Σημαντική αύξηση κατά 34% παρουσιάζουν τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) του ομίλου Lavipharm για το Α’ τρίμηνο του 2023, τα οποία διαμορφώθηκαν σε 2,46 εκατ. ευρώ έναντι 1,84 εκατ. ευρώ κατά το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους.
Πώς θα γίνει το «restart» της Lavipharm – Υψηλές προσδοκίες από τη φαρμακευτική κάνναβη
Οι ενοποιημένες Πωλήσεις προ Rebate & Clawback ανήλθαν σε 15,51 εκατ. ευρώ για την περίοδο 01.01.2023-31.03.2023 έναντι 12,23 εκατ. ευρώ για την αντίστοιχη περυσινή, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 26,9%. Η άνοδος των πωλήσεων που παρατηρείται ήδη από το Α’ τρίμηνο του έτους είναι σε πλήρη ακολουθία με τον στόχο ετήσιων πωλήσεων προ Rebate & Clawback ύψους 59,7 εκατ. ευρώ όπως αυτός έχει γνωστοποιηθεί στο Ενημερωτικό Δελτίο της πρόσφατης αύξησης μετοχικού κεφαλαίου.
Το μικτό κέρδος του Α’ τριμήνου 2023 ανήλθε στο ποσό των 5,94 εκατ. ευρώ έναντι ποσού 4,43 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2022, παρουσιάζοντας σημαντική ενίσχυση κατά 34%, ενώ το μικτό περιθώριο κέρδους βελτιώθηκε περισσότερο από 2% λόγω της προσθήκης στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου νέων και περισσότερο κερδοφόρων προϊόντων.
Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων και Τόκων (EBIT) διαμορφώθηκαν σε 1,36 εκατ. ευρώ έναντι ποσού 1,43 εκατ. ευρώ κατά το Α’ τρίμηνο 2022, κυρίως λόγω της σημαντικής αύξησης των αποσβέσεων κατά το ποσό των 0,7 εκατ. ευρώ που αφορούν στην απόκτηση του διαδερμικού συστήματος κλονιδίνης. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στο ποσό των 0,59 εκατ. ευρώ έναντι 0,90 εκατ. ευρώ για την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Ο καθαρός δανεισμός του ομίλου Lavipharm κατά την 31/03/2023 διαμορφώθηκε σε 21,51 εκατ. ευρώ, ενώ τα έσοδα από τους τόκους των κεφαλαίων που αντλήθηκαν από την πρόσφατη αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου αντισταθμίζουν σε σημαντικό βαθμό την αύξηση του χρηματοοικονομικού κόστους του ομίλου λόγω της σημαντικής ανόδου των επιτοκίων.
Αναφορικά με τις πωλήσεις, ισχυρή άνοδο κατά 53,8% παρουσιάζουν οι εξαγωγές του ομίλου, όπου το διαδερμικό σύστημα κλονιδίνης έχει ήδη συνεισφέρει κατά το Α’ τρίμηνο 1,68 εκατ. ευρώ. Οι πωλήσεις των συνταγογραφούμενων φαρμάκων στην εγχώρια αγορά παρουσιάζουν επίσης σημαντική άνοδο κατά 26%, ενώ οι πωλήσεις των μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων (OTC) αυξήθηκαν κατά 13,4%. Οι παρεπόμενες εμπορικές δραστηριότητες του ομίλου όπως η φαρμακαποθήκη και οι πωλήσεις προς το δίκτυο φαρμακείων Pharma PLUS παρουσιάζουν οριακή μείωση κατά 1%.
Latest News
Οι 10 καινοτόμες ελληνικές επιχειρήσεις που μαγνήτισαν τους επενδυτές
Η ελληνική κοινότητα των startups συνεχίζει να παράγει «διαμάντια» και κεντρίζει το εγχώριο και όχι μόνο ενδιαφέρον
Vodafone: Εργαλείο AI για την παρακολούθηση της ποιότητας υπηρεσιών IoT Connectivity
Η πλατφόρμα της Vodafone έχει τη δυνατότητα να εντοπίζει διαφοροποιήσεις στην υπηρεσία, παρακολουθώντας και μαθαίνοντας από προηγούμενα μοτίβα κίνησης δεδομένων πελατών
Νέος σταθμός ταχείας φόρτισης στον Πειραιά από το ZAP Taxi Club
Στο ZAP Taxi Club μπορούν να συμμετέχουν όσοι ιδιοκτήτες άδειας ταξί είναι ήδη μέλη ή θα ενταχθούν στην πλατφόρμα της FREENOW, συνάπτοντας σύμβαση χρηματοδοτικής μίσθωσης με την Εθνική Leasing
Netcompany: Διοργανώνει το πρώτο διαπανεπιστημιακό Hackathon στη Θεσσαλονίκη
Το Netcompany Hackathon Thessaloniki edition απευθύνεται σε προπτυχιακούς φοιτητές
Στη λίστα Best Workplaces η OCTANE Management Consultants
Η φετινή διάκριση έρχεται να προστεθεί σε προηγούμενες διακρίσεις της OCTANE για το εργασιακό της περιβάλλον
Γιατί κλείνουν τα περίπτερα και πληθαίνουν τα καφέ-παντοπωλεία
Η νέα τάση του all in one, το ωράριο και γιατί τα περίπτερα είναι τα μεγάλα θύματα στη 15ετή «μάχη» της μικρής λιανικής – Ο ρόλος του καφέ
Στοπ από τη ΔΕΗ στις αυξήσεις στο ρεύμα με έκπτωση 40%
Αμετάβλητο διατηρεί για τον Φεβρουάριο η ΔΕΗ το πράσινο τιμολόγιο ρεύματος με τιμή στα 0,1548 ευρώ ανά κιλοβατώρα
Η εισαγωγή της Alter Ego Media στο Χρηματιστήριο και η νέα εποχή στα ΜΜΕ
Πώς σχολιάζουν εκπρόσωποι θεσμικών φορέων του κλάδου την εταιρική κίνηση που επιφέρει μετασχηματισμό και νέες δυναμικές στον χώρο
Η Alter Ego Media ξανάγραψε το χάρτη των IPOs στο ΧΑ
Πώς η Αlter Ego Media πάτησε το κουμπί για χιλιάδες κωδικούς στο ΧΑ – Τι δείχνει το crash test με άλλες IPOs
Πού ανοίγουν τρία νέα Public εφέτος – Η συγκατοίκηση με τη Sinsay
Στο 1,5 εκατ. ευρώ η επένδυση για το νέο Public στο Ίλιον – Οι στόχοι του 2025 – Στα 100 εκατ. ο τζίρος των μεγάλων συσκευών