Τρία σχήματα υπέβαλλαν δεσμευτικές οικονομικές προσφορές για τη σύμβαση παραχώρησης του τμήματος Χανιά – Ηράκλειο του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ).
Πρόκειται, για τον όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, για την κοινοπραξία Mytilineos – ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις και την κοινοπραξία της ΑΒΑΞ με το γαλλικό όμιλο EGIS και την γαλλική επενδυτική εταιρεία Meridiam.
Καραγιάννης: ‘Εναν χρόνο νωρίτερα η παράδοση του αεροδρομίου στο Καστέλι
Οι Γάλλοι της EGIS συμμετέχουν ήδη στην κοινοπραξία υπό την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ που επικράτησε στο διαγωνισμό για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού και δεν είχαν κρύψει το ενδιαφέρον τους για τον ΒΟΑΚ.
Ο παραχωρησιούχος θα κληθεί να κατασκευάσει / αναβαθμίσει και να διαχειριστεί το τμήμα Χανιά – Ηράκλειο του ΒΟΑΚ, με δικαίωμα προαίρεσης για την κατασκευή και του τμήματος από τον Κίσσαμο μέχρι τα Χανιά. Το συνολικό μήκος του αυτοκινητοδρόμου προσεγγίζει τα 157 χιλιόμετρα με το εκτιμώμενο κόστος να κινείται σε επίπεδα κοντά στα 1,7 δισ. ευρώ.
Όπως τόνισε ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης «σήμερα είναι μια μεγάλη ημέρα για το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Μία ημέρα δικαίωσης και ικανοποίησης για την Κρήτη. Οι δεσμευτικές προσφορές για τη Σύμβαση Παραχώρησης του ΒΟΑΚ, τη μεγαλύτερη παραχώρηση της τελευταίας 15ετίας, αποδεικνύουν ότι η δουλειά και ο σχεδιασμός μας αποδίδουν καρπούς.
Το μεγάλο έργο από τα Χανιά έως το Ηράκλειο, συνολικού μήκους 157χλμ. και προϋπολογισμού 1,75 δισ. ευρώ προσέλκυσε το ενδιαφέρον από σημαντικούς κατασκευαστικούς ομίλους.
Συνολικά είχαμε 3 προσφορές:
1. ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
2. ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.
3. ΑΒΑΧ-EGIS-MERIDIAM
Υπενθυμίζεται πως το δεύτερο τμήμα του ΒΟΑΚ, από τη Χερσόνησο μέχρι τη Νεάπολη υλοποιείται μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) με ανάδοχο την κοινοπραξία ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – Intrakat. Η σύμβαση προβλέπει πως ο ανάδοχος θα αναλάβει να διαχειριστεί ολόκληρο το τμήμα από τη Χερσόνησο μέχρι τον Άγιο Νικόλαο, μήκους 36,5 χιλιομέτρων. Το εκτιμώμενο κόστος του συγκεκριμένου τμήματος κινείται κοντά στα 360 εκατ. ευρώ. Η κατασκευή του τμήματος Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος έχει ήδη ανατεθεί στην ΑΚΤΩΡ.
Latest News
Το υπουργείο Υποδομών χρηματοδοτεί τις μελέτες για τον κεντρικό οδικό άξονα Βόρειας Εύβοιας,
Η χρηματοδότηση καλυπτει το σύνολο των μελετών για το τμήμα «Παράκαμψη Ψαχνών – Προκόπι (Στροφυλιά)», τις οποίες αναλαμβάνει η Περιφέρεια Στερεά Ελλάδας.
Κηφισός: Έκτακτες συσκέψεις με Περιφέρεια και ΕΥΔΑΠ
Συσκέψεις μετά το «συναγερμό» για πλημμύρες στην Αττική
Ελληνικό: Οι 10+1 πρωτιές του έργου σε εθνικό και διεθνές επίπεδο
Οι εργασίες στο Ελληνικό, όπως επισήμανε πρόσφατα ο CEO της εταιρείας Οδυσσέας Αθανασίου, προχωρούν όπως είχαν προγραμματιστεί
«Πώς θα λύσουμε το πρόβλημα της υπερχείλισης στην Ποσειδώνος» - Τι αποκάλυψε ο Σκυλακάκης
Το πρόβλημα είναι τουλάχιστον 20ετίας, που χρήζει ιδιαίτερης προσοχής - Δύο έργα ανακοίνωσε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας
ΟΑΚΑ: Με ανοιχτά τα γήπεδα η επισκευή των στεγάστρων – Ο διαγωνισμός των 78 εκατ.
Προκηρύχθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ ο διαγωνισμός ύψους 78 εκατ. ευρώ για την επισκευή των στεγάστρων στο ΟΑΚΑ - Οι εργασίες που θα εκτελεστούν
Επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο
Η σιδηροδρομική γραμμή επαναλειτουργεί κατόπιν εξασφάλισης της κυκλοφορίας από τον Διαχειριστή Υποδομής Ο.Σ.Ε.
Τέσσερις μνηστήρες για το πρώην στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη
Ο προτιμητέος επενδυτής θα αναλάβει για τουλάχιστον 30 έτη τη χρηματοδότηση, τον σχεδιασμό, την αδειοδότηση, ανάπτυξη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση
Υπογράφτηκε η σύμβαση για την αποκατάσταση του λιμένος Βόλου
Το έργο είναι συμβατικής αξίας 9,5 εκατ. ευρώ, όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ