
Αυξημένα έσοδα και υψηλή κερδοφορία κατέγραψε η εισηγμένη στο Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία Imperial Petroleum του ομίλου Βαφειά.
Η εταιρεία που διαχειρίζεται στόλο πλοίων μεταφοράς πετρελαιοειδών, αργού πετρελαίου και ξηρού χύδην φορτίου, ανακοίνωσε τα οικονομικά και λειτουργικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του έτους που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023.
Νέα εταιρεία στο αμερικάνικο χρηματιστήριο από τον Χάρη Βαφειά
- Επιχειρησιακή αξιοποίηση του στόλου 85% το α’ τρίμηνο του 23′ με 6 ημέρες τεχνικού off hire και 495 (54%) των ημερών του στόλου σε spot δραστηριότητα.
- Παράδοση δύο πλοίων μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου Handysize, του «Glorieuse» και του «Eco Wildfire», προς το τέλος Μαρτίου 2023 – επεκτείνοντας τον στόλο σε 12 πλοία.
- Έσοδα 65,4 εκατ. δολάρια το Α’ τρίμηνο του 23′ – αύξηση κατά 60,3 εκατ. δολάρια ή 1.182% από το Α’ τρίμηνο του 22′.
- Καθαρά κέρδη ρεκόρ ύψους $35,7 εκατ. το 1ο τρίμηνο 23′, αυξημένα κατά $35,5 εκατ. σε σχέση με το 1ο τρίμηνο 22′ ή κατά 17.750%.
- EBITDA ύψους $39,9 εκατ. το α’ τρίμηνο του 23′ αυξημένο κατά $37,3 εκατ. ή 1.435% σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 22′.
- Μετρητά και ταμειακά ισοδύναμα, συμπεριλαμβανομένων των προθεσμιακών καταθέσεων, ύψους $114,1 εκατ. στις 31 Μαρτίου 2023, εκ των οποίων περίπου $45,5 εκατ. χρησιμοποιήθηκαν εντός του Απριλίου 2023 για την αποπληρωμή όλων των εκκρεμών δανείων.
- Προτεινόμενη απόσχιση δύο πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου στο πλαίσιο μιας νέας spin off εταιρείας με την επωνυμία C3is Inc.
- Προσδοκία να ανακτήσει τη συμμόρφωση με την απαίτηση ελάχιστης τιμής προσφοράς του Nasdaq, μετά από μια αντίστροφη διάσπαση μετοχών 1:15, η οποία τέθηκε σε ισχύ στις 28 Απριλίου 2023.
Τα αποτελέσματα του α’ τριμήνου
- Τα έσοδα για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023 ανήλθαν σε 65,4 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 60,3 εκατομμύρια, ή 1,182%, σε σύγκριση με έσοδα 5,1 εκατομμυρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022, κυρίως λόγω της αύξησης του στόλου κατά οκτώ πλοία και τους ισχυρούς ναύλους της αγοράς, ιδίως στον τομέα των δεξαμενόπλοιων.
- Τα έξοδα ταξιδιού και τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων για το τρίμηνο ήταν 16,9 εκατομμύρια δολάρια και 6,9 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα, σε σύγκριση με 0,5 εκατομμύρια δολάρια και 1,8 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα, για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022.
- Η Εταιρεία ανέφερε καθαρά έσοδα 35,7 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σύγκριση με καθαρά έσοδα 0,2 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022.
«Εσοδα και κερδοφορία ρεκόρ»
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Imperial Petroleum, Χάρη Βαφειά, «οι επιδόσεις μας κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023 είχαν ως αποτέλεσμα έσοδα και κερδοφορία ρεκόρ. Είμαστε ικανοποιημένοι που οι στρατηγικές μας αποδίδουν. Εμπορικά, εκμεταλλευτήκαμε την ισχυρή αγορά δεξαμενόπλοιων και αξιοποιήσαμε αποτελεσματικά έναν μέσο στόλο 10 πλοίων για να παράγουμε σε ένα μόνο τρίμηνο καθαρά έσοδα ύψους 36 εκατομμυρίων δολαρίων που σηματοδοτούν αύξηση 17,750% σε σύγκριση με τα καθαρά έσοδα του πρώτου τριμήνου του 2022 και EBITDA σχεδόν 40 εκατομμυρίων δολαρίων που είναι 1,435% υψηλότερα από την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Σε στρατηγικό επίπεδο, προτείναμε την απόσχιση 2 από τα ξηρά πλοία μας σε μια ξεχωριστή εταιρεία με την ονομασία C3is Inc. Όσον αφορά την οικονομική στρατηγική, αποπληρώσαμε όλο το χρέος μας και σταματήσαμε την έκδοση νέων μετοχών. Αναμφίβολα είμαστε σε καλή θέση για να επωφεληθούμε από τις καλές συνθήκες της αγοράς που φαίνεται ότι θα διαρκέσουν».


Latest News

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.