Μέχρι χθες, πολλοί ιδιοκτήτες κατοικίδιων προβληματίζονταν για ένα ταξίδι με το αεροπλάνο με το σκύλο ή τη γάτα τους, επειδή δεν ήθελαν να βάλουν τα κατοικίδια τους στο χώρο των αποσκευών.
Στην Κ9 Jets, με έδρα το Μπέρμιγχαμ της Μ. Βρετανίας, τα σκαλοπάτια είναι πιο χαμηλά, τα καθίσματα πιο πλατιά και δίπλα στα ποτήρια σαμπάνια της πρώτης θέσης ένα μπολάκι με λιχουδιές περιμένει τους τετράποδους φίλους σας.
Επιλέγοντας τη συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία τα ζωάκια σας έχουν την ευκαιρία να ταξιδέψουν στο πλευρό σας χωρίς άγχος εκείνα και καμιά στεναχώρια εσείς
Η ιδέα για τη δημιουργία της αεροπορικής εταιρείας προέκυψε από την επιθυμία όσων έχουν κατοικίδια να μπορούν να ταξιδέψουν χωρίς περιπλοκές μαζί τους, γράφουν οι New York Times.
Τα μεγάλα προβλήματα
Συνήθως όσοι μεταξύ αυτών επιθυμούν να μεταφέρουν τους τετράποδους φίλους τους με κοινές εμπορικές πτήσεις πρέπει να αντιμετωπίσουν μια σειρά –ενίοτε δύσκολων- κανονισμών, οι οποίοι διαφέρουν ανάλογα με την αεροπορική εταιρεία.
Για παράδειγμα τα ζώα υπηρεσίας, τα οποία δεν θεωρούνται κατοικίδια, επιτρέπεται να βρίσκονται στην καμπίνα χωρίς περιορισμό, όμως τα κατοικίδια υπόκεινται σε περιορισμούς μεγέθους, που απαιτούν τα μεγαλύτερα εξ αυτών να ταξιδεύουν ως φορτίο.
Pet owners trying to take their pets on flights often face putting their furry friends in the cargo hold. Now, some who can afford it are looking to private jets instead. https://t.co/mCWqqSuzkP
— The New York Times (@nytimes) May 6, 2023
Αξιοσημείωτο είναι ότι ορισμένες αεροπορικές εταιρείες αρνούνται να μεταφέρουν συγκεκριμένες ράτσες. Σε γενικότερο πλαίσιο, τα ζώα που μπορούν να πετάξουν μέσα στην καμπίνα πρέπει να βρίσκονται σε μεταφορικά κλουβάκια, τα οποία πρέπει να χωρούν κάτω από το κάθισμα μπροστά από τον επιβάτη, και μπορεί να αντιμετωπίσουν αυθαίρετες κρίσεις σχετικά με το μέγεθος του κλουβιού.
Πολλοί ιδιοκτήτες μεγαλόσωμων σκύλων φοβούνται τι θα μπορούσε να συμβεί στα κατοικίδια που μεταφέρονται ως φορτίο, όπου πρέπει να αντιμετωπίσουν διακυμάνσεις της θερμοκρασίας, κακό αερισμό και ακατάλληλο χειρισμό.
Πολλές είναι άλλωστε οι πληροφορίες για ζώα που παρουσίασαν δυσκολία στην αναπνοή τους σε όλη τη διάρκεια ενός αεροπορικού ταξιδιού με τέτοιο τρόπο, επιβεβαιώνει η κτηνιατρική ένωση American College of Veterinary Surgeons.
Η λύση στους αιθέρες
Η K9 Jets ελπίζοντας να κεφαλαιοποιήσει αυτό το συναίσθημα, ξεκίνησε να προσφέρει πτήσεις μεταξύ Νέας Υόρκης και Παρισιού, Λισαβώνας και Λονδίνου. Από τις 17 καταχωρισμένες πτήσεις μεταξύ Μαΐου και τέλους Σεπτεμβρίου, οι οκτώ έχουν ήδη εξαντληθεί.
Το φθινόπωρο η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει τις υπηρεσίες της σε επιπλέον πόλεις, συμπεριλαμβανομένου του Ντουμπάι. Τα εισιτήρια απλής μετάβασης μεταξύ Νέας Υόρκης και Ευρώπης κυμαίνονται γύρω στα 9.000 δολάρια ανά θέση. Οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων μπορούν να αγοράσουν μια θέση για το κατοικίδιό τους, διαφορετικά μπορούν να το έχουν στο πάτωμα χωρίς χρέωση.
«Υπάρχουν εκατοντάδες άνθρωποι που περιμένουν για μια πτήση», δήλωσε ο Ανταμ Γκόλντερ, ιδρυτής της εταιρείας. «Νομίζω ότι οι άνθρωποι δεν θέλουν καθόλου να βάλουν τους τετράποδους φίλους τους σε ένα κλουβί και να τους αποχαιρετήσουν για τόσες ώρες».
Να σημειωθεί ότι η K9 Jets δεν έχει στην πραγματικότητα κανένα δικό της αεροπλάνο. Οι πτήσεις της πραγματοποιούνται από αδειοδοτημένους αερομεταφορείς των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένης της Pegasus Elite Aviation. Η K9 Jets χρησιμοποιεί τα μικρά αεροπλάνα Gulfstream G4 που μπορούν να φιλοξενήσουν το πολύ έως 10 επιβάτες.
«Δεν καταλαβαίνω γιατί οι αεροπορικές εταιρείες δεν αναγνωρίζουν την επιχειρηματική ευκαιρία», λέει ο Ράστι Ράφερ, 62 ετών, σύμβουλος start-up και επενδυτής που ζει στο Σαν Φρανσίσκο και για χρόνια μετέφερε τον σκύλο του με αεροπορική εταιρεία αποκλειστικά για κατοικίδια, η οποία όμως έκλεισε πριν από μερικά χρόνια. «Δεν καταλαβαίνουν ότι θα κάναμε τα πάντα για τα κατοικίδια μας, όπως κάνουμε τα πάντα για τα παιδιά μας», καταλήγει ο ίδιος.
Πηγή: in.gr
Latest News
Ντανιέλα Καβάλο: Το πρόσωπο - κλειδί στις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις στη Volkswagen
Κόρη μετανάστη από την Ιταλία, η Ντανιέλα Καβάλο είναι επικεφαλής σωματείων των εργαζομένων στη Volkswagen
Η μεγαλύτερη απώλεια κερδών σε δύο χρόνια για την Target - Μειώνει το guidance
Οι διακριτικές αγορές μπαίνουν σε δεύτερο πλάνο - Τι είδε η Target στα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και πώς θα κινηθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς
Σε καθεστώς πτώχευσης στις ΗΠΑ η Northvolt - Το σχέδιο αναδιάρθρωσης
Η Northvolt δεν κατάφερε να συμφωνήσει με τους επενδυτές σε ένα πακέτο διάσωσης και ζητά υπαγωγή στο Άρθρο 11
Παραιτείται στις 20 Ιανουαρίου ο πρόεδρος της SEC Γκάρι Γκένσλερ
H παραίτηση του έρχεται δυο χρόνια πριν τη λήξη της θητείας του
Το «γεράκι» της ΕΚΤ ξαναχτυπά: «Πρέπει να διατηρήσουμε περιοριστική νομισματική πολιτική»
Η διατήρηση αυστηρής πολιτικής αποτελεί επί του παρόντος μέρος της δήλωσης που δημοσιεύει η ΕΚΤ μετά τις συνεδριάσεις της για τα επιτόκια
Σε χαμηλό επταμήνου οι αιτήσεις για τα επιδόματα ανεργίας στις ΗΠΑ
Οι μη προσαρμοσμένες αιτήσεις μειώθηκαν κατά 17.750 σε 213.035 την περασμένη εβδομάδα
O αμερικανική Deer, ο γίγαντας των αγροτικών μηχανημάτων προβλέπει μικρότερη κερδοφορία
Οι εκτιμήσεις της Deer για αδύναμα ετήσια κέρδη καθώς τα εισοδήματα των Αμερικανών αγροτών υποχωρούν
Πώς επηρεάζουν την πολιτική της ΕΚΤ τα trumponomics - Κινδυνεύει η μείωση επιτοκίων;
Η επιστροφή του Τραμπ στον Λευκό Οίκο έχει πυροδοτήσει στην ευρωζώνη τη συζήτηση στην ΕΚΤ πώς μπορεί να επηρεάσει τα σχέδιά τους για τον πληθωρισμό και την ανάπτυξη
Απόφαση σταθμός στη Βρετανία - Επανεθνικοποιήθηκαν οι σιδηρόδρομοι
Πράσινο φως της Βουλής των Λόρδων στο Ηνωμένο Βασίλειο - Οι Εργατικοί εκπλήρωσαν την προεκλογική τους δέσμευση
Με αργά βήματα η επιστροφή των επενδυτών στα ακίνητα - Τι συμβαίνει στη γερμανική αγορά
Η αγορά γραφείων στη Γερμανία συνεχίζει να βρίσκεται σε μια μεταπανδημική ύφεση εν μέσω αβεβαιότητας για τη μελλοντική ζήτηση χώρων εργασίας