Βουτιά σημείωσαν τα λειτουργικά κέρδη του γερμανικού κολοσσού Volkswagen στο πρώτο τρίμηνο του 2023, με τις χαμηλότερες πωλήσεις στην Κίνα να επιβεβαιώνουν την ανάγκη της αυτοκινητοβιομηχανίας να κλείσει το χάσμα από τους ανταγωνιστές της στην ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της χώρας.

Η Volkswagen ανακοίνωσε λειτουργικά κέρδη 5,7 δισεκατομμύρια ευρώ μειωμένα κατά 31% στο πρώτο τρίμηνο, έναντι 8,3 δισεκατομμυρίων ευρώ την ίδια περίοδο πέρυσι. Ωστόσο τα λειτουργικά κέρδη πριν από τις επιπτώσεις αποτίμησης από την αντιστάθμιση εμπορευμάτων αυξήθηκαν κατά 35%, στα 7,1 δισεκατομμύρια ευρώ.

Volkswagen: Μεγάλη επένδυση 1 δισ. ευρώ στην Κίνα – Εγκαίνια για το ηλεκτρικό ID.7

Τα έσοδα από τις πωλήσεις του πρώτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 22% στα 76 δισεκατομμύρια ευρώ, κυρίως λόγω της ανάκαμψης του όγκου πωλήσεων στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική.

«Είχαμε πράγματι ένα πραγματικά ενθαρρυντικό ξεκίνημα για το έτος 2023, καθώς τόσο τα έσοδα όσο και τα λειτουργικά κέρδη βελτιώθηκαν σημαντικά», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής της Volkswagen, Arno Antlitz, στο CNBC.

«Όταν δημοσιεύσαμε τους στόχους μας για το 2023, ήταν αρκετά φιλόδοξοι, λάβαμε αυτό το feedback, αλλά με βάση αυτό το πολύ σταθερό πρώτο τρίμηνο και με βάση το ανεκτέλεστο παραγγελιών ύψους 1,8 εκατομμυρίων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, είμαστε πολύ σίγουροι ότι θα πετύχουμε όλους τους οικονομικούς μας στόχους για το 2023».

Μείωση παραδόσεων στην Κίνα

Η Volkswagen ανακοίνωσε ότι οι παραδόσεις στην Κίνα μειώθηκαν κατά 14,5% τους πρώτους τρεις μήνες του 2023, αλλά η διοίκηση της εταιρείας παραμένει σίγουρη ότι οι πωλήσεις θα ανακάμψουν μέχρι το υπόλοιπο του έτους, επικαλούμενη μια διευρυμένη γκάμα μοντέλων και την ειδικά προσαρμοσμένη στο κινεζικό κοινό τεχνολογία της.

Ερωτηθείς για τις μειωμένες πωλήσεις του πρώτου τριμήνου στην Κίνα, ο Antlitz απάντησε: «Είχαμε μια αργή έναρξη στην Κίνα». Πρόσθεσε δε ότι είναι σημαντικό να γίνει διάκριση μεταξύ της αγοράς κινητήρων εσωτερικής καύσης της Κίνας, όπου η Volkswagen είναι από καιρό ηγέτης, και της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία, όπου η VW θέλει να φτάσει τους αντιπάλους της, ανάμεσά τους και τον κινεζικό γίγαντα της ηλεκτροκίνησης, BYD.

«Μόλις επέστρεψα από τη Σαγκάη, πέρασα εκεί τρεις μέρες κοιτάζοντας αυτοκίνητα ανταγωνιστών, μιλώντας με τις ομάδες συνεργατών μας και είναι προφανές ότι πρέπει να επιταχύνουμε, ειδικά στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων», πρόσθεσε ο Antlitz.

«Είμαι βέβαιος ότι θα παίξουμε σημαντικό ρόλο στην Κίνα και στο μέλλον», πρόσθεσε.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Υπεράκτια αιολικά: Ποιες περιοχές θέτει εκτός το Ειδικό Χωροταξικό Πλαίσιο για τις ΑΠΕ
Green |

Ξεκαθαρίζει το τοπίο για τα υπεράκτια αιολικά – Τι θα προβλέπει το ειδικό χωροταξικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ

Ποιες περιοχές δεν περιλαμβάνονται στον «οδικό χάρτη» για τα υπεράκτια αιολικά – Ζωηρό επενδυτικό ενδιαφέρον Masdar και Iberdrola για θαλάσσια πάρκα στην Ελλάδα