Μέχρι χθες, πολλοί ιδιοκτήτες κατοικίδιων προβληματίζονταν για ένα ταξίδι με το αεροπλάνο με το σκύλο ή τη γάτα τους, επειδή δεν ήθελαν να βάλουν τα κατοικίδια τους στο χώρο των αποσκευών.
Στην Κ9 Jets, με έδρα το Μπέρμιγχαμ της Μ. Βρετανίας, τα σκαλοπάτια είναι πιο χαμηλά, τα καθίσματα πιο πλατιά και δίπλα στα ποτήρια σαμπάνια της πρώτης θέσης ένα μπολάκι με λιχουδιές περιμένει τους τετράποδους φίλους σας.
Επιλέγοντας τη συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία τα ζωάκια σας έχουν την ευκαιρία να ταξιδέψουν στο πλευρό σας χωρίς άγχος εκείνα και καμιά στεναχώρια εσείς
Η ιδέα για τη δημιουργία της αεροπορικής εταιρείας προέκυψε από την επιθυμία όσων έχουν κατοικίδια να μπορούν να ταξιδέψουν χωρίς περιπλοκές μαζί τους, γράφουν οι New York Times.
Τα μεγάλα προβλήματα
Συνήθως όσοι μεταξύ αυτών επιθυμούν να μεταφέρουν τους τετράποδους φίλους τους με κοινές εμπορικές πτήσεις πρέπει να αντιμετωπίσουν μια σειρά –ενίοτε δύσκολων- κανονισμών, οι οποίοι διαφέρουν ανάλογα με την αεροπορική εταιρεία.
Για παράδειγμα τα ζώα υπηρεσίας, τα οποία δεν θεωρούνται κατοικίδια, επιτρέπεται να βρίσκονται στην καμπίνα χωρίς περιορισμό, όμως τα κατοικίδια υπόκεινται σε περιορισμούς μεγέθους, που απαιτούν τα μεγαλύτερα εξ αυτών να ταξιδεύουν ως φορτίο.
Pet owners trying to take their pets on flights often face putting their furry friends in the cargo hold. Now, some who can afford it are looking to private jets instead. https://t.co/mCWqqSuzkP
— The New York Times (@nytimes) May 6, 2023
Αξιοσημείωτο είναι ότι ορισμένες αεροπορικές εταιρείες αρνούνται να μεταφέρουν συγκεκριμένες ράτσες. Σε γενικότερο πλαίσιο, τα ζώα που μπορούν να πετάξουν μέσα στην καμπίνα πρέπει να βρίσκονται σε μεταφορικά κλουβάκια, τα οποία πρέπει να χωρούν κάτω από το κάθισμα μπροστά από τον επιβάτη, και μπορεί να αντιμετωπίσουν αυθαίρετες κρίσεις σχετικά με το μέγεθος του κλουβιού.
Πολλοί ιδιοκτήτες μεγαλόσωμων σκύλων φοβούνται τι θα μπορούσε να συμβεί στα κατοικίδια που μεταφέρονται ως φορτίο, όπου πρέπει να αντιμετωπίσουν διακυμάνσεις της θερμοκρασίας, κακό αερισμό και ακατάλληλο χειρισμό.
Πολλές είναι άλλωστε οι πληροφορίες για ζώα που παρουσίασαν δυσκολία στην αναπνοή τους σε όλη τη διάρκεια ενός αεροπορικού ταξιδιού με τέτοιο τρόπο, επιβεβαιώνει η κτηνιατρική ένωση American College of Veterinary Surgeons.
Η λύση στους αιθέρες
Η K9 Jets ελπίζοντας να κεφαλαιοποιήσει αυτό το συναίσθημα, ξεκίνησε να προσφέρει πτήσεις μεταξύ Νέας Υόρκης και Παρισιού, Λισαβώνας και Λονδίνου. Από τις 17 καταχωρισμένες πτήσεις μεταξύ Μαΐου και τέλους Σεπτεμβρίου, οι οκτώ έχουν ήδη εξαντληθεί.
Το φθινόπωρο η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει τις υπηρεσίες της σε επιπλέον πόλεις, συμπεριλαμβανομένου του Ντουμπάι. Τα εισιτήρια απλής μετάβασης μεταξύ Νέας Υόρκης και Ευρώπης κυμαίνονται γύρω στα 9.000 δολάρια ανά θέση. Οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων μπορούν να αγοράσουν μια θέση για το κατοικίδιό τους, διαφορετικά μπορούν να το έχουν στο πάτωμα χωρίς χρέωση.
«Υπάρχουν εκατοντάδες άνθρωποι που περιμένουν για μια πτήση», δήλωσε ο Ανταμ Γκόλντερ, ιδρυτής της εταιρείας. «Νομίζω ότι οι άνθρωποι δεν θέλουν καθόλου να βάλουν τους τετράποδους φίλους τους σε ένα κλουβί και να τους αποχαιρετήσουν για τόσες ώρες».
Να σημειωθεί ότι η K9 Jets δεν έχει στην πραγματικότητα κανένα δικό της αεροπλάνο. Οι πτήσεις της πραγματοποιούνται από αδειοδοτημένους αερομεταφορείς των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένης της Pegasus Elite Aviation. Η K9 Jets χρησιμοποιεί τα μικρά αεροπλάνα Gulfstream G4 που μπορούν να φιλοξενήσουν το πολύ έως 10 επιβάτες.
«Δεν καταλαβαίνω γιατί οι αεροπορικές εταιρείες δεν αναγνωρίζουν την επιχειρηματική ευκαιρία», λέει ο Ράστι Ράφερ, 62 ετών, σύμβουλος start-up και επενδυτής που ζει στο Σαν Φρανσίσκο και για χρόνια μετέφερε τον σκύλο του με αεροπορική εταιρεία αποκλειστικά για κατοικίδια, η οποία όμως έκλεισε πριν από μερικά χρόνια. «Δεν καταλαβαίνουν ότι θα κάναμε τα πάντα για τα κατοικίδια μας, όπως κάνουμε τα πάντα για τα παιδιά μας», καταλήγει ο ίδιος.
Πηγή: in.gr
Latest News
Αλλαγή ευρωπαϊκής πολιτικής για τις αμυντικές δαπάνες - Τι θα γίνει με τα Ταμεία Συνοχής
Η αλλαγή για τις αμυντικές δαπάνες θα αφορά περίπου το ένα τρίτο του προϋπολογισμού της ΕΕ από το 2021 έως το 2027 - Δεξαμενή τα Ταμεία Συνοχής
Αναζωπυρώνεται το ενδιαφέρον για deals στις αερομεταφορές της Ευρώπης
Καταλύτης η τελική συμφωνία της Lufthansa με τη Ρώμη για αγορά του 41% της ΙΤΑ (πρώην Alitalia)
Νέες επιθέσεις στην Ερυθρά θάλασσα απο τους αντάρτες Χούθι
Αναφέρθηκαν εκρήξεις σε εμπορικό πλοίο 80 ναυτικά μιλια νότια της Χοντέιτα στην Ερυθρά θάλασσα λέει βρετανική υπηρεσία
Η Ευρώπη πρέπει να προετοιμαστεί για νέο εμπορικό πόλεμο με τις ΗΠΑ, λένε αξιωματούχοι της ΕΚΤ
«Μια αλλαγή στην ισοτιμία θα έκανε δυσκολότερο για την ΕΚΤ να φτάσει στον στόχο της για πληθωρισμό 2%»
Αργεντινή: O πληθωρισμός πέφτει αλλά έχει μειωθεί και η κατανάλωση
O πληθωρισμός στην Αργεντινή μπορει να μειώθηκε σε μηνιαία βάση τον Οκτώβριο στο 3,0%, από 3,5% το Σεπτέμβριο αλλα παραμένει στο... 209%
Η απεργία στη Boeing «προσγείωσε ανώμαλα» τις παραδόσεις Οκτωβρίου
Παρά τη λήξη της απεργίας στη Boeing, θα περάσουν αρκετές εβδομάδες μέχρι να ξεκινήσει πλήρως η παραγωγή αεροσκαφών
Ο Τραμπ θα «φρενάρει» τις μειώσεις επιτοκίων; - Τι εκτιμά πρώην στέλεχος της Fed
Οι αγορές ίσως έχουν δίκιο να προβλέπουν λιγότερες από 4 μειώσεις στα επιτόκια της Fed σε σχέση με αυτό που προβλεπόταν προηγουμένως
Αποκλειστικό WSJ: «Εκτός κούρσας» για την κυβέρνηση Τραμπ ο επενδυτής Τζον Πόλσον
Ο επενδυτής λέει ότι οι «σύνθετες οικονομικές του υποχρεώσεις» θα τον εμπόδιζαν να ενταχθει στην κυβέρνηση Τραμπ
H Pfizer διερευνά το ενδεχόμενο πώλησης μονάδας με νοσοκομειακά φάρμακα
Η μονάδα της Pfizer «παράγει» επί του παρόντος σχεδόν 500 εκατομμύρια δολάρια κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων
Συμβιβαστικός ελιγμός της Meta στην Ευρώπη - Μειώνει τις διαφημίσεις σε Facebook και Instagram
Προσπάθεια κατευνασμού των ρυθμιστικών αρχών της ΕΕ απο τη Meta - Μειώνει τις διαφημίσεις σε Facebook και Instagram