
Μέχρι χθες, πολλοί ιδιοκτήτες κατοικίδιων προβληματίζονταν για ένα ταξίδι με το αεροπλάνο με το σκύλο ή τη γάτα τους, επειδή δεν ήθελαν να βάλουν τα κατοικίδια τους στο χώρο των αποσκευών.
Στην Κ9 Jets, με έδρα το Μπέρμιγχαμ της Μ. Βρετανίας, τα σκαλοπάτια είναι πιο χαμηλά, τα καθίσματα πιο πλατιά και δίπλα στα ποτήρια σαμπάνια της πρώτης θέσης ένα μπολάκι με λιχουδιές περιμένει τους τετράποδους φίλους σας.
Επιλέγοντας τη συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία τα ζωάκια σας έχουν την ευκαιρία να ταξιδέψουν στο πλευρό σας χωρίς άγχος εκείνα και καμιά στεναχώρια εσείς
Η ιδέα για τη δημιουργία της αεροπορικής εταιρείας προέκυψε από την επιθυμία όσων έχουν κατοικίδια να μπορούν να ταξιδέψουν χωρίς περιπλοκές μαζί τους, γράφουν οι New York Times.
Τα μεγάλα προβλήματα
Συνήθως όσοι μεταξύ αυτών επιθυμούν να μεταφέρουν τους τετράποδους φίλους τους με κοινές εμπορικές πτήσεις πρέπει να αντιμετωπίσουν μια σειρά –ενίοτε δύσκολων- κανονισμών, οι οποίοι διαφέρουν ανάλογα με την αεροπορική εταιρεία.
Για παράδειγμα τα ζώα υπηρεσίας, τα οποία δεν θεωρούνται κατοικίδια, επιτρέπεται να βρίσκονται στην καμπίνα χωρίς περιορισμό, όμως τα κατοικίδια υπόκεινται σε περιορισμούς μεγέθους, που απαιτούν τα μεγαλύτερα εξ αυτών να ταξιδεύουν ως φορτίο.
Pet owners trying to take their pets on flights often face putting their furry friends in the cargo hold. Now, some who can afford it are looking to private jets instead. https://t.co/mCWqqSuzkP
— The New York Times (@nytimes) May 6, 2023
Αξιοσημείωτο είναι ότι ορισμένες αεροπορικές εταιρείες αρνούνται να μεταφέρουν συγκεκριμένες ράτσες. Σε γενικότερο πλαίσιο, τα ζώα που μπορούν να πετάξουν μέσα στην καμπίνα πρέπει να βρίσκονται σε μεταφορικά κλουβάκια, τα οποία πρέπει να χωρούν κάτω από το κάθισμα μπροστά από τον επιβάτη, και μπορεί να αντιμετωπίσουν αυθαίρετες κρίσεις σχετικά με το μέγεθος του κλουβιού.
Πολλοί ιδιοκτήτες μεγαλόσωμων σκύλων φοβούνται τι θα μπορούσε να συμβεί στα κατοικίδια που μεταφέρονται ως φορτίο, όπου πρέπει να αντιμετωπίσουν διακυμάνσεις της θερμοκρασίας, κακό αερισμό και ακατάλληλο χειρισμό.
Πολλές είναι άλλωστε οι πληροφορίες για ζώα που παρουσίασαν δυσκολία στην αναπνοή τους σε όλη τη διάρκεια ενός αεροπορικού ταξιδιού με τέτοιο τρόπο, επιβεβαιώνει η κτηνιατρική ένωση American College of Veterinary Surgeons.
Η λύση στους αιθέρες
Η K9 Jets ελπίζοντας να κεφαλαιοποιήσει αυτό το συναίσθημα, ξεκίνησε να προσφέρει πτήσεις μεταξύ Νέας Υόρκης και Παρισιού, Λισαβώνας και Λονδίνου. Από τις 17 καταχωρισμένες πτήσεις μεταξύ Μαΐου και τέλους Σεπτεμβρίου, οι οκτώ έχουν ήδη εξαντληθεί.
Το φθινόπωρο η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει τις υπηρεσίες της σε επιπλέον πόλεις, συμπεριλαμβανομένου του Ντουμπάι. Τα εισιτήρια απλής μετάβασης μεταξύ Νέας Υόρκης και Ευρώπης κυμαίνονται γύρω στα 9.000 δολάρια ανά θέση. Οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων μπορούν να αγοράσουν μια θέση για το κατοικίδιό τους, διαφορετικά μπορούν να το έχουν στο πάτωμα χωρίς χρέωση.
«Υπάρχουν εκατοντάδες άνθρωποι που περιμένουν για μια πτήση», δήλωσε ο Ανταμ Γκόλντερ, ιδρυτής της εταιρείας. «Νομίζω ότι οι άνθρωποι δεν θέλουν καθόλου να βάλουν τους τετράποδους φίλους τους σε ένα κλουβί και να τους αποχαιρετήσουν για τόσες ώρες».
Να σημειωθεί ότι η K9 Jets δεν έχει στην πραγματικότητα κανένα δικό της αεροπλάνο. Οι πτήσεις της πραγματοποιούνται από αδειοδοτημένους αερομεταφορείς των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένης της Pegasus Elite Aviation. Η K9 Jets χρησιμοποιεί τα μικρά αεροπλάνα Gulfstream G4 που μπορούν να φιλοξενήσουν το πολύ έως 10 επιβάτες.
«Δεν καταλαβαίνω γιατί οι αεροπορικές εταιρείες δεν αναγνωρίζουν την επιχειρηματική ευκαιρία», λέει ο Ράστι Ράφερ, 62 ετών, σύμβουλος start-up και επενδυτής που ζει στο Σαν Φρανσίσκο και για χρόνια μετέφερε τον σκύλο του με αεροπορική εταιρεία αποκλειστικά για κατοικίδια, η οποία όμως έκλεισε πριν από μερικά χρόνια. «Δεν καταλαβαίνουν ότι θα κάναμε τα πάντα για τα κατοικίδια μας, όπως κάνουμε τα πάντα για τα παιδιά μας», καταλήγει ο ίδιος.
Πηγή: in.gr


Latest News

Κοιτάει μπροστά αλλά δεν ξεχνά το παρελθόν - Η ανατροπή της Gap και το μυστικό για έσοδα
«Μόνο εάν οι μάρκες είναι επίκαιρες, μπορούν να προχωρήσουν σε πωλήσεις», υπογράμμισεο CEO της Gap - Η παρουσία της στην ελληνική αγορά μέχρι το 2028

Οι Big Tobacco πολιορκούν τον Τραμπ - Τι ζητούν για τους κινέζους ανταγωνιστές τους
Οι μεγάλες εταιρείες καπνού και ατμικών ειδών - Big Tobacco- θέλουν η διαδικασία έγκρισης του FDA να είναι ταχύτερη και σαφέστερη

Πόσο μπορεί να εμπιστεύεται η Γερμανία τις ΗΠΑ; - Τα αποθέματα χρυσού στη Ν. Υόρκη
Η ιδέα ότι μπορεί να μην είναι ασφαλείς θα θεωρούνταν γελοία από το 1945... μέχρι πριν από μερικές εβδομάδες

Γιατί η «συμφωνία του αιώνα» για την UBS αρχίζει να...τρίζει
Η ενσωμάτωση της Credit Suisse από την τράπεζα UBS δείχνει να πηγαίνει καλά - Όλα τα υπόλοιπα δείχνουν να αποτελούν το πρόβλημα

Οι ΗΠΑ σαμποτάρουν συστηματικά τον Παγκόσμιο Οργανισμό Εμπορίου
Η Ουάσιγκτον χρωστά τις εισφορές της για το 2024 και το 2025 στο διεθνή οργανισμό

Αγοράζουν... καναδικά - Στραπάτσο αμερικανικών εταιρειών μετά τους δασμούς
Το κίνημα «Αγοράστε από τον Καναδά» προκαλεί τριγμούς και μεγάλη ανησυχία στους CEO καταναλωτικών εταιρειών με έδρα τις ΗΠΑ

ΕΚΤ: Στο τραπέζι ο «πάγος» στα επιτόκια στη συνεδρίαση του Απριλίου
Μέλη του δ.σ. που ανήκουν και στα δύο στρατόπεδα, των γερακιών και των περιστεριών φαίνεται να εξετάζουν το ενδεχόμενο να διατηρήσουν αμετάβλητα τα επιτόκια, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το Bloomberg

Φεύγει ο επικεφαλής εμβολίων της FDA και οι μετοχές φαρμακοβιομηχανιών γίνονται... συντρίμμια
Ο Μαρκς επέβλεψε την έγκριση των εμβολίων κατά της COVID-19 ως επικεφαλής του Κέντρου Βιολογικής Αξιολόγησης και Έρευνας του FDA
![Goldman Sachs: Μέχρι το τέλος του 2025 το μεγάλο πλήγμα των δασμών Τραμπ στην ΕΕ [γραφήματα]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2025/03/ot_TRUMP_world_stocks_2025-600x352.png)
Μέχρι το τέλος του 2025 το μεγάλο πλήγμα των δασμών Τραμπ στην ΕΕ - Η ανάλυση της Goldman Sachs [γραφήματα]
Πλέον η Goldman Sachs προβλέπει μικρή ανάπτυξη για το υπόλοιπο του 2025, με ετήσια ανάπτυξη 0,1%, 0% και 0,2% στο δεύτερο, τρίτο και τέταρτο τρίμηνο, αντίστοιχα

Συναγερμός για το οικοσύστημα από τον Εμανουέλ Μακρόν
Την ώρα που το Εφετείο καταδίκαζε τη Μαρίν Λεπέν, ο γάλλος πρόεδρος δημιουργούσε Συμβούλιο Οικολογικού Σχεδιασμού