Αυξημένα έσοδα και υψηλή κερδοφορία κατέγραψε η εισηγμένη στο Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία Imperial Petroleum του ομίλου Βαφειά.
Η εταιρεία που διαχειρίζεται στόλο πλοίων μεταφοράς πετρελαιοειδών, αργού πετρελαίου και ξηρού χύδην φορτίου, ανακοίνωσε τα οικονομικά και λειτουργικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του έτους που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023.
Νέα εταιρεία στο αμερικάνικο χρηματιστήριο από τον Χάρη Βαφειά
- Επιχειρησιακή αξιοποίηση του στόλου 85% το α’ τρίμηνο του 23′ με 6 ημέρες τεχνικού off hire και 495 (54%) των ημερών του στόλου σε spot δραστηριότητα.
- Παράδοση δύο πλοίων μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου Handysize, του «Glorieuse» και του «Eco Wildfire», προς το τέλος Μαρτίου 2023 – επεκτείνοντας τον στόλο σε 12 πλοία.
- Έσοδα 65,4 εκατ. δολάρια το Α’ τρίμηνο του 23′ – αύξηση κατά 60,3 εκατ. δολάρια ή 1.182% από το Α’ τρίμηνο του 22′.
- Καθαρά κέρδη ρεκόρ ύψους $35,7 εκατ. το 1ο τρίμηνο 23′, αυξημένα κατά $35,5 εκατ. σε σχέση με το 1ο τρίμηνο 22′ ή κατά 17.750%.
- EBITDA ύψους $39,9 εκατ. το α’ τρίμηνο του 23′ αυξημένο κατά $37,3 εκατ. ή 1.435% σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 22′.
- Μετρητά και ταμειακά ισοδύναμα, συμπεριλαμβανομένων των προθεσμιακών καταθέσεων, ύψους $114,1 εκατ. στις 31 Μαρτίου 2023, εκ των οποίων περίπου $45,5 εκατ. χρησιμοποιήθηκαν εντός του Απριλίου 2023 για την αποπληρωμή όλων των εκκρεμών δανείων.
- Προτεινόμενη απόσχιση δύο πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου στο πλαίσιο μιας νέας spin off εταιρείας με την επωνυμία C3is Inc.
- Προσδοκία να ανακτήσει τη συμμόρφωση με την απαίτηση ελάχιστης τιμής προσφοράς του Nasdaq, μετά από μια αντίστροφη διάσπαση μετοχών 1:15, η οποία τέθηκε σε ισχύ στις 28 Απριλίου 2023.
Τα αποτελέσματα του α’ τριμήνου
- Τα έσοδα για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023 ανήλθαν σε 65,4 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 60,3 εκατομμύρια, ή 1,182%, σε σύγκριση με έσοδα 5,1 εκατομμυρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022, κυρίως λόγω της αύξησης του στόλου κατά οκτώ πλοία και τους ισχυρούς ναύλους της αγοράς, ιδίως στον τομέα των δεξαμενόπλοιων.
- Τα έξοδα ταξιδιού και τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων για το τρίμηνο ήταν 16,9 εκατομμύρια δολάρια και 6,9 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα, σε σύγκριση με 0,5 εκατομμύρια δολάρια και 1,8 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα, για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022.
- Η Εταιρεία ανέφερε καθαρά έσοδα 35,7 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σύγκριση με καθαρά έσοδα 0,2 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022.
«Εσοδα και κερδοφορία ρεκόρ»
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Imperial Petroleum, Χάρη Βαφειά, «οι επιδόσεις μας κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023 είχαν ως αποτέλεσμα έσοδα και κερδοφορία ρεκόρ. Είμαστε ικανοποιημένοι που οι στρατηγικές μας αποδίδουν. Εμπορικά, εκμεταλλευτήκαμε την ισχυρή αγορά δεξαμενόπλοιων και αξιοποιήσαμε αποτελεσματικά έναν μέσο στόλο 10 πλοίων για να παράγουμε σε ένα μόνο τρίμηνο καθαρά έσοδα ύψους 36 εκατομμυρίων δολαρίων που σηματοδοτούν αύξηση 17,750% σε σύγκριση με τα καθαρά έσοδα του πρώτου τριμήνου του 2022 και EBITDA σχεδόν 40 εκατομμυρίων δολαρίων που είναι 1,435% υψηλότερα από την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Σε στρατηγικό επίπεδο, προτείναμε την απόσχιση 2 από τα ξηρά πλοία μας σε μια ξεχωριστή εταιρεία με την ονομασία C3is Inc. Όσον αφορά την οικονομική στρατηγική, αποπληρώσαμε όλο το χρέος μας και σταματήσαμε την έκδοση νέων μετοχών. Αναμφίβολα είμαστε σε καλή θέση για να επωφεληθούμε από τις καλές συνθήκες της αγοράς που φαίνεται ότι θα διαρκέσουν».
Latest News
Οι τρεις προκλήσεις για τη ναυτασφάλιση - Τι είπε ο Τσακίρης
Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για την ναυτασφάλιση είναι ο «Σκοτεινός Στόλος», σύμφωνα με τα όσα λέει ο Ηλίας Τσακίρης
Επενδύσεις σε υποδομές και όχι τέλη - Το μήνυμα της MSC για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας
Ο επικεφαλής της MSC στάθηκε στην ανάγκη αναβάθμισης των υποδομών στα λιμάνια - Kρουαζιέρες με home port τον Πειραιά όλο τον χειμώνα
Στοχευμένα μέτρα για τον «σκιώδη στόλο» της Ρωσίας
Με ψήφισμά τους οι ευρωβουλευτές ζητούν επιπλέον κυρώσεις και τερματισμό των εισαγωγών ρωσικών ορυκτών καυσίμων στην ΕΕ
Κωνσταντίνος Καπετανάκης: Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι είδος εν ανεπαρκεία
Η ναυτιλία μπαίνει σε μια εποχή πολλαπλών καυσίμων, μόλις υπάρξουν επαρκείς ποσότητες, λέει ο πρόεδρος της International Bunker Industry Association (IBIA), Κωνσταντίνος Καπετανάκης
Celestyal: Επιπλέον 47 καμπίνες στο Celestyal Discovery
Η Celestyal ανακοινώνει επίσης τη σημαντική ενίσχυση των παροχών στις premium καμπίνες του στόλου της
Επενδύσεις 2 δισ. «υπόσχεται» ο Στυλιανίδης στα λιμάνια και ακτοπλοΐα
Τις εξαγγελίες του υπουργού τις υποδέχεται θετικά ο κλάδος της ακτοπλοΐας
Στυλιανίδης: Δεσμευόμαστε να προωθήσουμε πρωτοβουλίες στο τρίπτυχο ασφάλεια-εκσυγχρονισμός-αναδιάρθρωση
Ο Χρήστος Στυλιανίδης επισήμανε ότι η ενίσχυση της ασφάλειας στις θαλάσσιες συγκοινωνίες αποτελεί κύρια προτεραιότητα του υπουργείου
Δεμένα τα πλοία στις 20 Νοεμβρίου – Τα αιτήματα
Χωρίς πλοία θα παραμείνει η χώρα στις 20 Νοεμβρίου για ένα εικοσιτετράωρο, λόγω της συμμετοχής της ΠΝΟ σε απεργία
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Από τους Καλούς Λιμένες, στην ναυτιλιακή αυτοκρατορία
Από τη ΣΕΚΑ της μίας «μάνας» ξεκίνησε η αυτοκρατορία της οικογένειας - Ο Βαρδής Βαρδινογιάννης και η Avin International
Η Κίνα το μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου
Η Κίνα είναι μακράν η μεγαλύτερη ναυπηγική δύναμη του πλανήτη