Τα πράσινα «θέλω» των τουριστών…
  •       Μια ενδιαφέρουσα τάση αρχίζει να αναπτύσσεται μεταξύ των τουριστών που επιλέγουν να μείνουν σε καταλύματα τύπου Airbnb.
  •       Άνθρωποι του χώρου μας λένε πως αρκετοί επισκέπτες προτιμούν πλέον καταλύματα που είναι όσο το δυνατόν περισσότερο φιλικά στο περιβάλλον.
  •       Που ενσωματώνουν τεχνολογίες και συσκευές, οι οποίες εξοικονομούν ηλεκτρική ενέργεια και νερό και συμβάλλουν στην ανακύκλωση.
  •       Χαρακτηριστική είναι η ερώτηση που κάνουν κάποιοι για το εάν υπάρχουν δυο κάδοι απορριμμάτων στο δωμάτιο, ο ένας για τα φαγητά και ο άλλος για τα πλαστικά.  
  •       Δεν είναι επίσης λίγοι εκείνοι που ρωτάνε εάν η ενέργεια προέρχεται από φωτοβολταικά ή γενικότερα από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
  •       Βέβαια η… πράσινη μετάβαση δεν είναι εύκολη υπόθεση. Και αυτό γιατί απαιτεί πόρους που δεν έχουν όλοι οι ιδιοκτήτες.
  •       Για αυτό και οι επαγγελματίες του κλάδου επαναφέρουν στο τραπέζι τη συζήτηση για την επιδότηση μέσω του ΕΣΠΑ.
  •       Μια δυνατότητα που όπως λένε έχουν εδώ και χρόνια οι ξενοδόχοι…

———————

Τι δεν πρέπει να κάνουν οι εταιρείες

  •       Πληθαίνουν οι φωνές εντός και εκτός συνόρων που μιλάνε για την ανάγκη οι επιχειρήσεις να βάλουν περισσότερο πλάτη για την ακρίβεια.
  •       Να αναλάβουν δηλαδή μεγαλύτερο κόστος και να περιορίσουν και άλλο τα περιθώρια κέρδους.
  •       Αίσθηση έκανε η παρέμβαση του Τούρκου επιχειρηματία Χαμντί Ουλουκάγια, ο οποίος πλούτισε πουλώντας ελληνικό γιαούρτι με την επωνυμία «Chobani».
  •       «Πρέπει οι εταιρείες τροφίμων να συνειδητοποιήσουν ότι οι άνθρωποι αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες», σημείωσε χαρακτηριστικά μιλώντας για την ακρίβεια.
  •       Ανάλογη συζήτηση πάντως γίνεται το τελευταίο διάστημα και στην Ελλάδα, με αρκετούς επιχειρηματίες να προβληματίζονται για τις υψηλές τιμές.
  •       Από τους πρώτους που έθιξε δημόσια το θέμα ήταν ο Mr Jumbo. Κάτι που επισημάναμε από αυτήν εδώ τη στήλη.
  •       «Εξαντλούνται» είπε, οι καταναλωτές και τόνισε την ανάγκη να πέσουν οι τιμές.
  •       Δεν απέκλεισε μάλιστα την πιθανότητα μείωσης του περιθωρίου κέρδους.
  •       «Η ανάπτυξη περνά από τους καταναλωτές και χωρίς αυτούς… τελειώνει το πάρτι», ανέφερε χαρακτηριστικά.
  •       Και ο νοών νοείτω…

———————

Το «τελευταίο κάστρο» της Lidl στην Ελλάδα

  •       Ένα σωρό ταμπού έσπασε το τελευταίο διάστημα η Lidl.
  •       Από την παροχή στοιχείων στις εταιρείες μετρήσεων μέχρι την ένταξη στα κλαδικά όργανα.
  •       Θυμίζουμε ότι μετά το ΙΕΛΚΑ και τον ΣΕΛΠΕ συμμετέχει και στην Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος.
  •      Πρόκειται, όπως σας έχουμε ενημερώσει εγκαίρως, για το συνδικαλιστικό όργανο που στήνουν οι μεγάλοι παίκτες του οργανωμένου λιανεμπορίου.
  •       Ωστόσο, αυτό που πεισματικά αρνείται να πράξει είναι η είσοδος στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
  •       Όπως λένε πηγές που γνωρίζουν δεν υπάρχει προοπτική τουλάχιστον για τα επόμενα ένα με δυο χρόνια να επεκταθεί σε αυτό το κανάλι.
  •       Και αυτό παρότι ο γερμανικός όμιλος έχει παρουσία στις ηλεκτρονικές πωλήσεις σε άλλες χώρες της Ευρώπης.
  •       Αποτρεπτικά φέρεται να λειτουργούν το υψηλό κόστος που συνεπάγονται οι αποστολές στο σπίτι και η σχετικά μικρή κερδοφορία για τα σούπερ μάρκετ.
  •       Δεν είναι τυχαίο, σημειώνουν οι ίδιες πηγές, που αρκετοί λιανέμποροι εξετάζουν την επιβολή έξτρα χρέωσης για την κατ’ οίκον διανομή…

Latest News