
Αυξημένα έσοδα και υψηλή κερδοφορία κατέγραψε η εισηγμένη στο Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία Imperial Petroleum του ομίλου Βαφειά.
Η εταιρεία που διαχειρίζεται στόλο πλοίων μεταφοράς πετρελαιοειδών, αργού πετρελαίου και ξηρού χύδην φορτίου, ανακοίνωσε τα οικονομικά και λειτουργικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του έτους που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023.
Νέα εταιρεία στο αμερικάνικο χρηματιστήριο από τον Χάρη Βαφειά
- Επιχειρησιακή αξιοποίηση του στόλου 85% το α’ τρίμηνο του 23′ με 6 ημέρες τεχνικού off hire και 495 (54%) των ημερών του στόλου σε spot δραστηριότητα.
- Παράδοση δύο πλοίων μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου Handysize, του «Glorieuse» και του «Eco Wildfire», προς το τέλος Μαρτίου 2023 – επεκτείνοντας τον στόλο σε 12 πλοία.
- Έσοδα 65,4 εκατ. δολάρια το Α’ τρίμηνο του 23′ – αύξηση κατά 60,3 εκατ. δολάρια ή 1.182% από το Α’ τρίμηνο του 22′.
- Καθαρά κέρδη ρεκόρ ύψους $35,7 εκατ. το 1ο τρίμηνο 23′, αυξημένα κατά $35,5 εκατ. σε σχέση με το 1ο τρίμηνο 22′ ή κατά 17.750%.
- EBITDA ύψους $39,9 εκατ. το α’ τρίμηνο του 23′ αυξημένο κατά $37,3 εκατ. ή 1.435% σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 22′.
- Μετρητά και ταμειακά ισοδύναμα, συμπεριλαμβανομένων των προθεσμιακών καταθέσεων, ύψους $114,1 εκατ. στις 31 Μαρτίου 2023, εκ των οποίων περίπου $45,5 εκατ. χρησιμοποιήθηκαν εντός του Απριλίου 2023 για την αποπληρωμή όλων των εκκρεμών δανείων.
- Προτεινόμενη απόσχιση δύο πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου στο πλαίσιο μιας νέας spin off εταιρείας με την επωνυμία C3is Inc.
- Προσδοκία να ανακτήσει τη συμμόρφωση με την απαίτηση ελάχιστης τιμής προσφοράς του Nasdaq, μετά από μια αντίστροφη διάσπαση μετοχών 1:15, η οποία τέθηκε σε ισχύ στις 28 Απριλίου 2023.
Τα αποτελέσματα του α’ τριμήνου
- Τα έσοδα για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023 ανήλθαν σε 65,4 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 60,3 εκατομμύρια, ή 1,182%, σε σύγκριση με έσοδα 5,1 εκατομμυρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022, κυρίως λόγω της αύξησης του στόλου κατά οκτώ πλοία και τους ισχυρούς ναύλους της αγοράς, ιδίως στον τομέα των δεξαμενόπλοιων.
- Τα έξοδα ταξιδιού και τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων για το τρίμηνο ήταν 16,9 εκατομμύρια δολάρια και 6,9 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα, σε σύγκριση με 0,5 εκατομμύρια δολάρια και 1,8 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα, για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022.
- Η Εταιρεία ανέφερε καθαρά έσοδα 35,7 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σύγκριση με καθαρά έσοδα 0,2 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022.
«Εσοδα και κερδοφορία ρεκόρ»
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Imperial Petroleum, Χάρη Βαφειά, «οι επιδόσεις μας κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023 είχαν ως αποτέλεσμα έσοδα και κερδοφορία ρεκόρ. Είμαστε ικανοποιημένοι που οι στρατηγικές μας αποδίδουν. Εμπορικά, εκμεταλλευτήκαμε την ισχυρή αγορά δεξαμενόπλοιων και αξιοποιήσαμε αποτελεσματικά έναν μέσο στόλο 10 πλοίων για να παράγουμε σε ένα μόνο τρίμηνο καθαρά έσοδα ύψους 36 εκατομμυρίων δολαρίων που σηματοδοτούν αύξηση 17,750% σε σύγκριση με τα καθαρά έσοδα του πρώτου τριμήνου του 2022 και EBITDA σχεδόν 40 εκατομμυρίων δολαρίων που είναι 1,435% υψηλότερα από την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Σε στρατηγικό επίπεδο, προτείναμε την απόσχιση 2 από τα ξηρά πλοία μας σε μια ξεχωριστή εταιρεία με την ονομασία C3is Inc. Όσον αφορά την οικονομική στρατηγική, αποπληρώσαμε όλο το χρέος μας και σταματήσαμε την έκδοση νέων μετοχών. Αναμφίβολα είμαστε σε καλή θέση για να επωφεληθούμε από τις καλές συνθήκες της αγοράς που φαίνεται ότι θα διαρκέσουν».


Latest News

Περισσότερα από 50 ρυμουλκά συμμορφώθηκαν με το προεδρικό διάταγμα
Πρόκειται για αριθμό που υπερπαρκεί για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες σε ρυμούλκηση για Πειραιά και Ελευσίνα

Οι διμερείς σχέσεις Ελλάδας Ισραήλ και το λιμάνι του Πειραιά - Τι είπε ο Κορκίδης
Περαιτέρω ενίσχυση της διμερούς επιχειρηματικής συνεργασίας, με επίκεντρο τον Πειραιά και το λιμάνι του και εντοπισμός τομέων και τα πεδίων για την περαιτέρω διεύρυνση και εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών

Η κινεζική παντοκρατορία στα ναυπηγεία και τα μέτρα Τραμπ
Ένα στα δυο πλοία ηλικίας μικρότερης των δέκα ετών είναι κινεζικής κατασκευής

Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών Clean Industrial Deal στη ναυτιλία - Τι ζητά η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με ανάρτησή της η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, χαιρετίζει την πρόθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Clean Industrial Deal

Νικόλας Βενιάμης: Στρατηγικό πλεονέκτημα για την ΕΕ η ισχύς της ναυτιλίας της
Συνέντευξη του Γενικού Γραμματέα της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στην περιοδική έκδοση«#ShippingPeople – meet the European Shipowners» της ECSA

Η ναυτιλία εμπλέκεται όλο και περισσότερο
Μεταξύ των μεγάλων υπερδυνάμεων η ΕΕ έχει το στρατηγικό πλεονέκτημα στον τομέα, καθώς ελέγχει το 40% του παγκόσμιου στόλου

Η επιβολή τελών στα κινεζικά πλοία θα πλήξει όλες τις ναυτιλιακές, λέει η CMA CGM
Η Κίνα κατασκευάζει περισσότερα από τα μισά από όλα τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο

Η Costamare κάνει spin off και βάζει τον τομέα bulk carrier στον NYSE
Η Costamare θα αποσχίσει τον κλάδο των bulk carriers σε ανεξάρτητη εταiρεία - Οι πέντε σταθμοί στην πορεία της και ο τζίρος των 2 δισ. δολ

Σαφείς κανονισμούς για πλήρη αξιοποίηση του LNG ως καυσίμου ζητά η ναυτιλία
Ηγέτες του κλάδου παροτρύνουν την ΕΕ να πρωτοστατήσει στη μείωση του μεθανίου στη ναυτιλία

Έλλειμμα πλοίων μεταφοράς LNG από το 2027
Θα ασκήσει μεγάλη πίεση στον υπάρχοντα στόλο, εκτιμά η Braemar εξετάζοντας την προθεσμιακή αγορά