Μία από τις καλύτερες εταιρείες οίνου στην Ελλάδα στοχεύει να γίνει η Άμβυξ εξ ου και διευρύνει τις συνεργασίες της με εγχώρια και ξένα οινοποιεία, ενώ προχωρά και ένα βήμα παραπέρα αναλαμβάνοντας το ρόλο του «παραγωγού», λανσάροντας το δικό της brand κρασιού, το οποίο παίρνει θέση στην αγορά horeca. Άλλωστε «ο Θεός έφτιαξε μόνο το νερό, ο άνθρωπος έφτιαξε το κρασί».
Άμβυξ: Νέες συνεργασίες με την Estrella Galicia και τον οίκο De Kuyper
«Πεδίο δόξης λαμπρό», χαρακτήρισε ο γενικός διευθυντή της εταιρείας κ. Γιάννης Αρτινός, την αγορά του οίνου, ενώ όπως είπε ο κος Στάθης Σάλτας, επικεφαλής του νέου τμήματος Oenothèque, που δημιούργησε η Άμβυξ, ο συνειρμός ότι η μεγαλύτερη και παλαιότερη εταιρεία διανομής αλκοολούχων ποτών, οίνων και μπύρας στην Ελλάδα, με έτος ίδρυσης το 1917, ταυτίζεται με τα σκληρά ποτά, είναι λανθασμένος.
Στη διάρθρωση του χαρτοφυλακίου της εταιρείας, με βάση τη συμμετοχή επί του τζίρου, το 45% αποτελούν τα spirits ενώ το κρασί μαζί με τις πωλήσεις αφρώδες οίνου και σαμπάνιας με ναυαρχίδα της κατηγορίας τη συνεργασία Moët Hennessy αφορούν στο 42%. Ακολουθούν τα μη αλκοολούχα με 11% και οι μπύρες με 2%.
«Το κρασί έχει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης και η διεύρυνση της δραστηριότητας στην κατηγορία αποτελεί στρατηγική εμπορική επιλογή για την εταιρεία», σημείωσε ο κος Σάλτας, ένα καταξιωμένο στέλεχος με μακρά και πολύτιμη εμπειρία στο χώρο του οίνου.
Σε αυτή την κατεύθυνση, η εταιρεία ενισχύει τη δυναμική ενός πλήρους χαρτοφυλακίου οινικών προτάσεων, το οποίο θα έχει γεωγραφική διασπορά σε όλη την επικράτεια και θα περιλαμβάνει κρασιά με διαφορετικά χαρακτηριστικά ώστε η μία επιλογή να συμπληρώνει την άλλη και να μην υπάρχει στυλιστική επικάλυψη.
Ταυτόχρονα λανσάρει το δικό της «βασικό» και value for money κρασί με την ετικέτα «Βορράστρι», το οποίο θα επιχειρήσει να χτυπήσει στο HORECA το «χύμα».
Οι νέες συνεργασίες και οι ενδιαφέρουσες περιοχές
Το τελευταίο διάστημα η Άμβυξ έχει μεγεθύνει το portfolio των συνεργασιών της με τρία νέα ελληνικά οινοποιεία: Κτήμα Κοκοτός στην Αττική, Κτήμα Παλυβού στη Νεμέα και Κτήμα Μωραΐτη τη Πάρο, συμπληρώνοντας την οινική «παλέτα» της όπου κυρίαρχο ρόλο έχει το Κτήμα Alpha στο Αμύνταιο, με πωλήσεις 1.200.000 φιαλών το 2022.
Ταυτόχρονα, διατηρεί αντίστοιχες συνεργασίες με ξένα αναγνωρίσιμα οινοποιεία σε Αργεντινή, Νέα Ζηλανδία και Γαλλία (Προβηγκία).
Σε δεύτερη φάση στο ραντάρ της εταιρείας βρίσκεται η Κρήτη και η Κεντρική Ελλάδα με έμφαση στην Εύβοια και την Θεσσαλία προκειμένου να αναζητηθούν νέες συνεργασίες με οινοποιεία.
Ο στόχος για το 2023 είναι το ποσοστό της συμμετοχής του οίνου επί της αξίας των πωλήσεων να ανέλθει στο 47%.
Η εκτίναξη της ζήτησης για σαμπάνια
Στην κατηγορία του κρασιού περιλαμβάνεται και η σαμπάνια και όπως ανέφερε ο κος Αρτινός στο ΟΤ η ζήτηση έχει εκτιναχθεί.
Μάλιστα, το 2022 καταγράφηκε έλλειψη της τάξεως του 20-25%. με την εταιρεία να διαθέτει στην εγχώρια αγορά 400 χιλιάδες φιάλες.
Στην εγχώρια αγορά η «βασίλισσα» όσον αφορά τη ζήτηση σαμπάνιας είναι η Μύκονος, καθώς από τα 24 εκατ. ευρώ που ανέρχεται ο συνολικός τζίρος της κατηγορίας στον τζίρο της Άμβυξ, τα 8 εκατ. ευρώ προέρχονται από το νησί των ανέμων. Υπάρχουν δε σήματα (τα πολύ ακριβά) που το 80% των πωλήσεων γίνεται αποκλειστικά στη Μύκονο!
Σχετικά με την «είδηση» της δημιουργίας ελληνικής θυγατρικής από την Moet & Chandon, όπως επισήμανε η διοίκηση της εταιρείας εξυπηρετεί για τις πληρωμές των συνεργατών του γαλλικού παραγωγού, με την Άμβυξ να παραμένει ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος του σήματος στην εγχώρια αγορά.
Σημειώνεται ότι το 2022 ο κύκλος εργασιών της Άμβυξ, διαμορφώθηκε σε 145 εκατ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΕΦΚ (90 εκατ. καθαρές πωλήσεις) με την εταιρεία να δραστηριοποιείται σε 17 κατηγορίες ποτών και μη αλκοολούχων αντιπροσωπεύοντας συνολικά 25 οίκους με 66 brands και διανέμοντας 22,6 εκατ. φιάλες ετησίως .
Για εφέτος η αγορά κινείται τους πρώτους μήνες της χρονιάς με υψηλό διψήφιο ρυθμό ανόδου σύμφωνα με τον κο Αρτινό, οποίος εκτιμά ότι «θα έχουμε ένα εξαιρετικό καλοκαίρι».
Latest News
Καραμολέγκος: Άγνωστα τα αίτια της πυρκαγιάς
Η πρώτη ανακοίνωση της εταιρείας μετά την εκδήλωση της πυρκαγιάς στο Κορωπί
Alter Ego Media: Στη διάθεση του επενδυτικού κοινού το ενημερωτικό δελτίο
Η Alter Ego Media προχωρά σε δημόσια προσφορά έως 14.249.000 νέων μετοχών - Ποιο είναι το αναμενόμενο χρονοδιάγραμμα
Μειώνει τα ασφάλιστρα υγείας η Interamerican
Ο μέσος όρος της αναπροσαρμογής των ασφαλίστρων των μακροχρόνιων προγραμμάτων υγείας διαμορφώνεται σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ
Ίδρυση αστικού συνεταιρισμού μέσα από την e-υπηρεσία μιας «στάσης»
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι ενδιαφερόμενοι
Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς: Εγκρίθηκε το ενημερωτικό δελτίο της Alter Ego Media για εισαγωγή στο ΧΑ
Με απόφαση του το διοικητικό συμβούλιο της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς ενέκρινε το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου της Alter Ego Media
Εθνική Ασφαλιστική: Προσαρμογή προς τα...κάτω στα ισόβια ασφάλιστρα υγείας - Στο 7% η αύξηση
Η Εθνική Ασφαλιστική υπογραμμίζει τη δέσμευση της εταιρίας στην διασφάλιση του οφέλους των ασφαλισμένων
Κορυφαία επιλογή της BofA η Eurobank - Οι τιμές στόχοι για τις τράπεζες [γραφήματα]
Μετά από βελτιωμένη καθοδήγηση σχετικά με τα αποτελέσματα του 3ου τριμήνου, η BofA αναμένει άνοδο των χορηγήσεων στην Ελλάδα κατά 7-10%
Μειώνει τις...αυξήσεις και η Generali: Υψηλότερα 6,9% τα ασφάλιστρα υγείας το 2025
Η Generali σημειώνει πως οι αυξήσεις τίθενται σε ισχύ από την 01.01.2025 και έως το τέλος του τρέχοντος έτους
«Ψαλιδίζει» τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας η Eurolife
Η μείωση αναμένεται να φτάσει σε ποσοστό της τάξεως του 50% του δείκτη υγείας του ΙΟΒΕ, σύμφωνα με την ασφαλιστική εταιρεία Eurolife
Η Παπουτσάνης μπαίνει στην αγορά των μαλακτικών με τα Aromatics
Τα μπουκάλια της σειράς μαλακτικών της Παπουτσάνης περιέχουν 30% ανακυκλωμένο πλαστικό