
Ισχυρή οργανική αύξηση πωλήσεων στο πρώτο τρίμηνο του έτους εμφανίζει η Henkel, η οποία καταγράφει ένα θετικό ξεκίνημα για το 2023.
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, οι πωλήσεις του Ομίλου αυξάνονται οργανικά κατά 6,6% σε περίπου 5,6 δισεκατομμύρια ευρώ και ονομαστική ανάπτυξη 6,4%.
Σημειώνεται ανάπτυξη και στις δύο επιχειρηματικές μονάδες του Ομίλου λόγω αύξησης των πωλήσεων:
- Το Adhesive Technologies με οργανική ανάπτυξη 6,8% και ονομαστική ανάπτυξη 6,1%
- Το Consumer Brands πέτυχε οργανική αύξηση πωλήσεων 7,0% και ονομαστική ανάπτυξη 7,3%.
Έξοδος από τη Ρωσία
Η εταιρεία επισημαίνει επίσης ότι το διάστημα αυτό ολοκληρώθηκε η έξοδος από επιχειρηματικές δραστηριότητες στη Ρωσία, σημειώθηκε πρόοδος στην εφαρμογή της ατζέντας στρατηγικής ανάπτυξης και επιβεβαιώνονται επί του παρόντος οι προβλέψεις για το οικονομικό έτος 2023.
Το πρώτο τρίμηνο του 2023, η Henkel αύξησε τις πωλήσεις του Ομίλου σε περίπου 5,6 δισεκατομμύρια ευρώ. Η πολύ ισχυρή αύξηση των οργανικών πωλήσεων κατά 6,6%, οφείλεται στη διψήφια τιμολόγηση, ενώ οι όγκοι πωλήσεων ήταν κάτω από τα επίπεδα του προηγούμενου έτους. Σε ονομαστικούς όρους, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6,4%.
«Καλό ξεκίνημα»
Σχολιάζοντας τα αποτέλεσμα ο Διευθύνων Σύμβουλος της Henkel, Carsten Knobel, τόνισε: «Είχαμε ένα πολύ καλό ξεκίνημα της χρονιάς – παρά το συνεχιζόμενο απαιτητικό περιβάλλον της αγοράς. Η πολύ ισχυρή αύξηση των πωλήσεων και στις δύο επιχειρηματικές μας μονάδες υπογραμμίζει τη δύναμη του χαρτοφυλακίου μας με επιτυχημένα brands και καινοτόμες τεχνολογίες. Το πρώτο τρίμηνο, συνεχίσαμε τα μέτρα τιμολόγησής μας για να αντισταθμίσουμε περαιτέρω τις αντίξοες συνθήκες από το κόστος των πρώτων υλών και των μεταφορικών»
«Σήμερα, επιβεβαιώσαμε τον οδηγό μας για το 2023 και, με βάση την πολύ ισχυρή εξέλιξη των οργανικών πωλήσεων του πρώτου τριμήνου, προσβλέπουμε με αυτοπεποίθηση στο τρέχον οικονομικό έτος», κατέληξε.


Latest News

Ασφαλιστικά μέτρα κατά της JP Morgan κατέθεσε ο Καρώνης – Τι επιδιώκει
Ο βρετανικός ιστότοπος sifted.eu αναφέρει πως ο διευθύνων σύμβουλος της Viva επιχειρεί να εμποδίσει την αμερικάνικη τράπεζα να προχωρήσει σε περαιτέρω αγωγές ή προσπάθειες εξαγοράς

Ανατροπή στα σούπερ μάρκετ μετά από 30 χρόνια – Το φρένο στις προσφορές και η δύναμη πυρός του 1 δισ.
Νέο τοπίο στις προσφορές – Η στρατηγική των πολυεθνικών και ο ανταγωνισμός των σούπερ μαρκετ – Πάνω από 4.000 κωδικοί σε έκπτωση

Το «σαφάρι» για νέες IPOs πάει… Θεσσαλία – Αντίστροφη μέτρηση για Φάις και Qualco
Εκδήλωση στην Λάρισα πραγματοποιεί στις 12 Μαρτίου το Χρηματιστήριο Αθηνών – Κεντρικός ομιλητής ο CEO της Aktor Αλέξανδρος Εξάρχου – Όλες οι λεπτομέρειες για την IPO του ομίλου Φάις

Τα σινεμά που έγιναν σούπερ μάρκετ – Από το Μενίδι και την Καλλιθέα μέχρι τη Γλυφάδα και το Παγκράτι
Από κινηματογραφικές αίθουσες… σάλες με ράφια - Ποια σινεμά μετατράπηκαν σε καταστήματα Σκλαβενίτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, Lidl, My Market και Γαλαξίας

HELLENiQ ENERGY: Επεκτείνει τον Πολυχώρο Εκπαίδευσης Ευάλωτων Γυναικών του ΣΕΓΕ στη Θεσσαλονίκη
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας η HELLENiQ ENERGY ανέλαβε να ολοκληρώσει όλες τις απαιτούμενες εργασίες για την άρτια διαμόρφωση του Κέντρου Ενδυνάμωσης Γυναικών “WEHub - Female Empowerment Hub” που λειτουργεί ο Σύνδεσμος

Ημέρα της Γυναίκας: H Alpha Bank στηρίζει την ισότιμη συμμετοχή των γυναικών στην οικονομική ζωή
«Μαθήματα Οικονομίας», μια δράση ανοιχτή σε όλες τις γυναίκες

Viohalco: Οχυρωμένη στους δασμούς Τραμπ – Πώς ντύνει… με αλουμίνιο Porsche, Audi και BMW
Τα όπλα της Viohalco απέναντι στους δασμούς Τραμπ – Το κρυφό «διαμάντι» της Βουλγαρίας με νέα έργα σε ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες
![Ξένες Άμεσες Επενδύσεις: Το πρόβλημα στην Ελλάδα – Σχεδόν μία στις δύο αφορά ακίνητα [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/01/businessdaily-deals-symfwnies-ependyseis-sygxwneyseis-600x336.jpg)
Το πρόβλημα με τις Άμεσες Ξένες Επενδύσεις στην Ελλάδα - Σχεδόν μία στις δύο αφορά ακίνητα [γραφήματα]
Τι δείχνει η ανάλυση για τις καθαρές Ξένες Άμεσες Επενδύσεις (ΞΑΕ) στην Ελλάδα από το ΚΕΠΕ ανά ομάδα κλάδων - Ποιοι έχουν την πρωτοκαθεδρία - Ποιες χώρες προτιμούν την Ελλάδα

Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο: Στην τελική ευθεία η Αναπτυξιακή Διάσκεψη της Κρήτης
Το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο διοργανώνει στις 12 και 13 Μαρτίου την πρώτη Αναπτυξιακή Διάσκεψη της Κρήτης στο Ηράκλειο

Πέθανε ο ιδρυτής της Pink Woman Παύλος Χατζηπαυλίδης - Η άνοδος και η Intrafashion
Η δημιουργία της Pink Woman, η ανάπτυξη σε όλη την Ελλάδα και η εξαγορά από την Intrafashion