Αρχικά συρρίκνωσαν τις συσκευασίες, διατηρώντας τις ίδιες τιμές
  • Τώρα συρρικνώνουν την γκάμα, κόβοντας κωδικούς προϊόντων.
  • Πρόκειται για την τακτική που εφαρμόζουν όλο και περισσότερες πολυεθνικές σε μια προσπάθεια να μειώσουν τα έξοδα λειτουργίας.
  • Και ταυτόχρονα να αποκτήσουν μεγαλύτερη ευελιξία στη συγκράτηση των τιμών.
  • Την πρακτική αυτή ακολουθεί σύμφωνα με το Bloomberg η Nestle, η οποία σκοπεύει να «ψαλιδίσει» περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό της μέσα στο 2023.
  • Το ίδιο μονοπάτι ακολουθούν η Danone και η Unilever.
  • Με το κόστος παραγωγής να έχει εκτοξευθεί και τα νοικοκυριά να πιέζονται περισσότερο από ποτέ η παροχή ανταγωνιστικών τιμών είναι μονόδρομος.
  • Οι καταναλωτές όπως σας έχουμε πει ζητάνε όλο και περισσότερα από τις εταιρείες.
  • Θέλουν να ματώσουν και να τους προσφέρουν την καλύτερη τιμή στο ράφι.
  • Το ερώτημα φυσικά που τίθεται είναι πόσες θα μπορέσουν να αντέξουν σε αυτούς τους ρυθμούς.
  • Γιατί στην προκειμένη περίπτωση υπάρχει μεγάλη απόσταση ανάμεσα στο θέλω, και στο μπορώ

————————

Η ΙΟΝ και το «επόμενο χτύπημα» Θεοδωρόπουλου

  • Με τη φημολογία περί απόκτησης της πλειοψηφίας της ΙΟΝ να φουντώνει, στην αγορά επέστρεψε η συζήτηση για τα επόμενα βήματα του Σπύρου Θεοδωρόπουλου.
  • Οι περισσότεροι αναρωτιούνται εάν θα υπάρξει νέο επενδυτικό χτύπημα και κυρίως εάν θα κάνει πράξη το σχέδιό του για είσοδο στο Χρηματιστήριο.
  • Ο πολύπειρος επιχειρηματίας μετά την πώληση της Chipita στην Mondelez έχει προχωρήσει σε μπαράζ εξαγορών, δημιουργώντας μια κρίσιμη μάζα εταιρειών.
  • Εκτός του 45% της ΙΟΝ, έχει συγκεντρώσει κάτω από τον όμιλο που στήνει τις Νίκα, Wonderplant, Έδεσμα-Αμβροσία, Ελληνικοί Χυμοί (σε συνεργασία με τον Απόστολο  Ταμβακάκη) και το 21,5% της Μεβγάλ.
  • Η αίσθηση πάντως που υπάρχει είναι η όποια κίνηση θα γίνει μετά τις εκλογές και τον σχηματισμό κυβέρνησης.
  • Η αβεβαιότητα που υπάρχει σχετικά με την επόμενη μέρα της 21ης Μαΐου έχει κάνει όλους τους επενδυτές πιο επιφυλακτικούς.
  • Όπως λένε άλλωστε εμπειρότεροι ημών στα χρηματιστηριακά, ο Θεοδωρόπουλος έχει αποδείξει πως διαθέτει υπομονή και δεν προχωρά εάν δεν είναι απόλυτα σίγουρος…

————————

Μπαλκόνι 55 εκατ. ευρώ με μοναδική θέα στον Παρθενώνα

  • Σε επίπεδα… Λονδίνου έχουν εκτοξευθεί πλέον οι τιμές των πολυτελών ακινήτων στην Αθήνα.
  • Και ειδικά όσων βρίσκονται στις προβεβλημένες και υψηλού προφίλ περιοχές της πρωτεύουσας: Κολωνάκι, Αεροπαγίτου, Ψυχικό, Φιλοθέη, Καβούρι.
  • Του λόγου το αληθές ήρθε να επιβεβαιώσει μια αγγελία πώλησης στους Sotheby’s για το «Majestic» στη συμβολή των οδών Αεροπαγίτου και Μακρυγιάννη.
  • Το κτήριο, μεγέθους 22.744 τ.μλ γνωστό και ως ακίνητο Τζιβέλη, πωλείται προς 60 εκατ. δολ. (55 εκατ. ευρώ), σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην ιστοσελίδα του διάσημου μεσιτικού γραφείου.
  • Διαθέτει πέντε συνολικά ορόφους όλοι με θέα τον Παρθενώνα ενώ στο ισόγειο υπάρχουν δυο επαγγελματικοί χώροι 146 τ.μ και 114 τ.μ.
  • Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως συμβολική ιδιωτική έπαυλη, γκαλερί τέχνης ή ιδιωτικό κλαμπ μελών.
  • Για την ιστορία να πούμε πως το συγκεκριμένο κτήριο φέρεται να ανήκει σε Άραβα επιχειρηματία, ο οποίος το απέκτησε σε πλειστηριασμό πριν από λίγα χρόνια.

—————————— 

Και επίσημα η AS Αγορά στην ομπρέλα του Σκλαβενίτη

  • Στον έλεγχο του Σκλαβενίτη περνάει και επίσημα από σήμερα η αλυσίδα σούπερ μάρκετ «AS Αγορά» στην Λάρισα.
  • Μάλιστα, η διοίκηση της θεσσαλικής εταιρείας εξέδωσε σχετική ανακοίνωση, ενημερώνοντας για την αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς.
  • «Η εταιρεία Σανίδας – Παπακωνσταντίνου ΙΚΕ As Αγορά με χαρά ανακοινώνει ότι από 8/05/23 θα είναι μέλος του ομίλου Σκλαβενίτης», αναφέρεται χαρακτηριστικά.
  • Παράλληλα, δεν παρέλειψαν να ευχαριστήσουν θερμά τους πελάτες τους, το προσωπικό και τους προμηθευτές τους για την προτίμηση, τη στήριξη και την προτίμηση όλα αυτά τα χρόνια.  
  • Στελέχη του λιανεμπορίου επισημαίνουν πως ο Σκλαβενίτης ενισχύεται σημαντικά σε μια δυναμική αγορά με 145.000 κατοίκους, αποκτώντας ένα δίκτυο 9 καλά τοποθετημένων καταστημάτων.
  • Θυμίζουμε πως στην πιάτσα λέγεται πως η εξαγορά κόστισε περίπου 6 εκατ. ευρώ ενώ οι διαπραγματεύσεις διήρκησαν πάνω από δυο μήνες.
  • Στην πιάτσα λένε πως τα στελέχη του Σκλαβενίτη πήγαν και ήρθαν αρκετές φορές στην Λάρισα για να κλείσουν το deal.
  • Στην προκειμένη βέβαια περίπτωση ισχύει τέλος καλό, όλα καλά.
  • Το ερώτημα βεβαίως που τίθεται είναι πως θα αντιδράσει ο ανταγωνισμός. Και ειδικότερα οι υπόλοιποι μεγάλες παίκτες του λιανεμπορίου.
  • Το σίγουρο είναι πως δεν μπορούν να καθίσουν με σταυρωμένα τα χέρια…

Latest News