Ανανεωμένο και με νέα φιλοσοφία εξυπηρέτησης άνοιξε ξανά τις πόρτες του στο κοινό το κατάστημα της ΔΕΗ στο Χαλάνδρι, με την επιχείρηση να κάνει λόγο για «μοντέρνο σχεδιασμό, ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας, γρήγορη εξυπηρέτηση, διευρυμένο ωράριο και αποκλειστικές προσφορές ειδικά για του πελάτες του Χαλανδρίου.

Όπως τονίζεται, το νέο κατάστημα ΔΕΗ στην οδό Ανδρέα Παπανδρέου 71, είναι το νεότερο από τα καταστήματα της εταιρείας που μπαίνουν στη νέα εποχή εξυπηρέτησης ΔΕΗ, με το πλάνο ανακαινίσεων και pop up stores της εταιρείας, πανελλαδικά, να προχωράει δυναμικά.

Ολοκληρωμένες λύσεις για φωτοβολταϊκά στη στέγη από τη ΔΕΗ – Το πρόγραμμα

Το κατάστημα στο Χαλάνδρι επανασχεδιάστηκε από την αρχή με βάση τη νέα φιλοσοφία της ΔΕΗ έχοντας τον πελάτη, τις ανάγκες και την εμπειρία του, στο επίκεντρο. Ο σχεδιασμός του νέου καταστήματος έχει γίνει σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις, με ανοιχτούς, φιλόξενους, χώρους και ειδικά σχεδιασμένο φωτισμό, ενώ διαθέτει και φορτιστή ηλεκτρικών οχημάτων.

Λειτουργώντας με διευρυμένο ωράριο, καθημερινά από τις 7:30 έως τις 20:00, αλλά και όλο το 24ωρο για πληρωμές λογαριασμών, μέσω του myΔΕΗ 24/7, το νέο κατάστημα προσφέρει στους επισκέπτες του εξυπηρέτηση σε τρεις ζώνες:

  • Τη ζώνη γρήγορης εξυπηρέτησης,
  • Τη ζώνη της εξυπηρέτησης από εξειδικευμένους συμβούλους ενέργειας,
  • Τη ζώνη ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης myΔΕΗ ServicePoint, όπου οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν, να διαχειριστούν και να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς τους, να υποβάλλουν αίτημα και να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά ή να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους.

Νέες υπηρεσίες και προϊόντα

Σύμφωνα με την επιχείρηση, οι επισκέπτες του νέου καταστήματος θα βρουν όλα τα νέα προϊόντα ενέργειας της ΔΕΗ, όπως για παράδειγμα το myHome 4all, το νέο οικιακό κυμαινόμενο πρόγραμμα της ΔΕΗ που δίνει την δυνατότητα σε νέους και υφιστάμενους πελάτες να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ τους ανταμείβει σε περίπτωση εξοικονόμησης.

Ακόμη, μπορούν να συναντήσουν τον myEnergy Coach, για εξατομικευμένες προτάσεις εξοικονόμησης ενέργειας, και να ενεργοποιήσουν νέες υπηρεσίες, όπως το e-SelfMetering, με την οποία  αποκτούν τον έλεγχο του λογαριασμού τους καθώς καταχωρούν οι ίδιοι  την πραγματική κατανάλωσή τους. Επιπλέον, μπορούν να ενεργοποιήσουν πρόσθετες υπηρεσίες, όπως το GreenPass, που εγγυάται πως όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνεται, τόση παράγεται και δεσμεύεται από Ανανεώσιμες Πηγές, και το FixIt, την πρόσθετη υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας στο σπίτι.

Αποκλειστικές προσφορές για τους πελάτες του καταστήματος Χαλανδρίου

Στον ειδικό χώρο τεχνολογίας στο νέο κατάστημα, οι επισκέπτες μπορούν να βρουν έξυπνες συσκευές και λύσεις smart living για να αυτοματοποιήσουν και να βελτιστοποιήσουν την ποιότητα ζωής τους στο σπίτι. Ειδικά για τους πελάτες του καταστήματος Χαλανδρίου, η ΔΕΗ προσφέρει 50% έκπτωση σε προϊόντα smart living, όπως έξυπνες κάμερες, έξυπνες λάμπες, σκούπες ρομπότ και ηλεκτρικά scooter. Η έκπτωση ισχύει μόνο για αγορές στο κατάστημα Χαλανδρίου και μέχρι εξάντλησης των αποθεμάτων.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις
Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Οι ανταγωνιστές μας «ανοίγουν» την αγορά
Επιχειρήσεις |

Αναπτυξιακή Διάσκεψη Κρήτης: Πρέπει να δώσουμε έμφαση στη διαφοροποίηση των ελληνικών προϊόντων

Για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ελληνικές εξαγωγές στην Αμερική συζήτησαν οι ομιλητές του πάνελ - «Ενίσχυση εξαγωγών στις ΗΠΑ – Ευκαιρίες και Προκλήσεις» - στο πλαίσιο της Αναπτυξιακής Διάσκεψης Κρήτης

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025
Επιχειρήσεις |

Κώστας Νεμπής (ΟΤΕ): Αυτή είναι η στρατηγική μας για το 2025

Περαιτέρω ανάπτυξη του FTTH δικτύου, αξιοποίηση του 5G δικτύου, ενίσχυση διαθεσιμότητας της υπηρεσίας COSMOTE 5G WiFi και ενίσχυση των εσόδων είναι τα βασικά στοιχεία της στρατηγικής του ΟΤΕ για το 2025