Σε 750 ανέρχονται τα μέλη της ψηφιακής πλατφόρμας εκπαίδευσης και αναγνώρισης Zero Waste HoReCa Hub που λειτουργεί από τον Νοέμβριο του 2022.
Η ψηφιακή πλατφόρμα του Zero Waste HoReCa, του δικτύου που ιδρύθηκε το 2019 στο πλαίσιο της πλατφόρμας Zero Waste Future από την Coca-Cola Hellas και την Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης, έχει αποκτήσει ακόμη πιο εύκολη πρόσβαση, και συνεχίζει να προσκαλεί τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις του κλάδου καφεστίασης και φιλοξενίας, ανεξαρτήτως γεωγραφικής τους θέσης, να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους για να γίνουν μέλη, να εκπαιδευτούν σε θέματα κυκλικής οικονομίας και να αυξήσουν το ποσοστό ανακυκλώσιμων απορριμμάτων τους, μειώνοντας τα λειτουργικά τους έξοδα, επισημαίνεται στη σχετική ανακοίνωση.
Τα οφέλη για τις εγγεγραμμένες επιχειρήσεις, σύμφωνα με την εταιρεία, συνοψίζονται στα εξής:
· Αποκτούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
· Μειώνουν τα λειτουργικά τους έξοδα.
· Εξασφαλίζουν δωρεάν πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικές με τις νέες νομοθεσίες.
· Μειώνουν τα δημοτικά τους τέλη.
· Μειώνουν τη γραφειοκρατία.
· Εξασφαλίζουν δωρεάν πρόσβαση σε εργαλεία και καθοδήγηση από ειδικούς.
· Αυξάνουν την προσέλκυση πελατών και επενδύουν στη φήμη τους.
Η Μαρία Τζελέπη, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων, Επικοινωνίας & Βιώσιμης Ανάπτυξης για την Coca-Cola Hellas, σχολιάζει σχετικά με τη θετική πορεία της πλατφόρμας: «Με το Zero Waste HoReCa Hub, εγκαινιάσαμε μία νέα εποχή για τον κλάδο συνολικά και είναι μεγάλη μας χαρά που 750 επιχειρήσεις έχουν γίνει μέλη της προσπάθειας, σε μόλις 4 μήνες. Αυτό μόνο με αισιοδοξία μπορεί να μας γεμίζει, ενώ υπογραμμίζει το ενδιαφέρον του κλάδου για την ενίσχυση του ποσοστού ανακύκλωσης σε εθνικό επίπεδο. Όραμά μας για το 2023 είναι να απονείμουμε Zero Waste διακρίσεις σε όλα τα μέλη του δικτύου μας, επιβραβεύοντας την προσπάθεια και την αφοσίωσή τους σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον για τον κλάδο.»
Latest News
Έκρηξη εσόδων για τη Γαλακτοβιομηχανία «Ομηρος»
Η άνοδος των μεγεθών συνοδεύτηκε από την έναρξη λειτουργίας του νέου εργοστασίου της εταιρείας, καθώς και την κυκλοφορία καινοτόμων προϊόντων
ΑΧΙΑ: Ισχυρά τα αποτελέσματα του ΟΠΑΠ - Στα 16,40 ευρώ η τιμή στόχος
Κατά την ΑΧΙΑ, η τριμηνιαία απόδοση οφείλεται στις συνεχιζόμενες θετικές τάσεις για τα αθλητικά στοιχήματα τόσο στα διαδικτυακά όσο και στα κανάλια λιανικής
Άλμα 661% στα καθαρά κέρδη της Ideal - Ο ρόλος των Attica και της πληροφορικής
Στα 265 εκατ. ευρώ τα έσοδα της IDEAL Holdings με άνοδο 208% - Εξετάζουμε επενδυτικές ευκαιρίες, τονίζει ο πρόεδρος
Πώς η αθόρυβη Cavino έφτασε στην κορυφή του ελληνικού κρασιού
Το success story της Cavino που κατάφερε να εξελιχθεί στη μεγαλύτερη οινοποιητική βιομηχανία της χώρας – Ο ρόλος Τσάνταλη, Μπουτάρη και Κουρτάκη
Motor Oil: Πώς θα χτίσει… «πράσινα» EBITDA 500 εκατ. το 2030
Τα επόμενα επενδυτικά ορόσημα της Motor Oil για τον μετασχηματισμό του ομίλου - Τα κέρδη από ηλεκτρισμό και κυκλική οικονομία
Unilever: Τι συμβαίνει με το σχέδιο αναδιάρθρωσης – Πώς το παγωτό σώζει την παρτίδα
Ο βραχίονας παγωτού της Unilever είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατηγορία του, με την αποτίμησή του να αγγίζει και τα 19 δισεκατομμύρια δολάρια
Τράπεζες: Το 2026 η επιστροφή των εσόδων στα επίπεδα του 2024
Για μια χρονιά χαμηλών πτήσεων όσον αφορά στα καθαρά έσοδα από τόκους προετοιμάζονται οι τράπεζες
ElvalHalcor: Ανθεκτικότητα με EBITDA στα 180 εκατ. το εννεάμηνο – Μείωση κατά 171 εκατ. στον καθαρό δανεισμό
Τα ενοποιημένα μικτά κέρδη της ElvalHalcor ανήλθαν στα 210,1 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2024, έναντι 165,2 εκατ. ευρώ πέρυσι
Motor Oil: «Πράσινο» το 40% των EBITDA μέχρι το 2030 – Η στρατηγική μετασχηματισμού του ομίλου
Ο Όμιλος Motor Oil από το 2022 έχει επενδύσει 1,8 δισ. ευρώ στην πράσινη μετάβαση
ΟΠΑΠ: Εκτινάχθηκαν τα κέρδη στο 9μηνο - Έφτασαν στα 352 εκατ. ευρώ
Αύξηση 14,4% στα καθαρά κέρδη του ΟΠΑΠ, φτάνοντας τα 352 εκατ. ευρώ - Τι έδωσαν πρακτορεία και online στοίχημα