Αυξημένα έσοδα και υψηλή κερδοφορία κατέγραψε η εισηγμένη στο Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία Imperial Petroleum του ομίλου Βαφειά.
Η εταιρεία που διαχειρίζεται στόλο πλοίων μεταφοράς πετρελαιοειδών, αργού πετρελαίου και ξηρού χύδην φορτίου, ανακοίνωσε τα οικονομικά και λειτουργικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του έτους που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023.
Νέα εταιρεία στο αμερικάνικο χρηματιστήριο από τον Χάρη Βαφειά
- Επιχειρησιακή αξιοποίηση του στόλου 85% το α’ τρίμηνο του 23′ με 6 ημέρες τεχνικού off hire και 495 (54%) των ημερών του στόλου σε spot δραστηριότητα.
- Παράδοση δύο πλοίων μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου Handysize, του «Glorieuse» και του «Eco Wildfire», προς το τέλος Μαρτίου 2023 – επεκτείνοντας τον στόλο σε 12 πλοία.
- Έσοδα 65,4 εκατ. δολάρια το Α’ τρίμηνο του 23′ – αύξηση κατά 60,3 εκατ. δολάρια ή 1.182% από το Α’ τρίμηνο του 22′.
- Καθαρά κέρδη ρεκόρ ύψους $35,7 εκατ. το 1ο τρίμηνο 23′, αυξημένα κατά $35,5 εκατ. σε σχέση με το 1ο τρίμηνο 22′ ή κατά 17.750%.
- EBITDA ύψους $39,9 εκατ. το α’ τρίμηνο του 23′ αυξημένο κατά $37,3 εκατ. ή 1.435% σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 22′.
- Μετρητά και ταμειακά ισοδύναμα, συμπεριλαμβανομένων των προθεσμιακών καταθέσεων, ύψους $114,1 εκατ. στις 31 Μαρτίου 2023, εκ των οποίων περίπου $45,5 εκατ. χρησιμοποιήθηκαν εντός του Απριλίου 2023 για την αποπληρωμή όλων των εκκρεμών δανείων.
- Προτεινόμενη απόσχιση δύο πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου στο πλαίσιο μιας νέας spin off εταιρείας με την επωνυμία C3is Inc.
- Προσδοκία να ανακτήσει τη συμμόρφωση με την απαίτηση ελάχιστης τιμής προσφοράς του Nasdaq, μετά από μια αντίστροφη διάσπαση μετοχών 1:15, η οποία τέθηκε σε ισχύ στις 28 Απριλίου 2023.
Τα αποτελέσματα του α’ τριμήνου
- Τα έσοδα για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023 ανήλθαν σε 65,4 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 60,3 εκατομμύρια, ή 1,182%, σε σύγκριση με έσοδα 5,1 εκατομμυρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022, κυρίως λόγω της αύξησης του στόλου κατά οκτώ πλοία και τους ισχυρούς ναύλους της αγοράς, ιδίως στον τομέα των δεξαμενόπλοιων.
- Τα έξοδα ταξιδιού και τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων για το τρίμηνο ήταν 16,9 εκατομμύρια δολάρια και 6,9 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα, σε σύγκριση με 0,5 εκατομμύρια δολάρια και 1,8 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα, για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022.
- Η Εταιρεία ανέφερε καθαρά έσοδα 35,7 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σύγκριση με καθαρά έσοδα 0,2 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022.
«Εσοδα και κερδοφορία ρεκόρ»
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Imperial Petroleum, Χάρη Βαφειά, «οι επιδόσεις μας κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023 είχαν ως αποτέλεσμα έσοδα και κερδοφορία ρεκόρ. Είμαστε ικανοποιημένοι που οι στρατηγικές μας αποδίδουν. Εμπορικά, εκμεταλλευτήκαμε την ισχυρή αγορά δεξαμενόπλοιων και αξιοποιήσαμε αποτελεσματικά έναν μέσο στόλο 10 πλοίων για να παράγουμε σε ένα μόνο τρίμηνο καθαρά έσοδα ύψους 36 εκατομμυρίων δολαρίων που σηματοδοτούν αύξηση 17,750% σε σύγκριση με τα καθαρά έσοδα του πρώτου τριμήνου του 2022 και EBITDA σχεδόν 40 εκατομμυρίων δολαρίων που είναι 1,435% υψηλότερα από την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Σε στρατηγικό επίπεδο, προτείναμε την απόσχιση 2 από τα ξηρά πλοία μας σε μια ξεχωριστή εταιρεία με την ονομασία C3is Inc. Όσον αφορά την οικονομική στρατηγική, αποπληρώσαμε όλο το χρέος μας και σταματήσαμε την έκδοση νέων μετοχών. Αναμφίβολα είμαστε σε καλή θέση για να επωφεληθούμε από τις καλές συνθήκες της αγοράς που φαίνεται ότι θα διαρκέσουν».
Latest News
«Πυξίδα ανταγωνιστικότητας» - Αλλάζουν τα δεδομένα για την ευρωπαϊκή ναυτιλία
Η νέα στρατηγική που θα αναδείξει τον ρόλο που διαδραματίζουν τα ευρωπαϊκά λιμάνια και η ναυτιλιακή βιομηχανία στη μελλοντική οικονομία της ΕΕ
Επιστρέφει η σταθερότητα στην Ερυθρά, εκτιμά η διοίκηση της Διώρυγας Σουέζ
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα είχε κοστίσει στην Αίγυπτο περίπου 7 δισεκ. δολάρια σε έσοδα από τη Διώρυγα του Σουέζ το 2024
Τι θα κρίνει τις τάσεις σε ναύλους και αγοραπωλησίες
Τις εξελίξεις θα φέρει μια επιστροφή των πλοίων στη διαδρομή της Ερυθράς Θάλασσας και της Διώρυγας του Σουέζ - Γιατί θα προκαλέσει μεγάλη πτώση της αξίας των πλοίων από «δεύτερο χέρι»
«Big Brother» για ναυτιλιακό καύσιμο στήνει η ΑΑΔΕ
Έως 30/4, τα μετρητικά δεδομένα και οι συναγερμοί του τοπικού συστήματος εισροών-εκροών αποστέλλονται πιλοτικά στο Κέντρο Λήψης Σημάτων της ΑΑΔΕ
Υπογραφή μνημονίου για δράσεις Ελλάδας – Ηνωμένου Βασιλείου στην εμπορική ναυτιλία
Η επίσκεψη του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Χρήστου Στυλιανίδη στο Ηνωμένο Βασίλειο και οι επαφές του με ΙΜΟ και βρετανική κυβέρνηση
Αύξηση της ζήτησης για πλοία μεταφοράς LNG
Οι εξαγωγές των ΗΠΑ, οι οποίες έχουν τριπλασιαστεί τα τελευταία πέντε χρόνια, θα διπλασιαστούν μέχρι το τέλος αυτής της δεκαετίας
Capital Ship Management: Το δεξαμενόπλοιο «ΑΚΡΙΣΙΟΣ» υψώνει την ελληνική σημαία
Η αλλαγή σημαίας του «ΑΚΡΙΣΙΟΣ» πραγματοποιήθηκε στο λιμάνι του Khor Fakkan στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Πτώση στις ναυλαγορές έφερε η Χρονιά του Φιδιού
Πώς αντιδρούν οι ναύλοι ενόψει της κινέζικης πρωτοχρονιάς Τι αναφέρει ο ναυλομεσιτικός οίκος Xclusiv
Ποιοι έχουν βάλει στο «μάτι» τα υποβρύχια καλώδια στη Βαλτική
Αμερικανοί και ευρωπαίοι αξιωματούχοι κάνουν λόγο για ατυχήματα από άπειρά πληρώματα και κακοσυντηρημένα πλοία άλλοι όμως...
Πράσινη μετάβαση: Οι κίνδυνοι που απειλούν τη ναυτιλιακή βιομηχανία
Εάν τα υπάρχοντα πλοία μπορούν να μετασκευαστούν σε πλοία με σχεδόν μηδενικές εκπομπές, θα μπορούσε να σωθεί μεγάλο μέρος του στόλου, και αυτό αποτελεί κίνητρο για τους επενδυτές