των τιμών
Οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ναυτιλίας θα πρέπει να καταγράψουν τις τιμές που ισχύουν αυτή τη στιγμή για όλες τις γραμμές και όλα τα πλοία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετικά και αρνητικά σημεία στην απόφαση του ΙΜΟ για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας
Η πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστώ, Μελίνα Τραυλού μιλάει για άδικη μεταχείριση του LNG που υπονομεύει τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές χαιρετίζουν τη συμφωνία για τις ανθρακούχες εκπομπές
Η συμφωνία επιτεύχθηκε μετά από ψηφοφορία, ένα γεγονός σπάνιο στον ΙΜΟ όπου πάντα επιδιώκεται η ομοφωνία

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: +100 υποτροφίες για το Ακαδημαϊκό Έτος 2025-2026
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών χορηγεί και φέτος +100 Υποτροφίες, καθώς και την υποτροφία με τη συμβολική ονομασία «Αριστεία»