Στην πώληση 1,96 εκατ. μετοχών της BYD, της κινεζικής εταιρείας κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων που είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ, προχώρησε η Berkshire Hathaway, η επενδυτική εταιρεία του Γουόρεν Μπάφετ.
Κίνα: Toyota και Volkswagen προσπαθούν να ανακτήσουν το χαμένο έδαφος από την BYD
Όπως προκύπτει από την κατάθεση στο χρηματιστήριο, η πώληση έγινε έναντι 58,9 εκατομμυρίων δολαρίων.
Σύμφωνα με το Reuters, το ποσοστό της Berkshire στην BYD ανέρχεται πλέον σε 9,87% από 10,05%.
Η ανησυχία του Μπάφετ…
Η πώληση των μετοχών της BYD έρχεται λίγες ώρες αφότου ο Γουόρεν Μπάφετ είχε εκφράσει σκεπτικισμό για τις προοπτικές του κλάδου των ηλεκτρικών αυτοκινήτων – σε μια ομιλία πάντως κατά την οποίαν εξέφρασε και τον θαυμασμό του για τον Ίλον Μασκ.
Σύμφωνα με το Fortune, σε δηλώσεις του το Σαββατοκύριακο στο ετήσιο συνέδριο της Berkshire Hathaway ο Μπάφετ είχε εμφανιστεί βέβαιος ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα φέρουν μεγάλες αλλαγές στην αγορά αυτοκινήτου, εκφράζοντας παράλληλα αμφιβολίες για το εάν οποιαδήποτε εταιρεία θα είναι σε θέση να αποκτήσει δεσπόζουσα θέση στην αγορά.
«Θα δείτε μια αλλαγή στα οχήματα, αλλά δεν θα δείτε κανέναν να κατέχει την αγορά επειδή άλλαξε το όχημα», δήλωσε ο Μπάφετ, με τον συνεργάτη του και αντιπρόεδρο της Berkshire Hathaway, Τσάρλι Μάνγκερ, να δηλώνει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα προς το παρόν επιβάλλουν τεράστιο κόστος κεφαλαίου και τεράστιο ρίσκο – «και δεν μου αρέσουν το τεράστιο κόστος κεφαλαίου και το τεράστιο ρίσκο».
«Ο Τσάρλι και εγώ εδώ και καιρό πιστεύουμε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία είναι απλά πολύ σκληρή», δήλωσε ο Μπάφετ. «Είναι απλώς μια επιχείρηση όπου έχεις πολλούς παγκόσμιους ανταγωνιστές, οι οποίοι δεν πρόκειται να εξαφανιστούν. Και φαίνεται ότι υπάρχουν νικητές ανά πάσα στιγμή, αλλά αυτό δεν σου εξασφαλίζει μια μόνιμη θέση.»
…και ο θαυμασμός στην BYD
Όσον αφορά την BYD, o Μάνγκερ είχε δηλώσει νωρίτερα φέτος ότι είναι «σχεδόν γελοία» η εντυπωσιακή επικράτησή της επί της Tesla στην Κίνα και χαρακτήρισε την BYD ως την καλύτερη επένδυση της Berkshire Hathaway.
Πάντως, σε μια έκφραση της αβεβαιότητας που επικρατεί στον κλάδο, ο Μπάφετ δήλωσε στο πλαίσιο του ετησίου συνεδρίου της Berkshire Hathaway: «Νομίζω ότι ξέρω πού θα είναι η Apple σε 5 ή 10 χρόνια. Αλλά δεν ξέρω τι θα είναι οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε 5 ή 10 χρόνια».
Latest News
Μπορεί η Ελλάδα να αντιμετωπίσει πυρκαγιές τύπου Λος Άντζελες - Τι απαντά ο Συνολάκης
«Οι άνεμοι είχαν ταχύτητες που φτάνανε τα 160 χιλιόμετρα την ώρα και με τέτοιες ταχύτητες δεν μπορεί κανείς να σταματήσεις τις πυρκαγιές γιατί δεν μπορούν να πετάξουν αεροπλάνα»
Πρωταγωνίστρια στα PPAs η Ελλάδα
Τα τεχνολογικά μεγαθήρια όπως η Amazon, η Google και η Microsoft επιλέγουν την Ελλάδα για επενδύσεις στην ανανεώσιμη ενέργεια
Ποιες οι περιοχές με το μεγαλύτερο προβάδισμα στο Εξοικονομώ 2025
Στον Οδηγό του προγράμματος περιλαμβάνεται η κατάταξη κάθε οικισμού της χώρας ξεχωριστά, ως προς το κριτήριο των «βαθμοημερών»
Διαφωνεί και το δείχνει - Η BlackRock γυρίζει πλάτη στις κλιματικές ανησυχίες
Η BlackRock, ο μεγαλύτερος διαχειριστής χρημάτων στον κόσμο είχε αποκτήσει φήμη ως ηγέτης βιώσιμων επενδύσεων
Πώς η Νορβηγία πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση
Μέχρι το τέλος του 2025 θα πωλούνται στη Νορβηγία μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Τι διδάγματα μπορεί να πάρει η Ευρώπη από το success-story της χώρας στην ηλεκτροκίνηση;
Αλλαγές σε ΚΤΕΟ, ηλεκτροφόρτιση και μεταχειρισμένα - Τι πρέπει να γνωρίζετε
Τι προβλέπει το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που συζητήθηκε στο υπουργικό συμβούλιο
Η κλιματική αλλαγή δείχνει τα δόντια της - Προστέθηκαν 41 μέρες επικίνδυνης ζέστης
Η κλιματική αλλαγή αποτελεί τον υπ’ αριθμόν ένα κίνδυνο για την ανθρωπότητα, με τους καύσωνες εντείνονται κάθε χρόνο λόγω της καύσης ορυκτών καυσίμων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου
Ο κόσμος ξεπέρασε το όριο του 1,5°C ως προς την αύξηση της μέσης θερμοκρασίας το 2024
Η συμφωνία του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή και ο στόχος για τη συγκράτηση της αύξησης της μέσης θερμοκρασίας έμειναν μόνο στα χαρτιά
Πάνω από 320 δισ. δολ. ο «λογαριασμός» των φυσικών καταστροφών το 2024
Σύμφωνα με τον αντασφαλιστικό κολοσσό Munich Re το μεγαλύτερο ποσοστό των απωλειών είναι «ανασφάλιστες»
Αυξημένες πωλήσεις αναφέρει η σουηδική Polestar
Η Polestar ανακοίνωσε λιανικές πωλήσεις 12.256 για το τέταρτο τρίμηνο του 2024 ,έναντι 11.640 κατα το ίδιο διάστημα του 2023