Η Silversea Cruises, εταιρεία που ανήκει στον Όμιλο Royal Caribbean, ανακοίνωσε την καθέλκυση του νέου κρουαζιερόπλοιου «Silver Nova» στο ναυπηγείο Meyer Werft της Γερμανίας, χαρακτηρίζοντάς το ως το «πρώτο υβριδικό, πολυτελές κρουαζιερόπλοιο, με μηδενικές εκπομπές ρύπων στο λιμάνι».
Το κρουαζιερόπλοιο χωρητικότητας 54.700 τόνων είναι το πρώτο μεγάλο κρουαζιερόπλοιο που σχεδιάστηκε για την Silversea Cruises από τότε που η εταιρεία εξαγοράστηκε από την Royal Caribbean Group πριν από λίγα χρόνια. Είναι το πρώτο από τα δύο πολυτελή πλοία που παραγγέλθηκαν, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη των στόχων για υπερπολυτελεία και υψηλή τεχνολογία. Την ίδια εβδομάδα που το Silver Nova έπεσε στο νερό στη Γερμανία, η Fincantieri στην Ιταλία παρέδωσε τόσο το «Viking Saturn» όσο και το «Vista» της Oceania Cruises, επίσης μικρότερα, πολυτελή κρουαζιερόπλοια.
Κρουαζιέρα: Φέρνει 10,8 εκατ. ευρώ στη Θεσσαλονίκη
Το «Silver Nova» θα είναι το πρώτο κρουαζιερόπλοιο της Royal Caribbean Group που θα λειτουργεί με LNG ως κύρια πηγή καυσίμου. Έχει προγραμματιστεί να τεθεί σε υπηρεσία τον Αύγουστο του 2023 ως το δωδέκατο πλοίο στον στόλο της Silversea. Η εταιρεία κατασκευάζει επίσης το μεγαλύτερο κρουαζιερόπλοιο στον κόσμο, το «Utopia of the Seas», το οποίο θα τεθεί σε υπηρεσία στις αρχές του 2024 χρησιμοποιώντας και αυτό LNG.
Τεχνολογικές καινοτομίες
Εκτός από τη χρήση LNG ως κύριο καύσιμο, το «Silver Nova» ενσωματώνει και άλλες τεχνολογικές καινοτομίες, όπως ένα σύστημα ισχύος κυψελών καυσίμου και μπαταριών που έχουν σχεδιαστεί για να τροφοδοτούν τις λειτουργίες του ξενοδοχείακού τμήματος ενώ το κρουαζιερόπλοιο βρίσκεται στο λιμάνι. Το σύστημα θα έχει ισχύ τεσσάρων μεγαβάτ και η λειτουργία με τις μπαταρίες έχει σχεδιαστεί για την εξάλειψη των εκπομπών στο λιμάνι.
Η γάστρα του «Silver Nova» διαθέτει επίσης ένα υδροδυναμικό σχήμα ως μέρος ενός σχεδίου που η Silversea αναφέρει ότι υπερβαίνει τον Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης (EEDI) του ΙΜΟ κατά 25%. Αναμένουν ότι το υβριδικό σχέδιο θα επιτρέψει στο πλοίο να επιτύχει συνολική μείωση των εκπομπών κατά 40% σε σύγκριση με τα παλαιότερα κρουαζιερόπλοια κατηγορίας Muse.
Κάθε πλοίο της κατηγορίας έχει καταλύματα για 728 επιβάτες και θα μεταφέρει πλήρωμα 556 ατόμων. Η Silversea έχει σχεδιάσει τα πλοία χρησιμοποιώντας μια οριζόντια διάταξη και ασύμμετρο σχεδιασμό με θέα στο νερό και το λιμάνι. Διαθέτουν επίσης τη μεγαλύτερη ποικιλία από μπαρ, σαλόνια και εστιατόρια από οποιοδήποτε υπερπολυτελές πλοίο.
Το «Silver Nova» θα κάνει την πρώτη του σεζόν κρουαζιέρες στη Μεσόγειο, ενώ για το χειμώνα 2023-2024, θα επανατοποθετηθεί στην Καραϊβική και τη Νότια Αμερική.
Latest News
«Ριζικό λίφτινγκ» στις μαρίνες με επενδύσεις 180 εκατ. - Στα σκαριά πάνω από 40 project
Αναβαθμίζονται οι μαρίνες της χώρας και μαζί το τουριστικό προϊόν - Ποια projects εγκρίθηκαν, ποια απορρίφθηκαν
Στυλιανίδης: «Στηρίζουμε τις ευρωπαϊκές πρωτοβουλίες που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ο υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης στις συναντήσεις του στις Βρυξέλλες ενημέρωσε, μεταξύ άλλων, για την εξέλιξη των έργων που χρηματοδοτούνται από την ΕΕ
Στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ η Cosco: H Αθήνα «μετρά» τις επιπτώσεις - Τι λένε πηγές στο Reuters
Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στο Reuters ότι μέχρι στιγμής το λιμάνι του Πειραιά λειτουργεί κανονικά
OΛΘ: Πιάνει λιμάνι(;) η LeonidsPort – Οι νέες μετοχικές ισορροπίες με Σαββίδη – CMA CGM και Υπερταμείο
Στον ΟΛΘ η δισεκατομμυριούχος Margarita Louis – Dreyfus επιδιώκει την απόκτηση του 21% - Τα σενάρια για τη νέα μετοχική σύνθεση
Σπάνε ρεκόρ οι ναυπηγήσεις νεότευκτων πλοίων - Στα 204 δισ. τα συμβόλαια
Στα ναυπηγεία το 2024 η ζήτηση για κατασκευές νέων πλοίων ήταν ισχυρή στο σύνολο και ανά ναυτιλιακό κλάδο, σύμφωνα με τον οίκο Clarksons
Δημόσια πρόταση για το 21% του ΟΛΘ από την LeonidsPort - Σημαντικό premium 26,6%
H LeonidsPort B.V. προτίθεται να αγοράσει μετοχές του ΟΛΘ και απευθείας μέσω της χρηματιστηριακής αγοράς ή εξωχρηματιστηριακά στο προσφερόμενο τίμημα
Κοντά σε ιστορική συμφωνία ο IMO για τους ρύπους – Η συμβολή των Ελλήνων εφοπλιστών
Η διεθνής ναυτιλία βρίσκεται πολύ κοντά σε ιστορική συμφωνία για το πώς θα μειωθούν οι ρύποι με τη συμβολή της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών
Τι θα κρίνει την πορεία της αγοράς πλοίων μεταφοράς LNG
Ενας εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ - Πεκίνου θα στρέψει την Κίνα σε νέες πηγές προμήθειας που είναι πιο κοντά της, όπως το Κατάρ, η Ρωσία και η Αυστραλία
Έκρηξη νέων επενδύσεων- 44 νέα ρυμουλκά στο ελληνικό νηολόγιο
Ο αριθμός αυτός είναι εντυπωσιακός και αποτελεί ρεκόρ εκσυγχρονισμού για μια μόνο κατηγορία του ελληνικού εμπορικού στόλου σε τέτοιο χρονικό διάστημα
Containers: Αύξηση 149% στις τιμές ναύλων σε έναν χρόνο
Στα πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου η ναυλαγορά «εξέπληξε» θετικά καθώς στα μεγαλύτερα μεγέθους πλοία, τα Capes, ο μέσος ναύλος κινήθηκε ανοδικά κατά 76%